abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26449745
Niet dat het erg is om met veel mensen naar bed te gaan :/
Als je ouder bent, ben je langer sexueel actief dus is het logischer als het er meer zijn
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:56:31 #252
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26449746
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:53 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik vind dat ik er te weinig op sta. Maar goed, daar ben ik een man voor. .
Hmmja dat zou ook kunnen: raak je gefrustreerd door het lijstje?
  zaterdag 23 april 2005 @ 10:59:02 #253
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26449784
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:56 schreef MaRySe het volgende:
Niet dat het erg is om met veel mensen naar bed te gaan :/
Als je ouder bent, ben je langer sexueel actief dus is het logischer als het er meer zijn
Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.

Net als jij vind ik het neuklijstje alleen maar grappig om te lezen, maar als ik uit zou gaan met iemand dan lijkt het me minder leuk om vervolgens al zijn bedpartners keurig op fok te kunnen nazoeken.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:00:07 #254
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26449797
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:56 schreef Christine het volgende:

[..]

Hmmja dat zou ook kunnen: raak je gefrustreerd door het lijstje?
Nee. Het enige is dat ik soms nogal verbaasd ben door de combinaties op de lijst. Als ik hier al gefrustreerd van moet raken dan is het wel erg triest met mij gesteld.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:00:16 #255
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_26449799
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef melismay het volgende:

[..]

Waarom???
Ik trek me alles veel te veel aan, ben gauw te kwetsen en gister ook gekwets door iemand waarmee ik dacht een speciale vriendschap te hebben die me nu behandelt of ik niet besta omdat ie druk is met een andere chick.

Zoiets kan ik dan moeilijk loslaten en dan is verdriet, boosheid en dat wil ik niet meer, even een tijdje gevoelloos zoals ik was na me eerste ex, dat wil ik trug

Ben het gewoon erg zat altijd degene te zijn die emotioneel heel veel investeert en er weinig voor trug zien
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:04:40 #256
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26449851
Ik vind dat lijstje van Doebiedoe inderdaad alleen maar erg geinig om te lezen, ben ook nog eens erg nieuwsgierig en die nieuwsgierigheid word er wel een beetje door gestild Maar frustatie... nee niet echt

@Purplerose... Helemaal niks voelen is toch ook niet echt ok?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26449883
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:59 schreef Christine het volgende:

[..]

Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.

Net als jij vind ik het neuklijstje alleen maar grappig om te lezen, maar als ik uit zou gaan met iemand dan lijkt het me minder leuk om vervolgens al zijn bedpartners keurig op fok te kunnen nazoeken.
Ik zou sowieso niet snel met iemand daten via inet en ja ik zou het eigenlijk niet willen weten over iemand. Of toch ook weer wel. Beetje kijken of die andere wel een goede smaak heeft
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:09:45 #258
52349 purplerose
pi_26449927
Boebiedoe zn lijstje, tja ach, daar maak ik me dus niet druk om, sta er zelf 2 keer in
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:13:32 #259
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_26449989
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:06 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ik zou sowieso niet snel met iemand daten via inet en ja ik zou het eigenlijk niet willen weten over iemand. Of toch ook weer wel. Beetje kijken of die andere wel een goede smaak heeft
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).

Persoonlijk maakt mij het niet zoveel uit. Via internet heb je de kans natuurlijk dat zij zich anders voordoet dan dat ze is, maar over het algemeen leer je elkaar wel op persoonlijkheid kennen en niet direct op uiterlijk. Een groot nadeel vind ik wel dat als je een leuk iemand ontmoet je erg moet gaan uitkijken dat je niet verliefd wordt op een beeld die jijzelf creeërt in je hoofd. Het kan nogal anders zijn in werkelijkheid dan jij denkt en tsja, dan ben je meer verliefd op hetgeen wat jij zelf in je hoofd gemaakt hebt dan dat jij wat voor de persoon voelt.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:16:00 #260
52349 purplerose
pi_26450021
@melismay: het geeft wel even rust in me hoofd en me lijf. Ik voel en denk teveel
pi_26450031
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).

Persoonlijk maakt mij het niet zoveel uit. Via internet heb je de kans natuurlijk dat zij zich anders voordoet dan dat ze is, maar over het algemeen leer je elkaar wel op persoonlijkheid kennen en niet direct op uiterlijk. Een groot nadeel vind ik wel dat als je een leuk iemand ontmoet je erg moet gaan uitkijken dat je niet verliefd wordt op een beeld die jijzelf creeërt in je hoofd. Het kan nogal anders zijn in werkelijkheid dan jij denkt en tsja, dan ben je meer verliefd op hetgeen wat jij zelf in je hoofd gemaakt hebt dan dat jij wat voor de persoon voelt.
Als die gene in mijn stad woont en we gaan bijv. in de zelfde tent uit dat vind ik het niet erg om hem daar tegen te komen. Maar echt helemaal ergens afspreken met iemand die ik helemaal niet ken en dan gelijk een date en zo. Nee thanks.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:17:37 #262
52349 purplerose
pi_26450049
Daten via internet vind ik net zo een manier als dat je iemand in de kroeg ontmoet, je weet van beide manieren niet of je een psychopaat aan de haak geslagen hebt
pi_26450122
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:17 schreef purplerose het volgende:
Daten via internet vind ik net zo een manier als dat je iemand in de kroeg ontmoet, je weet van beide manieren niet of je een psychopaat aan de haak geslagen hebt
Ja dat doe ik ook niet. Bijv. wel afspreken om dezelfde avond naar die kroeg te gaan, maar niet echt een date. Tenzij we wederzijdse vrienden hebben.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:21:51 #264
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26450131
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:17 schreef purplerose het volgende:
Nou, ik vind het voordeel van fok dat je nog es wat van iemand kan terugzoeken
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:22:27 #265
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26450150
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
En zou je uitgaan met iemand die al met 10 andere fokkers op het lijstje staat, of denk je: een willekeurige andere persoon heeft misschien ook wel het bed gedeeld met 10 anderen, alleen daar weet ik dan niks van.
Ik zit absoluut niet te wachten op een meisje dat voor mij al tien anderen gehad heeft, daar zou ik niet aan beginnen. Niet omdat ik dat per definitie afkeur, maar wel omdat het verschil tussen ons te groot zou zijn. Dat een meisje een paar sekspartners gehad heeft zal ik moeten accepteren (niet iedereen heeft immers dezelfde chronische achterstand als ik ), maar meer dan een stuk of drie zie ik echt niet zitten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:24:08 #266
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26450182
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Zeker wel, maar het nadeel is wel dat "als de liefde over is" tegn je zin, je dat nog steeds kan doen

Over dat daten via internet... Ik vnd dingen als Fok! enzo wel leuk...je leert mensen zo anders kennen...
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26450213
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik zit absoluut niet te wachten op een meisje dat voor mij al tien anderen gehad heeft, daar zou ik niet aan beginnen. Niet omdat ik dat per definitie afkeur, maar wel omdat het verschil tussen ons te groot zou zijn. Dat een meisje een paar sekspartners gehad heeft zal ik moeten accepteren (niet iedereen heeft immers dezelfde chronische achterstand als ik ), maar meer dan een stuk of drie zie ik echt niet zitten.
Nou dan ga je eerst die achterstand inhalen en kun je dan met elk meisje daten die je wilt :/
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:26:32 #268
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26450226
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:25 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou dan ga je eerst die achterstand inhalen en kun je dan met elk meisje daten die je wilt :/
haha... Ging dat maar zo makkelijk.
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:29:36 #269
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26450292
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:25 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Simpel. Doen we even.
For great justice!
pi_26450307
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:26 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

haha... Ging dat maar zo makkelijk.
Vind je dat echt erg :/ Dat een meisje meer ervaren is dan jij ?
Met die instelling krijg je nooit een vriendin

Of je zoekt in dat lijstje wie nog al gewillig zijn
pi_26450327
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:29 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Simpel. Doen we even.
Pfff. Doemdenkers. Ik begrijp he-le-maal waarom jullie hier posten
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:35:17 #272
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26450386
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:

Vind je dat echt erg :/ Dat een meisje meer ervaren is dan jij ?
Met die instelling krijg je nooit een vriendin
Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook niet , dus dat ze meer ervaren is zal ik moeten accepteren, maar te veel verschil in ervaring zit ik niet op te wachten. Dat maakt het inderdaad niet eenvoudiger om een vriendin te krijgen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Pfff. Doemdenkers.
Dat is geen oorzaak maar een gevolg!
pi_26450450
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook niet , dus dat ze meer ervaren is zal ik moeten accepteren, maar te veel verschil in ervaring zit ik niet op te wachten. Dat maakt het inderdaad niet eenvoudiger om een vriendin te krijgen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
[..]

Dat is geen oorzaak maar een gevolg!
Dat is best lastig ja.

Ik ga vanavond naar de kroeg gasten scoren
pi_26450952
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van boebiedoe's neuklijstje?
En zou je uitgaan met iemand die al met 10 andere fokkers op het lijstje staat, of denk je: een willekeurige andere persoon heeft misschien ook wel het bed gedeeld met 10 anderen, alleen daar weet ik dan niks van.
Geen praktijksituatie, maar ik vraag het me gewoon af
Ik wist niet eens van het bestaan af van dat lijstje. Kijk er eigenlijk nooit.
Allleen zou ik waarschijnlijk niet uitgaan met iemand die al 10 fokkers op zijn lijstje heeft staan. Heb dan beetje het idee dat je nummer 11 gaat worden ofzo. Ja een ander willekeurig persoon kan er ook 10 gehad hebben, maar daar weet je niet eens wat van af.
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 10:59 schreef Christine het volgende:

[..]

Dan moet je niet met iemand uitgaan van Fok, dan weet je dat lijstje ook niet van toepassing is
Maar ik zou uberhaupt niet met iemand willen met zoveel ervaring en volgens mij gaat het andersom ook op.
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik vind het wel gemakkelijker, omdat het IRL voor mij lastiger is. Natuurlijk kan iemand zich anders voordoen dan diegene is, maar dat kan volgens mij net zo goed in de kroeg gebeuren.
  zaterdag 23 april 2005 @ 12:19:54 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26451233
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat is niet altijd een voordeel
En achteraf als het niks is geworden is het ook geen feest om steeds met iemand geconfronteerd te worden op Fok, vind ik dan...
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')