Over tegenstrijdig gesprokenquote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was was met een gecombineerde crew/ VV-meeting
Oh.quote:
Aaaaaaaaaaaaa wat liefquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.
Ik was nog vergeten onze innige omhelsing te plaatsen:
[afbeelding]![]()
Liefffquote:Op zondag 24 april 2005 13:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh.
Ik was nog vergeten onze innige omhelsing te plaatsen:
[afbeelding]![]()
quote:
Heb je wel goed naar Golfert gekekenquote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Leuke foto's hoor. Allemaal mensen die je zo langs de lijn zou kunnen tegenkomen, geen enge hooligans enzo.
Jij had het deze week over toevalkwa muziek.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij had het deze week over toevalkwa muziek.
Ik heb nu hetzelfde ik lees je post en op de radio is een commercial over JAAP van Zweden.
En dat komt dus omdat ik niet ben geweestquote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
Leuke foto's hoor. Allemaal mensen die je zo langs de lijn zou kunnen tegenkomen, geen enge hooligans enzo.
Jij bent niet eng maar aandoenlijkquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat ik niet ben geweest
Zie je wel dat je het kanquote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef DutchGooner het volgende:
plofkop
quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef DutchGooner het volgende:
nee hoor,dat moet je verdienen plofkop
Dat weet ik en ik ben blij dat ik niet geweest ben,wat een muppets,ik voel me echt te goed voor dat zootjequote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben jou ook niet gemist op de meet.![]()
ja was lief dat Zandmannetje belde!! Het was puinhoop op de club, het bier was opeens op en er moest snel iets geregeld worden en je kunt wel raden door wiequote:Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Just Me, we hebben je gemist, maar wel ff leuk gebeld
Was jij er niet bij dan?quote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
wat stond erin rubber, blumchen had gebelt toch?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:52 schreef pascalheister het volgende:
wat stond erin rubber, blumchen had gebelt toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |