ja, en die voorraden gaan straks opquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Er is wel flink gesleuteld aan die stelling trouwens. Het zal niet zo ver komen denk ik. Sleutellanden als Saudi Arabie zullen zich niet snel tegen het westen keren ivm met de olievoorraden..
heb je misschien een url? de meeste voorspellingen/vertalingen zijn niet al te betrouwbaar meer denk ik.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef rickyB het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Nostradamus het einde van de wereld had voorspelt in 1997.
Er zou dan een oorlog zijn van 7 jaar, waarin maar een handje vol zou overleven. Daarna kwam een periode van 100 jaar vrede
maar niet tussen 2005-2015..quote:
er was laatst wel op discovery channel een documentaire over het afremmen van de afbraak van cellen ofzo, ik herinner me vaag dat een bepaald gedeelte van een cel het aantal delingen bijhield van die cel, ze hebben zelfs een experiment gedaan met deze cellen en uiteindelijk een onsterfelijk klompje cellen gemaakt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef Kluupkluup het volgende:
deze week kwamen amerikaanse onderzoekers met het volgende bericht: "Mens in 2050 onsterfelijk"
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
maar niet tussen 2005-2015..
Saudi Arabie zegt nog voor 80 jaar aan olie te kunnen leveren.
ja als je op die URL klikt dan zie je daar ook staan dat hij het 911 gebeuren in de 7e maand heeft voorspeld, omdat zijn kalender in die tijd anders in elkaar zat ofsow, maar wat nu de 9e blijkt te zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef Croga het volgende:
Is dat niet hetzelfde evenement als wat men naar 11 September vertaalt heeft in verband met de verandering van de kalender sinds Nostra's dood?....
En daar wringt de schoen dunkt me.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
Blijft nog het probleem dat een groot deel van electriciteit geproduceerd wordt met olie en gas ... op wereldvlak bedoel ikquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef phellah999 het volgende:
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..
Zelfs theoretisch niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..
We hebben toch al twee wereldoorlogen gehad. Dan kun je van WO1 nog discussiëren of het een globale oorlog was, maar WO2 was dat zeer zeker. Heel Europa en Azië in actieve oorlog, deels ook uitgevochten in Afrika. Alleen Zuid-Amerika was relatief neutraal.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef phellah999 het volgende:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.
Da's een bekende hoax van twee canadese (dacht ik studenten) die zelf wilden aantonen dat nostradamustype voorspellingen goed te doen zijn. Is dus niet van Nostradamus afkomstig.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
nee maar voorlopig voorspelt hij een oorlog binnen 10 jaar waarbij 2/3e van de europeanen en 1/4e van de islamieten omkomen, en het zit er aardig naartoe te bewegen, kijk maar naar de massale reactie op theo, als ze dat nog een paar keer flikken.... ("ze" is niet De islamieten in het algemeen maar de terrorristen). Redelijk beangstigend vind ik dit want de voorspelling over 9/11:
(
"In the year of the new century and nine months,
From the sky will come a great King of Terror...
The sky will burn at forty-five degrees.
Fire approaches the great new city..."
"In the city of york there will be a great collapse,
2 twin brothers torn apart by chaos
while the fortress falls the great leader will succumb
third big war will begin when the big city is burning"
NOSTRADAMUS
)
komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |