quote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een meet zonder jou is als een Ajax zonder Koeman![]()
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.quote:Op zondag 24 april 2005 13:34 schreef Blumchen het volgende:Dank SCH
Jammer hoor, dat je er niet was.. heb je je briesjes nog gelezen?
quote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
okequote:Op zondag 24 april 2005 13:37 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja mannen waren er zeker
maar cool voor je dat je optreden zo goed ging![]()
@ sientje.. de foto'staan in het meeting topic
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar nietquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?quote:Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar niet
ok goed werkquote:Op zondag 24 april 2005 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
3e heeft 1-1 gelijk gespeeld, wel genaaid door de grensrechter. Was een slechte pot, een echte kampioenswedstrijd, vol strijd, bloed en tranen. ( Een gebroken kaak voor onze spits.)
4e heeft vrij simpel met 1-4 gewonnen. Had qua kansen zelfs nog veel meer moeten zijn.
Al met al een geslaagd middagje Vienne voor ons dus.
Voetbalshirtquote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?
okequote:
Die trainer van het 3e was ook een arrogante, irritante kwal.quote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok goed werk
ja altijd dat gedonder bij deto vlaggen en fluiten kunnen ze daar niet
quote:
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
Wat is er qua sport dan?
Wat zal dat ruiken zegquote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.
had ik er maar voetbal opquote:
Wielrennen onthoud ik nooit, dat zie ik altijd pas halverwegequote:Op zondag 24 april 2005 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
* pfaf slaps VoreG around a bit with a large throut.
Je bent aangevallen door Bubbaquote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbarquote:Op zondag 24 april 2005 13:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.
"zondag-ochtend-wondjes"
Dat zijn aanknopingspunten....quote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbar.
Jaquote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
Iemand fey aan het kijken via C+?
HE'S BACK!quote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
voller
Ik vind het gewoon leuk om Feyenoord onderuit te zien gaanquote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef PyTh het volgende:
Het zou mooi zijn want ik heb geld op een gelijk spelletje staan
quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef PyTh het volgende:
Heb vast een nieuwe Hools geopend voor zometeen
Ik help wel ffquote:Op zondag 24 april 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]deze maar snel vol dan, maak k in de volgende hools wel een volwaardige post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |