abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26779222
Overigens, niet als bewijs ofzo, maar toch opmerkelijk:
quote:
JOHN - FEB. 21, 2001: Consider that you are a time traveler who goes back in time to the first week of February 1970 and you are confronted with the same problem. What do you remember right now about the second week of February 1970?

Naturally, the conflict in Vietnam and the Middle East come up but as someone has already stated here, "that's old news". I suppose I could predict the failure of Apollo 13 spacecraft but since time travel is ridiculous, I would be blamed for sabotage. I might even decide to tell you about an earthquake in Peru but then people that would have died by chance will now live and vice versa.
quote:
Southern Peru, June 23, 2001 — A magnitude-8.1 earthquake (originally thought to be 7.9) toppled adobe homes and stone buildings, on Saturday afternoon (June 23). Most of the damage and fatalities occurred in the towns of Arequipa, Moquegua and Tacna. Arequipa Mayor Manuel Guillin said that 70 percent of the homes in his town were damaged. The American Red Cross joined the Peruvian Red Cross to get relief to the earthquake victims.
http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.html
pi_26779329
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Overigens, niet als bewijs ofzo, maar toch opmerkelijk:
[..]

[..]

http://www.redcross.org/news/in/peru/0106perupage.html
Kijk, dat had ik een week geleden ofzo gelezen op zijn site, maar ik geloof het niet.
Is er bewijs dat hij het voorspelde voordat het gebeurde.
pi_26779554
Kijk eens naar de datum
pi_26779870
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk eens naar de datum
Had ik al gezien. Maar dat vind ik geen bewijs.
pi_26779889
Die datum zegt niet veel, de website wordt voordurend aangepast en een datum is zo te veranderen. Maar zelfs als er ergens een internet site is met die voorspelling en een juiste datum, dan is het niets meer dan een goede gok. Als ik jou vraag om een middelmatige aardbeving te voorspellen van 20 jaar geleden, zou je dat kunnen? Ik kan me die grote in japan nog herinneren, en die in Iran een tijd geleden, maar daar blijft het toch bij. Hat zijn alleen de hele grote die je bij blijven.
-
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:55:11 #206
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26780016
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

klik
En de bijbehorende opmerking van Titor zelf:
[..]
TNX.. en beetje eng.. zwarte gaten maken op een planeet eurm...
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:56:02 #207
77699 Neurotica
Nunc aut Nunquam
pi_26780043
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kijk eens naar de datum
OK, tis een bewijs, maar nogal schamel, het enige bewijs zou dan kunnen zijn als de datum en tijdstip van de bovengenoemde posting van Titor op alle Mirrorsites gelijk zijn.

- Ik vind de zwarte gaten gebeuren van het CERN onderzoek wat dichterbij de realiteit komen qua uitspraken, maar... wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
quote:

This picture, taken in Autumn of 2035, according to Titor, depicts his training officer inside the time displacement vehicle. He is shining a laser pointer out the window, which appears to bend under the extreme gravitational forces.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Titor

[ Bericht 21% gewijzigd door Neurotica op 06-05-2005 16:02:39 ]
...stamp mijn Bass nog ff aan, wil je?..
pi_26782486
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Had ik al gezien. Maar dat vind ik geen bewijs.
Ik voerde het ook niet aan als "het bewijs". Het is slechts vrij opmerkelijk.
pi_26787940
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef Neurotica het volgende:
- Ik vind de zwarte gaten gebeuren van het CERN onderzoek wat dichterbij de realiteit komen qua uitspraken, maar... wat ik overigens wel opmerkelijk vind is dit:
Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_26792995
in 2035 hebben ze wel slechte camera's zeg

kijk eens naar die kwaliteit van die foto met het afbuigende laser ! toevallig dat paranormale dingen meestal worden vastgelegd in werkelijke SHIT kwaliteit foto's / filmpjes !

Het enigste bewijs wat werkelijk ( ! ) geloofwaardig zou zijn , is hijzelf. Als hij kan tijdreizen kan hij altijd terugkomen bij de gewenste datum in het verleden.
Ouderdom van zijn lichaam zou dan het bewijs zijn. In de toekomst kan hij namelijk tientallen jaren ouder worden en dan weer terug reizen naar ons 'heden' om zo te bewijzen dat hij ouder is geworden, en dat er in ons 'heden' slechts enkele luttele minuten zijn verlopen.

Natuurlijk moet dit wel bewezen worden door medici enz , foto's / onderzoeken naar zijn lichaam van jonge leeftijd & oudere leeftijd ... blablabla..

Dat zou een goed bewijs voorstel zijn omdat hij dan niet de wereld drastisch veranderd met zijn 'voorspellingen'.

Natuurlijk elk actie heeft een reactie dus ook zijn bewijzen en voorspellingen. Maar wat wil je nou hij komt terug naar het verleden hij maakt zichzelf openbaar, maar voorspellingen doen dat is weer té. Ik geloof er niet in, tis een prutser met zijn beeldmateriaal en verhalen.

[ Bericht 44% gewijzigd door D-Industries op 07-05-2005 09:44:08 ]
Altijd aan het dromen...
pi_26793893
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef D-Industries het volgende:
...

Natuurlijk moet dit wel bewezen worden door medici enz , foto's / onderzoeken naar zijn lichaam van jonge leeftijd & oudere leeftijd ... blablabla..

...
Hij zei dat hij bij zijn jongere hij logeerde. Zijn jongere ik was 3 toen hij daar was.
Dat had gecontroleerd kunnen worden.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:59:57 #212
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26804652
de data kloppen gewoon. Hij heeft op verschillende internetfora gepost en die site is gewoon gemaakt van het samenrapen van zijn posts van al die fora. En de data kloppen echt wel.
quote:
Het enigste bewijs wat werkelijk ( ! ) geloofwaardig zou zijn , is hijzelf. Als hij kan tijdreizen kan hij altijd terugkomen bij de gewenste datum in het verleden.
Ouderdom van zijn lichaam zou dan het bewijs zijn. In de toekomst kan hij namelijk tientallen jaren ouder worden en dan weer terug reizen naar ons 'heden' om zo te bewijzen dat hij ouder is geworden, en dat er in ons 'heden' slechts enkele luttele minuten zijn verlopen.
Een quote van titor zelf:
quote:
Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_26805014
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 16:59 schreef DionysuZ het volgende:
Een quote van titor zelf:
[quote]Yes, I realize people become hostile. I don't expect anyone to believe me and I have nothing to sell. I take no offense by it. Just out of curiosity, if you were a time traveler, what do you think it would take to get people to believe you?
[/quote]
Weet je wat ik zou doen om het te bewijzen?
1. De krant van die dag meenemen
2. Een product kopen dat nieuw is in die tijd. En niet uit de verpakking halen.
3. Van verschillende nieuws-sites (oa CNN) nieuwsberichten uitprinten. Verschillende om te bewijzen dat het niet een eenzijdig artikel is.
Ook van het jaar waar je naartoe gaat.
Bv. ik ga terug naar April 2004, dan print ik berichten uit van september, oktober, november.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:40:26 #214
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_26805239
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Weet je wat ik zou doen om het te bewijzen?
1. De krant van die dag meenemen
Photoshop!
quote:
2. Een product kopen dat nieuw is in die tijd. En niet uit de verpakking halen.
Goh wat leuk, en wat een nep. Je ziet zo dat die verpakking hetzelfde is als ze dat tegenwoordig maken dus het is nep.
quote:
3. Van verschillende nieuws-sites (oa CNN) nieuwsberichten uitprinten. Verschillende om te bewijzen dat het niet een eenzijdig artikel is.
Ook van het jaar waar je naartoe gaat.
Wederom, photoshop. En: goede gok of: inside info van cnn. Overigens kwam Titor juist niet voor deze tijd, maar voor de jaren 70, en heeft hij daarna een tussenstop gemaakt.
quote:
Bv. ik ga terug naar April 2004, dan print ik berichten uit van september, oktober, november.
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk. Overigens was het helemaal niet zijn doel om geloofd te worden, het was zelfs beter als je hem niet geloofde vond hij.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_26806943
het was beter als hij niks had gezegd , onzin om zichzelf openbaar te maken als hij toch geen reet kan bewijzen. sorry
Altijd aan het dromen...
pi_26806999
Wat ik in mijn vorige post zei, zou ik ook echt doen.
Omdat ik denk ik dat ik wel geloofd zou worden.
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef DionysuZ het volgende:
Hij kan natuurlijk wel kranten laten zien uit de jaren 70, maar dat is natuurlijk geen bewijs dat hij een tijdreiziger is natuurlijk.
Jazeker wel. Als je een vers-van-de-pers krant meeneemt, voelt de krant niet oud.
En is het ook niet verkleurd.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:26:19 #217
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_26813564
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef rekenwonder het volgende:

[..]

Inderdaad opmerkelijk dat enkel de laserstraal afbuigt en het overige licht niet :-)
Ik wil niet vervelend doen, maar is er geen diepzwarte plek waar de laserstraal naartoe buigt?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:52:51 #218
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_26814161
Waarom, als ze tijdmachines hebben in 2035, hebben ze dan nog geen behoorlijke camera's?
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:56:46 #219
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_26814275
Volgens de John Titor lezing door de EMP. Maar je kunt je voorstellen dat goede fotocamara's niet hoog op de lijst van benodigde spullen staat.
  zondag 8 mei 2005 @ 00:01:52 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_26814403
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef splendor het volgende:
Ik kan me die grote in japan nog herinneren, en die in Iran een tijd geleden, maar daar blijft het toch bij. Hat zijn alleen de hele grote die je bij blijven.
Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.
Lijkt mij dat ze dat in 2035 nog wel weten.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26816717
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:01 schreef APK het volgende:

[..]

Die van 2e kerstdag bv, met dat golfje en die paar honderdduizend doden.
Lijkt mij dat ze dat in 2035 nog wel weten.
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?
Toen waren er ook wel grote rampen.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  zondag 8 mei 2005 @ 02:02:10 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_26816766
quote:
Op zondag 8 mei 2005 01:59 schreef Jegorex het volgende:
Stel dat jij naar de jaren 70 zou reizen, wat weet jij over die tijd?
Toen waren er ook wel grote rampen.
Finale WK 74 en 78.

Maar hij maakte een tussenstop in, wat was het, 2001?
Daar ging het mij om.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_26816837
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:02 schreef APK het volgende:

[..]

Finale WK 74 en 78.

Maar hij maakte een tussenstop in, wat was het, 2001?
Daar ging het mij om.
Nu je 2001 roept. Het zou pas geloofwaardig zijn als hij 9/11 had voorspeld.
  zondag 8 mei 2005 @ 09:10:55 #224
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_26818346
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Precies. Dit soort gebeurtenissen zou je echt niet vergeten. John Titor
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_26820286
quote:
Op zondag 8 mei 2005 02:07 schreef SlimShady het volgende:
Tevens dacht hij dat het millenniumprobleem in de overgang 2000-2001 zat i.p.v. in de overgang 1999-2000.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')