Moeten we niet reserveren?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel een leuke tent, en er is ruimte voor grotere groepen, wat ook wel zo fijn is.
Denk niet dat ze dat doen...... Het is geen restaurant ofzo....quote:
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleemquote:
geniaalquote:
Was ik daar bij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleem.
Geen idee, we zaten eerst de hele tijd buiten op die bankjes..... was erg lekker weer.quote:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
Je bent 26, dus dat valt wel mee, al iets boven het gemiddelde liggen denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!
(sorry Cc)
Tegen die tijd ben ik 27.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Geboortedatum: 1979-03-03
Ole's Geboortedatum: 1969-09-03quote:
Vergeet Cc niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kom natuurlijk ook!
Ik neem aan dat ik dan wel jullie captain ben met mijn 36 jaar he?
![]()
![]()
ik ben 20quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
lol, zie ook het vorige deel, daarin stodn iets over speciale meeting T-shirtsquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef exec het volgende:
Wie maakt de naambordjes?![]()
(volgens mij heb ik net me ascii art verkloot
Voor mij is het toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Ole het volgende:
nou woon ik hemelsbreed 20 meter van Reijnders, dus zo erg is dat ook niet...
Afgestudeerd. En werkloos. Dus ook weinig geld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef Ole het volgende:
en heb je ook geen OV kaart meer?
Nee, ben niet zo meeterig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wil je ook op de lijst, MaRySe?
Mag ik op de misschien-lijst? Ligt dus aan financiële situatie en dergelijkequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wil je ook op de lijst, MaRySe?
Wat vind je leuk aan het idee als je het idee niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo meeterig.
Maar het idee is heel leuk
Je staat eropquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik op de misschien-lijst? Ligt dus aan financiële situatie en dergelijke
Ik denk dat ie bij mij voor de deur wel goed staat hoor (1 straatje verder). Of anders zet je hem bij het politiebureau!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef super_honda het volgende:
eventjes een vraagje tussendoor... ik ben niet echt bekend in amsterdam, maar ik kom op de motor. waar kan ik mijn motor het beste(en veiligste) neerzetten?
:/quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan het idee als je het idee niet leuk vindt?
hehe dan zet ik hem wel bij jou voor de deur, als je dat niet erg vind. mijn motor komt alleen op het politieburo als ze hem in beslag nemen(wat ooit nog wel eens gebeurd ben ik bang...quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij mij voor de deur wel goed staat hoor (1 straatje verder). Of anders zet je hem bij het politiebureau!![]()
Als je er niet van houdt, vooral niet doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik zeg dat ik persoonlijk niet van meets hou om er te komen.
Het wordt mijn euh, even tellen... 63e meeting. Serieus!quote:Op zondag 24 april 2005 04:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hou van meetingsDit word mn eerste fok! meeting, ik ben benieuwd.
Kijk ik er overheen of sta je (nog) niet op de lijst?quote:
Ik ben er wel bij, maar niet om die redenquote:Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er nog immer niet uit of ik kom.
Heatwave kom je ook of heb je genoeg Foksters geneukt?
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...quote:Op zondag 24 april 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij, maar niet om die reden.
Ik heb mijn leven gebeterd.
Ik zeg toch dat ik niet om die reden komquote:Op zondag 24 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...![]()
je komt nu niet meer?
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheidquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet om die reden kom.
Ik ben er wel hoor.
Hey!!quote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ole staat altijd op lijsten bij Amsterdam meetings, maar ze komt nooit.
Black and white kon je ons echt niet missen hoor.... 20 man ofzo achterinquote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey!!
Ik was in Black and White: Niemand
Ik was in coco's: weer niemand gevonden!
Vandaar tel nrs deze keer!![]()
Dat was de goeie, nou dan heb je echt je best gedaan om ons te missenquote:Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
nieuwendijk?
De meesten waren ook Engels, maar wij spraken toch echt gewoon Nederlands hoorquote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Ole het volgende:
Ik hoorde echt alleen maar Engels praten..
was er om 6 uur
Als er maar Guinness is vind ik alles bestquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Meneer de grappenmaker! Bestuur jij de noodroeiboot maar dan![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheid
![]()
Verbeter, ik kom alleen als Maryse komt en vriendinnen meeneemt
het is 14 mei, en laat je niet zo upjuttenquote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die mogen niet komen die zijn geen single.
Is het in de vakantie
Jij hebt mij beloofd ook te komenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teeveepee.
Jij was toch ook helemaal geen single meer?quote:
Dat is iedere meet toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Het wordt toch geen 'drinken totdat je erbij neervalt' meet?
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je toch ook zelf in de hand?
Maar heb niet het idee dat het een heus bacchanaal wordt.
Zelfcontrolequote:Op woensdag 27 april 2005 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...![]()
![]()
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef exec het volgende:
Van mij ook als het goed is.
En heeft iemand al ideeën wat we nog meer kunnen gaan doen? Behalve de groeps orgie![]()
oh relaxt poolenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.
Of neem een gezelsschapspel mee.
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef exec het volgende:
[..]
oh relaxt poolendan gaan wij wel ff een spelleke spelen he Beach?
Ik heb nog Partnerlink liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
Of neem een gezelsschapspel mee.
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzo
Het lijkt dating.fok.nl welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
We kunnen ook een LAN party houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Het is geen NERD meetquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
Het is dus GEEN dating-meeting.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
Ik liep er ook naar binnen in de wetenschap dat er biljart zou zijn, maar niet gezienquote:
Precies.quote:
En de SeX-addicts meetings dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Kheb zin in een meeting, afgezien van wat DnB-addicts meetings met +/- max. 6 mensen, wordt dit wel een leuke ervaring
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Ole het volgende:
Van mij wel toch?
En ja HW deze keer kom ik écht écht écht!!!!!! Want nu heeft Christine mijn tel nr! en anders sleuren jullie me maar mijn huis uit![]()
![]()
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Hoe kom je godverdomme aan mijn nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ja hehe, waarom denk je dat ik kom, ik wil profiteren van jouw enorme charisma!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Verkleden is niet nodig hoor Mick...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisje![]()
Ik had verwacht dat die inkopper zou komen, maar niet zo snelquote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkleden is niet nodig hoor Mick...![]()
Je hebt mijn nummer ookquote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ik sta op de misschien-lijstquote:
You better!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik sta op de misschien-lijst![]()
Maar de kans is klein ja..
hehe zo doorzichtig ben ik toch nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef het_ismij het volgende:
eej exec jij wil te graag!!
maaruh dan ga k ook wel mee als je gaat
is coowl kep net gemailt,.. hopen dat het lker weer is dan!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef exec het volgende:
[..]
hehe zo doorzichtig ben ik toch niet![]()
Hehe ja lijkt me wel gezellig het_ismijmoet je wel die dag vrij nemen he en je aanmelden bij christine
(p.s. anders zet je even in je fotoboek aan dat users kunnen reageren)
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:14 schreef exec het volgende:
[..]
You better!
Maar wat was je nummer nou ook alweer?
Pff, met zo veel mannen moet een gratis avondje makkelijk lukken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Ligt eraan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef het_ismij het volgende:
Uhmzz m8,.. jij verwacht denk k teveel
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:54 schreef exec het volgende:
[..]
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoor![]()
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!![]()
![]()
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef exec het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijk![]()
wow exec m8,.. dies wel heel raakquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeënquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
punt 1 je had al geen kans,..quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef exec het volgende:
[..]
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeën
(misschien was die 1% maar toch!)
Enne alleen als jij trakteert Beach![]()
want ik moet MissBliss al trakteren
![]()
One for all , all for one
Economisch verantwoord.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
Stelletje sloebers...
Het is dat ik al een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed afquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
En anders die van mij wel...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:43 schreef exec het volgende:
[..]
Het is dat ik een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed af![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
Is dat niet die gigant?quote:
1 meter 90 o.i.d?quote:
Dat waren haar eisen voor een jongen ja, belachelijk!quote:
Ik ben 1.90quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef exec het volgende:
[..]
Dat waren haar eisen voor een jongen ja, belachelijk!
pure discriminatie, minimaal 1.80 , zo pis ik toch naast de pot!![]()
Hij mazzelaar.quote:
lulquote:
Tja dat merken we op de meeting pas he of zie bovenstaande post van mij , je mag nog kiezen en je hebt tot 14 meiquote:
Poolen is een goed idee,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef exec het volgende:
[..]
Tja dat merken we op de meeting pas he of zie bovenstaande post van mij , je mag nog kiezen en je hebt tot 14 mei
Beach en ik gaan al poolen om een biertje, en dan competitie makenen dan bij elke singles meet de competitie voortzetten, hou je het volk ook nog een beetje fanatiek
wha,.. niet noodzakelijk?? mij herken je zo als je me ziet,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
Gaan we nog naamplaatjes regelen?
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
1,76quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
en met je nick dan??quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1,76...
Als we met naamplaatjes gaan lopen kom ik niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aan
1.65m, maarja, ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
1,76...
Als we met naamplaatjes gaan lopen kom ik niet...
Ik ben meestal wel gemakkelijk te herkennen... grote bos krullen, en het kan niet missenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
![]()
![]()
En naamplaatjes doen we natuurlijk niet, ik selecteer wel op lengte...alleen grrr is iets kleiner dan ikIk ben te herkennen aan een big smile.
Ff offtopicquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aan
Whehe volgens mij heeft joeyT een heel bepaald beeld van de meeting,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic
Je bent niet echt mn type, maar door je posts vraag ik me gewoon af hoe je in bed bent...![]()
Euh, kom je op de meet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic
Je bent niet echt mn type, maar door je posts vraag ik me gewoon af hoe je in bed bent...![]()
Het wordt nu wel erg obvious hequote:
Nog beter zijn naamplaatjes met Fok! logo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Naamplaatjes.
Is dit de cursus "hoe profileer ik mij als kansloze nerd voor dummies"?
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik stem voor een fok! tattoo met datum, logo, nickname en op je voorhoofd: ik ben single.
als je niet wil dat ik kom mag je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik stem voor een fok! tattoo met datum, logo, nickname en op je voorhoofd: ik ben single.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Naamplaatjes.
Is dit de cursus "hoe profileer ik mij als kansloze nerd voor dummies"?
Wie is de docent?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Eerder een cursus voor gevorderden!
Wild, behalve als ze vastgebonden op bed ligt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, kom je op de meet?
Vraag het anders ff aan iemand die het kan weten... ik noem geen namen![]()
Kom jij nou ook op die meet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
Wild, behalve als ze vastgebonden op bed ligt.![]()
Meet niet. MSN straks wel ff dan (heb nu ff geen msn hier), speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom jij nou ook op die meet?
Of anders op MSN![]()
Ik kom op voorwaarde dat jij een naambordje draagtquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
als je niet wil dat ik kom mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
Ik heb een QyRoZ-petquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom op voorwaarde dat jij een naambordje draagt
Dealquote:
Als 1+1 geen 2 is, dan weet ik het niet meerquote:
En dat is echt waarquote:
ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie is de oudste en wie is de jongste die naar de meet komt ?
Ikke is 19 en WeirdMickey ook dacht ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:27 schreef het_ismij het volgende:
Ik denk dat ik de jongste ben,.. of maybe exec?
(20)
Gaat een beetje lastig bij mijquote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval danquote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen
Ik denk niet dat David Coulthard zn hoofd uitleentquote:Op zondag 1 mei 2005 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval dan
Ik ben 19 , 16 juli wordt ik 20quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie is de oudste en wie is de jongste die naar de meet komt ?
Maar effe niet . . .quote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen![]()
Wiequote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
misschien t.z.tquote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrokquote:
Dat kan niet, ik heb nog geen moves gedaan en ik ben kleinquote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrok![]()
Vast welquote:Op maandag 2 mei 2005 09:58 schreef Aventura het volgende:
Misschien kom ik ook wel langs, woon er vlakbij
Weet alleen niet of ik dan kan, kijk wel ff.
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keerquote:
geen vrijgezel meer bedoel je.quote:
Ik mag nog wel buiten komen enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keer
Dus ik kan jou uit de lijst halen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zat me er zo op te verheugen tot iemand mijn hart stal en nu wil ze het niet meer teruggeven
Ja ik mag niet van mn vriendinnekequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan jou uit de lijst halen?
Ik kan trouwens ook niet... Mijn beste vriend is dat weekend in Nederland en dat heeft nét iets meer prioriteit.
Whehe.. Ik kom als die TGT knakker komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef 2good4you het volgende:
Ik post haast nooit op fok; maarre als MaRySe zou komen was ik denk vast wel even langsgekomen in die tent.![]()
Ze is cute!
Maja ik ook natuurlijk..
Kom jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef het_ismij het volgende:
Pff echt iets voor jou,..
Maaruh als iedereen in dit tempo roept dat hij/zij niet komt blijven er weinig over,..
Dat is wel de planning jaquote:
Dat is niet de planning neequote:
Nah lker gezellig weer,..quote:
Ik eigenlijk ook,..quote:
Als jij er bent kom ik sowieso welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef HeatWave het volgende:
De klad zit er een beetje in met de Fok! meetings. Ik kan me ONZ meetings met 40 man herinneren....
Oh well.
Houden we je aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Maar ik kom
En met mij is elke meeting leuk
Misschien moet dit hele kansloze forum maar dicht gegooid worden. Fok! is zooooo 1999quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:13 schreef Aventura het volgende:
Ja, de nostalgie..een hele kroeg vol met uitsluitend Fokkers..Dat haal je tegenwoordig niet meer
nee ik snap.. Maar wel single.. dus vandaarquote:
Ja, dat snapte IK wel weer hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee ik snap.. Maar wel single.. dus vandaar
Eensch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet dit hele kansloze forum maar dicht gegooid worden. Fok! is zooooo 1999
Misschien misschien?!quote:
Ik zorg voor de tissuesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:52 schreef RSM het volgende:
Ehh komen er ook nog vrouwen eigenlijk? Anders kunnen we beter direct op de parkeerplaats langs de A9 afspreken
Cristine lijkt me vrouwelijk, en Blumchen is dat ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:52 schreef RSM het volgende:
Ehh komen er ook nog vrouwen eigenlijk? Anders kunnen we beter direct op de parkeerplaats langs de A9 afspreken
Ik hoop ook dat het een beetje druk wordt,.. kan ik tenminste exec ontlopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef exec het volgende:
[..]
Misschien misschien?!
Komen zal je!
Enne ik hoop dat het animo nog wel een beetje hoog is, en blijft of stijgt..
Heb er wel zin in namelijk
Ik heb vanavond ff me pooling skills even uitgeprobeerd want ik moet wel in vorm blijven natuurlijk
toch Beach en het_ismij?
Dat niet, moest even kijken of de apparatuur nog werkt hequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het een beetje druk wordt,.. kan ik tenminste exec ontlopen
je pool skillz zijn indd belangrijk.
Maar ik begrijp dat je tot de 14e niks anders gaat doen als poolen om te zorgen dat je het een beetje kunt??
over wat voor "poolen" en "apparatuur" hebben we het nu??quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:52 schreef exec het volgende:
[..]
Dat niet, moest even kijken of de apparatuur nog werkt heen dat deed het
poolen poolen, en gewoon mijn armen natuurlijk en me speciale lenzen die de hoek kunnen berekenen hoe ik de bal moet schietenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:53 schreef het_ismij het volgende:
[..]
over wat voor "poolen" en "apparatuur" hebben we het nu??![]()
![]()
![]()
![]()
ooooowww oke,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:57 schreef exec het volgende:
[..]
poolen poolen, en gewoon mijn armen natuurlijk en me speciale lenzen die de hoek kunnen berekenen hoe ik de bal moet schieten![]()
Nog anderhalve week ong
p.s. ben vanaf volgende week dinsdag ook nog eens lekker alleen thuis, ouders lekker weekje weg
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
Ik ben vrouwelijk inderdaad
Oh, forumschorem wil ook komen maar die heeft een permban.
Wie zet 'm op het lijstje?
Dan mag ie niet komen, die is niet singlequote:
Dies ook niet single,..quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:50 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje gegadigden in de OP niet meer echt./
Habiba... honda...ioko.
Iemand een overzicht van wie er echt komen?
Ik mag eruit hoor.quote:Deze users twijfelen nog:
Myxomatosekonijn
MissBliss
Aha...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, ik ben dus MissBliss voor de duidelijkheid
Ja ik geloof mijn eigen ogen ook nog steeds niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef petitlapin het volgende:
Ge hebt u een mooie dame aan de haak geslaan, tranceptor![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb op mijn lijstje staan:Beach Christine exec het_ismij M_Schtoppel Ole QyRoZ WeirdMicky
ik weet niet hoe jij eruitziet, dus ik weet niet hoe groot de vangst isquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik geloof mijn eigen ogen ook nog steeds niet...
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummerquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Post ik hier voor jan met de korte achternaam?
Alsof ik mijn nummer aan fokkers zou geven!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummer
Als je me toevoegt op MSN, kan ik wel een korte impressie gevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij eruitziet, dus ik weet niet hoe groot de vangst is, maar 't is echt een mooie meid! Succes ermee
![]()
Volgens Boebiedoe's lijstje heb je daar vrij weinig problemen mee normaliter en zeker niet wanneer het vrouwen betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef HeatWave het volgende:
Alsof ik mijn nummer aan fokkers zou geven!
Ik ben er nog steeds niet uit, maar ik overweeg te komen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb op mijn lijstje staan:Beach Christine exec het_ismij M_Schtoppel Ole QyRoZ WeirdMicky
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens Boebiedoe's lijstje heb je daar vrij weinig problemen mee normaliter en zeker niet wanneer het vrouwen betreft.
Ik stond al op het lijstje maar nu opeens niet meer...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Copycat het volgende:
Heatwave kent de weg tot de OP, mocht ie serieus zijn.
En PDOA, je komt nooit in de singlesreeks... ik geloof niet dat jij echt naar de meet komt.
Maar als je toch graag komt, of graag op het lijstje wilt, dan zet HW je er vast (ook) wel op.
Oi! Ik kom ook!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Mijnes ook... maar dan schuin de andere kant opquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, ik zie het wel de 14e, mijn stamkroeg zit er schuin tegenover.
Eh, is dit serieus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Copycat het volgende:
En PDOA, je komt nooit in de singlesreeks... ik geloof niet dat jij echt naar de meet komt.
Dat je er nooit post? Aan je history te zien welquote:Op donderdag 5 mei 2005 05:36 schreef PDOA het volgende:
Eh, is dit serieus?
Ff offtopic... Ben je nou niet bang dat je enorm tegenvalt voor de anderen aangezien jij hier de singlesslet bent en elke jongen de verwachting heeft jou wel mee naar huis te kunnen nemen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummer
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic... Ben je nou niet bang dat je enorm tegenvalt voor de anderen aangezien jij hier de singlesslet bent en elke jongen de verwachting heeft jou wel mee naar huis te kunnen nemen?![]()
Naja ik bedoel meer van er gaan 10 gozers mee die aan christine denken. Eindelijk een meisje dat wel neukt. Alleen tsja je kan natuurlijk niet met alle 10 meegaan.... Of misschien wel... HMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenvallen he. En ik ben er altijd nog zelf bij
Daarom geef ik ook mijn telefoonnummer, kunnen ze een andere keer in alle rust met me afsprekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik bedoel meer van er gaan 10 gozers mee die aan christine denken. Eindelijk een meisje dat wel neukt. Alleen tsja je kan natuurlijk niet met alle 10 meegaan.... Of misschien wel... HMMMMMMMMMM![]()
PDOA en grrrr stonden er alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |