Degene met het bloemetje op z'n rug is SJquote:Op maandag 25 april 2005 15:53 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dacht dat dat sj was![]()
Wat moet ik dan onder "hemd" verstaan?
Behoorlijk jaquote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
Al is de gelijkenis met Luca Toni wel enigszins aanwezig...
Klopt. Die gozer naast me is Dr. Daggla...quote:Op maandag 25 april 2005 15:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Jij bent toch een kleine sigaar rokende neger met een zwart petje en een psv shirt ?
Ik ben in het echt nog knapperquote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Bij jou zie ik inderdaad zo'n wandelend Ajax-logo voor me.
quote:Op maandag 25 april 2005 15:57 schreef Suijk het volgende:
Bij jou zie ik inderdaad zo'n wandelend Ajax-logo voor me.
Maar wat is "traditioneel" nog waard als er geen FAC meet is?quote:Op maandag 25 april 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
En inderdaad: VBL-meets zijn traditiegetrouw in Mick O'Connels in Utrecht, hetgeen natuurlijk niet betekent dat er niet een keer een andersoortige meet in Zeeland of een andere verweggistanplek georganiseerd kan worden.
Wist niet dat sj zo'n SCHurk wasquote:Op maandag 25 april 2005 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Degene met het bloemetje op z'n rug is SJ
Zoiets vermoedde ik al wel. En DIGGER natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat komt dus omdat ik niet ben geweest
quote:
anders lees je eerst ff terugquote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef ASSpirine het volgende:
hebben jullie TM67 nog kunnen dwingen om op fok te komen?
ik weet dat hij er bij was, degene met basketbalshirt, voor de rest heb ik zijn naam niet tegengekomen in de vorige pagina's...quote:Op maandag 25 april 2005 23:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders lees je eerst ff terug
en kijk je bij de foto´s enzo wie er waren !
Dan ben ik zeker een konijn.quote:Op maandag 25 april 2005 15:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Bij MM stel ik me een Van Basten look a like voor en bij Sandman Raul enz enz.
Hé, en ik dan?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
whehe zo stel ik me jou wel voor inderdaad, als een enorm reuzenkonijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |