had ik er maar voetbal opquote:
Wielrennen onthoud ik nooit, dat zie ik altijd pas halverwegequote:Op zondag 24 april 2005 13:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
* pfaf slaps VoreG around a bit with a large throut.
Je bent aangevallen door Bubbaquote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef JaWi het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar mijn fiets is, waarom mijn handen onder de krassen zitten, en waarom er bloed op mijn broek zit.
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbarquote:Op zondag 24 april 2005 13:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is altijd lekker wakker worden, komt mij iets te bekend voor.
"zondag-ochtend-wondjes"
Dat zijn aanknopingspunten....quote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik herinner mij een voetbalwedstrijd, een krat bier en een nachtelijk bezoek aan de snackbar.
Jaquote:Op zondag 24 april 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
Iemand fey aan het kijken via C+?
HE'S BACK!quote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
voller
Ik vind het gewoon leuk om Feyenoord onderuit te zien gaanquote:Op zondag 24 april 2005 14:06 schreef PyTh het volgende:
Het zou mooi zijn want ik heb geld op een gelijk spelletje staan
quote:Op zondag 24 april 2005 13:57 schreef PyTh het volgende:
Heb vast een nieuwe Hools geopend voor zometeen
Ik help wel ffquote:Op zondag 24 april 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]deze maar snel vol dan, maak k in de volgende hools wel een volwaardige post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |