Ook leuk om jou een keer IRL te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:45 schreef Suijk het volgende:
Leuk om eens een aantal koppen achter de teksten te zien.
Ik heb dus DE kans gemist om met Bluezz te zoenenquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb lekker suijkje veel gedag gekustEn SCHeetje heeft het nakijken
Zeker leuk !!!quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef Noca het volgende:
Ik heb dus DE kans gemist om met Bluezz te zoenen![]()
![]()
Maar het was dus leuk
*printscreen - opslaat- uitprint*quote:Op zondag 24 april 2005 00:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Noca, wij gaan vast nog een keer zoenen
Uurtje of negen, na een korte stop bij de frietmeneer om 8 uur...quote:Op zondag 24 april 2005 01:51 schreef QyRoZ het volgende:
Tot hoe laat waren jullie daar?
Ik was daar vandaag ook nog met een groepje FOK!kers.
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.quote:Op zondag 24 april 2005 04:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uurtje of negen, na een korte stop bij de frietmeneer om 8 uur...
quote:Op zondag 24 april 2005 11:03 schreef superjoden het volgende:
Ja uur of 9 Sand, was nog ff een gepuzzel om bij het station te komen maar gelukkig hadden we Bluezz
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.
Ja die miste ik ook. Hij zat in ieder geval niet in een of ander hoekjequote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het haske leuk
Maarrrr waar was Jawi?
En the_legend_killer
We zijn allemaal tegelijk weggegaan na het uitgebreide diner a/d overkant, met hete kaas en veel salmonellabroodjes, en een laatste afzakkertje in O Connels.quote:Op zondag 24 april 2005 11:17 schreef QyRoZ het volgende:
Bluezzie, tot hoe laat was jij er dan? Zie mijn verhaaltje hier iets boven.
Heeeeeeeee Superjodeeeeeeeeeee (jij moet eigenlijk Blumchen heten)quote:Op zondag 24 april 2005 11:19 schreef superjoden het volgende:
Ja die miste ik ook. Hij zat in ieder geval niet in een of ander hoekjeof zou JaWi dat ierse zeikwijf zijn die maar niks wilde komen brengen
![]()
Ja, I know. Was ook weer eentje van die groep van toen bij.quote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Plannen jullie die meetings soms expres tegelijkertijd met VBL meetings?!
Vorige keer kwam ik ook al VV'ers tegen.
IK kon helaas niet, ik was met Doc in de Melkweg, maar het zag er iig wel weer gezellig uit. De vorige keer was er een mooie combinatie-meeting ontstaan. Was erg gezelligquote:Op zondag 24 april 2005 11:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, I know. Was ook weer eentje van die groep van toen bij.
Maar ik heb geen VBL in mn AT staan en ik lees hier ook niet. En wij plannen nooit iets, we doen maar iets.
Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching youquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
sssstt daar zouden we het niet over hebben, werkt ook meestal alleen bij feestjes hoor als je nog nuchter bentquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef Qlimax het volgende:
super....jij hebt ook altijd aandacht met dat shirt he
soort mannen / vrouwen magneet
Jij mag datquote:Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hou steeds in de gaten wat jullie doen, wanneer en waar. Big Sister is watching you
Wij dachten dat jullie tweakers waren.quote:Op zondag 24 april 2005 10:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wij waren er vanaf 8 uur. De tafel achter jullie volgens mij.
quote:
kom dan ook eens op een meetquote:Op zondag 24 april 2005 12:04 schreef Dos37 het volgende:
alhoewel ik nog niet iedereen ken maar toch
Cubbers jahquote:Op zondag 24 april 2005 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goedquote:
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:25 schreef MissHobje het volgende:
Zeker wetenleuke plek enzo ( ik kende het dus niet )
![]()
De eerste keer dat ik er was was met een gecombineerde crew/ VV-meetingquote:Op zondag 24 april 2005 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De VBL meetings zijn altijd daar, en de voormalige VV meetings blijkbaar ook vaak. Wel apart dat ze vaak samenvallen.
Volgende keer kom ik ook wel weer voorbij, ik kon deze keer echt niet.....
volgende keer op een zondagquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |