quote:JOHN - FEB. 21, 2001: Consider that you are a time traveler who goes back in time to the first week of February 1970 and you are confronted with the same problem. What do you remember right now about the second week of February 1970?
Naturally, the conflict in Vietnam and the Middle East come up but as someone has already stated here, "that's old news". I suppose I could predict the failure of Apollo 13 spacecraft but since time travel is ridiculous, I would be blamed for sabotage. I might even decide to tell you about an earthquake in Peru but then people that would have died by chance will now live and vice versa.
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.htmlquote:Southern Peru, June 23, 2001 — A magnitude-8.1 earthquake (originally thought to be 7.9) toppled adobe homes and stone buildings, on Saturday afternoon (June 23). Most of the damage and fatalities occurred in the towns of Arequipa, Moquegua and Tacna. Arequipa Mayor Manuel Guillin said that 70 percent of the homes in his town were damaged. The American Red Cross joined the Peruvian Red Cross to get relief to the earthquake victims.
Kijk, dat had ik een week geleden ofzo gelezen op zijn site, maar ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overigens, niet als bewijs ofzo, maar toch opmerkelijk:
[..]
[..]
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.html
TNX.. en beetje eng.. zwarte gaten maken op een planeetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
klik
En de bijbehorende opmerking van Titor zelf:
[..]
OK, tis een bewijs, maar nogal schamel, het enige bewijs zou dan kunnen zijn als de datum en tijdstip van de bovengenoemde posting van Titor op alle Mirrorsites gelijk zijn.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titorquote:
This picture, taken in Autumn of 2035, according to Titor, depicts his training officer inside the time displacement vehicle. He is shining a laser pointer out the window, which appears to bend under the extreme gravitational forces.
Ik voerde het ook niet aan als "het bewijs". Het is slechts vrij opmerkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Maar dat vind ik geen bewijs.
Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Neurotica het volgende:
- Ik vind de zwarte gaten gebeuren van het CERN onderzoek wat dichterbij de realiteit komen qua uitspraken, maar... wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
Hij zei dat hij bij zijn jongere hij logeerde. Zijn jongere ik was 3 toen hij daar was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef D-Industries het volgende:
...
Natuurlijk moet dit wel bewezen worden door medici enz , foto's / onderzoeken naar zijn lichaam van jonge leeftijd & oudere leeftijd ... blablabla..
...
Een quote van titor zelf:quote:Het enigste bewijs wat werkelijk ( ! ) geloofwaardig zou zijn , is hijzelf. Als hij kan tijdreizen kan hij altijd terugkomen bij de gewenste datum in het verleden.
Ouderdom van zijn lichaam zou dan het bewijs zijn. In de toekomst kan hij namelijk tientallen jaren ouder worden en dan weer terug reizen naar ons 'heden' om zo te bewijzen dat hij ouder is geworden, en dat er in ons 'heden' slechts enkele luttele minuten zijn verlopen.
quote:Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
[/quote]quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
Een quote van titor zelf:
[quote]Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
Photoshop!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Weet je wat ik zou doen om het te bewijzen?![]()
1. De krant van die dag meenemen
Goh wat leuk, en wat een nep. Je ziet zo dat die verpakking hetzelfde is als ze dat tegenwoordig maken dus het is nep.quote:2. Een product kopen dat nieuw is in die tijd. En niet uit de verpakking halen.
Wederom, photoshop. En: goede gok of: inside info van cnn. Overigens kwam Titor juist niet voor deze tijd, maar voor de jaren 70, en heeft hij daarna een tussenstop gemaakt.quote:3. Van verschillende nieuws-sites (oa CNN) nieuwsberichten uitprinten. Verschillende om te bewijzen dat het niet een eenzijdig artikel is.
Ook van het jaar waar je naartoe gaat.
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk. Overigens was het helemaal niet zijn doel om geloofd te worden, het was zelfs beter als je hem niet geloofde vond hij.quote:Bv. ik ga terug naar April 2004, dan print ik berichten uit van september, oktober, november.
Jazeker wel. Als je een vers-van-de-pers krant meeneemt, voelt de krant niet oud.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef DionysuZ het volgende:
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk.
Ik wil niet vervelend doen, maar is er geen diepzwarte plek waar de laserstraal naartoe buigt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)
Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef splendor het volgende:
Ik kan me die grote in japan nog herinneren, en die in Iran een tijd geleden, maar daar blijft het toch bij. Hat zijn alleen de hele grote die je bij blijven.
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.
Lijkt mij dat ze dat in 2035 nog wel weten.
Finale WK 74 en 78.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:59 schreef Jegorex het volgende:
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?
Toen waren er ook wel grote rampen.
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Finale WK 74 en 78.
Maar hij maakte een tussenstop in, wat was het, 2001?
Daar ging het mij om.
Precies. Dit soort gebeurtenissen zou je echt niet vergeten. John Titorquote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.
Tevens dacht hij dat het millenniumprobleem in de overgang 2000-2001 zat i.p.v. in de overgang 1999-2000.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.
je hebt uitgelegd hoe je naar de toekomst reist, maar hoe zit het met reizen naar het verleden.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef ikke0302 het volgende:
Volgens Einstein is reizen in de toekomst niet mogelijk. Reizen naar het verleden wel maar die zorgen voor parralelle tijdlijnen. De enige vorm van naar de toekomst te reizen is door met een snelheid die zo dicht mogelijk bij die van het licht is enorme afstanden af te leggen en dan terug te komen op aarde. Zo zal de aarde pakweg 100 jaar ouder zijn en jij slechts 10 jaar ouder.
Is de zaak dan af, als Einstein zegt dat iets niet kan? Ik vind het dan ook, met alle respect verder, geen zinnig argument. Einstein geloofde ook niet dat "god dobbelde" (als verwijzing naar de quantummechanica) terwijl dit eigenlijk toch het geval is.(ik ben geen wetenschaphistoricus overigens, dus mocht ik iets door de war gooien hier, dan hoor ik het wel). Nee, de mening van weliswaar gerespecteerde geleerden kun je maar beter niet teveel als een keihard feit beschouwen want ik weet bijna zeker dat over 250 jaar van nu dingen gewoon worden gevonden die volgens nu "nooit zullen kunnen".quote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef ikke0302 het volgende:
Volgens Einstein is reizen in de toekomst niet mogelijk. Reizen naar het verleden wel maar die zorgen voor parralelle tijdlijnen. De enige vorm van naar de toekomst te reizen is door met een snelheid die zo dicht mogelijk bij die van het licht is enorme afstanden af te leggen en dan terug te komen op aarde. Zo zal de aarde pakweg 100 jaar ouder zijn en jij slechts 10 jaar ouder.
Reizen naar de toekomst is zeker wel mogelijk. Je kunt in een halve seconde best een paar duizend jaar de toekomst in gaan als je maar genoeg snelheid hebt relatief aan de aarde. Terug naar het verleden reizen is juist het probleem. Hoe snel je ook vliegt, je zult nooit een relatieve snelheid hebben die gelijk is aan de lichtsnelheid, die haal je niet. Je lengte wordt dan oneindig klein en je massa (impuls) en energieverbruik oneindig groot. Om terug in de tijd te reizen moet je SNELLER bewegen dan het licht.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef ikke0302 het volgende:
Onzin, maar deze discussie heb ik al zo vaak gevoerd. Blijf het grote onzin vinden.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef ikke0302 het volgende:
De enige vorm van naar de toekomst te reizen is door met een snelheid die zo dicht mogelijk bij die van het licht is enorme afstanden af te leggen en dan terug te komen op aarde. Zo zal de aarde pakweg 100 jaar ouder zijn en jij slechts 10 jaar ouder.
Sinds wanneer is licht gelijk aan tijd?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef DionysuZ het volgende:
Het is geen onzin refragmental. De lichtsnelheid is constant.
Stel je zit in een hele lange trein die met een bepaalde, hoge, snelheid beweegt (100.000 km/s) en je schiet een lichtstraal naar voren, richting de muur die 300.000 km verder staat. Omdat de lichtsnelheid ongeveer 300.000 km/s is, komt hij 1 seconde later aan bij de muur.
Maar iemand op het perron kijkt naar binnen en ziet jou die lichtstraal afvuren. 1 Seconde later is de lichtstraal inderdaad 300.000 km verder, maar omdat de trein een snelheid van 100.000 km/s is, is de muur ook weer 100.000 km verder. Waardoor het dus langer duurt voordat de lichtstraal de muur bereikt (de lichtsnelheid is constant voor iedere waarnemer). Dat wat voor waarnemer A (op de trein) dus 1 seconde duurt, duurt gezien vanuit het perron (waarnemer B) langer dan 1 seconde.
Stel nu de trein reist met de lichtsnelheid. In de trein schiet waarnemer A zijn lichtstraal af en die komt 1 seconde later aan op de muur. Op het perron kijkt waarnemer B, maar als de lichtstraal 300.000 km verder is, is de muur ook 300.000 km verder. Het duurt dus oneindig lang voordat de lichtstraal de muur raakt. Wat 1 seconde duurt voor Waarnemer A, duurt derhalve oneindig lang voor Waarnemer B
Dat de snelheid van het licht gelijk is voor iedere waarnemer weet ik, alleen kun je ook uitleggen waarom dat zo is? Wat dat stuk begrijp ik nog niet helemaalquote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef DionysuZ het volgende:
(...)
HO stop... hierin heeft Titor wel gelijk want geleerden zeiden dat computer OF vastslaan wegens de 3x nul (2000) of omdat ze overgaan naar een datum met 001 (het jaar 2001).quote:Op zondag 8 mei 2005 11:56 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Tevens dacht hij dat het millenniumprobleem in de overgang 2000-2001 zat i.p.v. in de overgang 1999-2000.
Hét millenniumprobleem had betrekking op de overgang tussen 1999 (omdat dit vaak als twee cijfers opgeslagen werd) en 2000 (en dat zou dus gezien worden als het jaar 100 of 0). De overgang 2000-2001 is amper een issue geweest.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:37 schreef Neurotica het volgende:
HO stop... hierin heeft Titor wel gelijk want geleerden zeiden dat computer OF vastslaan wegens de 3x nul (2000) of omdat ze overgaan naar een datum met 001 (het jaar 2001).
Licht is niet gelijk aan tijd. De constantheid van de lichtsnelheid heeft wel een effect op tijd. Het is wel een feit dat de tijd trager loopt voor een persoon A t.o.v. persoon B als deze met een bepaalde snelheid van persoon B afbeweegt. En hoe hoger die snelheid, hoe trager die tijd loopt. Dit is zelfs meerdere malen bewezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Sinds wanneer is licht gelijk aan tijd?
De lichtstraal die persoon A uitzendt vanuit de trein die met snelheid x beweegt, heeft een constante snelheid. Als persoon A die snelheid meet, dan meet hij een snelheid van 300.000km/s. Als persoon B die snelheid meet, dan meet hij niet een snelheid van 300.000 km/s + x, maar een snelheid van 300.000 km/s.quote:Trouwens... wanneer iemand met lichtsnelheid reist zal deze persoon tegelijk met z'n eigen lichtstralen bij de muur aankomen. Anders zou het betekenen dat de lichtstraal die persoon a in de trein uitzend voor persoon b op het perron met 600.000km/s gaat. En dat kan niet volgens veel theoriën.
Persoon A zit in de trein en voor hem beweegt de muur uiteraard niet. Omdat persoon A dezelfde snelheid heeft als de trein blijft het einde van de coupé (de muur) altijd op dezelfde plek, dus beweegt niet. Voor persoon B echter beweegt de trein met een bepaalde snelheid x en de coupé en het einde van de coupé (de muur) dus ook.quote:En waarom beweegt de muur?
Das erg lastig uitleggen (het waarom wordt in mijn ogen vaak ondergeschikt gesteld in de natuurkunde) zonder mogelijkheid tot het tekenen van plaatjes.Punt is ergens dat de lichtsnelheid (en dus ook de snelheid van lichtdeeltjes zelf in vacuüm) hetzelfde is ongeacht de waarnemer of situatie. Dit is gemeten en is nu eenmaal zo voor dit Universum. Ergens een bizarre eigenschap. Dit zou tot paradoxen lijden als tijd niet relatief zou zijn en de consequentie was dat de formules zo werden aangepast dat tijd sneller en trager kan gaan. Dit blijkt in de praktijk ook nog te kloppen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:45 schreef splendor het volgende:
Dat de snelheid van het licht gelijk is voor iedere waarnemer weet ik, alleen kun je ook uitleggen waarom dat zo is? Wat dat stuk begrijp ik nog niet helemaal
Hey! We hebben een wetenschapper in de zaal!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:03 schreef Dragonetti het volgende:
er zijn deeltjes die sneller zich als licht bewegen? tachyonen dacht ik?
Theoretisch kunnen die deeltjes bestaan. In de praktijk zijn ze nog niet aangetoond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:03 schreef Dragonetti het volgende:
er zijn deeltjes die sneller zich als licht bewegen? tachyonen dacht ik?
dude...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:04 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Hey! We hebben een wetenschapper in de zaal!
Ontopic:
Wat is jouw mening over de voorspellingen?
ik was er zelf niet 100% zeker van of ze echt bestaan, maar ik kwam het vaak tegen op fora als het ging om tijdreizen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:06 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Theoretisch kunnen die deeltjes bestaan. In de praktijk zijn ze nog niet aangetoond.
heb je wel eens alles van titor doorgelezen? De problemen die je hier aanhaalt hebben meerdere mensen op de fora waar hij kwam als probleem aan hem voorgelegd en hij heeft ook geantwoordquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
dude...![]()
ik heb last van een overdosis discovery..., NGC..., internet, kijk, ....etc en dat zijn alleen maar oppervlakkige bronnen als ze dan nog de eer mogen hebben om tot de categorie "bron" gelabeld te worden....
Ik heb al genoeg posts gelezen van o.a. mensen hier op fok die veel verstand hiervan hebben, ja die zijn er!
tijdreizen is een te complexe materie, breek je hoofd maar hierover:
-kleinkind gaat terug de tijd in opa vermoorden... maar houd de kleinkind dan niet op met bestaan?
(sterker nog, zou hij uberhaupt wel bestaan hebben vanwege moordt op opa??)
-of kleinkind bestaat wel vanwege de andere tijdlijn waarin hij zit....???
-en dan de consequenties van tijdreizen soort butterfly effect...?
Ik vind het gewoon grappig om te lezen dat ene john titor vrolijk aan het tijdreizen is en aan het posten is op forums en vervolgens ook nog irl contact heeft gehad met een andere dame... dat kan je toch niet maken... de ripples die je dan veroorzaakt...tering....
De laatste theorieën hebben het over een soort 'knoop'-effect. Dat tijd 'grote knopen' heeft, grote gebeurtenissen, en dat die de structuur vormen, net zoals in de levens van de mensen zelf (de dingen die je altijd onthoud, terwijl je de periodes ertussen snel weer vergeet)... En dat als er zgn. 'ripples' in tijd zijn, dat het niet zo heel erg veel uitmaakt aangezien tijd zichzelf automatisch weer zal 'alignen'.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
dude...![]()
ik heb last van een overdosis discovery..., NGC..., internet, kijk, ....etc en dat zijn alleen maar oppervlakkige bronnen als ze dan nog de eer mogen hebben om tot de categorie "bron" gelabeld te worden....
Ik heb al genoeg posts gelezen van o.a. mensen hier op fok die veel verstand hiervan hebben, ja die zijn er!
tijdreizen is een te complexe materie, breek je hoofd maar hierover:
-kleinkind gaat terug de tijd in opa vermoorden... maar houd de kleinkind dan niet op met bestaan?
(sterker nog, zou hij uberhaupt wel bestaan hebben vanwege moordt op opa??)
-of kleinkind bestaat wel vanwege de andere tijdlijn waarin hij zit....???
-en dan de consequenties van tijdreizen soort butterfly effect...?
Ik vind het gewoon grappig om te lezen dat ene john titor vrolijk aan het tijdreizen is en aan het posten is op forums en vervolgens ook nog irl contact heeft gehad met een andere dame... dat kan je toch niet maken... de ripples die je dan veroorzaakt...tering....
Ik denk altijd dat UFO's gewoon mensen zijn die miljoenen jaren verder zijn. Dus tijdreizigers. En ze zien er zo uit omdat de mens dan zoveel verder is geevalueerd. Ze worden al eeuwen gespot en ze komen nooit dichtbij om geen grote veranderingen in de tijdslijn aan te brengen. Leuke gedachte kronkels.quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:06 schreef phellah999 het volgende:
machtig interessant dit soort topics,
er was toch een tijdje geleden een UFO neegestort en zo'n gast mocht hem onderzoeken en kwam erachter dat de aliens ook de zwaartekracht bogen, alleen nu met een 100% efficiente verbruiking van een unknown element met een atoommasse 10 keer zo zwaar als plutonium ofso.. kweet z'n naam niet meer alleen, someone ??
en ik maar denken dat UFO's objecten waren ipv mensenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:02 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat UFO's gewoon mensen zijn die miljoenen jaren verder zijn.
Aliens dan maar je weet best wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:22 schreef phellah999 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat UFO's objecten waren ipv mensen
Interessante link.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:
ah het was bob/robert lazar,
interessante url: http://www.mufor.org/lazar.htm
De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Interessante link.
Maar die voorspellingen die John Titor heeft gemaakt zijn misschien wel uitgekomen maar alleen in ZIJN tijdlijn waaruit hij vertrok. De de tijdlijn die hij kende. Dus niet in die van ons omdat die weer is gebogen en bij ons is er een andere werkelijkheid uitgekomen. Iemand daar al over nagedacht of heb ik er overheen gelezen?
Hoe zie jij het dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:07 schreef LaZZ het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.
Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.quote:
Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.
Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.quote:Het zou allemaal heel mooi zijn als dat zou kunnen maar het spreekt zich allemaal zo tegen. Sommige dingen kunnen gewoon niet icm tijdreizen.
Ik geloof dus ook niet in Nostradamus zijn voorspellingen. Ze zijn namelijk zo te interpreteren dat je er altijd wel wat uit kan halen
Nogmaals, het zou heel leuk zijn en ik zou het ook willen geloven dat dit soort dingen mogelijk zijn, maar ik als rationeel mens geloof er gewoon niet in. Ik wacht eerst op bewijzen, zijn die er, dan ga ik op m'n knieën.
Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:
ah het was bob/robert lazar,
interessante url: http://www.mufor.org/lazar.htm
Lees de topictitel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
Als tijdreizen ooit mogelijk wordt, dan zijn er verschillende mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
pffrt..quote:
Ik wil niks zeggen maar zijn argumenten zijn gevestigde natuurkundetheorien. Een oplossing voor de kat van schrodinger zeg maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef BillGates het volgende:
[..]
pffrt..
john titor is er maar 1.. en zijn argumenten op dezelfde vraag slaan natuurlijk nergens over 'tijdlijnen bla bla' .. das echt een deus-ex-machina in dit geval...
En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef DionysuZ het volgende:
knip
Dat denk ik ook, tijdreizen zal waarschijnlijk nooit mogelijk worden. Wel zal de tijd misschien sneller te overbruggen zijn, maar dan heb ik het over het gebruik van zwarte gaten etc.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.
[..]
Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestiequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?
nee. ik kwam een tijdje terug deze kwestie tegen en wist niet dat hij dit loog, maar hoe weet jij het zo zeker dat hij wèl loog dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestie.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn povere breintje is niet toerijkend.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach hoor, maar je zegt het zo grappig![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef GoTyce het volgende:
Als je de achternaam Titor omzet in cijfers (T=20 I=9 T=20 O=15 R=18) krijg je een datum met tijd:
20-09-2015 18h. Ben benieuwd wat er op die dag gaat gebeuren...
very cool. ik hoop dat in die tijd Fok nog bestaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef GoTyce het volgende:
Als je de achternaam Titor omzet in cijfers (T=20 I=9 T=20 O=15 R=18) krijg je een datum met tijd:
20-09-2015 18h. Ben benieuwd wat er op die dag gaat gebeuren...
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik iig een goede daad verricht vandaag. iemand laten lachen. En ik schreef het zoals ik het voelde. Met een blanco blik en een hoofdschuddende erkenning van mijn tekortkoming.
Dus........ leg uit. Maak me wijzer. Ik heb een wiskundige total block. Ben een wiskundige/exacte nitwit. Krijg een vage blik bij de eerste formule.
En ik wil het echt snappen.... de beginselen van de quantummechanica.
Zal het kijken als ik van de week ergens wat tijd vind om zo'n lang iets te bekijken. Thx. Je vind de feedback hier wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.
De eerste testcase komt met de komende winterspelen in Rome. Als deze niet doorgaat is de kans groot dat hij voor de rest ook gelijk krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een onzin vertelt die Titor..heb het stuk over hem op Wikipedia gelezen...
![]()
Wat zijn eigenlijk de beste argumenten om hem te geloven?
Je bedoeld toch zeker de winterspelen in Turijn in 2006, of niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De eerste testcase komt met de komende winterspelen in Rome. Als deze niet doorgaat is de kans groot dat hij voor de rest ook gelijk krijgt.
En omdat ik verslaafd ben aan informatie, heb ik wat opgezocht over dat onderwerp.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:02 schreef fokkersdelight het volgende:
..
Alleen komt het moment, waarop duidelijk wordt dat het een hoax was, wel dichterbij. Over dik een half jaar beginnen de winterspelen in Turijn ..
..
FD
quote:Turijn, in het Italiaans Torino geheten, is na Milaan de grootste stad van Noord-Italië. Het ligt ten zuidwesten van Milaan en ten noordwesten van Savona en is de hoofdstad van de regio Piëmont.
Meer info, zie deze links: Turijn (Wikipedia) en Olympische Winterspelen 2006 (Wikipedia)quote:De 20e Olympische Winterspelen zullen worden gehouden in Turijn, Italië van 10 tot en met 26 februari 2006.
Ben ik het dus niet mee eens. Winterspelen zijn ook spelen. Als ik uit de toekomst kom en beweer dat in 2004 de laatste Olympische spelen zijn gehouden en er worden in 2006 weer winterspelen gehouden dan weet je niet waarover je praat en moet je dus je muil houden. Waarschijnlijker is dat je gewoon uit je nek lult (maw een leugenaar bent). Simpel, voor mij althans. Als de spelen in Turijn plaats vinden, en dat hoop ik, dan is John Titor voor mij een hoax. En de wereld mag dat hopen ook want als het waar zou zijn dan bestaat Nederland over een dikke 10 jaar niet meer en zijn wij als Nederlanders in het hart van Europa waarschijnlijk allemaal dood......quote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef elfenvleugels het volgende:
kijk zelfs als de turijn spelen door gaan, betekend dit niet dat 2004 niet de laatste spelen waren.
Is het niet zo dat de winter spelen niet als echte spelen kunnen gezien worden, of als indien toch als echte spelen dat het uitlopers zijn van de vorige spelen?
Tot de spelen van 2008 echt begonnen zijn in China kan JT nog altijd gelijk krijgen.
Volgens mij ben je een verkiezing mis. De laatste verkiezingen verliepen wonderbaarlijk rustig. Ik had er op gerekend dat er meer onrust zou zijn maar dat was helemaal niet het geval. Kerry was een geboren president, als je z´n cv bekijkt tenminste. Zelden iemand gezien die zo geschikt was om president te zijn. Hij leek in alles, tot aan z´n intialen toe, op Kennedy. Hij gaf alleen veel te snel op en het Amerikaanse volk heeft liever een bosaap met een IQ van 70 dan een getalenteerd en en integer bestuurder.quote:De VS lijkt me sowieso al erg gepolariseerd de laatste tijd. Dit was zeker zichtbaar bij de vorige presidents verkiezingen.
(wow damn ik neem het op voor deze haox).
Dit is een menings verschilletje... tja kan gebeuren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens. Winterspelen zijn ook spelen. Als ik uit de toekomst kom en beweer dat in 2004 de laatste Olympische spelen zijn gehouden en er worden in 2006 weer winterspelen gehouden dan weet je niet waarover je praat en moet je dus je muil houden. Waarschijnlijker is dat je gewoon uit je nek lult (maw een leugenaar bent). Simpel, voor mij althans. Als de spelen in Turijn plaats vinden, en dat hoop ik, dan is John Titor voor mij een hoax. En de wereld mag dat hopen ook want als het waar zou zijn dan bestaat Nederland over een dikke 10 jaar niet meer en zijn wij als Nederlanders in het hart van Europa waarschijnlijk allemaal dood......
[..]
Hier ben ik misschien niet duidelijk genoeg geweest. Het ging mij om het volk. (of zoals het volk hier in de (belgische) media werd afgebeeld.) namelijk als twee groepen die lijnrecht tegen over elkaar stondenquote:Volgens mij ben je een verkiezing mis. De laatste verkiezingen verliepen wonderbaarlijk rustig. Ik had er op gerekend dat er meer onrust zou zijn maar dat was helemaal niet het geval. Kerry was een geboren president, als je z´n cv bekijkt tenminste. Zelden iemand gezien die zo geschikt was om president te zijn. Hij leek in alles, tot aan z´n intialen toe, op Kennedy. Hij gaf alleen veel te snel op en het Amerikaanse volk heeft liever een bosaap met een IQ van 70 dan een getalenteerd en en integer bestuurder.
De verkiezingen die jij bedoelt zijn de "winst" (KUCH) van Bush op Gore. Dat waren de vuilste verkiezingen ooit in de "beschaafde" wereld.
Fd
Ik wil deze filmpjes downloaden om later offline te bekijken. Hoe doe ik dat ?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.
Die docu schijnt niet zo goed te zijn. Reden: een sekte gebruikt het als propaganda (die hebben ook de film gemaakt).quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Die docu schijnt niet zo goed te zijn. Reden: een sekte gebruikt het als propaganda (die hebben ook de film gemaakt).
Stond ergens in een ander TRU topic. Maar dankzij die overheerlijke search van FOK is dat uiteraard niet meer terug te vinden.quote:
...niet in TRU maar in WFLquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Stond ergens in een ander TRU topic. Maar dankzij die overheerlijke search van FOK is dat uiteraard niet meer terug te vinden.
Hmm, zenks, maar daar wordt niets gezegd over de organisatie die erachter zit. Het zou in de credits op het laatst te lezen zijn, maar die vind ik nergens in de fimpjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:41 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
...niet in TRU maar in WFL
The elegant universe
http://www.ebtx.com/ntx/ntx31e.htmquote:The string theorists seem to have some of the mannerisms of a cult ... not one to fleece its adherents out of their money but rather a "cult of self-deception" ... each member of which strives mightily to convince himself and the others that the emperor really has a fine set of new clothes.
I had thought before that string theorists were delusional ...
This book further convinces me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |