Ik heb nog Partnerlink liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
Of neem een gezelsschapspel mee.
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzo
Het lijkt dating.fok.nl welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
We kunnen ook een LAN party houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Het is geen NERD meetquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
Het is dus GEEN dating-meeting.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
Ik liep er ook naar binnen in de wetenschap dat er biljart zou zijn, maar niet gezienquote:
Precies.quote:
En de SeX-addicts meetings dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Kheb zin in een meeting, afgezien van wat DnB-addicts meetings met +/- max. 6 mensen, wordt dit wel een leuke ervaring
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Ole het volgende:
Van mij wel toch?
En ja HW deze keer kom ik écht écht écht!!!!!! Want nu heeft Christine mijn tel nr! en anders sleuren jullie me maar mijn huis uit![]()
![]()
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Hoe kom je godverdomme aan mijn nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ja hehe, waarom denk je dat ik kom, ik wil profiteren van jouw enorme charisma!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Verkleden is niet nodig hoor Mick...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisje![]()
Ik had verwacht dat die inkopper zou komen, maar niet zo snelquote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkleden is niet nodig hoor Mick...![]()
Je hebt mijn nummer ookquote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Loopt storm he
Ik sta op de misschien-lijstquote:
You better!quote:Op donderdag 28 april 2005 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik sta op de misschien-lijst![]()
Maar de kans is klein ja..
hehe zo doorzichtig ben ik toch nietquote:Op donderdag 28 april 2005 15:03 schreef het_ismij het volgende:
eej exec jij wil te graag!!
maaruh dan ga k ook wel mee als je gaat
is coowl kep net gemailt,.. hopen dat het lker weer is dan!!quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef exec het volgende:
[..]
hehe zo doorzichtig ben ik toch niet![]()
Hehe ja lijkt me wel gezellig het_ismijmoet je wel die dag vrij nemen he en je aanmelden bij christine
(p.s. anders zet je even in je fotoboek aan dat users kunnen reageren)
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 14:14 schreef exec het volgende:
[..]
You better!
Maar wat was je nummer nou ook alweer?
Pff, met zo veel mannen moet een gratis avondje makkelijk lukken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Ligt eraan...quote:Op donderdag 28 april 2005 17:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm ja, betaal jij voor mij dan?
En dat nummer is voor Christine only![]()
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoorquote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef het_ismij het volgende:
Uhmzz m8,.. jij verwacht denk k teveel
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:54 schreef exec het volgende:
[..]
Met een goed gesprek ben ik tevreden hoor![]()
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijkquote:Op donderdag 28 april 2005 18:56 schreef het_ismij het volgende:
[..]
oke,.. dan heb je je prioriteiten sinds ons laatste gesprek duidelijk bijgesteld !!![]()
![]()
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallenquote:Op donderdag 28 april 2005 18:59 schreef exec het volgende:
[..]
Hoezo?? Ik doe het gewoon rustig aan, niets is zo belangrijk als innerlijk![]()
wow exec m8,.. dies wel heel raakquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeënquote:Op donderdag 28 april 2005 19:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Rustig aan, als je echt zo nodig moet, we zitten dicht bij de wallen![]()
punt 1 je had al geen kans,..quote:Op donderdag 28 april 2005 19:18 schreef exec het volgende:
[..]
He anders verpesten jullie even al me kansen met ze tweeën
(misschien was die 1% maar toch!)
Enne alleen als jij trakteert Beach![]()
want ik moet MissBliss al trakteren
![]()
One for all , all for one
Economisch verantwoord.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:31 schreef Tranceptor het volgende:
Stelletje sloebers...
Het is dat ik al een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed afquote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
En anders die van mij wel...quote:Op donderdag 28 april 2005 23:43 schreef exec het volgende:
[..]
Het is dat ik een beetje zweverig ben, maar nu maak je me avond toch goed af![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 23:19 schreef MissBliss het volgende:
Ah, de kans dat ik meega is aanzienlijk gegroeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |