En het is vlakbij waar mijn huis woontquote:Op maandag 25 april 2005 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor een VBL meeting is het idd een prima locatie. En het is ook wel een gezellige tent.
Dat is voor oude mensen wel zo fijn jaquote:
ik heb het nou redelijk doorquote:
Ergens in Februari dan maar DD ?quote:Op maandag 25 april 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Kon dus niet, sorry. Volgende keer in Den Bosch?
Ik herken golfer, bloempje, Bluezz (denk ik) en natuurlijk een van de weinige knakkers die ik IRL heb gezien: bjorooooo!
quote:
En thuisgebracht.quote:
We gaan olifanten kijken, met grote slurfen.quote:Ik mag mijn zwembroek zeker thuislaten en je zegt zeker niet wat we gaan doen
joepie dus !!!quote:Op maandag 25 april 2005 14:10 schreef SCH het volgende:
En thuisgebracht.
We gaan olifanten kijken, met grote slurfen.![]()
quote:Op maandag 25 april 2005 14:06 schreef rubbereend het volgende:
meets alleen in landsdelen waar ook betaaldvoetbal is, dat lijkt me mooie regeling en aangezien zeeland alleen nog maar amateurvoetbal heeft valt dat af
Het wordt steeds duidelijker waarom jij bent geworden wie je nu bentquote:Op maandag 25 april 2005 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
joepie dus !!!
en dat is leuk, dat deed ik vroeger toen ik een jaar of 8 was ook altijd met mijn buurman, vooral die ene speciale met die omhoogstaande slurf waar ik op mocht blazen was altijd heel erg leuk![]()
Die kruising tussen de hoofdsmurf, Geert Wilders en een rhesusaapje bedoel je?quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan blijf ik geloof ik nog over...
een grote, stoere, lieve, intelligente, bescheiden en meelevende jongen word je natuurlijk niet zomaarquote:Op maandag 25 april 2005 14:51 schreef SCH het volgende:
Het wordt steeds duidelijker waarom jij bent geworden wie je nu bent![]()
Geel bandje met GS op je borst? Jeetje, je lijkt niet eens op Raśl...quote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan blijf ik geloof ik nog over...
ach dat zie ik jou ook nog wel doen, mensen die na hun eigen wedstrijd nog even komen meetenquote:
Die mis ik dan toch op de foto'squote:Op maandag 25 april 2005 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
het Bordeaux shirt is van pascalheister
Nee erg hequote:Op maandag 25 april 2005 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Geel bandje met GS op je borst? Jeetje, je lijkt niet eens op Raśl...
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden speelt de voetbalclub Bordeaux niet in bordeaux rode shirts maar in donkerblauwe shirts !!!quote:
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...quote:
Jij bent toch een kleine sigaar rokende neger met een zwart petje en een psv shirt ?quote:Op maandag 25 april 2005 15:44 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Typisch dat zo'n avatar toch een beeld oproept. Als ik ooit kom meeten denkt men wellicht een veelscorende Argentijse hunk te herkennen. Niets is minder waar (weten DG, DIGGER, bjoro en Reanimatie)...
Al is de gelijkenis met Luca Toni wel enigszins aanwezig...
Dacht dat dat sj wasquote:Op maandag 25 april 2005 15:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden speelt de voetbalclub Bordeaux niet in bordeaux rode shirts maar in donkerblauwe shirts !!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |