Ik heb nog Partnerlink liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
Of neem een gezelsschapspel mee.
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzo
Het lijkt dating.fok.nl welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
We kunnen ook een LAN party houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Het is geen NERD meetquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
Het is dus GEEN dating-meeting.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
Ik liep er ook naar binnen in de wetenschap dat er biljart zou zijn, maar niet gezienquote:
Precies.quote:
En de SeX-addicts meetings dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Kheb zin in een meeting, afgezien van wat DnB-addicts meetings met +/- max. 6 mensen, wordt dit wel een leuke ervaring
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Ole het volgende:
Van mij wel toch?
En ja HW deze keer kom ik écht écht écht!!!!!! Want nu heeft Christine mijn tel nr! en anders sleuren jullie me maar mijn huis uit![]()
![]()
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Hoe kom je godverdomme aan mijn nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Ja hehe, waarom denk je dat ik kom, ik wil profiteren van jouw enorme charisma!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisjequote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
Verkleden is niet nodig hoor Mick...quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Om die quote te halen verkleed ik me wel als een meisje![]()
Ik had verwacht dat die inkopper zou komen, maar niet zo snelquote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Verkleden is niet nodig hoor Mick...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |