abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25024870
Hallo, ik probeerde vandaag een programma te gebruiken waarop ik de foutmelding kreeg dat het geen geldige WIN32 toepassing was (is geen geldige WIN32 toepassing).

Ik begon daarop met google een beetje op het internet te snuffelen en kwam er achter dat het vaak aan 3 specifieke bestanden ligt:
- config.nt
-autoexec.nt
-command.com

Ik heb ze geprobeerd te herstellen door ze uit de map "repairs" in windows te kopieeren in in system 32 te plakken (geen effect). Ook heb ik op de site van microsoft gekeken hoe je de bestanden zelf kan "maken" door een paar regels over te typen in kladblok (ook dit zonder effect )

Ik hoop dat iemand van jullie misschien nog ideeen heeft over hoe ik dit probleem kan oplossen, alvast bedankt!

Zebbie
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_25024922
Het programma niet gebruiken. De Windows libraries herkennen de excutable niet, m.a.w. het programm dient ergens anders voor of heeft andere libs nodig
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_25025494
Wow, eindelijk is het me gelukt. Bedankt slashme! Het lag inderdaad aan het programma en ik heb een wat oudere versie ervan gedownload. Deze doet het echter perfect!

Bedankt!
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')