dan ben ik ook weg veel plezier vaduz en maar er een feest vanquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de voetbal, hopelijk wordt het een topmiddag! Ik denk dat ik nog wel even rond etenstijd naar huis kom om even een vorkje mee te prikken.
Fijne middag alllen!
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik win toch liever van de Boys, ook al verlies ik alle andere wedstrijden.
Maar voor een Dosser kan ik me voorstellen dat de wedstrijden tegen FC WVM hetzelfde zijn.
Eerst maar even koffie, lekker op de steigerquote:
Heel veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:24 schreef pascalheister het volgende:
zo nog even warm eten en dan op de fiets richting station
*schuift bakje koffie*quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Eerst maar even koffie, lekker op de steiger
SCH is erquote:
SCH je hebt het record "minste columns plaatsten' voor columnisten verbrokenquote:
trouwens was ik me al heel lang afvraag.... jou Avatar... wat is dat ?? een poppetje ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik blijf wel columns posten hoor.
Bowie-hoesjequote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens was ik me al heel lang afvraag.... jou Avatar... wat is dat ?? een poppetje ?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef pfaf het volgende:
Album-covers als icoon hebben is stoer.
Als IT-achtige had je dat zelf overigens ook kunnen zien Appelsientje,,,, rechtermuisknop - eigenschappen.
Doei! veel plezier daar!quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:49 schreef SCH het volgende:
Kee luitjes, veel plezier bij de meet, of andere zaken.
Ik ben naar Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |