tis middagquote:
quote:
Hoe is het gegaan bij detoquote:
3e heeft 1-1 gelijk gespeeld, wel genaaid door de grensrechter. Was een slechte pot, een echte kampioenswedstrijd, vol strijd, bloed en tranen. ( Een gebroken kaak voor onze spits.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Een meet zonder jou is als een Ajax zonder Koeman![]()
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.quote:Op zondag 24 april 2005 13:34 schreef Blumchen het volgende:Dank SCH
Jammer hoor, dat je er niet was.. heb je je briesjes nog gelezen?
quote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
okequote:Op zondag 24 april 2005 13:37 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ja mannen waren er zeker
maar cool voor je dat je optreden zo goed ging![]()
@ sientje.. de foto'staan in het meeting topic
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar nietquote:Op zondag 24 april 2005 13:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De briesjes waren een beetje donker - maar wat veel echte mannen waren er zeg, daar had ik wel tussengepast.
Heb trouwens fantastisch opgetreden gisteren, jammer dat Noca en Clauwhee er niet waren, het ging 10 x beter dan tijdens het debuut en voelde me faaaaaaaaaantaaaaaaaaaaaastisch![]()
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?quote:Op zondag 24 april 2005 13:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik had nog een klein krukje voor je vrijgehouden, maar je kwam maar niet
ok goed werkquote:Op zondag 24 april 2005 13:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
3e heeft 1-1 gelijk gespeeld, wel genaaid door de grensrechter. Was een slechte pot, een echte kampioenswedstrijd, vol strijd, bloed en tranen. ( Een gebroken kaak voor onze spits.)
4e heeft vrij simpel met 1-4 gewonnen. Had qua kansen zelfs nog veel meer moeten zijn.
Al met al een geslaagd middagje Vienne voor ons dus.
Voetbalshirtquote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar sta jij trouwens op de foto's ?? aan het bier ?
okequote:
Die trainer van het 3e was ook een arrogante, irritante kwal.quote:Op zondag 24 april 2005 13:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok goed werk
ja altijd dat gedonder bij deto vlaggen en fluiten kunnen ze daar niet
quote:
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 13:53 schreef SCH het volgende:
Wat is er qua sport dan?
Wat zal dat ruiken zegquote:Op zondag 24 april 2005 13:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er weinig van ga meekrijgen met straks die 8 mutsen om mij heen.
had ik er maar voetbal opquote:
Wielrennen onthoud ik nooit, dat zie ik altijd pas halverwegequote:Op zondag 24 april 2005 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
* pfaf slaps VoreG around a bit with a large throut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |