abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27356519
ah het was bob/robert lazar,

interessante url: http://www.mufor.org/lazar.htm
Damn right im good in bed, I can sleep for days!
  woensdag 25 mei 2005 @ 22:41:55 #252
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_27357064
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:

Interessante link.

Maar die voorspellingen die John Titor heeft gemaakt zijn misschien wel uitgekomen maar alleen in ZIJN tijdlijn waaruit hij vertrok. De de tijdlijn die hij kende. Dus niet in die van ons omdat die weer is gebogen en bij ons is er een andere werkelijkheid uitgekomen. Iemand daar al over nagedacht of heb ik er overheen gelezen?
pi_27361340
Nostradamus schijnt een oorlog voorspeld te hebben die duurt van 2005 tot 2015.
John Titor heeft het ook over een oorlog in die periode. Hoewel de redenen van de oorlog wel verschillen is het wel opvallend dat het begin- en eindjaar bij beiden gelijk zijn.

Zal John hier zijn inspiratie voor de hoax hebben opgedaan?
Of is John wel een echte tijdreiziger en heeft Nostradamus ook gelijk?
Het kan natuurlijk ook toeval zijn.

bron: nostradamus voorspelde oorlog 2005-2015
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:00:37 #254
93965 Leffe48
Blond dan wel te verstaan.
pi_27362020
Nostradamus heeft dat helemaal niet voorspelt, het is allemaal verzonnen en onder zijn naam (niet letterlijk ) op internet gezet, laatst nog in het nieuws.

Domme bullshit..
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:05:07 #255
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27362087
idd.. Nostradamus heeft misschien 1 of 2x een jaartal gebruikt in zijn centuriën. Ik heb ze hier thuis in boekvorm, vertrouw die internetbronnen nooit. Er is zoveel verdraaid en verzonnen van 'voorspellingen' van nostradamus. Overigens heeft nostradamus zijn verzen erg cryptisch geschreven, gebruikte vaak anagrammen en heeft in totaal 4 (?) verschillende talen verzen geschreven, de ene was latijn terwijl de volgende alweer in het spaans was. In die tijd waren heksenvervolgingen een allerdaagse gebeurtenis, ik zou mijn voorspellingen ook in code opschrijven.

Achteraf kun je van Nostradamus redelijk wat verzen koppelen aan gebeurtenissen. Oorlogen met specifieke kenmerken werden dan beschreven met die kenmerken en dat zie je pas na de oorlog.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:07:29 #256
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27362124
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Interessante link.

Maar die voorspellingen die John Titor heeft gemaakt zijn misschien wel uitgekomen maar alleen in ZIJN tijdlijn waaruit hij vertrok. De de tijdlijn die hij kende. Dus niet in die van ons omdat die weer is gebogen en bij ons is er een andere werkelijkheid uitgekomen. Iemand daar al over nagedacht of heb ik er overheen gelezen?
De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_27362139
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:07 schreef LaZZ het volgende:

[..]

De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.
Hoe zie jij het dan?
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:12:18 #258
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27362201
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Hoe zie jij het dan?
Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.

Het zou allemaal heel mooi zijn als dat zou kunnen maar het spreekt zich allemaal zo tegen. Sommige dingen kunnen gewoon niet icm tijdreizen.

Ik geloof dus ook niet in Nostradamus zijn voorspellingen. Ze zijn namelijk zo te interpreteren dat je er altijd wel wat uit kan halen

Nogmaals, het zou heel leuk zijn en ik zou het ook willen geloven dat dit soort dingen mogelijk zijn, maar ik als rationeel mens geloof er gewoon niet in. Ik wacht eerst op bewijzen, zijn die er, dan ga ik op m'n knieën.
pi_27362281
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:

[..]

Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.
Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.
quote:
Het zou allemaal heel mooi zijn als dat zou kunnen maar het spreekt zich allemaal zo tegen. Sommige dingen kunnen gewoon niet icm tijdreizen.

Ik geloof dus ook niet in Nostradamus zijn voorspellingen. Ze zijn namelijk zo te interpreteren dat je er altijd wel wat uit kan halen

Nogmaals, het zou heel leuk zijn en ik zou het ook willen geloven dat dit soort dingen mogelijk zijn, maar ik als rationeel mens geloof er gewoon niet in. Ik wacht eerst op bewijzen, zijn die er, dan ga ik op m'n knieën.
Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:36:12 #260
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_27362472
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:

Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:37:10 #261
94510 BillGates
Me postcount!
pi_27362490
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
pi_27362528
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
Lees de topictitel.
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:43:34 #263
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27362554
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
Als tijdreizen ooit mogelijk wordt, dan zijn er verschillende mogelijkheden.
1. De tijdreiziger reist terug en komt terecht op zijn eigen wereld. Probleem is dat als hij zichzelf dan vermoordt, hij nooit had kunnen terugreizen om zichzelf te vermoorden, waardoor hij kan terugreizen om zichzelf te vermoorden waardoor hij nooit had kunnen terugreizen om zichzelf te vermoorden, waardoor hij kan terugreizen om zichzelf te vermoorden waardoor hij nooit had kunnen terugreizen om zichzelf te vermoorden, waardoor hij kan terugreizen om zichzelf te vermoorden waardoor hij nooit had kunnen terugreizen om zichzelf te vermoorden, etc.
Paradoxje.
2. De tijdreiziger reist terug naar een paralelle wereld. Er zijn bijna oneindig aantal paralelle werelden dan die lijken op zijn eigen wereld in het verleden, waar hij terecht komt. Er is dus maar een hele kleine kans dat hij precies op onze wereldlijn terecht komt.
3. Zelfde als hierboven, maar dan komt de reiziger wel op deze wereldlijn terecht. Waarom zou hij bekend maken dat hij een tijdreiziger is (zijn in het verleden btw wel een aantal gevallen geweest die zeiden dat ze tijdreiziger waren, waaronder dus ook John Titor). En hoe zou je het kunnen bewijzen, welke bewijzen zou je kunnen laten zien die mensen twijfel wegnemen.
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:43:40 #264
94510 BillGates
Me postcount!
pi_27362556
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:40 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Lees de topictitel.
pffrt..
john titor is er maar 1.. en zijn argumenten op dezelfde vraag slaan natuurlijk nergens over 'tijdlijnen bla bla' .. das echt een deus-ex-machina in dit geval...
pi_27362559
zijn er nu nog steeds mensne die de praatjes van die bal gehakt geloven dan
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:45:44 #266
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27362570
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef BillGates het volgende:

[..]

pffrt..
john titor is er maar 1.. en zijn argumenten op dezelfde vraag slaan natuurlijk nergens over 'tijdlijnen bla bla' .. das echt een deus-ex-machina in dit geval...
Ik wil niks zeggen maar zijn argumenten zijn gevestigde natuurkundetheorien. Een oplossing voor de kat van schrodinger zeg maar
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:46:30 #267
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27362578
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef DionysuZ het volgende:
knip
En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?
  donderdag 26 mei 2005 @ 01:47:56 #268
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27362590
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.
[..]

Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.
Dat denk ik ook, tijdreizen zal waarschijnlijk nooit mogelijk worden. Wel zal de tijd misschien sneller te overbruggen zijn, maar dan heb ik het over het gebruik van zwarte gaten etc.
  donderdag 26 mei 2005 @ 02:05:41 #269
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27362764
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:

[..]

En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?
http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestie .
  donderdag 26 mei 2005 @ 02:39:50 #270
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27362981
Ga ik zeker een keer lezen!
Overigens heb ik er al veel over gelezen en is het gewoonweg niet aannemelijk genoeg, ook al zou ik het nog zo graag willen geloven, het moet wel geloofwaardig zijn.
pi_27363551
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 01:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?
nee. ik kwam een tijdje terug deze kwestie tegen en wist niet dat hij dit loog, maar hoe weet jij het zo zeker dat hij wèl loog dan?
Damn right im good in bed, I can sleep for days!
pi_27363878
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestie .
Mijn povere breintje is niet toerijkend. Wie kan me deze materie uitleggen in eenvoudiger taal. Ik wil het wel snappen namelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:01:59 #273
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_27364496
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 08:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Mijn povere breintje is niet toerijkend.

Sorry dat ik lach hoor, maar je zegt het zo grappig
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_27364555
ipv te lachen zou je het beter es uitleggen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27366038
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Sorry dat ik lach hoor, maar je zegt het zo grappig
Heb ik iig een goede daad verricht vandaag. iemand laten lachen. En ik schreef het zoals ik het voelde. Met een blanco blik en een hoofdschuddende erkenning van mijn tekortkoming.
Dus........ leg uit. Maak me wijzer. Ik heb een wiskundige total block. Ben een wiskundige/exacte nitwit. Krijg een vage blik bij de eerste formule.
En ik wil het echt snappen.... de beginselen van de quantummechanica.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')