90% oninteressant. Als iemand veel spelfouten maakt, of een berichtje stuurt dat uit gemeenplaatsen (ik hou van gezelligheid, het moet wel klikken, hobbies: etentje, openhaardje, wijntje, strandwandeling) bestaat, haak ik af. Ik denk dan, kun je niet iets meer moeite doen dan een berichtje copy-pasten van een ander? Of heb je de diepgang van een garnaal en kun je écht niks originelers bedenken? Of, *ril*, ben je gewoon echt zo shallow?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat de niet interessante mailtjes uiteenlopen van "niet echt interessant" tot "totaal kansloos" zoiets van "ey, lekker ding, cammen?"
Hoe was die verhouding eigenlijk?
Dat is wel heel erg standaard inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2005 08:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
90% oninteressant. Als iemand veel spelfouten maakt, of een berichtje stuurt dat uit gemeenplaatsen (ik hou van gezelligheid, het moet wel klikken, hobbies: etentje, openhaardje, wijntje, strandwandeling) bestaat, haak ik af. Ik denk dan, kun je niet iets meer moeite doen dan een berichtje copy-pasten van een ander? Of heb je de diepgang van een garnaal en kun je écht niks originelers bedenken? Of, *ril*, ben je gewoon echt zo shallow?
Hobbies en muzieksmaak zoeken ze maar op in m'n profiel, dat is er niet voor nietsquote:Op maandag 2 mei 2005 09:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg standaard inderdaad![]()
Ik zet toch altijd wel mijn eigen hobbies, muzieksmaak en voorkeuren erbij
take it or leave it denk ik dan altijd maar. Als je zo'n algemeen bericht maakt weet je nog niet of iemand je wel leuk vindt of dat jij de ander leuk vindt.
Sja OF een goed uitziende jongen met eigen auto.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:03 schreef MouseOver het volgende:
Oja, en ik kwam laatst een profiel tegen van een meisje dat een "goed uitziende jongen met eigen auto" zocht. O*M*G, als je daar op reageert ben je echt een dildo.
quote:Ik zoek; Een maatje, iemand die goede gesprekken niet uit de weg gaat, een gevoelig iemand ( niet overgevoelig ), hartstocht, humor, romantiek, eerlijkheid, spontaniteit en vooral iemand die weet wat ze wel en niet wilt.
behalve de spelfout die erin zit kan je iedereen krijgen met die tekstquote:
Ja en op die sites stikt het van mensen die zowel verlegen als spontaan zijn.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me altijd af wat 'spontaan' betekent. Ik weet dat echt niet.
spontaan? Dat is toch eerst doen dan denken?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vraag me altijd af wat 'spontaan' betekent. Ik weet dat echt niet.
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
spontaan? Dat is toch eerst doen dan denken?
Ach, waarschijnlijk is het één van de standaardwoordjes die in zo'n profiel gezet worden. Net als betrouwbaar, eerlijk, romantisch en "een maatje".quote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?
Blijkbaar willen een hoop mensen dat. Mensen die lekker gek doen en veel weggaan en verder niet nadenken over wat alles maar kost enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 09:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus je wilt dan eigenlijk een kip zonder kop?
maatje?quote:Op maandag 2 mei 2005 09:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk is het één van de standaardwoordjes die in zo'n profiel gezet worden. Net als betrouwbaar, eerlijk, romantisch en "een maatje".
Buiten zitten vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2005 09:38 schreef Pheno het volgende:
Jee, jullie hebben echt niets anders te doen in het weekend dan topics volspammen?
Ik zou zeggen, ga er eens uit ipv op F5 te rammen. Zo kan ik het niet bijhouden hoor
Toen ik gister op een terrasje zat...o mijn god...wat veel mooie vrouwen. Ik was alleen met mn ex, dus we leken net een stelletjequote:Op maandag 2 mei 2005 09:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iuew! met topjes en rokjes aan ook nog. Nee, dan maar liever binnen
In msngroups is zelfs een group die zo heet.quote:Op maandag 2 mei 2005 09:48 schreef Aventura het volgende:
Of mensen die zichzelf 'jongeman' noemen. Of die 'alweer een tijdje alleen zijn'. Of die zeggen: 'alleen is maar alleen'. Vooral dat laatste vind ik heel erg. Ik krijg dan echt meelij, want blijkbaar vind je jezelf dan zo on-boeiend en saai dat dat gecompenseerd moet worden door een ander. Nee, daar trek je mensen mee aan, zeg
Ik vind het woord jongeman een dusdanig oubollig woord dat het mijns inziens aantoont dat je niet meer jong bent. Of jongens van 20 die aangeven op zoek te zijn naar een "dame"...quote:Op maandag 2 mei 2005 09:53 schreef MouseOver het volgende:
[..]
In msngroups is zelfs een group die zo heet.
Overigens, mbt jongeman: in contactads in kranten zie je dat nog wel eens staan met een forse leeftijd erachter: "jongeman 58 jaar". Ik vraag me dan altijd een beetje af wat zo iemand bezielt.
details pleasequote:Op maandag 2 mei 2005 09:54 schreef Pheno het volgende:
Zaterdag waren ik en vriendin na een dag thermae2000 in Nijmegen uit eten bij een griek. Mochten we meteen ooggetuigen zijn van de meest kansloze versierpoging ooit
Dus mensen die drank als oplossing aandragen om wat vrijer te worden: met mate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |