Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzo
Het lijkt dating.fok.nl welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
We kunnen ook een LAN party houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Het is geen NERD meetquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
Het is dus GEEN dating-meeting.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
Ik liep er ook naar binnen in de wetenschap dat er biljart zou zijn, maar niet gezienquote:
Precies.quote:
En de SeX-addicts meetings dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Kheb zin in een meeting, afgezien van wat DnB-addicts meetings met +/- max. 6 mensen, wordt dit wel een leuke ervaring
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Ole het volgende:
Van mij wel toch?
En ja HW deze keer kom ik écht écht écht!!!!!! Want nu heeft Christine mijn tel nr! en anders sleuren jullie me maar mijn huis uit![]()
![]()
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Hoe kom je godverdomme aan mijn nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ja hehe, waarom denk je dat ik kom, ik wil profiteren van jouw enorme charisma!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Verkleden is niet nodig hoor Mick...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisje![]()
Ik had verwacht dat die inkopper zou komen, maar niet zo snelquote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkleden is niet nodig hoor Mick...![]()
Je hebt mijn nummer ookquote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ik sta op de misschien-lijstquote:
You better!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik sta op de misschien-lijst![]()
Maar de kans is klein ja..
hehe zo doorzichtig ben ik toch nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef het_ismij het volgende:
eej exec jij wil te graag!!
maaruh dan ga k ook wel mee als je gaat
is coowl kep net gemailt,.. hopen dat het lker weer is dan!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef exec het volgende:
[..]
hehe zo doorzichtig ben ik toch niet![]()
Hehe ja lijkt me wel gezellig het_ismijmoet je wel die dag vrij nemen he en je aanmelden bij christine
(p.s. anders zet je even in je fotoboek aan dat users kunnen reageren)
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:14 schreef exec het volgende:
[..]
You better!
Maar wat was je nummer nou ook alweer?
Pff, met zo veel mannen moet een gratis avondje makkelijk lukken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Ligt eraan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef het_ismij het volgende:
Uhmzz m8,.. jij verwacht denk k teveel
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:54 schreef exec het volgende:
[..]
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoor![]()
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!![]()
![]()
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef exec het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijk![]()
wow exec m8,.. dies wel heel raakquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeënquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
punt 1 je had al geen kans,..quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef exec het volgende:
[..]
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeën
(misschien was die 1% maar toch!)
Enne alleen als jij trakteert Beach![]()
want ik moet MissBliss al trakteren
![]()
One for all , all for one
Economisch verantwoord.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
Stelletje sloebers...
Het is dat ik al een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed afquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
En anders die van mij wel...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:43 schreef exec het volgende:
[..]
Het is dat ik een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed af![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
Is dat niet die gigant?quote:
1 meter 90 o.i.d?quote:
Dat waren haar eisen voor een jongen ja, belachelijk!quote:
Ik ben 1.90quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:50 schreef exec het volgende:
[..]
Dat waren haar eisen voor een jongen ja, belachelijk!
pure discriminatie, minimaal 1.80 , zo pis ik toch naast de pot!![]()
Hij mazzelaar.quote:
lulquote:
Tja dat merken we op de meeting pas he of zie bovenstaande post van mij , je mag nog kiezen en je hebt tot 14 meiquote:
Poolen is een goed idee,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:58 schreef exec het volgende:
[..]
Tja dat merken we op de meeting pas he of zie bovenstaande post van mij , je mag nog kiezen en je hebt tot 14 mei
Beach en ik gaan al poolen om een biertje, en dan competitie makenen dan bij elke singles meet de competitie voortzetten, hou je het volk ook nog een beetje fanatiek
wha,.. niet noodzakelijk?? mij herken je zo als je me ziet,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
Gaan we nog naamplaatjes regelen?
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aanquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
1,76quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben de kleinste1.78
en met je nick dan??quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1,76...
Als we met naamplaatjes gaan lopen kom ik niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aan
1.65m, maarja, ik ben er toch nietquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
1,76...
Als we met naamplaatjes gaan lopen kom ik niet...
Ik ben meestal wel gemakkelijk te herkennen... grote bos krullen, en het kan niet missenquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:28 schreef WeirdMicky het volgende:
![]()
![]()
En naamplaatjes doen we natuurlijk niet, ik selecteer wel op lengte...alleen grrr is iets kleiner dan ikIk ben te herkennen aan een big smile.
Ff offtopicquote:Op vrijdag 29 april 2005 14:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Jou herken ik zelfs met mijn ogen dicht en zonder kleren aan
Whehe volgens mij heeft joeyT een heel bepaald beeld van de meeting,..quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic
Je bent niet echt mn type, maar door je posts vraag ik me gewoon af hoe je in bed bent...![]()
Euh, kom je op de meet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ff offtopic
Je bent niet echt mn type, maar door je posts vraag ik me gewoon af hoe je in bed bent...![]()
Het wordt nu wel erg obvious hequote:
Nog beter zijn naamplaatjes met Fok! logo.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Naamplaatjes.
Is dit de cursus "hoe profileer ik mij als kansloze nerd voor dummies"?
Ik stem tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik stem voor een fok! tattoo met datum, logo, nickname en op je voorhoofd: ik ben single.
als je niet wil dat ik kom mag je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik stem voor een fok! tattoo met datum, logo, nickname en op je voorhoofd: ik ben single.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Naamplaatjes.
Is dit de cursus "hoe profileer ik mij als kansloze nerd voor dummies"?
Wie is de docent?quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Eerder een cursus voor gevorderden!
Wild, behalve als ze vastgebonden op bed ligt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, kom je op de meet?
Vraag het anders ff aan iemand die het kan weten... ik noem geen namen![]()
Kom jij nou ook op die meet?quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
Wild, behalve als ze vastgebonden op bed ligt.![]()
Meet niet. MSN straks wel ff dan (heb nu ff geen msn hier), speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom jij nou ook op die meet?
Of anders op MSN![]()
Ik kom op voorwaarde dat jij een naambordje draagtquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
als je niet wil dat ik kom mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
Ik heb een QyRoZ-petquote:Op zaterdag 30 april 2005 01:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kom op voorwaarde dat jij een naambordje draagt
Dealquote:
Als 1+1 geen 2 is, dan weet ik het niet meerquote:
En dat is echt waarquote:
ik nietquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie is de oudste en wie is de jongste die naar de meet komt ?
Ikke is 19 en WeirdMickey ook dacht ik.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:27 schreef het_ismij het volgende:
Ik denk dat ik de jongste ben,.. of maybe exec?
(20)
Gaat een beetje lastig bij mijquote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval danquote:Op zondag 1 mei 2005 15:52 schreef MaRySe het volgende:
Jullie zouden ook je avatar als button om kunnen doen
Ik denk niet dat David Coulthard zn hoofd uitleentquote:Op zondag 1 mei 2005 15:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, of gewoon hetzelfde hoofd meenemen als op je avatar... in mijn geval dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |