Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching youquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?!
Vorige keer kwam ik ook al VV'ers tegen.
sssstt daar zouden we het niet over hebben, werkt ook meestal alleen bij feestjes hoor als je nog nuchter bentquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef Qlimax het volgende:
super....jij hebt ook altijd aandacht met dat shirt he
soort mannen / vrouwen magneet
Jij mag datquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching you
Wij dachten dat jullie tweakers waren.quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.
quote:
kom dan ook eens op een meetquote:Op zondag 24 april 2005 12:04 schreef Dos37 het volgende:
alhoewel ik nog niet iedereen ken maar toch
Cubbers jahquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?!
Vorige keer kwam ik ook al VV'ers tegen.
Ook goedquote:
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:25 schreef MissHobje het volgende:
Zeker wetenleuke plek enzo ( ik kende het dus niet )
![]()
De eerste keer dat ik er was was met een gecombineerde crew/ VV-meetingquote:Op zondag 24 april 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.
Volgende keer kom ik ook wel weer voorbij, ik kon deze keer echt niet.....
volgende keer op een zondagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |