Interessante link.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:
ah het was bob/robert lazar,
interessante url: http://www.mufor.org/lazar.htm
De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Interessante link.
Maar die voorspellingen die John Titor heeft gemaakt zijn misschien wel uitgekomen maar alleen in ZIJN tijdlijn waaruit hij vertrok. De de tijdlijn die hij kende. Dus niet in die van ons omdat die weer is gebogen en bij ons is er een andere werkelijkheid uitgekomen. Iemand daar al over nagedacht of heb ik er overheen gelezen?
Hoe zie jij het dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:07 schreef LaZZ het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook of er wel tijdlijnen bestaan.
Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.quote:
Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:12 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Ik kan er geen eenduidig antwoord op geven. Wel kan ik zeggen dat ik niet geloof in verschillende tijdlijnen en dat de heer Titor dus niet bestaan heeft.
Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.quote:Het zou allemaal heel mooi zijn als dat zou kunnen maar het spreekt zich allemaal zo tegen. Sommige dingen kunnen gewoon niet icm tijdreizen.
Ik geloof dus ook niet in Nostradamus zijn voorspellingen. Ze zijn namelijk zo te interpreteren dat je er altijd wel wat uit kan halen
Nogmaals, het zou heel leuk zijn en ik zou het ook willen geloven dat dit soort dingen mogelijk zijn, maar ik als rationeel mens geloof er gewoon niet in. Ik wacht eerst op bewijzen, zijn die er, dan ga ik op m'n knieën.
Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:30 schreef phellah999 het volgende:
ah het was bob/robert lazar,
interessante url: http://www.mufor.org/lazar.htm
Lees de topictitel.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
Als tijdreizen ooit mogelijk wordt, dan zijn er verschillende mogelijkheden.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:37 schreef BillGates het volgende:
als tijdrijzen ooit mogelijk wordt, waarom zijn we dan nooit een tijdreiziger tegengekomen?
pffrt..quote:
Ik wil niks zeggen maar zijn argumenten zijn gevestigde natuurkundetheorien. Een oplossing voor de kat van schrodinger zeg maarquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef BillGates het volgende:
[..]
pffrt..
john titor is er maar 1.. en zijn argumenten op dezelfde vraag slaan natuurlijk nergens over 'tijdlijnen bla bla' .. das echt een deus-ex-machina in dit geval...
En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:43 schreef DionysuZ het volgende:
knip
Dat denk ik ook, tijdreizen zal waarschijnlijk nooit mogelijk worden. Wel zal de tijd misschien sneller te overbruggen zijn, maar dan heb ik het over het gebruik van zwarte gaten etc.quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Verschillende? Nee. dat denk ik ook niet.
[..]
Het zal wel een hele tijd duren voordat tijdreizen mogelijk is. Ik denk dat wetenschappers van nu zich bezighouden met andere dingen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestiequote:Op donderdag 26 mei 2005 01:46 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En jij gelooft in die parelelle werelden? En hoe weet je dat deze oneindig zijn? Heb je er ook maar enig bewijs voor?
nee. ik kwam een tijdje terug deze kwestie tegen en wist niet dat hij dit loog, maar hoe weet jij het zo zeker dat hij wèl loog dan?quote:Op donderdag 26 mei 2005 01:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Probeer je dit topic te saboteren d.m.v. iemand die een Haox starte om zichzelf in beeld te krijgen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 02:05 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Everett_many-worlds_interpretation. Of ik er in geloof is een andere kwestie.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn povere breintje is niet toerijkend.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 09:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sorry dat ik lach hoor, maar je zegt het zo grappig![]()
quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef GoTyce het volgende:
Als je de achternaam Titor omzet in cijfers (T=20 I=9 T=20 O=15 R=18) krijg je een datum met tijd:
20-09-2015 18h. Ben benieuwd wat er op die dag gaat gebeuren...
very cool. ik hoop dat in die tijd Fok nog bestaat.quote:Op zondag 29 mei 2005 09:35 schreef GoTyce het volgende:
Als je de achternaam Titor omzet in cijfers (T=20 I=9 T=20 O=15 R=18) krijg je een datum met tijd:
20-09-2015 18h. Ben benieuwd wat er op die dag gaat gebeuren...
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik iig een goede daad verricht vandaag. iemand laten lachen. En ik schreef het zoals ik het voelde. Met een blanco blik en een hoofdschuddende erkenning van mijn tekortkoming.
Dus........ leg uit. Maak me wijzer. Ik heb een wiskundige total block. Ben een wiskundige/exacte nitwit. Krijg een vage blik bij de eerste formule.
En ik wil het echt snappen.... de beginselen van de quantummechanica.
Zal het kijken als ik van de week ergens wat tijd vind om zo'n lang iets te bekijken. Thx. Je vind de feedback hier wel.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.
De eerste testcase komt met de komende winterspelen in Rome. Als deze niet doorgaat is de kans groot dat hij voor de rest ook gelijk krijgt.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat een onzin vertelt die Titor..heb het stuk over hem op Wikipedia gelezen...
![]()
Wat zijn eigenlijk de beste argumenten om hem te geloven?
Je bedoeld toch zeker de winterspelen in Turijn in 2006, of niet?quote:Op maandag 11 juli 2005 15:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De eerste testcase komt met de komende winterspelen in Rome. Als deze niet doorgaat is de kans groot dat hij voor de rest ook gelijk krijgt.
En omdat ik verslaafd ben aan informatie, heb ik wat opgezocht over dat onderwerp.quote:Op maandag 11 juli 2005 16:02 schreef fokkersdelight het volgende:
..
Alleen komt het moment, waarop duidelijk wordt dat het een hoax was, wel dichterbij. Over dik een half jaar beginnen de winterspelen in Turijn ..
..
FD
quote:Turijn, in het Italiaans Torino geheten, is na Milaan de grootste stad van Noord-Italië. Het ligt ten zuidwesten van Milaan en ten noordwesten van Savona en is de hoofdstad van de regio Piëmont.
Meer info, zie deze links: Turijn (Wikipedia) en Olympische Winterspelen 2006 (Wikipedia)quote:De 20e Olympische Winterspelen zullen worden gehouden in Turijn, Italië van 10 tot en met 26 februari 2006.
Ben ik het dus niet mee eens. Winterspelen zijn ook spelen. Als ik uit de toekomst kom en beweer dat in 2004 de laatste Olympische spelen zijn gehouden en er worden in 2006 weer winterspelen gehouden dan weet je niet waarover je praat en moet je dus je muil houden. Waarschijnlijker is dat je gewoon uit je nek lult (maw een leugenaar bent). Simpel, voor mij althans. Als de spelen in Turijn plaats vinden, en dat hoop ik, dan is John Titor voor mij een hoax. En de wereld mag dat hopen ook want als het waar zou zijn dan bestaat Nederland over een dikke 10 jaar niet meer en zijn wij als Nederlanders in het hart van Europa waarschijnlijk allemaal dood......quote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef elfenvleugels het volgende:
kijk zelfs als de turijn spelen door gaan, betekend dit niet dat 2004 niet de laatste spelen waren.
Is het niet zo dat de winter spelen niet als echte spelen kunnen gezien worden, of als indien toch als echte spelen dat het uitlopers zijn van de vorige spelen?
Tot de spelen van 2008 echt begonnen zijn in China kan JT nog altijd gelijk krijgen.
Volgens mij ben je een verkiezing mis. De laatste verkiezingen verliepen wonderbaarlijk rustig. Ik had er op gerekend dat er meer onrust zou zijn maar dat was helemaal niet het geval. Kerry was een geboren president, als je z´n cv bekijkt tenminste. Zelden iemand gezien die zo geschikt was om president te zijn. Hij leek in alles, tot aan z´n intialen toe, op Kennedy. Hij gaf alleen veel te snel op en het Amerikaanse volk heeft liever een bosaap met een IQ van 70 dan een getalenteerd en en integer bestuurder.quote:De VS lijkt me sowieso al erg gepolariseerd de laatste tijd. Dit was zeker zichtbaar bij de vorige presidents verkiezingen.
(wow damn ik neem het op voor deze haox).
Dit is een menings verschilletje... tja kan gebeuren...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:30 schreef fokkersdelight het volgende:
[..]
Ben ik het dus niet mee eens. Winterspelen zijn ook spelen. Als ik uit de toekomst kom en beweer dat in 2004 de laatste Olympische spelen zijn gehouden en er worden in 2006 weer winterspelen gehouden dan weet je niet waarover je praat en moet je dus je muil houden. Waarschijnlijker is dat je gewoon uit je nek lult (maw een leugenaar bent). Simpel, voor mij althans. Als de spelen in Turijn plaats vinden, en dat hoop ik, dan is John Titor voor mij een hoax. En de wereld mag dat hopen ook want als het waar zou zijn dan bestaat Nederland over een dikke 10 jaar niet meer en zijn wij als Nederlanders in het hart van Europa waarschijnlijk allemaal dood......
[..]
Hier ben ik misschien niet duidelijk genoeg geweest. Het ging mij om het volk. (of zoals het volk hier in de (belgische) media werd afgebeeld.) namelijk als twee groepen die lijnrecht tegen over elkaar stondenquote:Volgens mij ben je een verkiezing mis. De laatste verkiezingen verliepen wonderbaarlijk rustig. Ik had er op gerekend dat er meer onrust zou zijn maar dat was helemaal niet het geval. Kerry was een geboren president, als je z´n cv bekijkt tenminste. Zelden iemand gezien die zo geschikt was om president te zijn. Hij leek in alles, tot aan z´n intialen toe, op Kennedy. Hij gaf alleen veel te snel op en het Amerikaanse volk heeft liever een bosaap met een IQ van 70 dan een getalenteerd en en integer bestuurder.
De verkiezingen die jij bedoelt zijn de "winst" (KUCH) van Bush op Gore. Dat waren de vuilste verkiezingen ooit in de "beschaafde" wereld.
Fd
Ik wil deze filmpjes downloaden om later offline te bekijken. Hoe doe ik dat ?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet uitleggen, daar is het gewoon te ingewikkeld voor, je kunt wel deze 3 uur durende documentaire bekijken. Er wordt in Jip en Janneke taal uitgelegd wat QM en ( de diverse) String Theorie(en) zijn en de (mogelijke) gevolgen daarvan, zoals 10,11 of 26 dimensies en Many Worlds.
Die docu schijnt niet zo goed te zijn. Reden: een sekte gebruikt het als propaganda (die hebben ook de film gemaakt).quote:Op zondag 29 mei 2005 15:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Die docu schijnt niet zo goed te zijn. Reden: een sekte gebruikt het als propaganda (die hebben ook de film gemaakt).
Stond ergens in een ander TRU topic. Maar dankzij die overheerlijke search van FOK is dat uiteraard niet meer terug te vinden.quote:
...niet in TRU maar in WFLquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Stond ergens in een ander TRU topic. Maar dankzij die overheerlijke search van FOK is dat uiteraard niet meer terug te vinden.
Hmm, zenks, maar daar wordt niets gezegd over de organisatie die erachter zit. Het zou in de credits op het laatst te lezen zijn, maar die vind ik nergens in de fimpjesquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:41 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
...niet in TRU maar in WFL
The elegant universe
http://www.ebtx.com/ntx/ntx31e.htmquote:The string theorists seem to have some of the mannerisms of a cult ... not one to fleece its adherents out of their money but rather a "cult of self-deception" ... each member of which strives mightily to convince himself and the others that the emperor really has a fine set of new clothes.
I had thought before that string theorists were delusional ...
This book further convinces me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |