Ja na het eerste contact moet ik echt geboeid zijn, en dan moet ik tijdens het tweede contact echt helemaal verliefd worden of al zijn anders gaat het niks worden...quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef petitlapin het volgende:
Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor
zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...
dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
Tranceptor is daar niet uniek in hoor. Bij mij is het ook (bijna altijd) liefde op het eerste gezicht of helemaal geen gevoelens.quote:Tranceptor, deze materie boeit me wel hoor
zeg jij nu echt dat je nog NOOIT na een tijdje verliefd op iemand bent geworden ... niemand is zo'n diesel als mij die het pas na een paar jaar beseft ...
dus voor jou is het echt : alles of niets op het eerste gezicht ?
Ik denk zal ik eens een keer het topic niet openen, maarja het duurde zo lang dat ik maar weer de stoute schoenen heb aangetrokkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het zal Metro eens niet zijn die het topic opent. Heb je er patent op jongen?
goed bezig jijquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
Ik duik mijn bedje weer in, heb een kater
Maar wél een date vanavond of morgen
Nee je wilt gewoon als we een lijstje te zien krijgen met jouw gestartte topics al die singlestopic erin hebben. En je bent niet eens vrijgezel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk zal ik eens een keer het topic niet openen, maarja het duurde zo lang dat ik maar weer de stoute schoenen heb aangetrokken(ja ik ben ongeduldig
)
Vuile hoerquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
ergens doe je mij idd wel nadenken hoor ...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja na het eerste contact moet ik echt geboeid zijn, en dan moet ik tijdens het tweede contact echt helemaal verliefd worden of al zijn anders gaat het niks worden...
Ach ik vergelijk het misschien ook ergens allemaal wel met wat ik vorig jaar heb meegemaakt, maar in principe is het bij mij nog nooit anders geweest. En dan nog kan ik snappen dat je iemand wat beter moet kennen voor je verliefd word, maar heel lang en dan vrienden... neej gaat er bij mij gewoon niet in.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee je wilt gewoon als we een lijstje te zien krijgen met jouw gestartte topics al die singlestopic erin hebben. En je bent niet eens vrijgezel.![]()
Hey ik ben niet de enige dus..quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ergens doe je mij idd wel nadenken hoor ...
dat ik idd alleen maar mezelf durf zijn en me durf 'blootgeven' bij mensen die ik heel goed ken, en dat ik daarom nooit "coups de foudres" heb meegemaakt ...
ik zie me ook echt gewoon niet tongzoenen ( laat staan verder gaan) met iemand die ik maar één/twee keer gezien heb ...
maar iedereen is verschillend en dit gaat oftopic
Misschien toch een vorm van onzekerheid waardoor je iemand echt enorm goed moet kennen om je verder bloot te geven?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ergens doe je mij idd wel nadenken hoor ...
dat ik idd alleen maar mezelf durf zijn en me durf 'blootgeven' bij mensen die ik heel goed ken, en dat ik daarom nooit "coups de foudres" heb meegemaakt ...
ik zie me ook echt gewoon niet tongzoenen ( laat staan verder gaan) met iemand die ik maar één/twee keer gezien heb ...
maar iedereen is verschillend en dit gaat oftopic
ja, maar hoe kan je nu chemie en kriebels voelen als je nog maar een paar zinnen met elkaar gedeeld hebt, hoe kan je nu übergeil zijn en iemand willen zoenen als je die nog maar een uur gezien hebtquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien toch een vorm van onzekerheid waardoor je iemand echt enorm goed moet kennen om je verder bloot te geven?
Iedereen is verschillend natuurlijk maar normaal gesproken weet je wel redelijk vlot wanneer je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt.
Het komt nu op mij meer over dat je eigenlijk alleen maar rationeel naar een relatie kijkt en als je voelt dat dat goed zit durf je pas verder te gaan. Maar heej, verliefdheid is een gevoel, geen rationeel gegeven
Think about it![]()
Dit blijft een discussie waar je niet eens over kan worden Metro. Iedereen is verschillend en dus ook op het punt wanneer je verder met iemand wilt gaan in een relatie. Sommige zouden nog niet eens kunnen zoenen met iemand die ze niet kennen en een ander heeft daar geen problemen mee. De een wilt even de kat uit de boom kijken en een ander doet dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien toch een vorm van onzekerheid waardoor je iemand echt enorm goed moet kennen om je verder bloot te geven?
Iedereen is verschillend natuurlijk maar normaal gesproken weet je wel redelijk vlot wanneer je iemand wel of niet aantrekkelijk vindt.
Het komt nu op mij meer over dat je eigenlijk alleen maar rationeel naar een relatie kijkt en als je voelt dat dat goed zit durf je pas verder te gaan. Maar heej, verliefdheid is een gevoel, geen rationeel gegeven
Think about it![]()
Ja inderdaad, iedereen is daar verschillend in.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, maar hoe kan je nu chemie en kriebels voelen als je nog maar een paar zinnen met elkaar gedeeld hebt, hoe kan je nu übergeil zijn en iemand willen zoenen als je die nog maar een uur gezien hebtGaat bij mij dus niet.
Bij mij werkt het zo dat ik inderdaad in een (of een paar) oogopslag(en) weet of er chemie is, ja of nee. En dan kan ik inderdaad binnen een uur 'übergeil' van die persoon worden. En dus ook veel verder willen gaan dan enkel zoenenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef petitlapin het volgende:
ja, maar hoe kan je nu chemie en kriebels voelen als je nog maar een paar zinnen met elkaar gedeeld hebt, hoe kan je nu übergeil zijn en iemand willen zoenen als je die nog maar een uur gezien hebtGaat bij mij dus niet.
Er is natuurlijk een verschil tussen een paar uur en een paar wekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nou als het voor iedereen verschillend is kan het dus ook een paar maanden zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen een paar uur en een paar weken![]()
en zoals Sabrina terecht opmerkt ligt deze termijn voor iedereen anders maar een termijn van een paar maanden kan ik me moeiljk voorstellen.
Maar volgens mij duik jij zo ie zo sneller het bed in dan de meeste vrouwen hierquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het zo dat ik inderdaad in een (of een paar) oogopslag(en) weet of er chemie is, ja of nee. En dan kan ik inderdaad binnen een uur 'übergeil' van die persoon worden. En dus ook veel verder willen gaan dan enkel zoenen.
Chemie is bij mij direct of niet.
Heel simpel. Niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:00 schreef Metro2005 het volgende:
Laatst genoemde stellingen / vragen:
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
maar vind je jezelf dan verliefd, of spreek je dan gewoon over pure platte aantrekkingskracht ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij werkt het zo dat ik inderdaad in een (of een paar) oogopslag(en) weet of er chemie is, ja of nee. En dan kan ik inderdaad binnen een uur 'übergeil' van die persoon worden. En dus ook veel verder willen gaan dan enkel zoenen.
Ik ben dan ook een prototype happy singlequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:27 schreef PieterCK het volgende:
Maar volgens mij duik jij zo ie zo sneller het bed in dan de meeste vrouwen hier
Beiden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:29 schreef petitlapin het volgende:
maar vind je jezelf dan verliefd, of spreek je dan gewoon over pure platte aantrekkingskracht ?
Suc6 en regel even een aantal kaartjes voor ons allen hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:39 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb zo een magazine feestKomt pakweg 350 man, nouja...de helft vrouw. Ik heb zelfs visitekaartjes, dus ff (vrouwen)netwerk opbouwen. Wish me luck
Niet voor mij he, of het moeten kaartjes van mannen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Suc6 en regel even een aantal kaartjes voor ons allen hahaha
Doe rustig met die jongen hequote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
Het lijkt er wel op, jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit topic wordt wel wanhopiger bij elk nieuw deel he
Valt toch wel mee, wij willen ook gewoon netwerken hahaquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit topic wordt wel wanhopiger bij elk nieuw deel he
HHm dan zit ik met wat vrienden en vriendinnen in een huisje met teveel drank en teveel bi-meiden..quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Netwerken doen jullie zelf maar, ik ben geen filantroopIt's single, not peace (ofzoiets
)
Ze zijn wel allemaal 5 + jaar ouder dan ik, maar daar voelen ze niks van. Ik ben benieuwd. Ik laat jullie morgen wel weten hoe het ging.
Bij mij precies hetzelfde, en al die keren dat ik bij een man vond dat ik "het de kans moest geven om te groeien" liep dat uit op een ramp. Ik weet het meteen, zo werkt het bij mij nu eenmaal, en ik ga ook maar niet meer proberen te forceren dat het anders gaat werken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Copycat het volgende:
het zijn gewoon de eerste vier zinnen van een frans liedje (francis cabrel- la corrida)quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:38 schreef Metro2005 het volgende:
offtopic, @ petitlapin, waar slaat jouw ondertitel op, heeft dat nog een betekenis?
Vriendin nemen die heel veel meiden kent en als het uitgaat met die meiden verder gaan ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
Niet een stelling: meer een vraag? Wat doen jullie eraan om te 'netwerken'. Of hoe zou je dat kunnen aanpakken?
Ken/ spreek ik ze liever in het echt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vriendin nemen die heel veel meiden kent en als het uitgaat met die meiden verder gaan ofzo
ik heb werkelijk geen idee, mijn kennisenkring bestaat uitsluitend uit mannen(ohnee 1 meid maarja die woont in wageningen
die heb ik ook maar 2x in het echt gesproken)
Sja ik ben vrij communicatief ingesteld, dus ik maak vrij snel nieuwe contacten. Vroeger toen ik nog ontzettend verlegen was, was dat anders. Daar ben ik nu toch wel overheen. Daarnaast heb ik gewoon 3/4 goede vrienden waar ik altijd op kan terugvallen als een netwerkje afbreekt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
Niet een stelling: meer een vraag? Wat doen jullie eraan om te 'netwerken'. Of hoe zou je dat kunnen aanpakken?
Vrienden van vrienden, of internet voornamelijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
Bedoelde men potentiele relatiepartners of gewoon netwerken a la netwerken?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:09 schreef Copycat het volgende:
Ik kom de meeste potentiëlen toch heel ouderwets tijdens het uitgaan tegen.
Of tijdens een sollicitatiegesprek, uiteraard.
Nieuwjaar is elk jaar anders. De ene keer weer bij familie, dan weer bij vrienden en bekenden, dan weer gewoon in de buurt wat rondhangen. Overal best wel gezellig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Netwerken a la netwerken vind ik een beetje te zakelijk in dit verband.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:12 schreef Tranceptor het volgende:
Bedoelde men potentiele relatiepartners of gewoon netwerken a la netwerken?
Potentiele neukpartners kom ik over wel zo'n beetje tegen, potentiele relatiepartners zijn zeer zeldzaam.
Same here. Eigenlijk ook helemaal een behoefte aan als ik heel eerlijk moet zijn.quote:
Met mij?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:09 schreef Christine het volgende:
Hoi mensen.
Ben jij BI of zo hahaquote:
Ik ga zoenen met Christine op de ShowChat-meet, maar dat is een beetje offtopic hierquote:
Al lang gedaan, mijn god wat kan die meid zoenen zegquote:
Hahah oow okay moet ook nog kijken of ik kom naar de meeting dan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Al lang gedaan, mijn god wat kan die meid zoenen zeg![]()
Maar ik ben wéér offtopic en ik wil Cc niet boos maken
Ow hoezo tuurlijk???quote:
Ik kom niet hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hahah oow okay moet ook nog kijken of ik kom naar de meeting dan.
Uhuhquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga zoenen met Christine op de ShowChat-meet,
Kort gezegd: niets. Feestdagen doe ik niet eens aan, buiten het gebruikelijke familie etentje. En mij interesseert het geen zak of ik nou alleen ben of een vriendin heb tijdens de feestdagen. Het eerste geval ben ik al heel mijn leven gewend dus je zou haast zeggen dat je niet weet wat je mistquote:Op vrijdag 22 april 2005 12:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Daar waren we over bezig ja, ik vind het vooral familiedagen dus zit ik niet zo in over stelletjes en relaties dan.
En kater uitgewerktquote:
Ik heb een kater, zon is bad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
Zitten alle singles thuis of op het werk ofzo?
Ik zou lekker buiten zitten als ik vrij was vandaag
En en en vertelquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb een kater, zon is bad.
Gisteren trouwens voor het eerst in de zes jaar dat ik hier woon op een verjaardag geweest waar de M-V verhouding 50-50 was!
Normaal is het iets van 80-20. Hooguit.
en dan al op fok zittenquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij valt mee dit keer... en ik ben ook nog maar nét 5 minuten wakker.
En zien dat je op de slowchat meeting moet gaan zoenen hahaquote:
Mwa, niet slecht. Maar ik zat natuurlijk weer tussen de mannen. Was er eentje, huisgenote van de jarige, die best wel leuk was. Leuke lach, veel oogcontact mee gehad, niet mee gepraat omdat ze te ver weg zat en ze ging vroeg slapen.quote:
Dat wist ik al hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En zien dat je op de slowchat meeting moet gaan zoenen haha
Kan het niet op de singles miet? Dan heb ik nog een reden om te komen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken over een nieuw onderwerp...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef Copycat het volgende:
En dan nu maar weer eens on topic, mensen!
Dan ga je er dus even naast zitten, Q.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:04 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mwa, niet slecht. Maar ik zat natuurlijk weer tussen de mannen. Was er eentje, huisgenote van de jarige, die best wel leuk was. Leuke lach, veel oogcontact mee gehad, niet mee gepraat omdat ze te ver weg zat en ze ging vroeg slapen..
Zullen vast ook wel lesbo's komen die achter jou aangaanquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken over een nieuw onderwerp...
Oja, ik vraag me eigenlijk af of de singles hier met een kennis mee zouden gaan naar een homobar, wetende dat je op die avond gaat stappen zonder te kunnen scoren.
Ik ga zelf binnenkort met een vriend van me naar een homobar, lijkt me alleen maar gezellig... en "scoren" doe ik een andere keer wel weer. Maar ik ben erg benieuwd naar andere meningen.
Denk dat de mannen hier over het algemeen wat minder positief op reagerenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
Oja, ik vraag me eigenlijk af of de singles hier met een kennis mee zouden gaan naar een homobar, wetende dat je op die avond gaat stappen zonder te kunnen scoren.
Nee, maar er was een gebrek aan stoelen, anders had ik op de grond moeten gaan zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ga je er dus even naast zitten, Q.
Of was je vastgeketend aan je stoel?
Ik zou nooit naar een homobar gaan. Die ene keer dat ik per ongeluk in een nichtentent belandde werd ik continu lastig gevallen door geile mannetjes. Sindsdien weet ik hoe een lekker wijf zich voelt in een discotheek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zelf binnenkort met een vriend van me naar een homobar, lijkt me alleen maar gezellig... en "scoren" doe ik een andere keer wel weer. Maar ik ben erg benieuwd naar andere meningen.
hoezo, was je vanmorgen ineens getrouwd en had je 4 kinderenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag singles. Na vannacht weet ik niet helemaal zeker meer of ik er nog wel 'bijhoor'
Ik kom wel eens in homobars, best leuk. Alhoewel ik het soms wel eng vind, in een gaybar in Groningen zit de darkroom naast de wc, je moet niet met je dronken kop de verkeerde deur doorlopen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zou wel meegaan hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ben er zelf nooit geweest maar ken mensen die er regelmatig komen (zijn dan ook lesbisch duhquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Moeten?? Willenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo'n probleem vindenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Zullen vast ook wel lesbo's komen die achter jou aangaan![]()
Lijkt mij persoonlijk niks, uitgaan in een homobar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo'n probleem vinden
Maar wat is jouw mening?
'Toen ik single was' ( dat is dus vrij recent, ben net een paar maandjes single afquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ik doe rustig aan. Ik ga nooit relaties aan na 1 date.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoezo, was je vanmorgen ineens getrouwd en had je 4 kinderen![]()
Oké dit brengt mij trouwens op iets anders...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij zijn mijn kansen om in een gaybar een vrouw te scoren groter dan om er eentje in een hetero-tent te scoren.
Ik ook niet, daarom post ik hier nog legitiemquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik doe rustig aan. Ik ga nooit relaties aan na 1 date.
Oja, en ik heb uiteraard wel eens een vrouw gezoend, maar dat was meer ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid, en niet "omdat ik het kon" of omdat ik iets wilde bewijzen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:
Ik heb wel eens een homo van de dansvloer weggejaagd, omdat hij kennelijk heterofoob was ofzo.
Heb je met iemand van FOK! gedate?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom post ik hier nog legitiem
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist hequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je met iemand van FOK! gedate?
Sorry, ik ben te nieuwsgierig..
wie A zegt moet ook B zeggen, dit zijn van die dingen die mij 's nachts wakker houdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist he
Maar ik zeg niks
Ik sta natuurlijk niet 24/7 paraat om al je posts te lezen beste Christine. Is het iemand uit dit topic?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist he
Maar ik zeg niks
Jammer voor je, maar ik ben geen gefrustreerde singlequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef Christine het volgende:
Als jullie nou gewoon lekker ontopic mijn vorige stelling/vraag gaan beantwoorden
Was dat echt een stelling ja?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
nee ik zou geen vent versieren om te kijken of ik het kon nee![]()
ik heb echt helemaal niks met mannen, niet eens een klein beetje
Wrijf het er maar weer in!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag singles. Na vannacht weet ik niet helemaal zeker meer of ik er nog wel 'bijhoor'
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.quote:
Zolang je hier maar niet wekenlang in detail gaat treden en zo mijn frustraties vergroot kan ik ermee leven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef nozem het volgende:
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.![]()
je maakt me nieuwsgierig, Nozemquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.![]()
Lees 20 topics terug en je weet het....quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees 20 topics terug en je weet het....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik noem een Thisbe, sjies mensen...
rechtentrutjes
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat iddquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
rechtentrutjes
ja ik ben gewoon jaloers lol
Heb laatst gelezen in een veronica gids gelezen dat het juist ontiegelijk hip is dat je single bent!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn wel een beetje erg geconditioneerd door deze reeks. Het is best mogelijk dat een nozem, of ja, zelfs een van jullie, een meisje ontmoet buiten het internet om
wat is er mis met flirten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat idd
Hij heeft meer succesquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat idd
Oeh, ik ben hipquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb laatst gelezen in een veronica gids gelezen dat het juist ontiegelijk hip is dat je single bent!
Wie? Wie? Wie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Of moet ik vertellen dat ik volgens mij doorheb met wie Christine gedate heeft?![]()
Ik heb liever dat laatste.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Lieve schatjes... Wat is de stelling precies???
Of moet ik vertellen dat ik volgens mij doorheb met wie Christine gedate heeft?![]()
doe niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn wel een beetje erg geconditioneerd door deze reeks. Het is best mogelijk dat een nozem, of ja, zelfs een van jullie, een meisje ontmoet buiten het internet om
Volgens mij die van Cristinequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ow mijn god mensen... WAT IS DE STELLING!!
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Mijn status is ook alweer een dikke 3 maanden single en die wijzigt ook niet. Ik ben wel met enige regelmaat in dat circuit te vinden, maar het is niet alsof ik wekelijks de feesten platloop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Als het een bewuste keuze is wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.
Die keuze lijkt mij net zo bewust als het hier posten van je sociale levenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is wel.
hoeven ook geen grote feesten te zijn he cafeetje vinden ze ook hip denk ik. en tweewekelijks mag vast ook nog welquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn status is ook alweer een dikke 3 maanden single en die wijzigt ook niet. Ik ben wel met enige regelmaat in dat circuit te vinden, maar het is niet alsof ik wekelijks de feesten platloop.
Nee hoor, ik heb geen vriendquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:51 schreef cyber_rebel het volgende:
Er lopen best veel leuke meiden rond. Alleen hebben die dan steeds een vriend![]()
Daarvoor is er de meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hoeven ook geen grote feesten te zijn he cafeetje vinden ze ook hip denk ik. en tweewekelijks mag vast ook nog wel
Waarschijnlijk hebben ze er ook wel begrip voor als je wegens het op de voet volgens van dit topic wat minder uitgaat
Die laatste zin ontkracht het dan weer een beetje hequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:55 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Zullen we gaan daten dan?![]()
sorry kon het echt niet laten om dat te vragen
Ze neukt verdomde goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
rechtentrutjes
ja ik ben gewoon jaloers lol
Ík weet het zelfs en ik kom hier zeldenquote:
Of ''Zoek de vergelijkenissen''quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ík weet het zelfs en ik kom hier zelden![]()
Nee, degenen die het niet weten moeten eens een cursusje begrijpend lezen volgen
Stommerd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
"vergelijkenissen" is geen bestaand woord
3 keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef MissMSX het volgende:
Thuis of bij familie of vrienden. Ik heb sowieso niets met feestdagen. Just a day like any other day.
ga dan mee met de meet!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
offtopic: gaat er vanavond toevallig iemand naar de Liquid in Ehv? Kansloze tent ok, het was dan ook niet mijn keus. Maar altijd leuk om fok(k)(st)ers in het echt te bewonderen.
Ja mij een beetje al het werk laten doen omdat jij zo'n bagger conditie hebt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze neukt verdomde goed in ieder geval.![]()
Sorry schat...
Ik kom in Helmond weleens in een kroeg met een homo als eigenaar, en er komen zowel homo's als hetero's. Niet van die overdreven verwijfde types trouwens. Is ook een leuke rustige niet-opgefokte tent.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké dit brengt mij trouwens op iets anders...
Zou je als gefrustreerde single in een gaybar iemand gaan versieren, om toch maar te bewijzen dat je het versieren niet bent verleerd?
Aangezien dit enkel voor gefrustreerde singles bedoeld is... hmm... oké, vertel anders eens of je wel eens iemand van het zelfde geslacht versierd hebt "just because you can", of heb je wel eens geprobeerd een homoseksueel/lesbienne op andere gedachten te brengen?
Hahahaha gezoend door een homo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef Thisbe het volgende:
Gaat het over mij, ben ik er niet!![]()
Tsja ik ben nooit in een homobar geweest. Wel heb ik eens een homo gekust (liever gezegd: hij kuste mij) en een lesbo heeft mij ook eens proberen te zoenen Ik zat me af te vragen waarom een vrouw me zoende, zo naief ben ikDus in het gay-circuit ben ik best wel populair
![]()
Ja dat hebbik nou ook altijdquote:Ik heb geen stelling, maar wil weleens weten hoe jullie omgaan met mensen van het andere geslacht die wel wat meer zouden willen (en jij niet). Mijn ervaring is dat het steeds zo loopt: je kletst een paar keer leuk in de kantine, of je kent hem via via en komt hem dus altijd tegen in gezelschap van je vrienden....en dat is altijd leuk en gezellig. En dan komt er op een gegeven moment de "ga jij ook psv kijken? je kunt wel bij mij komen kijken" of "hee, wil jij ook naar die en die film, wat toevallig, ik ook, zullen we samen gaan?" en tot nu toe zei ik in al mijn naiviteit dan ja, want tja, ik kan me altijd zo goed voorstellen dat iemand gewoon zin heeft om iets leuks te gaan doen zonder bijbedoelingen. Als dan na drie keer film de man in kwestie toch meldt dat ie meer wil, en ik meld dat ik dat niet wil, loopt het daarna altijd erg ongemakkelijk en is het gezellige contact direct weg.
Als dat zo een paar keer is gebeurd ga je denken dat je een volgende keer bij een man die voorstelt om wat leuks te gaan doen maar meteen nee moet zeggen, want als je ja zegt krijg je op den duur toestanden...maar ik wil helemaal niet bij elke man die ik gewoon aardig vind meteen nee zeggen op een voorstel om wat leuks te gaan doen, want ik heb helemaal geen zin om elke aardige persoon meteen te beschouwen als iemand die je op afstand moet houden omdat hij per definitie meer gaat willen. Maar anderzijds heb ik ook geen zin meer in dat gekut dat ik na drie of vier avonden leuke dingen doen ineens weer zo'n liefdesverklaring krijg.
Ik vraag dit -natuurlijk- omdat ik op het moment ook weer zo'n contact heb. Ik weet gewoon niet of je zoiets bij het geringste vermoeden van 'meer willen' meteen moet afkappen -dat vind ik zo arrogant overkomen- , of gewoon wel gezellig wat mee moet gaan drinken en zolang hij niets van bijbedoelingen kenbaar heeft gemaakt ervan uitgaan dat hij ook gewoon alleen gezelligheid wil en niet na een paar keer ineens met andere voorstellen zal komen." Ik denk achteraf nl altijd steeds "ik had dit kunnen zien aankomen", maar nee, natuurlijk had je het niet kunnen zien aankomen, het kan toch ook echt zijn dat iemand het leuk vindt om gezellig samen voetbal te kijken en verder niets?
Ik bedoelde het gedeelte van dat je iemand aardig vind en dan leuke dingen gaat doen. Nog NOOIT zo een leuke vriend gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarom mannen aan het lijntje houden als je ze niet leuk vindt?
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef thaleia het volgende:
Voetbal kijken is niet aan het lijntje houden
Waarom blijf je dan afsprekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.
Maar ze vindt hem toch wel leuk, alleen niet op een romantische wijze.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef thabit het volgende:
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.
Moet je dan wel eerlijk over zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef thaleia het volgende:
Maar je kan toch ook iemand aardig vinden zonder dat je ermee wilt neuken?
Maar als iemand vraagt of ik voetbal wil kijken hoef ik toch niet te zeggen: "ja leuk, maar we gaan niet neuken?"quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef Plato1980 het volgende:
Moet je dan wel eerlijk over zijn!
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar als iemand vraagt of ik voetbal wil kijken hoef ik toch niet te zeggen: "ja leuk, maar we gaan niet neuken?"
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen "ja leuk, voetbal kijken!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.
Ja, maar als die ander dat nu wel wil, dan moet je niet met diegene blijven afspreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef thaleia het volgende:
Maar je kan toch ook iemand aardig vinden zonder dat je ermee wilt neuken?
Volgens mij is het eerder een kwestie van dingen zien die er niet zijn. Niet indruk wekken, maar indruk willen krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.
Maar als lang zo doorgaat en je weet dat hij meer wil dan voetbal kijken dan komt dat neer op aan het lijntje houden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen "ja leuk, voetbal kijken!"
Als je daar eerlijk over bent is dat geen probleem, maar kom niet met onzin als "ik wil de vriendschap niet kapot maken" of "ik zit in een moeilijke fase van mijn levenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Kheb heel vaak zo een beste/vriend grote broer vriendschap met een jongen. En dan gaat die mij altijd op een gegeven moment leuk vinden. Of hij vond me vanaf het begin af aan al leuk. Maar dat zeggen ze natuurlijk nooit van te voren.
En ja.. dan ben ik eerlijk, van ik vind je een hele leuke jongen en je hebt een geweldige persoonlijkheid maar ik ben niet verliefd op je. En ik zou het ook niet kunnen worden.
Ik zal je vertellen hoe een man redeneert:quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik ken zó veel leuke jongens die echt héél leuk zijn en aardig.
Maar dat is puur platonisch.
En ja dan vind ik het heel fijn om die genen te zien en leuke dingen te doen.
Dan hou je toch niet iemand aan het lijntje
Tegen mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef Beach het volgende:
Je hebt echt gelijk dat je de verkeerde aantrekt![]()
Ik denk dat die jongen hetzelfde voelt. Dat hij wel goed genoeg is als luisterend oor en praatpaal, maar niet goed genoeg voor meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Kheb heel vaak zo een beste/vriend grote broer vriendschap met een jongen. En dan gaat die mij altijd op een gegeven moment leuk vinden. Of hij vond me vanaf het begin af aan al leuk. Maar dat zeggen ze natuurlijk nooit van te voren.
En ja.. dan ben ik eerlijk, van ik vind je een hele leuke jongen en je hebt een geweldige persoonlijkheid maar ik ben niet verliefd op je. En ik zou het ook niet kunnen worden.
En dan is die "vriendschap" opeens over.
Nou. Dan voel ik me toch wel een beetje gebruikt.
Ik ben alleen maar bevriend met jongens... (ik "klik" niet zo goed met meiden) en ik heb ook wel af en toe in dat schuitje gezeten. Ook wel andersom, dat jongens denken dat jij meer wilt, en daarom de boot een beetje afhouden. En ik heb ook wel eens een "vriendschap" verneukt (letterlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Dus ik word nooit meer vrienden met jongens
Helaas zelf pijnlijk meegemaakt, op gewone vriendschap zat ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen hoe een man redeneert:
1. "Die wil ik weleens lekker neuken."
2. "Nog niet als ik dood was."
3. "Kut, jammer dat ze bezet is."
Dus vriendschap met een vrouw bestaat alleen bij de tweede optie. Anders niet. Dus maak je geen illusies. Mannen vinden dan dat ze aan het lijntje gehouden worden.![]()
Dan moet hij zich ook niet als een luisterende praatpaal opstellen :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen hetzelfde voelt. Dat hij wel goed genoeg is als luisterend oor en praatpaal, maar niet goed genoeg voor meer.
Ja jongens zijn meestal wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bevriend met jongens... (ik "klik" niet zo goed met meiden) en ik heb ook wel af en toe in dat schuitje gezeten. Ook wel andersom, dat jongens denken dat jij meer wilt, en daarom de boot een beetje afhouden. En ik heb ook wel eens een "vriendschap" verneukt (letterlijk).
Dan is het eigenlijk een neppe vriendschap geweestquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Tegen mij
Als een jongen mij nou gelijk begint te versieren en hij is ook nog leuk:
Maar dan eerst een halfjaar achterbaks samen huiswerk maken en winkelen terwijl hij mij stiekem naakt voor zich ziet :/
Er zijn nou eenmaal jongens die daar tijd voor nodig hebben. Bovendien kan dat gevoel ook pas later ontstaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Tegen mij
Als een jongen mij nou gelijk begint te versieren en hij is ook nog leuk:
Maar dan eerst een halfjaar achterbaks samen huiswerk maken en winkelen terwijl hij mij stiekem naakt voor zich ziet :/
Maar dat weet ik dus steeds niet, dat is nou juist het probleem! Als iemand het kenbaar maakt ben ik echt geen kutwijf dat iemand aan het lijntje houdt, dan zeg ik meteen duidelijk dat het van mijn kant niet zo is. Maar als iemand steeds voorstelt om gezellig naar de kroeg te gaan en dat is steeds leuk en hij geeft verder geen signalen af, ja, hoe moet ik dat dan weten? En zelfs als ik het vermoed, dan nog kan het best zijn dat ik het mis heb, en dan staat het ook zo stom als je vanuit het niets meldt: "zeg Archibald, mocht je me willen neuken, dat gaat niet gebeuren hoor".quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
Maar als lang zo doorgaat en je weet dat hij meer wil dan voetbal kijken dan komt dat neer op aan het lijntje houden.![]()
Nou, sommigen zijn er wel goed inquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens zijn meestal wel aardigMaar die begrijpen het gewoon niet.
Het idee van vriendschap.
Nouja, dat is niet altijd even eenvoudig. Hij stopt heel veel tijd en moeite in contact met jou. En krijgt vervolgens nul op het rekest. Het is dan logisch dat-ie op zo'n moment geen zin meer heeft om nog meer tijd aan je te verspillen en gewoon verdergaat met z'n leven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan moet hij zich ook niet als een luisterende praatpaal opstellen :/
Gewoon zeggen: ik vind je leuk
Of het gewoon laten MERKEN.
Pffffff....
Mannen denken met hun lul als ze close met vrouwen omgaan. Vraag maar eens aan een gast waarvan jij denkt dat ie oprecht bevriend met je is of hij je wil neuken. Ik denk dat hij Ja!!! zegt. Anders is hij of homo, of priester, of hij vindt je niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens zijn meestal wel aardigMaar die begrijpen het gewoon niet.
Het idee van vriendschap.
Zit nog steeds bij hem in de klas.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Beach het volgende:
Dat zal wel lekker zoenen geweest zijn inclusief kotssmaak![]()
Maar hoe ging dat verder? Nog vrienden gebleven?
Nee natuurlijk niet, al zou dat soms wel handig zijn. Maar zoals ik net al zei is eerlijkheid hier belangrijk in, niet met beruchte leugens komen aanzetten en vervolgens binnen twee weken een ander hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef thaleia het volgende:
En zelfs als ik het vermoed, dan nog kan het best zijn dat ik het mis heb, en dan staat het ook zo stom als je vanuit het niets meldt: "zeg Archibald, mocht je me willen neuken, dat gaat niet gebeuren hoor".
Ik kan dat prima, heb een paar hele goeie vriendinnen, maar wel vriendinnen op wie ik nooit verliefd zal (kunnen) worden. Is me ook nog nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Dus ik word nooit meer vrienden met jongens
Hij is echt als een broer voor je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zit nog steeds bij hem in de klas.
Uhm.. Ga nog steeds als vrienden met elkaar om.
Hij doet nog steeds alles voor me
Ik heb ook wel es met vrienden gezoend... dat heeft voor mij nooit invloed op de vriendschap gehad (is wel een andere situatie dan natuurlijk dan die van Maryse)quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Beach het volgende:
Dat zal wel lekker zoenen geweest zijn inclusief kotssmaak![]()
Maar hoe ging dat verder? Nog vrienden gebleven?
Dan had hij het moeten laten merkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Nouja, dat is niet altijd even eenvoudig. Hij stopt heel veel tijd en moeite in contact met jou. En krijgt vervolgens nul op het rekest. Het is dan logisch dat-ie op zo'n moment geen zin meer heeft om nog meer tijd aan je te verspillen en gewoon verdergaat met z'n leven..
neuh hij niet. dat was gewoon een stille klasgenoot. hij loopt nu alleen niet meer constant achter me aan. dat is wel fijn.quote:
Niet alleen mannenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:47 schreef Beach het volgende:
En daar zijn we weer op het punt aanbeland dat mannen wat moeten doen en niet 'het broertje' blijven![]()
Verschil is dat de man meestal welwillend is als je het hem verteld, andersom niet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:51 schreef thaleia het volgende:
Leuke stelling dawg maar echt, andersom gaat het net zo goed op. "Mannen hebben vaak niet door etc"
Maar ja, het blijft wel eng om zoiets te doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:49 schreef thaleia het volgende:
[..]
Niet alleen mannenIk heb zelf ook maanden van mijn leven verspild aan gezellig op de bank hangen met een man waar ik meer van wilde terwijl hij daar geen idee van had.
Kortom: als je wat wilt, moet je wat ondernemen, of je nou man of vrouw bent
Verander dat in "vrouwen willen het niet zien" en ik ben het ermee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef dawg het volgende:
Haha wat zijn julie vrouwen naief.
Voer voor een nieuwe stelling:
Vrouwen hebben vaak niet door dat hun goede vriend 9 vd 10 keer meer wil dan vrienschap.
Nee, maar wel geil.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:55 schreef thaleia het volgende:
Wat een onzin! Mannen zijn echt niet allemaal zo wanhopig als dit topic wellicht doet vermoeden
[
Dat betekent dat het voor vrouwen VEEL erger is om afgewezen te worden, want dat betekent dat je wel echt monsterachtig afzichtelijk moet zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe stelling: Voor vrouwen is het echt een vernedering als ze afgewezen worden. Mannen zijn toch altijd geil en als ze je niet hoeven dan ben je echt monsterlijk lelijk
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef dawg het volgende:
[..]
Mannen denken met hun lul als ze close met vrouwen omgaan. Vraag maar eens aan een gast waarvan jij denkt dat ie oprecht bevriend met je is of hij je wil neuken. Ik denk dat hij Ja!!! zegt. Anders is hij of homo, of priester, of hij vindt je niet aantrekkelijk.
Nou ja zeg...quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:44 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja mij een beetje al het werk laten doen omdat jij zo'n bagger conditie hebt!![]()
![]()
Ik denk trouwens dat dit serieus een probleem is voor een aantal singles. Niet dat ik op dit moment alcoholist ben, verre van dat, maar ik kan me goed voorstellen dat ik regelmatig aan de drank zal gaan als ik alleen zou blijven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dan zou ik ook kiezen voor de fles.
Voor mij is het wel een probleem. Maar niet omdat ik single ben, dat ben ik altijd al, maar omdat ik werkloos ben. En dus geen verantwoording hoef af te leggen aan wie dan ook.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat dit serieus een probleem is voor een aantal singles. Niet dat ik op dit moment alcoholist ben, verre van dat, maar ik kan me goed voorstellen dat ik regelmatig aan de drank zal gaan als ik alleen zou blijven.
Geen verantwoording afleggen heeft ook met het single zijn te maken natuurlijk. Maar ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het over een paar jaar wel een probleem is. Als het goed is ben ik dan immers werkzaam aan een universiteit en een kenmerk daarvan is een enorme vrijheid in werktijden. Gevolg daarvan zou zijn dat ik het 's avonds met de reglemaat van de klok op een zuipen zou kunnen gaan zetten en waarschijnlijk ook zou doen. Ik merk nu al dat ik soms uit boosheid naar de wodkafles grijp. Dat komt echter maar zeer zelden voor en is dus nog geen probleem, maar dat kan het wel worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een probleem. Maar niet omdat ik single ben, dat ben ik altijd al, maar omdat ik werkloos ben. En dus geen verantwoording hoef af te leggen aan wie dan ook.
Nee. Als ik echt geen fatsoenlijk woord met je kan wisselen dan is de seks gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:06 schreef MaRySe het volgende:
Nieuwe stelling: Voor vrouwen is het echt een vernedering als ze afgewezen worden. Mannen zijn toch altijd geil en als ze je niet hoeven dan ben je echt monsterlijk lelijk
Ja... maar wat ik bedoelde is dat ik geen alcoholprobleem heb, ook niet in opbouw. Ik ben nu wel wat vaker dronken dan toen ik nog een relatie had, maar het hoort m.i. ook wel een beetje bij mijn nieuwe levensgenietende houdingquote:
Ik heb me in mijn vorige post al verklaardquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:57 schreef thaleia het volgende:
Jemig mensen, menen jullie dit serieus? Jullie hebben een partner nodig die oplet dat je slechte gewoontes geen verslaving worden? Gewoon zelf volwassen worden is geen optie?
Oneens met het laatste deel van de stelling, want er zijn ook heel wat domme mannen die geen problemen hebben met een domme vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef thaleia het volgende:
Passen we de stelling aan
"Voor vrouwen is het echt een vernedering als ze afgewezen worden. Mannen zijn toch altijd geil en als ze je niet hoeven dan ben je echt monsterlijk lelijk, of zo stom als het achtereind van een varken"
Nee, want dat zou betekenen dat ik 95% van de vrouwelijke bevolking zou kunnen neuken aangezien maar een heel klein deel of monsterlijk lelijk, of zo stom als het achtereind van een varken is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:59 schreef thaleia het volgende:
Passen we de stelling aan
"Voor vrouwen is het echt een vernedering als ze afgewezen worden. Mannen zijn toch altijd geil en als ze je niet hoeven dan ben je echt monsterlijk lelijk, of zo stom als het achtereind van een varken"
1) Zeg alsjeblieft meisje i.p.v. damequote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef DaMart het volgende:
Even een kleine update met betrekking tot de dame die ik naar aanleiding van een datingsite op MSN ging spreken... vanavond heb ik haar gesproken, maar als er al enige interesse van mijn kant was, is die nu geheel verdwenen... ik moest echt alle woorden bijna uit haar trekken. Ze heeft dus bar weinig te melden, en dus zal zij mij zeker niet van mijn single-zijn afhelpen
Tot zover de update
1) Ik denk:'laat ik eens een andere benaming gebruiken voor de afwisseling'quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
1) Zeg alsjeblieft meisje i.p.v. dame![]()
2) Het was natuurlijk een erg naïeve gedachte om te denkend at het eerste beste meisje van een datingsite meteen raak zou zijn.
hehe ja dat heb ik ook met sommige mensen lul ik zo 3 uur weg zonder dat ik het door heb .. met anderen is een kwartier al een kriem ( maar het stomme is dat het dan soms ook aan mij ligt )quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:33 schreef DaMart het volgende:
Alleen op MSN blijkt ze niet erg spraakzaam en heeft ze niet echt veel te melden.
waarom .. ik ben vrijwel dezelfde zeikert als in het echt .. alleen in het echt hoor je wat meer de contextquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:41 schreef Beach het volgende:
Op msn zijn mensen heel anders dan irl dunkt me![]()
op msn durf je denk ik eerder dingen te zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom .. ik ben vrijwel dezelfde zeikert als in het echt .. alleen in het echt hoor je wat meer de context
dat betwijfel ik ook dr zulen natuurlijk mensen zijn die vanalles zeggen op msn .. maar bij mij is dequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:43 schreef Beach het volgende:
[..]
op msn durf je denk ik eerder dingen te zeggen
ik gebruik dequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:46 schreef Beach het volgende:
als ik degebruik hoop ik juist op een positieve reactie en een beetje goedkeuring van mijn dan meestal uitdagende zin
ik niet maar ik hou dan ook niet van msnquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik gebruik deals ik IRL ook een rood gezicht zou krijgen .. dus bij complimentjes enzo
!
waarom niet ? ik vind het wel een okay mediumquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
ik niet maar ik hou dan ook niet van msn
ik hou er gewoon niet van, is persoonlijkquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom niet ? ik vind het wel een okay medium
okayquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef Beach het volgende:
[..]
ik hou er gewoon niet van, is persoonlijk
slaap welquote:en nu ga ik slapen
Ik word hier omringd door massa's tieners die op een open dag van de universiteit afgekomen zijn en daardoor de heerlijke zaterdagochtendrust waarin ik normaal zo uitstekend kan werken verstoren.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:07 schreef melismay het volgende:
Hier op mijn werk is het trouwens weer een komen en gaan van stelletjes, word er een beetje gefrusteerd van![]()
Waarom???quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:46 schreef purplerose het volgende:
Vandaag even niet zo een happy single
Ik moet leren me emotioneel af te sluiten
Ik vind dat ik er te weinig op sta. Maar goed, daar ben ik een man voor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van boebiedoe's neuklijstje?
Leuk om te lezenquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
En zou je uitgaan met iemand die al met 10 andere fokkers op het lijstje staat, of denk je: een willekeurige andere persoon heeft misschien ook wel het bed gedeeld met 10 anderen, alleen daar weet ik dan niks van.
Geen praktijksituatie, maar ik vraag het me gewoon af
Hmmja dat zou ook kunnen: raak je gefrustreerd door het lijstje?quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik er te weinig op sta. Maar goed, daar ben ik een man voor..
Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:56 schreef MaRySe het volgende:
Niet dat het erg is om met veel mensen naar bed te gaan :/
Als je ouder bent, ben je langer sexueel actief dus is het logischer als het er meer zijn
Nee. Het enige is dat ik soms nogal verbaasd ben door de combinaties op de lijst. Als ik hier al gefrustreerd van moet raken dan is het wel erg triest met mij gesteld.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmja dat zou ook kunnen: raak je gefrustreerd door het lijstje?
Ik trek me alles veel te veel aan, ben gauw te kwetsen en gister ook gekwets door iemand waarmee ik dacht een speciale vriendschap te hebben die me nu behandelt of ik niet besta omdat ie druk is met een andere chick.quote:
Ik zou sowieso niet snel met iemand daten via inet en ja ik zou het eigenlijk niet willen weten over iemand. Of toch ook weer wel. Beetje kijken of die andere wel een goede smaak heeftquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.
Net als jij vind ik het neuklijstje alleen maar grappig om te lezen, maar als ik uit zou gaan met iemand dan lijkt het me minder leuk om vervolgens al zijn bedpartners keurig op fok te kunnen nazoeken.
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet snel met iemand daten via inet en ja ik zou het eigenlijk niet willen weten over iemand. Of toch ook weer wel. Beetje kijken of die andere wel een goede smaak heeft
Als die gene in mijn stad woont en we gaan bijv. in de zelfde tent uit dat vind ik het niet erg om hem daar tegen te komen. Maar echt helemaal ergens afspreken met iemand die ik helemaal niet ken en dan gelijk een date en zo. Nee thanks.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).
Persoonlijk maakt mij het niet zoveel uit. Via internet heb je de kans natuurlijk dat zij zich anders voordoet dan dat ze is, maar over het algemeen leer je elkaar wel op persoonlijkheid kennen en niet direct op uiterlijk. Een groot nadeel vind ik wel dat als je een leuk iemand ontmoet je erg moet gaan uitkijken dat je niet verliefd wordt op een beeld die jijzelf creeërt in je hoofd. Het kan nogal anders zijn in werkelijkheid dan jij denkt en tsja, dan ben je meer verliefd op hetgeen wat jij zelf in je hoofd gemaakt hebt dan dat jij wat voor de persoon voelt.
Ja dat doe ik ook niet. Bijv. wel afspreken om dezelfde avond naar die kroeg te gaan, maar niet echt een date. Tenzij we wederzijdse vrienden hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:17 schreef purplerose het volgende:
Daten via internet vind ik net zo een manier als dat je iemand in de kroeg ontmoet, je weet van beide manieren niet of je een psychopaat aan de haak geslagen hebt
Nou, ik vind het voordeel van fok dat je nog es wat van iemand kan terugzoekenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:17 schreef purplerose het volgende:
Daten via internet vind ik net zo een manier als dat je iemand in de kroeg ontmoet, je weet van beide manieren niet of je een psychopaat aan de haak geslagen hebt
Ik zit absoluut niet te wachten op een meisje dat voor mij al tien anderen gehad heeft, daar zou ik niet aan beginnen. Niet omdat ik dat per definitie afkeur, maar wel omdat het verschil tussen ons te groot zou zijn. Dat een meisje een paar sekspartners gehad heeft zal ik moeten accepteren (niet iedereen heeft immers dezelfde chronische achterstand als ikquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
En zou je uitgaan met iemand die al met 10 andere fokkers op het lijstje staat, of denk je: een willekeurige andere persoon heeft misschien ook wel het bed gedeeld met 10 anderen, alleen daar weet ik dan niks van.
Zeker wel, maar het nadeel is wel dat "als de liefde over is" tegn je zin, je dat nog steeds kan doenquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik vind het voordeel van fok dat je nog es wat van iemand kan terugzoeken
Nou dan ga je eerst die achterstand inhalen en kun je dan met elk meisje daten die je wilt :/quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zit absoluut niet te wachten op een meisje dat voor mij al tien anderen gehad heeft, daar zou ik niet aan beginnen. Niet omdat ik dat per definitie afkeur, maar wel omdat het verschil tussen ons te groot zou zijn. Dat een meisje een paar sekspartners gehad heeft zal ik moeten accepteren (niet iedereen heeft immers dezelfde chronische achterstand als ik), maar meer dan een stuk of drie zie ik echt niet zitten.
haha... Ging dat maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou dan ga je eerst die achterstand inhalen en kun je dan met elk meisje daten die je wilt :/
Simpel. Doen we even.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nou dan ga je eerst die achterstand inhalen en kun je dan met elk meisje daten die je wilt :/
Vind je dat echt erg :/ Dat een meisje meer ervaren is dan jij ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
haha... Ging dat maar zo makkelijk.![]()
Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:
Vind je dat echt erg :/ Dat een meisje meer ervaren is dan jij ?
Met die instelling krijg je nooit een vriendin![]()
Dat is geen oorzaak maar een gevolg!quote:
Dat is best lastig ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook niet, dus dat ze meer ervaren is zal ik moeten accepteren, maar te veel verschil in ervaring zit ik niet op te wachten. Dat maakt het inderdaad niet eenvoudiger om een vriendin te krijgen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
[..]
Dat is geen oorzaak maar een gevolg!
Ik wist niet eens van het bestaan af van dat lijstje. Kijk er eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Geen praktijksituatie, maar ik vraag het me gewoon af
Dan moet je niet met iemand uitgaan van Fok, dan weet je dat lijstje ook niet van toepassing isquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.
Net als jij vind ik het neuklijstje alleen maar grappig om te lezen, maar als ik uit zou gaan met iemand dan lijkt het me minder leuk om vervolgens al zijn bedpartners keurig op fok te kunnen nazoeken.
Ik vind het wel gemakkelijker, omdat het IRL voor mij lastiger is. Natuurlijk kan iemand zich anders voordoen dan diegene is, maar dat kan volgens mij net zo goed in de kroeg gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).
Persoonlijk maakt mij het niet zoveel uit. Via internet heb je de kans natuurlijk dat zij zich anders voordoet dan dat ze is, maar over het algemeen leer je elkaar wel op persoonlijkheid kennen en niet direct op uiterlijk. Een groot nadeel vind ik wel dat als je een leuk iemand ontmoet je erg moet gaan uitkijken dat je niet verliefd wordt op een beeld die jijzelf creeërt in je hoofd. Het kan nogal anders zijn in werkelijkheid dan jij denkt en tsja, dan ben je meer verliefd op hetgeen wat jij zelf in je hoofd gemaakt hebt dan dat jij wat voor de persoon voelt.
Dat is niet altijd een voordeelquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik vind het voordeel van fok dat je nog es wat van iemand kan terugzoeken
Zat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef blessed19 het volgende:
Zijn er trouwens al enige FOK! - huwelijken geweest? Zou volgens mij best wazig zijn
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezetquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef blessed19 het volgende:
Zijn er trouwens al enige FOK! - huwelijken geweest? Zou volgens mij best wazig zijn
Via internet is het wel een heel stuk gemakkelijker. Je kunt eerst een tijdje de kat uit de boom kijken en vervolgens bepalen welke kant je op wilt gaan. Buiten internet om is het een kwestie van snel en op het goede moment toeslaan. Dat is op z'n zachtst gezegd niet bepaald m'n sterkste punt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Dingen terugzoeken op fok?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:23 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat nogal kansloos eigenlijk.
En? Nog altijd legitiem in dit topic?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben weer terug, sorry ik had even een leven...
Ik heb een gave om altijd ongelegen te komen. Met bellen, wie dan ook, of het nu een vrouw of een man is. Ik bel altijd ongelegen. Zelfs als zij zijn of haar agenda door heeft gegeven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Via internet is het wel een heel stuk gemakkelijker. Je kunt eerst een tijdje de kat uit de boom kijken en vervolgens bepalen welke kant je op wilt gaan. Buiten internet om is het een kwestie van snel en op het goede moment toeslaan. Dat is op z'n zachtst gezegd niet bepaald m'n sterkste punt.
Sterker nog: Zelfs iemand aanspreken via internet kan een behoorlijke drempel vormen voor mij. Telkens weer stel ik me de vraag: "Wat als het nu ongelegen komt?".
Vandaar dat de servers zo traag waren... duurt 9 maanden om zo'n fokbaby te downloadenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezethet kan dus wel.
FoK! kinderen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezethet kan dus wel.
Voor zover ik wil weten nog wel...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En? Nog altijd legitiem in dit topic?
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben weer terug, sorry ik had even een leven...
Linkje even naar dat Boebiedoe- topic over de fok-neukers/relaties?
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
iemand die om 2:30 het nog de moeite waard vind om een uur met je te msn-en
Grappig om door te lezen en meer ook niet. Het is in ieder geval een lijst waarvan ik 99.99% zeker ben dat ik er nooit in kom te staanquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Een oude kennis van heb had die gave ook. Was je ergens druk mee bezig, of zat je net te eten... dan belde hij. Vaak werden het dan ook nog hele lange gesprekken. Omdat ik in die tijd zelfs een gesprek niet durfde afkappen, heeft het me menig vrije zaterdag gekostquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een gave om altijd ongelegen te komen. Met bellen, wie dan ook, of het nu een vrouw of een man is. Ik bel altijd ongelegen. Zelfs als zij zijn of haar agenda door heeft gegeven.
want ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.![]()
Ze weet te veel van me. Ik weet te veel van haar. Bovendien woont ze helemaal in Groningen en dat is te ver wegquote:
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.![]()
en sinds wanneer is veel weten een belemmering ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze weet te veel van me. Ik weet te veel van haar. Bovendien woont ze helemaal in Groningen en dat is te ver weg.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?![]()
Meestal zijn het rond die tijd alleen nog single gozers die me aanspreken. De vrouwen liggen dan allang op 1 oor (of andere dingen te doen met een eventuele date natuurlijk) of ze zijn uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
iemand die om 2:30 het nog de moeite waard vind om een uur met je te msn-en
Ik hoor je denken: hij is slim en welbespraakt, maar wel een eeuwige maagd, dus hij moet wel ontzettend lelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?![]()
Ja, en ik vind je reuze meevallen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]je weet al hoe de niet welbespraakte versie eruit ziet
![]()
Ja bij mij ook, maar ik zit nu al ongeveer elke dag een paar uur met haar te praten, 4 dagen in een rij ... achja straks zal de nieuwigheid voor haar er wel af zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Meestal zijn het rond die tijd alleen nog single gozers die me aanspreken. De vrouwen liggen dan allang op 1 oor (of andere dingen te doen met een eventuele date natuurlijk) of ze zijn uit.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoor je denken: hij is slim en welbespraakt, maar wel een eeuwige maagd, dus hij moet wel ontzettend lelijk zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |