abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27333857
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.

Volgens Nostradamus is de eerste grote gebeurtenis die ons te wachten staat de vorming van een nieuw soort Verenigde Naties, waarin de Islamitische landen de handen in elkaar zullen slaan. De vorming van een Islamitische Statenbond, versus een statenbond van alle niet -Islamitische staten.

Nostramadus verwacht die oprichting echter pas in het jaar 2005 en hamert op het feit dat die vereniging van het islamitische kamp tot een ongekend geloof in de overwinning zal leiden.

Verder profeteert Nostradamus dat het in deze periode toch onvermijdelijk zal komen tot een eerste globale oorlog, die twee derde van de Europeanen en drie kwart van de islamieten het leven zullen kosten. Meer dan honderd staten zullen zwaar beproefd worden. ( Wie blijft er nog over? - Vraag van de pagina-opmaker )

Een andere mijlpaal is 2008, waarin een ernstig conflict tussen Frankrijk en Groot Brittannië uiteindelijk in 2010 zal uitmonden in bloedige aanslagen op vier regeringsleiders: de Britse premier, de Amerikaanse president, de Duitse Bondskanselier en de Franse president.

Opgelet! Het is niet zo dat Nostrdamus in zijn verzen concreet over deze mensen en landen sprak. ( Vroeg mij al af wie er kandidaat bij die verkiezingen ging zijn )

In de 16de eeuw was bijvoorbeeld immers nog geen sprake van dergelijke regeringsfuncties, laat staan Amerika. Omdat Colombus pas 50 jaar voor de publicartie van Nostradamus profetiën West-Indië had ontdekt, stelt hij Indië nog altijd met Amerika gelijk.

bron: http://users.skynet.be/bk260689/NOSTRADAMUS.htm

mijn vraag: denken jullie dat dit zou uitkomen, aangezien de spanningen tussen de islamieten en de nederlanders iig de laatste tijd enorm is gestegen, bedenk je eens dat er nog 2 bekende politiek bekende nederlanders slachtoffer zouden worden van terrorisme, hoe zou de rest van europa hier mee omgaan.

het gaat in ieder geval niet de goede richting uit nu..
Damn right im good in bed, I can sleep for days!
pi_27334004
Er is wel flink gesleuteld aan die stelling trouwens. Het zal niet zo ver komen denk ik. Sleutellanden als Saudi Arabie zullen zich niet snel tegen het westen keren ivm met de olievoorraden..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_27334278
ik denk eerder dat het westen zich tegen de islam zal keren omdat ze het gewoon niet meer trekken, niet andersom..
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:48:50 #4
62805 rickyB
Stiften is voor mietjes
pi_27334316
Ik heb altijd gedacht dat Nostradamus het einde van de wereld had voorspelt in 1997.
Er zou dan een oorlog zijn van 7 jaar, waarin maar een handje vol zou overleven. Daarna kwam een periode van 100 jaar vrede
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:50:14 #5
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_27334373
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Er is wel flink gesleuteld aan die stelling trouwens. Het zal niet zo ver komen denk ik. Sleutellanden als Saudi Arabie zullen zich niet snel tegen het westen keren ivm met de olievoorraden..
ja, en die voorraden gaan straks op
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
pi_27334415
Erg interessante site btw.
Staan ook dingen als dat hij 11 september voorspeld had en dat een mens 500 jaar zou kunnen leven in 2060 (deze week kwamen amerikaanse onderzoekers met het volgende bericht: "Mens in 2050 onsterfelijk"
Ik geloof er niet veel van en er wordt veel verdraaid, maar tis wel grappig om zulke dingen te lezen.
pi_27334420
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:48 schreef rickyB het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat Nostradamus het einde van de wereld had voorspelt in 1997.
Er zou dan een oorlog zijn van 7 jaar, waarin maar een handje vol zou overleven. Daarna kwam een periode van 100 jaar vrede
heb je misschien een url? de meeste voorspellingen/vertalingen zijn niet al te betrouwbaar meer denk ik.
pi_27334440
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:50 schreef marq het volgende:

[..]

ja, en die voorraden gaan straks op
maar niet tussen 2005-2015..
Saudi Arabie zegt nog voor 80 jaar aan olie te kunnen leveren.
pi_27334508
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:51 schreef Kluupkluup het volgende:
deze week kwamen amerikaanse onderzoekers met het volgende bericht: "Mens in 2050 onsterfelijk"
er was laatst wel op discovery channel een documentaire over het afremmen van de afbraak van cellen ofzo, ik herinner me vaag dat een bepaald gedeelte van een cel het aantal delingen bijhield van die cel, ze hebben zelfs een experiment gedaan met deze cellen en uiteindelijk een onsterfelijk klompje cellen gemaakt.
pi_27334585
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:52 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

maar niet tussen 2005-2015..
Saudi Arabie zegt nog voor 80 jaar aan olie te kunnen leveren.
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
pi_27334713
Is dat niet hetzelfde evenement als wat men naar 11 September vertaalt heeft in verband met de verandering van de kalender sinds Nostra's dood?....
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:03:11 #12
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_27334877
Nostradamus voorspelde wel meer.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_27334923
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:59 schreef Croga het volgende:
Is dat niet hetzelfde evenement als wat men naar 11 September vertaalt heeft in verband met de verandering van de kalender sinds Nostra's dood?....
ja als je op die URL klikt dan zie je daar ook staan dat hij het 911 gebeuren in de 7e maand heeft voorspeld, omdat zijn kalender in die tijd anders in elkaar zat ofsow, maar wat nu de 9e blijkt te zijn.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:13:33 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_27335230
de eerste globale oorlog?

Dan zat ie mooi 100 jaar fout. Die is in 40-45 uitgevochten.

WO-I werd voornamelijk in europa uitgevochten.

zat z'n groene broek zeker te strak...
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_27336965
is wo1 dan wel globaal te noemen, afgezien van de naam?

hij zal vast wel het een en ander over de wo en wo2 hebben voorspeld toch >?
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:23:35 #16
120604 DeltaHF
HPE 2.0 HF Turbo
pi_27337502
Achteraf voorspellen is helemaal niet moeilijk hoor
Met dubbel s; aldus
pi_27338405
nee maar voorlopig voorspelt hij een oorlog binnen 10 jaar waarbij 2/3e van de europeanen en 1/4e van de islamieten omkomen, en het zit er aardig naartoe te bewegen, kijk maar naar de massale reactie op theo, als ze dat nog een paar keer flikken.... ("ze" is niet De islamieten in het algemeen maar de terrorristen). Redelijk beangstigend vind ik dit want de voorspelling over 9/11:
(
"In the year of the new century and nine months,
From the sky will come a great King of Terror...
The sky will burn at forty-five degrees.
Fire approaches the great new city..."
"In the city of york there will be a great collapse,
2 twin brothers torn apart by chaos
while the fortress falls the great leader will succumb
third big war will begin when the big city is burning"

NOSTRADAMUS
)

komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
  woensdag 25 mei 2005 @ 13:59:13 #18
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_27338761
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
komt ook aardig close (als het idd een echte goed vertaalde voorspelling is geweest)
En daar wringt de schoen dunkt me.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 25 mei 2005 @ 14:12:44 #19
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_27339238
een eyeopener zou de Rock opera Kayak voor jullie zijn !

http://www.kayakonline.nl/z_nostradamus.html

zoek ook eens verder op Cisterciënzer monnik (voormalig Tempelier ) Yves de lessines !

edit: dit is een goede korte samenvating

http://www.philipcoppens.com/nostradamus.html

[ Bericht 14% gewijzigd door merlin693 op 25-05-2005 15:52:16 ]
pi_27343088
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:55 schreef phellah999 het volgende:
er zit al lang potentie in de elektrische auto's alleen voor de handel is het beter om de olie voorraden eerst uit te putten.
Blijft nog het probleem dat een groot deel van electriciteit geproduceerd wordt met olie en gas ... op wereldvlak bedoel ik
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27349563
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..
pi_27349966
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
ja das waar, maar zet een dynamo tussen de wielen en theoretisch zou de auto forever moeten rijden..

energieverlies
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:44:26 #23
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_27349976
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:31 schreef phellah999 het volgende:
Zelfs theoretisch niet.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_27351098
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:37 schreef phellah999 het volgende:
2005 - 2015 => "Eerste Globale Oorlog" zal Europeanen en Islamieten zwaar treffen.
We hebben toch al twee wereldoorlogen gehad. Dan kun je van WO1 nog discussiëren of het een globale oorlog was, maar WO2 was dat zeer zeker. Heel Europa en Azië in actieve oorlog, deels ook uitgevochten in Afrika. Alleen Zuid-Amerika was relatief neutraal.

Dus die eerste globale oorlog hebben we al lang gehad.
pi_27351162
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 13:48 schreef phellah999 het volgende:
nee maar voorlopig voorspelt hij een oorlog binnen 10 jaar waarbij 2/3e van de europeanen en 1/4e van de islamieten omkomen, en het zit er aardig naartoe te bewegen, kijk maar naar de massale reactie op theo, als ze dat nog een paar keer flikken.... ("ze" is niet De islamieten in het algemeen maar de terrorristen). Redelijk beangstigend vind ik dit want de voorspelling over 9/11:
(
"In the year of the new century and nine months,
From the sky will come a great King of Terror...
The sky will burn at forty-five degrees.
Fire approaches the great new city..."
"In the city of york there will be a great collapse,
2 twin brothers torn apart by chaos
while the fortress falls the great leader will succumb
third big war will begin when the big city is burning"

NOSTRADAMUS
)

Da's een bekende hoax van twee canadese (dacht ik studenten) die zelf wilden aantonen dat nostradamustype voorspellingen goed te doen zijn. Is dus niet van Nostradamus afkomstig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')