Het wordt mijn euh, even tellen... 63e meeting. Serieus!quote:Op zondag 24 april 2005 04:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik hou van meetingsDit word mn eerste fok! meeting, ik ben benieuwd.
Kijk ik er overheen of sta je (nog) niet op de lijst?quote:
Ik ben er wel bij, maar niet om die redenquote:Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben er nog immer niet uit of ik kom.
Heatwave kom je ook of heb je genoeg Foksters geneukt?
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...quote:Op zondag 24 april 2005 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er wel bij, maar niet om die reden.
Ik heb mijn leven gebeterd.
Ik zeg toch dat ik niet om die reden komquote:Op zondag 24 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er komen heel weinig vrouwen hoor, meneer de player...![]()
je komt nu niet meer?
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheidquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik niet om die reden kom.
Ik ben er wel hoor.
Hey!!quote:Op zondag 24 april 2005 11:13 schreef HeatWave het volgende:
Ole staat altijd op lijsten bij Amsterdam meetings, maar ze komt nooit.
Black and white kon je ons echt niet missen hoor.... 20 man ofzo achterinquote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Hey!!
Ik was in Black and White: Niemand
Ik was in coco's: weer niemand gevonden!
Vandaar tel nrs deze keer!![]()
Dat was de goeie, nou dan heb je echt je best gedaan om ons te missenquote:Op zondag 24 april 2005 13:13 schreef Ole het volgende:
nieuwendijk?
De meesten waren ook Engels, maar wij spraken toch echt gewoon Nederlands hoorquote:Op zondag 24 april 2005 13:17 schreef Ole het volgende:
Ik hoorde echt alleen maar Engels praten..
was er om 6 uur
Als er maar Guinness is vind ik alles bestquote:Op zondag 24 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Meneer de grappenmaker! Bestuur jij de noodroeiboot maar dan![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 12:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor denkt: nou dan kom ik niet meer, twee kapiteins op een schip is vragen om narigheid
![]()
Verbeter, ik kom alleen als Maryse komt en vriendinnen meeneemt
het is 14 mei, en laat je niet zo upjuttenquote:Op zondag 24 april 2005 14:10 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Die mogen niet komen die zijn geen single.
Is het in de vakantie
Jij hebt mij beloofd ook te komenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Teeveepee.
Jij was toch ook helemaal geen single meer?quote:
Dat is iedere meet toch?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Het wordt toch geen 'drinken totdat je erbij neervalt' meet?
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef Copycat het volgende:
Dat heb je toch ook zelf in de hand?
Maar heb niet het idee dat het een heus bacchanaal wordt.
Zelfcontrolequote:Op woensdag 27 april 2005 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Mwah.. als het gebeuren al om 15.00 uur begint...![]()
![]()
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:38 schreef exec het volgende:
Van mij ook als het goed is.
En heeft iemand al ideeën wat we nog meer kunnen gaan doen? Behalve de groeps orgie![]()
oh relaxt poolenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Poolen/biljaten, dan kan daar tenslotte.
Of neem een gezelsschapspel mee.
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:52 schreef exec het volgende:
[..]
oh relaxt poolendan gaan wij wel ff een spelleke spelen he Beach?
Ik heb nog Partnerlink liggenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:39 schreef Beach het volgende:
Of neem een gezelsschapspel mee.
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzoquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 27 april 2005 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Of dat spel met die dobbelsten met 'kiss' 'rub' 'head' enzo
Het lijkt dating.fok.nl welquote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
We kunnen ook een LAN party houdenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb nog Partnerlink liggenMeenemen??
Het is geen NERD meetquote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
quote:Op woensdag 27 april 2005 13:44 schreef exec het volgende:
[..]
We kunnen ook een LAN party houdendas ook linken
Het is dus GEEN dating-meeting.quote:Op woensdag 27 april 2005 13:10 schreef Mahonusje het volgende:
Laat me raden.. 60 jongens 5 dames?? Veel plezier daar dan!
Ik liep er ook naar binnen in de wetenschap dat er biljart zou zijn, maar niet gezienquote:
Precies.quote:
En de SeX-addicts meetings dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Kheb zin in een meeting, afgezien van wat DnB-addicts meetings met +/- max. 6 mensen, wordt dit wel een leuke ervaring
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:35 schreef Ole het volgende:
Van mij wel toch?
En ja HW deze keer kom ik écht écht écht!!!!!! Want nu heeft Christine mijn tel nr! en anders sleuren jullie me maar mijn huis uit![]()
![]()
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Hoe kom je godverdomme aan mijn nummer?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb de nrs van: Beach, exec, Ole, QyRoZ, WeirdMicky en Tranceptor.
Loopt storm he
Ja hehe, waarom denk je dat ik kom, ik wil profiteren van jouw enorme charisma!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ik kom komen er vast wel 100en mooie, vrijgezelle vrouwen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |