quote:JOHN - FEB. 21, 2001: Consider that you are a time traveler who goes back in time to the first week of February 1970 and you are confronted with the same problem. What do you remember right now about the second week of February 1970?
Naturally, the conflict in Vietnam and the Middle East come up but as someone has already stated here, "that's old news". I suppose I could predict the failure of Apollo 13 spacecraft but since time travel is ridiculous, I would be blamed for sabotage. I might even decide to tell you about an earthquake in Peru but then people that would have died by chance will now live and vice versa.
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.htmlquote:Southern Peru, June 23, 2001 — A magnitude-8.1 earthquake (originally thought to be 7.9) toppled adobe homes and stone buildings, on Saturday afternoon (June 23). Most of the damage and fatalities occurred in the towns of Arequipa, Moquegua and Tacna. Arequipa Mayor Manuel Guillin said that 70 percent of the homes in his town were damaged. The American Red Cross joined the Peruvian Red Cross to get relief to the earthquake victims.
Kijk, dat had ik een week geleden ofzo gelezen op zijn site, maar ik geloof het niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overigens, niet als bewijs ofzo, maar toch opmerkelijk:
[..]
[..]
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.html
TNX.. en beetje eng.. zwarte gaten maken op een planeetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
klik
En de bijbehorende opmerking van Titor zelf:
[..]
OK, tis een bewijs, maar nogal schamel, het enige bewijs zou dan kunnen zijn als de datum en tijdstip van de bovengenoemde posting van Titor op alle Mirrorsites gelijk zijn.quote:
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titorquote:
This picture, taken in Autumn of 2035, according to Titor, depicts his training officer inside the time displacement vehicle. He is shining a laser pointer out the window, which appears to bend under the extreme gravitational forces.
Ik voerde het ook niet aan als "het bewijs". Het is slechts vrij opmerkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Maar dat vind ik geen bewijs.
Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Neurotica het volgende:
- Ik vind de zwarte gaten gebeuren van het CERN onderzoek wat dichterbij de realiteit komen qua uitspraken, maar... wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
Hij zei dat hij bij zijn jongere hij logeerde. Zijn jongere ik was 3 toen hij daar was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef D-Industries het volgende:
...
Natuurlijk moet dit wel bewezen worden door medici enz , foto's / onderzoeken naar zijn lichaam van jonge leeftijd & oudere leeftijd ... blablabla..
...
Een quote van titor zelf:quote:Het enigste bewijs wat werkelijk ( ! ) geloofwaardig zou zijn , is hijzelf. Als hij kan tijdreizen kan hij altijd terugkomen bij de gewenste datum in het verleden.
Ouderdom van zijn lichaam zou dan het bewijs zijn. In de toekomst kan hij namelijk tientallen jaren ouder worden en dan weer terug reizen naar ons 'heden' om zo te bewijzen dat hij ouder is geworden, en dat er in ons 'heden' slechts enkele luttele minuten zijn verlopen.
quote:Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
[/quote]quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
Een quote van titor zelf:
[quote]Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
Photoshop!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Weet je wat ik zou doen om het te bewijzen?![]()
1. De krant van die dag meenemen
Goh wat leuk, en wat een nep. Je ziet zo dat die verpakking hetzelfde is als ze dat tegenwoordig maken dus het is nep.quote:2. Een product kopen dat nieuw is in die tijd. En niet uit de verpakking halen.
Wederom, photoshop. En: goede gok of: inside info van cnn. Overigens kwam Titor juist niet voor deze tijd, maar voor de jaren 70, en heeft hij daarna een tussenstop gemaakt.quote:3. Van verschillende nieuws-sites (oa CNN) nieuwsberichten uitprinten. Verschillende om te bewijzen dat het niet een eenzijdig artikel is.
Ook van het jaar waar je naartoe gaat.
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk. Overigens was het helemaal niet zijn doel om geloofd te worden, het was zelfs beter als je hem niet geloofde vond hij.quote:Bv. ik ga terug naar April 2004, dan print ik berichten uit van september, oktober, november.
Jazeker wel. Als je een vers-van-de-pers krant meeneemt, voelt de krant niet oud.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef DionysuZ het volgende:
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk.
Ik wil niet vervelend doen, maar is er geen diepzwarte plek waar de laserstraal naartoe buigt?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef rekenwonder het volgende:
[..]
Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)
Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef splendor het volgende:
Ik kan me die grote in japan nog herinneren, en die in Iran een tijd geleden, maar daar blijft het toch bij. Hat zijn alleen de hele grote die je bij blijven.
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.
Lijkt mij dat ze dat in 2035 nog wel weten.
Finale WK 74 en 78.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:59 schreef Jegorex het volgende:
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?
Toen waren er ook wel grote rampen.
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Finale WK 74 en 78.
Maar hij maakte een tussenstop in, wat was het, 2001?
Daar ging het mij om.
Precies. Dit soort gebeurtenissen zou je echt niet vergeten. John Titorquote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.
Tevens dacht hij dat het millenniumprobleem in de overgang 2000-2001 zat i.p.v. in de overgang 1999-2000.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |