anders lees je eerst ff terugquote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
hebben jullie TM67 nog kunnen dwingen om op fok te komen?
ik weet dat hij er bij was, degene met basketbalshirt, voor de rest heb ik zijn naam niet tegengekomen in de vorige pagina's...quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je eerst ff terug
en kijk je bij de foto´s enzo wie er waren !
Dan ben ik zeker een konijn.quote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Bij MM stel ik me een Van Basten look a like voor en bij Sandman Raul enz enz.
Hé, en ik dan?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
whehe zo stel ik me jou wel voor inderdaad, als een enorm reuzenkonijn.quote:
wel het type scum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben dus niet het type vuilnisman. [afbeelding]
zegt de continue-rokende man met de groene hoed !quote:
Idd. Jij bent meer een kruising van een wuppie en Leonardo di Caprio en Jantje Smit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:15 schreef zjroentje het volgende:
Ik ben dus niet het type vuilnisman. [afbeelding]
heeejjjjquote:
Ghehehe, homooooquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
Laat het beoordelen van de koppies nou maar aan mij over
Je kwaakt in ieder gevalquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
ik ben trouwens in levende lijven weldegelijk een rubberen-gele-eend
cijfers willen we .........quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:09 schreef SCH het volgende:
Laat het beoordelen van de koppies nou maar aan mij over
wil je kroos van me?quote:
Je scoort alleen nooit?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Al is de gelijkenis met Luca Toni wel enigszins aanwezig...
hij scoort meestal met z'n 2-enquote:
Loek-C?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:39 schreef Bluezz het volgende:
Ja, overheen gelezen
Kreeg net het linkje van Pascal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |