Moeten we niet reserveren?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel een leuke tent, en er is ruimte voor grotere groepen, wat ook wel zo fijn is.
Denk niet dat ze dat doen...... Het is geen restaurant ofzo....quote:
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleemquote:
geniaalquote:
Was ik daar bij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben er met 40 ONZ'ers ook wel eens gezeten, dus het lijkt me geen probleem.
Geen idee, we zaten eerst de hele tijd buiten op die bankjes..... was erg lekker weer.quote:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
Je bent 26, dus dat valt wel mee, al iets boven het gemiddelde liggen denk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe oud iedereen is die komt... Straks dan ben ik de enige ouwe muts...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Als Copycat komt hoef jij je geen zorgen te maken hoor!!
(sorry Cc)
Tegen die tijd ben ik 27.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
quote:Geboortedatum: 1979-03-03
Ole's Geboortedatum: 1969-09-03quote:
Vergeet Cc niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kom natuurlijk ook!
Ik neem aan dat ik dan wel jullie captain ben met mijn 36 jaar he?
![]()
![]()
ik ben 20quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
lol, zie ook het vorige deel, daarin stodn iets over speciale meeting T-shirtsquote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef exec het volgende:
Wie maakt de naambordjes?![]()
(volgens mij heb ik net me ascii art verkloot
Voor mij is het toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:53 schreef Ole het volgende:
nou woon ik hemelsbreed 20 meter van Reijnders, dus zo erg is dat ook niet...
Afgestudeerd. En werkloos. Dus ook weinig geld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:58 schreef Ole het volgende:
en heb je ook geen OV kaart meer?
Nee, ben niet zo meeterig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wil je ook op de lijst, MaRySe?
Mag ik op de misschien-lijst? Ligt dus aan financiële situatie en dergelijkequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef Copycat het volgende:
Wil je ook op de lijst, MaRySe?
Wat vind je leuk aan het idee als je het idee niet leuk vindt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee, ben niet zo meeterig.
Maar het idee is heel leuk
Je staat eropquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:45 schreef MissBliss het volgende:
Mag ik op de misschien-lijst? Ligt dus aan financiële situatie en dergelijke
Ik denk dat ie bij mij voor de deur wel goed staat hoor (1 straatje verder). Of anders zet je hem bij het politiebureau!quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:02 schreef super_honda het volgende:
eventjes een vraagje tussendoor... ik ben niet echt bekend in amsterdam, maar ik kom op de motor. waar kan ik mijn motor het beste(en veiligste) neerzetten?
:/quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:48 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Wat vind je leuk aan het idee als je het idee niet leuk vindt?
hehe dan zet ik hem wel bij jou voor de deur, als je dat niet erg vind. mijn motor komt alleen op het politieburo als ze hem in beslag nemen(wat ooit nog wel eens gebeurd ben ik bang...quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bij mij voor de deur wel goed staat hoor (1 straatje verder). Of anders zet je hem bij het politiebureau!![]()
Als je er niet van houdt, vooral niet doen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:38 schreef MaRySe het volgende:
Ik zeg dat ik persoonlijk niet van meets hou om er te komen.
Het wordt mijn euh, even tellen... 63e meeting. Serieus!quote:Op zondag 24 april 2005 04:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hou van meetingsDit word mn eerste fok! meeting, ik ben benieuwd.
Kijk ik er overheen of sta je (nog) niet op de lijst?quote:
Ik ben er wel bij, maar niet om die redenquote:Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er nog immer niet uit of ik kom.
Heatwave kom je ook of heb je genoeg Foksters geneukt?
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...quote:Op zondag 24 april 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij, maar niet om die reden.
Ik heb mijn leven gebeterd.
Ik zeg toch dat ik niet om die reden komquote:Op zondag 24 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...![]()
je komt nu niet meer?
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheidquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet om die reden kom.
Ik ben er wel hoor.
Hey!!quote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ole staat altijd op lijsten bij Amsterdam meetings, maar ze komt nooit.
Black and white kon je ons echt niet missen hoor.... 20 man ofzo achterinquote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey!!
Ik was in Black and White: Niemand
Ik was in coco's: weer niemand gevonden!
Vandaar tel nrs deze keer!![]()
Dat was de goeie, nou dan heb je echt je best gedaan om ons te missenquote:Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
nieuwendijk?
De meesten waren ook Engels, maar wij spraken toch echt gewoon Nederlands hoorquote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Ole het volgende:
Ik hoorde echt alleen maar Engels praten..
was er om 6 uur
Als er maar Guinness is vind ik alles bestquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Meneer de grappenmaker! Bestuur jij de noodroeiboot maar dan![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheid
![]()
Verbeter, ik kom alleen als Maryse komt en vriendinnen meeneemt
het is 14 mei, en laat je niet zo upjuttenquote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die mogen niet komen die zijn geen single.
Is het in de vakantie
Jij hebt mij beloofd ook te komenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teeveepee.
Jij was toch ook helemaal geen single meer?quote:
Dat is iedere meet toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Het wordt toch geen 'drinken totdat je erbij neervalt' meet?
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je toch ook zelf in de hand?
Maar heb niet het idee dat het een heus bacchanaal wordt.
Zelfcontrolequote:Op woensdag 27 april 2005 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...![]()
![]()
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef exec het volgende:
Van mij ook als het goed is.
En heeft iemand al ideeën wat we nog meer kunnen gaan doen? Behalve de groeps orgie![]()
oh relaxt poolenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.
Of neem een gezelsschapspel mee.
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef exec het volgende:
[..]
oh relaxt poolendan gaan wij wel ff een spelleke spelen he Beach?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |