Ik denk niet dat David Coulthard zn hoofd uitleentquote:Op zondag 1 mei 2005 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval dan
Ik ben 19 , 16 juli wordt ik 20quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie is de oudste en wie is de jongste die naar de meet komt ?
Maar effe niet . . .quote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen![]()
Wiequote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
misschien t.z.tquote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrokquote:
Dat kan niet, ik heb nog geen moves gedaan en ik ben kleinquote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrok![]()
Vast welquote:Op maandag 2 mei 2005 09:58 schreef Aventura het volgende:
Misschien kom ik ook wel langs, woon er vlakbij
Weet alleen niet of ik dan kan, kijk wel ff.
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keerquote:
geen vrijgezel meer bedoel je.quote:
Ik mag nog wel buiten komen enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keer
Dus ik kan jou uit de lijst halen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zat me er zo op te verheugen tot iemand mijn hart stal en nu wil ze het niet meer teruggeven
Ja ik mag niet van mn vriendinnekequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan jou uit de lijst halen?
Ik kan trouwens ook niet... Mijn beste vriend is dat weekend in Nederland en dat heeft nét iets meer prioriteit.
Whehe.. Ik kom als die TGT knakker komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef 2good4you het volgende:
Ik post haast nooit op fok; maarre als MaRySe zou komen was ik denk vast wel even langsgekomen in die tent.![]()
Ze is cute!
Maja ik ook natuurlijk..
Kom jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef het_ismij het volgende:
Pff echt iets voor jou,..
Maaruh als iedereen in dit tempo roept dat hij/zij niet komt blijven er weinig over,..
Dat is wel de planning jaquote:
Dat is niet de planning neequote:
Nah lker gezellig weer,..quote:
Ik eigenlijk ook,..quote:
Als jij er bent kom ik sowieso welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef HeatWave het volgende:
De klad zit er een beetje in met de Fok! meetings. Ik kan me ONZ meetings met 40 man herinneren....
Oh well.
Houden we je aanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
Maar ik kom
En met mij is elke meeting leuk
Misschien moet dit hele kansloze forum maar dicht gegooid worden. Fok! is zooooo 1999quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:13 schreef Aventura het volgende:
Ja, de nostalgie..een hele kroeg vol met uitsluitend Fokkers..Dat haal je tegenwoordig niet meer
nee ik snap.. Maar wel single.. dus vandaarquote:
Ja, dat snapte IK wel weer hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef Blumchen het volgende:
[..]
nee ik snap.. Maar wel single.. dus vandaar
Eensch.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien moet dit hele kansloze forum maar dicht gegooid worden. Fok! is zooooo 1999
Misschien misschien?!quote:
Ik zorg voor de tissuesquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:52 schreef RSM het volgende:
Ehh komen er ook nog vrouwen eigenlijk? Anders kunnen we beter direct op de parkeerplaats langs de A9 afspreken
Cristine lijkt me vrouwelijk, en Blumchen is dat ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:52 schreef RSM het volgende:
Ehh komen er ook nog vrouwen eigenlijk? Anders kunnen we beter direct op de parkeerplaats langs de A9 afspreken
Ik hoop ook dat het een beetje druk wordt,.. kan ik tenminste exec ontlopenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:11 schreef exec het volgende:
[..]
Misschien misschien?!
Komen zal je!
Enne ik hoop dat het animo nog wel een beetje hoog is, en blijft of stijgt..
Heb er wel zin in namelijk
Ik heb vanavond ff me pooling skills even uitgeprobeerd want ik moet wel in vorm blijven natuurlijk
toch Beach en het_ismij?
Dat niet, moest even kijken of de apparatuur nog werkt hequote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef het_ismij het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het een beetje druk wordt,.. kan ik tenminste exec ontlopen
je pool skillz zijn indd belangrijk.
Maar ik begrijp dat je tot de 14e niks anders gaat doen als poolen om te zorgen dat je het een beetje kunt??
over wat voor "poolen" en "apparatuur" hebben we het nu??quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:52 schreef exec het volgende:
[..]
Dat niet, moest even kijken of de apparatuur nog werkt heen dat deed het
poolen poolen, en gewoon mijn armen natuurlijk en me speciale lenzen die de hoek kunnen berekenen hoe ik de bal moet schietenquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:53 schreef het_ismij het volgende:
[..]
over wat voor "poolen" en "apparatuur" hebben we het nu??![]()
![]()
![]()
![]()
ooooowww oke,..quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:57 schreef exec het volgende:
[..]
poolen poolen, en gewoon mijn armen natuurlijk en me speciale lenzen die de hoek kunnen berekenen hoe ik de bal moet schieten![]()
Nog anderhalve week ong
p.s. ben vanaf volgende week dinsdag ook nog eens lekker alleen thuis, ouders lekker weekje weg
quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
Ik ben vrouwelijk inderdaad
Oh, forumschorem wil ook komen maar die heeft een permban.
Wie zet 'm op het lijstje?
Dan mag ie niet komen, die is niet singlequote:
Dies ook niet single,..quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:50 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij klopt het lijstje gegadigden in de OP niet meer echt./
Habiba... honda...ioko.
Iemand een overzicht van wie er echt komen?
Ik mag eruit hoor.quote:Deze users twijfelen nog:
Myxomatosekonijn
MissBliss
Aha...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh, ik ben dus MissBliss voor de duidelijkheid
Ja ik geloof mijn eigen ogen ook nog steeds niet...quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef petitlapin het volgende:
Ge hebt u een mooie dame aan de haak geslaan, tranceptor![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb op mijn lijstje staan:Beach Christine exec het_ismij M_Schtoppel Ole QyRoZ WeirdMicky
ik weet niet hoe jij eruitziet, dus ik weet niet hoe groot de vangst isquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja ik geloof mijn eigen ogen ook nog steeds niet...
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummerquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Post ik hier voor jan met de korte achternaam?
Alsof ik mijn nummer aan fokkers zou geven!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummer
Als je me toevoegt op MSN, kan ik wel een korte impressie gevenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet niet hoe jij eruitziet, dus ik weet niet hoe groot de vangst is, maar 't is echt een mooie meid! Succes ermee
![]()
Volgens Boebiedoe's lijstje heb je daar vrij weinig problemen mee normaliter en zeker niet wanneer het vrouwen betreft.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:50 schreef HeatWave het volgende:
Alsof ik mijn nummer aan fokkers zou geven!
Ik ben er nog steeds niet uit, maar ik overweeg te komen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Ik heb op mijn lijstje staan:Beach Christine exec het_ismij M_Schtoppel Ole QyRoZ WeirdMicky
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:52 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens Boebiedoe's lijstje heb je daar vrij weinig problemen mee normaliter en zeker niet wanneer het vrouwen betreft.
Ik stond al op het lijstje maar nu opeens niet meer...quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Copycat het volgende:
Heatwave kent de weg tot de OP, mocht ie serieus zijn.
En PDOA, je komt nooit in de singlesreeks... ik geloof niet dat jij echt naar de meet komt.
Maar als je toch graag komt, of graag op het lijstje wilt, dan zet HW je er vast (ook) wel op.
Oi! Ik kom ook!quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
Mijnes ook... maar dan schuin de andere kant opquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, ik zie het wel de 14e, mijn stamkroeg zit er schuin tegenover.
Eh, is dit serieus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:02 schreef Copycat het volgende:
En PDOA, je komt nooit in de singlesreeks... ik geloof niet dat jij echt naar de meet komt.
Dat je er nooit post? Aan je history te zien welquote:Op donderdag 5 mei 2005 05:36 schreef PDOA het volgende:
Eh, is dit serieus?
Ff offtopic... Ben je nou niet bang dat je enorm tegenvalt voor de anderen aangezien jij hier de singlesslet bent en elke jongen de verwachting heeft jou wel mee naar huis te kunnen nemen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is het lijstje van mensen die mij hebben gemaild dat ze wilden komen, inclusief telefoonnummer
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic... Ben je nou niet bang dat je enorm tegenvalt voor de anderen aangezien jij hier de singlesslet bent en elke jongen de verwachting heeft jou wel mee naar huis te kunnen nemen?![]()
Naja ik bedoel meer van er gaan 10 gozers mee die aan christine denken. Eindelijk een meisje dat wel neukt. Alleen tsja je kan natuurlijk niet met alle 10 meegaan.... Of misschien wel... HMMMMMMMMMMquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Iedereen kan tegenvallen he. En ik ben er altijd nog zelf bij
Daarom geef ik ook mijn telefoonnummer, kunnen ze een andere keer in alle rust met me afsprekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Naja ik bedoel meer van er gaan 10 gozers mee die aan christine denken. Eindelijk een meisje dat wel neukt. Alleen tsja je kan natuurlijk niet met alle 10 meegaan.... Of misschien wel... HMMMMMMMMMM![]()
PDOA en grrrr stonden er alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |