Ik denk niet dat David Coulthard zn hoofd uitleentquote:Op zondag 1 mei 2005 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval dan
Ik ben 19 , 16 juli wordt ik 20quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie is de oudste en wie is de jongste die naar de meet komt ?
Maar effe niet . . .quote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen![]()
Wiequote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
misschien t.z.tquote:Op zondag 1 mei 2005 19:02 schreef MaRySe het volgende:
Komt TGT ?
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrokquote:
Dat kan niet, ik heb nog geen moves gedaan en ik ben kleinquote:Op zondag 1 mei 2005 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen kleine jongetjes aantrok![]()
Vast welquote:Op maandag 2 mei 2005 09:58 schreef Aventura het volgende:
Misschien kom ik ook wel langs, woon er vlakbij
Weet alleen niet of ik dan kan, kijk wel ff.
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keerquote:
geen vrijgezel meer bedoel je.quote:
Ik mag nog wel buiten komen enzoquote:Op maandag 2 mei 2005 10:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Heb ik je eindelijk gezien...is het meteen de laatste keer
Dus ik kan jou uit de lijst halen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:02 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zat me er zo op te verheugen tot iemand mijn hart stal en nu wil ze het niet meer teruggeven
Ja ik mag niet van mn vriendinnekequote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus ik kan jou uit de lijst halen?
Ik kan trouwens ook niet... Mijn beste vriend is dat weekend in Nederland en dat heeft nét iets meer prioriteit.
Whehe.. Ik kom als die TGT knakker komtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:52 schreef 2good4you het volgende:
Ik post haast nooit op fok; maarre als MaRySe zou komen was ik denk vast wel even langsgekomen in die tent.![]()
Ze is cute!
Maja ik ook natuurlijk..
Kom jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef het_ismij het volgende:
Pff echt iets voor jou,..
Maaruh als iedereen in dit tempo roept dat hij/zij niet komt blijven er weinig over,..
Dat is wel de planning jaquote:
Dat is niet de planning neequote:
Nah lker gezellig weer,..quote:
Ik eigenlijk ook,..quote:
Als jij er bent kom ik sowieso welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:10 schreef HeatWave het volgende:
De klad zit er een beetje in met de Fok! meetings. Ik kan me ONZ meetings met 40 man herinneren....
Oh well.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |