Ja die heb ik niet meegenomen he.. ik wist dat je niet kwam.. Maar heb m nog.. dus even wachten tot de volgende meet...quote:Op zondag 24 april 2005 23:38 schreef rubbereend het volgende:
leuke foto'swaar is die eend nou bloem?
wanneer is de volgende?
quote:Op maandag 25 april 2005 09:14 schreef Dos37 het volgende:
Volgende meet aan het begin van volgend seizoen
Volgende keer in Zeelandquote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kon dus niet, sorry. Volgende keer in Den Bosch?
Ik herken golfer, bloempje, Bluezz (denk ik) en natuurlijk een van de weinige knakkers die ik IRL heb gezien: bjorooooo!
Ik herken jou van de foto's, en bluezz gokte ik...quote:Op maandag 25 april 2005 09:21 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Volgende keer in Zeeland
Als je mij herkend, dan herken je Bloes ook, want wij waren de 2 damensLucky we
ok vind ook wel goed centraal voor een iederquote:Op maandag 25 april 2005 09:30 schreef SCH het volgende:
Het is reglementair in de statuten vastgesteld dat de VBL-meetings in Utrecht zijn.
Daar kan en mag nooit van worden afgeweken
Aah okequote:Op maandag 25 april 2005 09:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik herken jou van de foto's, en bluezz gokte ik...
ik kom ook helemaal vanuit de achterhoek naar utrecht, dus doe jij dat ook maarquote:Op maandag 25 april 2005 09:29 schreef Dos37 het volgende:
Volgende keer in enschede
quote:Op maandag 25 april 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik kom ook helemaal vanuit de achterhoek naar utrecht, dus doe jij dat ook maar
Dan kom je maar een keerquote:Op maandag 25 april 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, wie is nu wie?
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op maandag 25 april 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar goed, wie is nu wie?
Voor een VBL meeting is het idd een prima locatie. En het is ook wel een gezellige tent.quote:Op maandag 25 april 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Plek van de meeting, ach Utrecht is centraal, de pub is groot, het bier goed en TV's in overvloed.
Je zal niet snel iets zo passends elders vinden...
Een volgende keer ben ik er weer bij, als het programma thuis dat toe laat.
Ergens wel zonde dat er geen FA cup meet is, hoewel ik op die datum zelf in Frankrijk zit.
En het is vlakbij waar mijn huis woontquote:Op maandag 25 april 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een VBL meeting is het idd een prima locatie. En het is ook wel een gezellige tent.
Dat is voor oude mensen wel zo fijn jaquote:
ik heb het nou redelijk doorquote:
Ergens in Februari dan maar DD ?quote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kon dus niet, sorry. Volgende keer in Den Bosch?
Ik herken golfer, bloempje, Bluezz (denk ik) en natuurlijk een van de weinige knakkers die ik IRL heb gezien: bjorooooo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |