Vertel!quote:
Neequote:
Klant had nog een oude modem en had een mac... en wist echt helemaal niks van Mac OS X... maar dan ook echt helemaaaaal niks.. adres in de browser laten intypen was al lastig... maar goed, geduldig als ik benquote:
Ja of je toch niet mee kunt doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Bellen ze mensen die al afgemeld hebben?
Met het 3de moeten jullie tegen een kameraad van mij deto 3 staat er ook goed voor namelijk dus een echte 6 punten wedstrijdquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:04 schreef pfaf het volgende:
Wij zo naar DETO met 3e en 4e, als het 3e wint is het kampioenschap binnen handbereik, het 4e vecht voor de 7e plaats.
Ook spannend wat Excelsior en de Zwaluwen gaan doen vanmiddag.
Dat in combinatie met het heerlijke weer, maakt een perfecte voetbalmiddag.![]()
Ze winnen beide ongeveer alle wedstrijden, hebben nu ook evenveel punten, dus wie vandaag wint is zo goed als kampioen. Heb er zin in. ( zowel wedstrijd als feest na afloop.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Met het 3de moeten jullie tegen een kameraad van mij deto 3 staat er ook goed voor namelijk dus een echte 6 punten wedstrijd
quote:1 Den Ham 3 18 14 3 1 45 54 14
2 DETO 3 18 15 0 3 45 55 20
3 Vroomsh. Boys 4 19 12 3 4 39 50 33
4 Sparta E. 3 18 9 2 7 29 47 32
Win maar ja van deto winnen is altijd goedquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze winnen beide ongeveer alle wedstrijden, hebben nu ook evenveel punten, dus wie vandaag wint is zo goed als kampioen. Heb er zin in. ( zowel wedstrijd als feest na afloop.![]()
)
Ik win toch liever van de Boys, ook al verlies ik alle andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Win maar ja van deto winnen is altijd goed
dan ben ik ook weg veel plezier vaduz en maar er een feest vanquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de voetbal, hopelijk wordt het een topmiddag! Ik denk dat ik nog wel even rond etenstijd naar huis kom om even een vorkje mee te prikken.
Fijne middag alllen!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik win toch liever van de Boys, ook al verlies ik alle andere wedstrijden.
Maar voor een Dosser kan ik me voorstellen dat de wedstrijden tegen FC WVM hetzelfde zijn.
Eerst maar even koffie, lekker op de steigerquote:
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:24 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even warm eten en dan op de fiets richting station
*schuift bakje koffie*quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eerst maar even koffie, lekker op de steiger
SCH is erquote:
SCH je hebt het record "minste columns plaatsten' voor columnisten verbrokenquote:
trouwens was ik me al heel lang afvraag.... jou Avatar... wat is dat ?? een poppetje ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik blijf wel columns posten hoor.
Bowie-hoesjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens was ik me al heel lang afvraag.... jou Avatar... wat is dat ?? een poppetje ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef pfaf het volgende:
Album-covers als icoon hebben is stoer.
Als IT-achtige had je dat zelf overigens ook kunnen zien Appelsientje,,,, rechtermuisknop - eigenschappen.
Doei! veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Kee luitjes, veel plezier bij de meet, of andere zaken.
Ik ben naar Groningen
Hoiquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:55 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen
Hoi,quote:
Met vodkaquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:59 schreef methodmich het volgende:
Veel appelsientje gaat ie dan drinken!
Dat wordt dan moeilijker ja. En zo'n sms-service inschakelen is ook niet alles.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Met vodka![]()
Maar ik heb vanavond dus een verjaardag bij iemand dus wordt een beetje lastig om te volgen....
Mijn Ajax onderbroek draag ik altijd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:14 schreef methodmich het volgende:
Gaat Suijk meeten? Gezellig! Trek je een Ajax-pakkie aan?
Hij's voor Ajaxquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:11 schreef methodmich het volgende:
Kunnen ze die verjaardag niet verzetten?
Nou tot 15 min geleden wel... en opeens stond er een enorme wachtrij... 1e lijn schakelt ook maar van alles door... maar goed nu is het weer iets rustiger geworden.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:35 schreef Bos81 het volgende:
Het is zeker weer erg rustig vandaag of niet?
Succesquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Againzender het volgende:
Lekker in het zonnetje
Laat ik dan nu maar eens boodschappen gaan doen
Het is ondertussen al weer middag gewordenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is ondertussen al weer middag geworden
Dat was dus even flink werken, maar dat is ook wel leuk op zijn tijdquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou tot 15 min geleden wel... en opeens stond er een enorme wachtrij... 1e lijn schakelt ook maar van alles door... maar goed nu is het weer iets rustiger geworden.....
Klopt de tijd gaat dan wel sneller... maar niet de dag na een bruiloftquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was dus even flink werken, maar dat is ook wel leuk op zijn tijd![]()
Halloquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:56 schreef VoreG het volgende:
Mogguh
Neequote:Op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Klopt de tijd gaat dan wel sneller... maar niet de dag na een bruiloft![]()
Ging jij nog naar de meeting?
Mogguh Middag begint allemaal met een M en zit een G in. Is voor mij dus hetzelfdequote:Op zaterdag 23 april 2005 12:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hallo(ook voor jou... het is al middag hoor
)
Wanneer komt het wedstrijdverslag?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mogguh Middag begint allemaal met een M en zit een G in. Is voor mij dus hetzelfde
Dank u, ik ben alweer klaar gelukkigquote:
quote:Voetbalduel eindigt in 62-0
De scheidsrechter krijgt nogal eens de schuld als het niet lekker loopt. De voorzitter van een voetbalclub in het Servische stadje Bistrica was vrijdag bijzonder ontevreden over de prestatie van de arbiter in de derby tegen e en plaatsgenoot. Hij gaf na een kwartiertje voetballen zijn spelers de opdracht niets meer te doen dan roerloos op het veld te blijven staan. De scheidsrechter liet rustig doorspelen. Dat liet de thuisclub zich natuurlijk geen twee keer zeggen. Ruststand 22-0, eindstand 62-0. De doelman van de thuisclub deed lekker mee en schopte er vijf in. De regionale bond stelt een onderzoek in en schorste zaterdag ondertussen álle 22 spelers.
's ochtends rond half zeven is het ook rustig hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
Het is zelden zo rustig hier geweest
hahaha jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
's ochtends rond half zeven is het ook rustig hoor![]()
Mensen met een echte baan, doordeweeks, niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha jamaar dan slaapt men ook
Vroegah was dit normaalquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:12 schreef appelsientje het volgende:
Het is zelden zo rustig hier geweest
Hey ik heb een echte baan (stage)quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen met een echte baan, doordeweeks, niet hoor
Toen het forum nog zwart met blauw en geel was?quote:
Nee daarnaquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen het forum nog zwart met blauw en geel was?
Ja, ok. Half zeven is ook wel erg vroeg, maar ik ben dan al opgestaan. Ik vind het wel prettig om het 's ochtends rustig aan te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey ik heb een echte baan (stage)![]()
Maar goed ik ga er pas om 7 uur uit
mooi was die tijdquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Toen het forum nog zwart met blauw en geel was?
me 2 ... rustig ff je krantje lezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ok. Half zeven is ook wel erg vroeg, maar ik ben dan al opgestaan. Ik vind het wel prettig om het 's ochtends rustig aan te doen.
3x raden welke ik voor me hebquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kwestie van de opties even wijzigen, dan heb je weer de oude looks van het forum.
KOFFIEquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:19 schreef appelsientje het volgende:
Zo ik moet wel toegeven dat mijn oogjes langzaam dicht beginnen te vallen ...![]()
dankjequote:
Ik ben er nog,quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:00 schreef appelsientje het volgende:
Hallloooooooooo echo echo echo
Iemand hier ??? .........
* appelsientje verveelt zich
Gezelligquote:
Nee, heel de dag eigenlijk thuis gezeten. Even wat moeten kopen in het dorp hier, maar voor de rest al alleen maar thuis gezeten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
* appelsientje drinkt er 1 mee ...
Nog leuke dingen gedaan vandaag?
Ik verwacht niks andersquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, heel de dag eigenlijk thuis gezeten. Even wat moeten kopen in het dorp hier, maar voor de rest al alleen maar thuis gezeten.
Vanavond dus wel naar PSV uiteraard he.
Ik ook!quote:
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd... maar ik ben ondertussen gewend aan dezequote:
Je kan ook even vragen om om 22.00 even via teletekst naar de uitslag te kijken. Als je daar commentaar op krijgt...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik verwacht niks anderstja helaas heb ik dus een verjaardag... maar die gast heeft wel canal+ dus misschien dat ik ff de tv kan aanzetten
![]()
Zal dan wel weer commentaar krijgen van de dames... maar goed..
En als PSV dan verloren heeftquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook even vragen om om 22.00 even via teletekst naar de uitslag te kijken. Als je daar commentaar op krijgt...![]()
Das grappig bij de oude layout heb je veel meer smiliesquote:
Aan deze was ik ook wel gewend, toch ben ik weer teruggegaan naar de oude layout.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje geprobeerd... maar ik ben ondertussen gewend aan deze
Beterschap, ik dacht al.. het is rustig ... maar jij was er nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:27 schreef tong80 het volgende:
Tong is een beetje ziekjes kom net m'n bed uit misselijk buikpijn en koppijn. Het gaat wel al wat beter maar ik mis wel de kampioenswedstrijd Meerkerk-NIVO-Sparta.
Zit nu gekluisterd aan de plaatselijke radio, met nog 25 minuten te spelen 0-0. Omdat NIVO aan één punt genoeg heeft tegen deze nummer twee is het voorlopijk gunstig.
Maar ik baal als een stekker
Hopelijk dat het geen last heeft van het bekende Feyenoord syndromequote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Doelpuuuuuuuuntttttt 1-0 NIVO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spannend.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk moet de laatste 5 minuten nog twee keer scoren.
En kampioen ??quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:47 schreef tong80 het volgende:
Meerkerk moet de laatste 5 minuten nog twee keer scoren.
Gefeliciteerd !!! biertje op kosten van Tongquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
NU WEL !!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA !
Naar de eerste klasse.
GVD en ik ben er niet bij
Wij spelen zuid. Roda Boys, Veen enzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!! biertje op kosten van Tong
Welke eerste klasse ??
Misschien moeten ze nog wel tegen DSV ' 33 (ermelo)
Mooi man, feliquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:56 schreef tong80 het volgende:
NU WEL !!!!!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAA !
Naar de eerste klasse.
GVD en ik ben er niet bij
Vind hem maar vervelend. Vernueckt het hele Ajax topicquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de zieke kampioen tong en de nu waarschijnlijk dronken kampioen Vaduz!
DiegoArmandoMaradona, wat een geweldige user is dat. Je ligt elke dag weer dubbel.
Neuh, eerder roodbruinquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Niet alleen Ajax-topics hoor.
Dus je bent nu BruineSchigt!
Heb hem voor je omhoog gekicktquote:Op zaterdag 23 april 2005 17:58 schreef HeatWave het volgende:
pssst Tong : Brant Bjork - Melkweg 23-4
Lijkt me wel iets voor jou.
Tnxquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Een hele Goeienavond! Kampioenen!
Een post duurt nu wat langer dan normaal maar wat maakt het uit!
Ik dank uquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Tong, ook van harte!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
13 flesjes Grolsch is toch wel iets teveel van het goede...
Wat een realistische vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van de zieke kampioen tong en de nu waarschijnlijk dronken kampioen Vaduz!
DiegoArmandoMaradona, wat een geweldige user is dat. Je ligt elke dag weer dubbel.
Niet zo moeilijk he.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een realistische vooruitziende blik.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
Blumchen zeker, die geile meid...
Johquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Tong, dat snapt iedereen zo wel hoor... Is het enige kleine meisje daar!
Veel plezier, eet smakkelijk enzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ik ga eens vertrekken, richting restaurant met vriendin. Gezellig.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga even op bed liggen en straks weer verder feesten, tot morgen!
Wanneer Ajax er geen baat bij had gehad en kansloos 4de had gestaan, had ik het echt wel een beetje sneu gevonden voor AZ. Maar telt natuurlijk het belang van Ajaxquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:47 schreef gr8w8 het volgende:![]()
Straks komt er toch nog een klassieke top 3!
Tnog, ge mot nie lulen, ik het nauwlijks iets gronken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:29 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar bedje toe. Beetje uitzieken.
Meeters welcome terug.
Bluezzie pak nog een AZje.
Golfert zatlap
Houdoe.
ey!! goede avondquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:19 schreef golfer het volgende:
Maar, om het even gewoon samen te vatten: heel gezellig en hartstikke nuchter weer thuis na anderhalf uur reizen met de NS.
Morgen. Ben nu een beetje te moe om het nog te doen.quote:
hahaha tof dat het zo leuk was!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen. Ben nu een beetje te moe om het nog te doen.
Moet alles nog even nakijken en sommige foto's beetje bewerken.
Verder moet ik nog het 1 en ander inscannen, qua bierviltjes-slowchat en namaak IRC-gesprek op notitieblokjes.
Ik ga nu eerst even mijn wonden verzorgen, want die Bloem bijt gewoon overal in.
dankjequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:48 schreef Noca het volgende:
Ik lees dat het tof was, volgende keer hoop ik er echt bij te zijn...
PSV-ers gefeli.
PH is verliefdquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
ja weer veilig thuis, zat nog tegenover zo'n leuk meisje in de trein![]()
alleen jamer dat ze nog zo druk bezig was met dr make up
Dat kan ze ook voor jou hebben gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:48 schreef pascalheister het volgende:
ja weer veilig thuis, zat nog tegenover zo'n leuk meisje in de trein![]()
alleen jamer dat ze nog zo druk bezig was met dr make up
Ik ben bijna aant slapen met Kate Ryan - Désenchantéequote:Op zaterdag 23 april 2005 23:54 schreef appelsientje het volgende:
Lekkere 'live' set trouwens op radio538
ja morgen doe ik dat welquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het officiële PSV-Topic #82 - Landskampioen 2005!! je moet ff het plaatje veranderen
Foto's zijn te bezichtigen in het meeting-topic.quote:
AZ blijft nu ook niets bespaardquote:Voor AZ-verdediger Jan Kromkamp is
het seizoen voorbij.De international
kampt met een blessure aan zijn enkel
en moet worden geopereerd.
Net als de zwaar geblesseerden Joris
Mathijsen en Martijn Meerdink zal dus
ook Kromkamp de wedstrijden in de halve
finales van de UEFA Cup met Sporting
Portugal (28 april en 5 mei) missen.
Het is mooi weer hier, dus ik kan het je aanradenquote:Op zondag 24 april 2005 10:39 schreef superjoden het volgende:
Goedesmorgen, Vaduz en Tong gefeliciteerd met het kampioenschap
voor de rest was het gezellig enzo gisteren alleen vandaag dan om 8 uur klaarwakker zijn
ach over een uurtje maar richting A'dam
Dat is wel de bedoeling. Ik verwacht dan meer mensen die dit keer niet konden.quote:Op zondag 24 april 2005 10:47 schreef superjoden het volgende:
Was inderdaad gezellig gisteren, volgende keer moet je maar gewoon even ook komen net als JaWi
Ja, dat kan lekker openblijven, cabrio-wedstrijdjequote:Op zondag 24 april 2005 10:51 schreef superjoden het volgende:
das mooi AZ, het dak kan dus openblijven vanmiddag![]()
Lekker!quote:Op zondag 24 april 2005 11:00 schreef Againzender het volgende:
Zo, koffie op het terras!
Hehe. Tof.quote:
quote:
Volgens mij had ik er bij moeten zijn om het te begrijpenquote:
tis middagquote:
quote:
Hoe is het gegaan bij detoquote:
3e heeft 1-1 gelijk gespeeld, wel genaaid door de grensrechter. Was een slechte pot, een echte kampioenswedstrijd, vol strijd, bloed en tranen. ( Een gebroken kaak voor onze spits.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een meet zonder jou is als een Ajax zonder Koeman![]()
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.quote:Op zondag 24 april 2005 13:34 schreef Blumchen het volgende:Dank SCH
Jammer hoor, dat je er niet was.. heb je je briesjes nog gelezen?
quote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
okequote:Op zondag 24 april 2005 13:37 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja mannen waren er zeker
maar cool voor je dat je optreden zo goed ging![]()
@ sientje.. de foto'staan in het meeting topic
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar nietquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?quote:Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar niet
ok goed werkquote:Op zondag 24 april 2005 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
3e heeft 1-1 gelijk gespeeld, wel genaaid door de grensrechter. Was een slechte pot, een echte kampioenswedstrijd, vol strijd, bloed en tranen. ( Een gebroken kaak voor onze spits.)
4e heeft vrij simpel met 1-4 gewonnen. Had qua kansen zelfs nog veel meer moeten zijn.
Al met al een geslaagd middagje Vienne voor ons dus.
Voetbalshirtquote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?
okequote:
Die trainer van het 3e was ook een arrogante, irritante kwal.quote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok goed werk
ja altijd dat gedonder bij deto vlaggen en fluiten kunnen ze daar niet
quote:
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
Wat is er qua sport dan?
Wat zal dat ruiken zegquote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.
had ik er maar voetbal opquote:
Wielrennen onthoud ik nooit, dat zie ik altijd pas halverwegequote:Op zondag 24 april 2005 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
* pfaf slaps VoreG around a bit with a large throut.
Je bent aangevallen door Bubbaquote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbarquote:Op zondag 24 april 2005 13:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.
"zondag-ochtend-wondjes"
Dat zijn aanknopingspunten....quote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbar.
Jaquote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
Iemand fey aan het kijken via C+?
HE'S BACK!quote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
voller
Ik vind het gewoon leuk om Feyenoord onderuit te zien gaanquote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef PyTh het volgende:
Het zou mooi zijn want ik heb geld op een gelijk spelletje staan
quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef PyTh het volgende:
Heb vast een nieuwe Hools geopend voor zometeen
Ik help wel ffquote:Op zondag 24 april 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]deze maar snel vol dan, maak k in de volgende hools wel een volwaardige post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |