Mijn familie (vooral mijn oma) is daar dol op.quote:Op zondag 1 mei 2005 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Krijg ik ook vaak zat te horen "hoe is het met de liefde?"![]()
Ach ja, iedereen is sociaal, ondernement en druk. Iedereen houdt van uitgaan, sporten en kijkt graag films... Kansloze standaard verhalen vaak jaquote:Op zondag 1 mei 2005 17:59 schreef Detroit het volgende:
[..]
In zowat ieder profiel wordt er zowaar wel gemeld dat een avondje op de bank met filmpje ook best wel gewaardeerd wordt. Echt een hopeloos medium jammergenoeg af en toe die datingsites..
Daar hou ik juist helemaal niet vanquote:Op zondag 1 mei 2005 18:08 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen is sociaal, ondernement en druk. Iedereen houdt van uitgaan, sporten en kijkt graag films... Kansloze standaard verhalen vaak ja
Zeg, ik mocht van jou ook niet generaliseren.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:01 schreef Anthraxx het volgende:
Typische vrouwen serie.
Sinds wanneer luisteren vrouwen naar mannen?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Zeg, ik mocht van jou ook niet generaliseren.
Ik wens niet geassocieerd te worden met die serie.![]()
niet geschoten....quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga echt niet op zo'n datingsite staan, veels te kansloos om daar als man op te staan. Als vrouw is dat compleet anders, dan heb je ze voor het uitkiezen.
Je bedoeld dat je als kansloze de kanslozen voor het uitzoeken hebt om samen eventueel kansloos te zijn?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga echt niet op zo'n datingsite staan, veels te kansloos om daar als man op te staan. Als vrouw is dat compleet anders, dan heb je ze voor het uitkiezen.
Inderdaad. Of een veelgehoorde: "Ik ben nergens naar op zoek, maar ik kijk hier even rond of het hier leuk is.".quote:Op zondag 1 mei 2005 18:08 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ach ja, iedereen is sociaal, ondernement en druk. Iedereen houdt van uitgaan, sporten en kijkt graag films... Kansloze standaard verhalen vaak ja
Veel erger kan het toch niet meer worden QyRoZ?quote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef QyRoZ het volgende:
... is net zo vaak mis als schieten zonder dat er wild rondloopt. Hooguit schiet je jezelf in je kont.quote:
Sinds vrouwen weten dat doen alsof je naar ze luistert ervoor zorgt dat mannen doen wat je wiltquote:Op zondag 1 mei 2005 18:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer luisteren vrouwen naar mannen?
Ik vind het prima zoals het is momenteel hoor. Alleen soms is het wat minder.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef Detroit het volgende:
[..]
Veel erger kan het toch niet meer worden QyRoZ?. Oh ja, je reputatie hier zou vernaggeld kunnen worden.
.
Zolang je maar op tijd stopt met ja-knikken. Niet dat je doorgaat als het al een ruime minuut stil is.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:16 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sinds vrouwen weten dat doen alsof je naar ze luistert ervoor zorgt dat mannen doen wat je wilt![]()
Goed bezig Q.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vind het prima zoals het is momenteel hoor. Alleen soms is het wat minder.
*Kijkt in posthistorie van purplerose.... *hmpf*quote:
Jou een beetje in de gaten houden lieve Christine.quote:
Ze kunnen het vaak niet omdat ze ook een gratis lidmaatschap hebben. "Ik heb interesse" werkt idd niet. Een simpel persoonlijk berichtje vaak wel, mits je tenminste je msn of mail erin hebt staan omdat ze dan buiten het betaalsysteem om kunnen reageren.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:41 schreef BarBaar het volgende:
hmm, ik dacht laatst.. doe eens gek, en schrijf je in bij relatieplanet.nl. Nou dat was lachen.. na 3 weken had ik nogmaals een gekke bui en besloot eens voor een maandje betaald lid te worden. en zo gebeurde het dus..
Nu was me ondertussen als duidelijk geworden dat het "not done' is om alleen een berichtje te sturen, waarin staat dat je intresse hebt. Daar wordt standaart niet op gereageerd.
Dus ik had nogmaals een gekke bui (jaja!) en schrijf eens een paar berichtjes naar verschillende mensen.Nu denk ik dat ik best aardige verhalen weet neer te zetten. Alleen weiger ik met dat geslijm te beginnen van oh, wat ben je mooi, jij bent de mooiste vrouw die ik ook gezien heb... blablabla.. Laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zien er niet uit op een foto.
Maar wat me opvalt, er wordt gewoon zeer zelden de moeite genomen een reactie te sturen. Zit iedereen daar dan kansloos te wachten tot die droom persoon langskomt (prins wit paard enzo)? Is iedereen daar zo arrogant dat het allemaal exact volgens (de zelf opgestelde) regels moet gaan?
Als je daar dan toch zit (en betaald) dan probeer je daar toch gewoon wat leuke contacten op te doen? Al is het een spook, de stap tot daadwerkelijk ontmoeten is nog kilometers ver weg. Ben ik dan de enige die daar zit met het idee van "alles is leuk en we zien wel"?
Vage shit man!
Redelijk. Bij tijd en wijlen hakt het er wel zwaar in en op sommige momenten trek ik het wel (zei hij dapper) . . .quote:Op zondag 1 mei 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
Geen stelling, maar wel een vraagje... ik mis heel erg de aandacht die ik van mijn ex kreeg, en ik denk dat wel meer singles eenzaam zijn. Hoe gaan jullie daarmee om?
heb ik ook. gister was het weer zo'n dag dat het er in haktquote:Op zondag 1 mei 2005 19:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Redelijk. Bij tijd en wijlen hakt het er wel zwaar in en op sommige momenten trek ik het wel (zei hij dapper) . . .![]()
Achterlijke slowchatter hiero . . .quote:
Op sommige sites kun je ook zien of een bericht gelezen is, en lezen kan alleen als je lid bent...quote:Op zondag 1 mei 2005 19:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze kunnen het vaak niet omdat ze ook een gratis lidmaatschap hebben.
Ik heb daar geen problemen mee, mijn ex was manisch en heeft nu een vriendin en als ik achteraf nadenk ben ik daar blij mee, want ik zit niet meer met zijn probleem.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:47 schreef Christine het volgende:
Geen stelling, maar wel een vraagje... ik mis heel erg de aandacht die ik van mijn ex kreeg, en ik denk dat wel meer singles eenzaam zijn. Hoe gaan jullie daarmee om?
Op relatieplanet kun je altijd lezen.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op sommige sites kun je ook zien of een bericht gelezen is, en lezen kan alleen als je lid bent...
Heb ik idd een paar keer gedaan ja.. geen reactie.. naja, boeiuh, weer wat geleerdquote:Op zondag 1 mei 2005 19:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze kunnen het vaak niet omdat ze ook een gratis lidmaatschap hebben. "Ik heb interesse" werkt idd niet. Een simpel persoonlijk berichtje vaak wel, mits je tenminste je msn of mail erin hebt staan omdat ze dan buiten het betaalsysteem om kunnen reageren.
Ik kan me voorstellen dat de niet interessante mailtjes uiteenlopen van "niet echt interessant" tot "totaal kansloos" zoiets van "ey, lekker ding, cammen?"quote:Op zondag 1 mei 2005 23:03 schreef Aventura het volgende:
Op mijn vorige werk hadden we ons bij wijze van proef met een aantal collega's ingeschreven bij Relatieplanet.nl. Ik dacht dat ik een redelijk specifieke boodschap had neergezet, waarop alleen mannen zouden reageren die ik eventueel zelf ook wel interessant zou vinden. Maar ik kreeg elke dag tussen de 5 en de 10 mailtjes in mijn mailbox. Sommige vond ik wel leuk, maar ik kon niet reageren omdat ik geen betalend lid was. dus dat van het uitblijven van reacties is misschien omdat er op die sites ook heel veel niet-betalende 'lurkers' en nieuwsgierigen tussen zitten.
Maargoed ik heb de smapfilter er op een gegeven moment maar opgezet, had er geen zin meer in.
Hey je had moeten zeggen dat je jarig bent, allemaal zoenenquote:Op maandag 2 mei 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er waren best veel vrouwen op het terras, maar die waren allemaal veel te jong en werden binnen een seconde door Stoere Mannen ingepalmd. ':').
It worked for mequote:Op maandag 2 mei 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Yeah. Right. Geloof je het zelf?
Change your attitudequote:Op maandag 2 mei 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
Niet voor mij. En zeker in deze stad niet.
Change your city werkt een stuk beter. Wat zei Aaaargh ook alweer? Helaas heb ik zijjn quote niet gebookmarked.quote:
zoek het even opquote:Op maandag 2 mei 2005 01:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Change your city werkt een stuk beter. Wat zei Aaaargh ook alweer? Helaas heb ik zijjn quote niet gebookmarked.
quote:1) Er zijn geen vrijgezelle vrouwen in (de buurt van) mijn woonplaats.
2) Er is een overschot aan mannen (techische uni.)
3) De meiden hier weten dat en passen hierop hun 'eisen' en attitude af. (en geef ze eens ongelijk)
4) Als je een normaal gesprek met ze begint wordt je al aangekeken van "wat moet je van me". (nee, dat ligt niet aan mij, in andere steden kan je wel een normaal gesprek beginnen). Je moet er minstens uitzien als brad pitt voordat je een gesprek 'waard' bent. (uiteraard zijn er uitzonderingen, maar zie punt 1)
Dat viel mij onlangs ook al opquote:Op maandag 2 mei 2005 01:34 schreef QyRoZ het volgende:
Er waren best veel vrouwen op het terras, maar die waren allemaal veel te jong en werden binnen een seconde door Stoere Mannen ingepalmd. ':').
jij hebt toch een vriendinquote:Op maandag 2 mei 2005 07:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat viel mij onlangs ook al op![]()
Alle vrouwen dié buitenliepen waren allemaal erg jong
Waar zijn alle vrouwen tussen de 20-30 gebleven
Zitten die allemaal massaal achter de pc op relatieplaneet ofzo![]()
Ik probeer mijn bijdragen aan dit topic nuttig te houden dus kijk ik af en toe door de ogen van een singlequote:Op maandag 2 mei 2005 07:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij hebt toch een vriendin, dan moet je toch niet meer rondkijken
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |