Stufi die er nog niet is en hoe laat ik terug ben van mein schwester..quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Waar hangt het van af dan, Noca?
Waarom bij mij nog niet? Postbank trouwens..quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Waarom bij mij nog niet? Postbank trouwens..
Is idd een eindje treinen en ik moet zo nog naar mn zus. Heb bij mijn afstudeerplek de hele week geholpen bij een congres en heb daarvoor haar auto geleend. Moet door de drukte vandaag sowieso nog andere dingen doen en ik hoop nog dat er kaarten voor FCG - Feyenoord zijn, want daar heb ik wel geld voor gereserveerd, maar nog geen tijd gehad om kaarten te halen deze week
Sowwy![]()
Veel plezier allemaal!
Ik moet straks eerst weg, dus dat zal pas eind van de middag / begin van de avond zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]ach dan gaan we vandaag Hools maar onveilig maken
![]()
Ik ben na 17:00 weg.... (ben nu aan het werk)quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik moet straks eerst weg, dus dat zal pas eind van de middag / begin van de avond zijn.
Die komt pas na het weekendquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Stufi die er nog niet is en hoe laat ik terug ben van mein schwester..
Mooiquote:
Helaas kan ik vanavond geen dans me u delenquote:
Maar kan je ook niet heel even komenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas kan ik vanavond geen dans me u delen
Andere keer beter ... wel lekker weer hoorjullie kunnen lekker op 't terrasje zitten nu ...
Dat was dus wel de bedoeling, maar ik ben nu aan het werk ... en ik ga zo vanuit mijn werk mijn kamer leeg halen (ik verhuis weer terug naar mijn ouderlijk huis) en vandaag kan ik een kar lenen om de stoelen enzo mee te nemen (over 7 dagen moet ik eruit) en daarna heb ik meteen een verjaardag... voor de rest heb ik het niet druk vandaag...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:44 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Maar kan je ook niet heel even komen
Ja kan er wel etenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:12 schreef Suijk het volgende:
Is dat het verzamelpunt? Dan lijkt me dat wel zo handig ja.
Kantje boord, maar je hebt gewonnen Suijk.quote:
Ook leuk om jou een keer IRL te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Leuk om eens een aantal koppen achter de teksten te zien.
Ik heb dus DE kans gemist om met Bluezz te zoenenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb lekker suijkje veel gedag gekustEn SCHeetje heeft het nakijken
Zeker leuk !!!quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Ik heb dus DE kans gemist om met Bluezz te zoenen![]()
![]()
Maar het was dus leuk
*printscreen - opslaat- uitprint*quote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Noca, wij gaan vast nog een keer zoenen
Uurtje of negen, na een korte stop bij de frietmeneer om 8 uur...quote:Op zondag 24 april 2005 01:51 schreef QyRoZ het volgende:
Tot hoe laat waren jullie daar?
Ik was daar vandaag ook nog met een groepje FOK!kers.
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2005 04:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uurtje of negen, na een korte stop bij de frietmeneer om 8 uur...
quote:Op zondag 24 april 2005 11:03 schreef superjoden het volgende:
Ja uur of 9 Sand, was nog ff een gepuzzel om bij het station te komen maar gelukkig hadden we Bluezz
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.
Ja die miste ik ook. Hij zat in ieder geval niet in een of ander hoekjequote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het haske leuk
Maarrrr waar was Jawi?
En the_legend_killer
We zijn allemaal tegelijk weggegaan na het uitgebreide diner a/d overkant, met hete kaas en veel salmonellabroodjes, en een laatste afzakkertje in O Connels.quote:Op zondag 24 april 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
Bluezzie, tot hoe laat was jij er dan? Zie mijn verhaaltje hier iets boven.
Heeeeeeeee Superjodeeeeeeeeeee (jij moet eigenlijk Blumchen heten)quote:Op zondag 24 april 2005 11:19 schreef superjoden het volgende:
Ja die miste ik ook. Hij zat in ieder geval niet in een of ander hoekjeof zou JaWi dat ierse zeikwijf zijn die maar niks wilde komen brengen
![]()
Ja, I know. Was ook weer eentje van die groep van toen bij.quote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?!
Vorige keer kwam ik ook al VV'ers tegen.
IK kon helaas niet, ik was met Doc in de Melkweg, maar het zag er iig wel weer gezellig uit. De vorige keer was er een mooie combinatie-meeting ontstaan. Was erg gezelligquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, I know. Was ook weer eentje van die groep van toen bij.
Maar ik heb geen VBL in mn AT staan en ik lees hier ook niet. En wij plannen nooit iets, we doen maar iets.
Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching youquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sssstt daar zouden we het niet over hebben, werkt ook meestal alleen bij feestjes hoor als je nog nuchter bentquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef Qlimax het volgende:
super....jij hebt ook altijd aandacht met dat shirt he
soort mannen / vrouwen magneet
Jij mag datquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching you
Wij dachten dat jullie tweakers waren.quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.
quote:
kom dan ook eens op een meetquote:Op zondag 24 april 2005 12:04 schreef Dos37 het volgende:
alhoewel ik nog niet iedereen ken maar toch
Cubbers jahquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goedquote:
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:25 schreef MissHobje het volgende:
Zeker wetenleuke plek enzo ( ik kende het dus niet )
![]()
De eerste keer dat ik er was was met een gecombineerde crew/ VV-meetingquote:Op zondag 24 april 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.
Volgende keer kom ik ook wel weer voorbij, ik kon deze keer echt niet.....
volgende keer op een zondagquote:
Over tegenstrijdig gesprokenquote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was was met een gecombineerde crew/ VV-meeting
Oh.quote:
Aaaaaaaaaaaaa wat liefquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.
Ik was nog vergeten onze innige omhelsing te plaatsen:
[afbeelding]![]()
Liefffquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.
Ik was nog vergeten onze innige omhelsing te plaatsen:
[afbeelding]![]()
quote:
Heb je wel goed naar Golfert gekekenquote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Leuke foto's hoor. Allemaal mensen die je zo langs de lijn zou kunnen tegenkomen, geen enge hooligans enzo.
Jij had het deze week over toevalkwa muziek.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij had het deze week over toevalkwa muziek.
Ik heb nu hetzelfde ik lees je post en op de radio is een commercial over JAAP van Zweden.
En dat komt dus omdat ik niet ben geweestquote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Leuke foto's hoor. Allemaal mensen die je zo langs de lijn zou kunnen tegenkomen, geen enge hooligans enzo.
Jij bent niet eng maar aandoenlijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat ik niet ben geweest
Zie je wel dat je het kanquote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef DutchGooner het volgende:
plofkop
quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef DutchGooner het volgende:
nee hoor,dat moet je verdienen plofkop
Dat weet ik en ik ben blij dat ik niet geweest ben,wat een muppets,ik voel me echt te goed voor dat zootjequote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben jou ook niet gemist op de meet.![]()
ja was lief dat Zandmannetje belde!! Het was puinhoop op de club, het bier was opeens op en er moest snel iets geregeld worden en je kunt wel raden door wiequote:Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Just Me, we hebben je gemist, maar wel ff leuk gebeld
Was jij er niet bij dan?quote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
wat stond erin rubber, blumchen had gebelt toch?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
wat stond erin rubber, blumchen had gebelt toch?
Ja die heb ik niet meegenomen he.. ik wist dat je niet kwam.. Maar heb m nog.. dus even wachten tot de volgende meet...quote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
leuke foto'swaar is die eend nou bloem?
wanneer is de volgende?
quote:Op maandag 25 april 2005 09:14 schreef Dos37 het volgende:
Volgende meet aan het begin van volgend seizoen
Volgende keer in Zeelandquote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kon dus niet, sorry. Volgende keer in Den Bosch?
Ik herken golfer, bloempje, Bluezz (denk ik) en natuurlijk een van de weinige knakkers die ik IRL heb gezien: bjorooooo!
Ik herken jou van de foto's, en bluezz gokte ik...quote:Op maandag 25 april 2005 09:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Volgende keer in Zeeland
Als je mij herkend, dan herken je Bloes ook, want wij waren de 2 damensLucky we
ok vind ook wel goed centraal voor een iederquote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
Het is reglementair in de statuten vastgesteld dat de VBL-meetings in Utrecht zijn.
Daar kan en mag nooit van worden afgeweken
Aah okequote:Op maandag 25 april 2005 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik herken jou van de foto's, en bluezz gokte ik...
ik kom ook helemaal vanuit de achterhoek naar utrecht, dus doe jij dat ook maarquote:Op maandag 25 april 2005 09:29 schreef Dos37 het volgende:
Volgende keer in enschede
quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kom ook helemaal vanuit de achterhoek naar utrecht, dus doe jij dat ook maar
Dan kom je maar een keerquote:Op maandag 25 april 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, wie is nu wie?
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op maandag 25 april 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, wie is nu wie?
Voor een VBL meeting is het idd een prima locatie. En het is ook wel een gezellige tent.quote:Op maandag 25 april 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Plek van de meeting, ach Utrecht is centraal, de pub is groot, het bier goed en TV's in overvloed.
Je zal niet snel iets zo passends elders vinden...
Een volgende keer ben ik er weer bij, als het programma thuis dat toe laat.
Ergens wel zonde dat er geen FA cup meet is, hoewel ik op die datum zelf in Frankrijk zit.
En het is vlakbij waar mijn huis woontquote:Op maandag 25 april 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een VBL meeting is het idd een prima locatie. En het is ook wel een gezellige tent.
Dat is voor oude mensen wel zo fijn jaquote:
ik heb het nou redelijk doorquote:
Ergens in Februari dan maar DD ?quote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kon dus niet, sorry. Volgende keer in Den Bosch?
Ik herken golfer, bloempje, Bluezz (denk ik) en natuurlijk een van de weinige knakkers die ik IRL heb gezien: bjorooooo!
quote:
En thuisgebracht.quote:
We gaan olifanten kijken, met grote slurfen.quote:Ik mag mijn zwembroek zeker thuislaten en je zegt zeker niet wat we gaan doen
joepie dus !!!quote:Op maandag 25 april 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
En thuisgebracht.
We gaan olifanten kijken, met grote slurfen.![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
meets alleen in landsdelen waar ook betaaldvoetbal is, dat lijkt me mooie regeling en aangezien zeeland alleen nog maar amateurvoetbal heeft valt dat af
Het wordt steeds duidelijker waarom jij bent geworden wie je nu bentquote:Op maandag 25 april 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
joepie dus !!!
en dat is leuk, dat deed ik vroeger toen ik een jaar of 8 was ook altijd met mijn buurman, vooral die ene speciale met die omhoogstaande slurf waar ik op mocht blazen was altijd heel erg leuk![]()
Die kruising tussen de hoofdsmurf, Geert Wilders en een rhesusaapje bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan blijf ik geloof ik nog over...
een grote, stoere, lieve, intelligente, bescheiden en meelevende jongen word je natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 25 april 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
Het wordt steeds duidelijker waarom jij bent geworden wie je nu bent![]()
Geel bandje met GS op je borst? Jeetje, je lijkt niet eens op Raúl...quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan blijf ik geloof ik nog over...
ach dat zie ik jou ook nog wel doen, mensen die na hun eigen wedstrijd nog even komen meetenquote:
Die mis ik dan toch op de foto'squote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
het Bordeaux shirt is van pascalheister
Nee erg hequote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geel bandje met GS op je borst? Jeetje, je lijkt niet eens op Raúl...
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden speelt de voetbalclub Bordeaux niet in bordeaux rode shirts maar in donkerblauwe shirts !!!quote:
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...quote:
Jij bent toch een kleine sigaar rokende neger met een zwart petje en een psv shirt ?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
Al is de gelijkenis met Luca Toni wel enigszins aanwezig...
Dacht dat dat sj wasquote:Op maandag 25 april 2005 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden speelt de voetbalclub Bordeaux niet in bordeaux rode shirts maar in donkerblauwe shirts !!!![]()
Degene met het bloemetje op z'n rug is SJquote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dacht dat dat sj was![]()
Wat moet ik dan onder "hemd" verstaan?
Behoorlijk jaquote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
Klopt. Die gozer naast me is Dr. Daggla...quote:Op maandag 25 april 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij bent toch een kleine sigaar rokende neger met een zwart petje en een psv shirt ?
Ik ben in het echt nog knapperquote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Bij jou zie ik inderdaad zo'n wandelend Ajax-logo voor me.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Bij jou zie ik inderdaad zo'n wandelend Ajax-logo voor me.
Maar wat is "traditioneel" nog waard als er geen FAC meet is?quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
En inderdaad: VBL-meets zijn traditiegetrouw in Mick O'Connels in Utrecht, hetgeen natuurlijk niet betekent dat er niet een keer een andersoortige meet in Zeeland of een andere verweggistanplek georganiseerd kan worden.
Wist niet dat sj zo'n SCHurk wasquote:Op maandag 25 april 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Degene met het bloemetje op z'n rug is SJ
Zoiets vermoedde ik al wel. En DIGGER natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat ik niet ben geweest
quote:
anders lees je eerst ff terugquote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
hebben jullie TM67 nog kunnen dwingen om op fok te komen?
ik weet dat hij er bij was, degene met basketbalshirt, voor de rest heb ik zijn naam niet tegengekomen in de vorige pagina's...quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je eerst ff terug
en kijk je bij de foto´s enzo wie er waren !
Dan ben ik zeker een konijn.quote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Bij MM stel ik me een Van Basten look a like voor en bij Sandman Raul enz enz.
Hé, en ik dan?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
whehe zo stel ik me jou wel voor inderdaad, als een enorm reuzenkonijn.quote:
wel het type scum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben dus niet het type vuilnisman. [afbeelding]
zegt de continue-rokende man met de groene hoed !quote:
Idd. Jij bent meer een kruising van een wuppie en Leonardo di Caprio en Jantje Smit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben dus niet het type vuilnisman. [afbeelding]
heeejjjjquote:
Ghehehe, homooooquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
Laat het beoordelen van de koppies nou maar aan mij over
Je kwaakt in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
ik ben trouwens in levende lijven weldegelijk een rubberen-gele-eend
cijfers willen we .........quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
Laat het beoordelen van de koppies nou maar aan mij over
wil je kroos van me?quote:
Je scoort alleen nooit?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
hij scoort meestal met z'n 2-enquote:
Loek-C?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja, overheen gelezen
Kreeg net het linkje van Pascal
Diego?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
k heb wel een vermoeden over een plotselinge onbekende gast in Hools
ik ikquote:
quote:
Jebt een fotoboek tochquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik ik
o ik sta niet op de foto's
Wie dan wel ??quote:
Ik heb geeeeeeen idee....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:29 schreef rubbereend het volgende:
lees maar eens terug AS
ik vroeg om cijfers en je geeft er maar 1quote:
Jouw cijfer heb ik toch vannacht al in je oor gefluisterdquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik vroeg om cijfers en je geeft er maar 1![]()
[fluister]quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:03 schreef SCH het volgende:
Jouw cijfer heb ik toch vannacht al in je oor gefluisterd![]()
aftrekken natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[fluister]
ik wil jou wel eens twee keer met z'n drieen vierendelen
[/fluister]
Moet ik dat optellen
min 8quote:
Als je een verzorgde all-in meet voor ons bij jou regelt, kun je ons allemaal goed bekijken.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef popolon het volgende:
Is er ergens nog een spiegellinkje van de foto's? (bandwidth exceeded etc.)
Of mag ik niet kijken?![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:16 schreef methodmich het volgende:
DD lijkt wel heel erg op Luca Toni hoor!
Bjoro lijkt op Patrick Kicken. Of was dat Tony?
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je een verzorgde all-in meet voor ons bij jou regelt, kun je ons allemaal goed bekijken.
Da's Tony ja.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tony dan. Die met dat Grizzlies pak!
Nog niet fulltime.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:17 schreef methodmich het volgende:
Hij schijnt er al weer te zijn.
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nog niet fulltime.
Die gastt post al meer dan een jaar niet meer en ik zit nog steeds niet aan zijn postaantal
Jah, ik zal ze moeten overzetten, teveel ineens mag nie meer bij photobucketquote:Op donderdag 28 april 2005 16:49 schreef popolon het volgende:
Is er ergens nog een spiegellinkje van de foto's? (bandwidth exceeded etc.)
Of mag ik niet kijken?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |