Als je daar eerlijk over bent is dat geen probleem, maar kom niet met onzin als "ik wil de vriendschap niet kapot maken" of "ik zit in een moeilijke fase van mijn levenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Kheb heel vaak zo een beste/vriend grote broer vriendschap met een jongen. En dan gaat die mij altijd op een gegeven moment leuk vinden. Of hij vond me vanaf het begin af aan al leuk. Maar dat zeggen ze natuurlijk nooit van te voren.
En ja.. dan ben ik eerlijk, van ik vind je een hele leuke jongen en je hebt een geweldige persoonlijkheid maar ik ben niet verliefd op je. En ik zou het ook niet kunnen worden.
Ik zal je vertellen hoe een man redeneert:quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:32 schreef MaRySe het volgende:
Ik ken zó veel leuke jongens die echt héél leuk zijn en aardig.
Maar dat is puur platonisch.
En ja dan vind ik het heel fijn om die genen te zien en leuke dingen te doen.
Dan hou je toch niet iemand aan het lijntje
Tegen mijquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:35 schreef Beach het volgende:
Je hebt echt gelijk dat je de verkeerde aantrekt![]()
Ik denk dat die jongen hetzelfde voelt. Dat hij wel goed genoeg is als luisterend oor en praatpaal, maar niet goed genoeg voor meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Kheb heel vaak zo een beste/vriend grote broer vriendschap met een jongen. En dan gaat die mij altijd op een gegeven moment leuk vinden. Of hij vond me vanaf het begin af aan al leuk. Maar dat zeggen ze natuurlijk nooit van te voren.
En ja.. dan ben ik eerlijk, van ik vind je een hele leuke jongen en je hebt een geweldige persoonlijkheid maar ik ben niet verliefd op je. En ik zou het ook niet kunnen worden.
En dan is die "vriendschap" opeens over.
Nou. Dan voel ik me toch wel een beetje gebruikt.
Ik ben alleen maar bevriend met jongens... (ik "klik" niet zo goed met meiden) en ik heb ook wel af en toe in dat schuitje gezeten. Ook wel andersom, dat jongens denken dat jij meer wilt, en daarom de boot een beetje afhouden. En ik heb ook wel eens een "vriendschap" verneukt (letterlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Dus ik word nooit meer vrienden met jongens
Helaas zelf pijnlijk meegemaakt, op gewone vriendschap zat ik niet te wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zal je vertellen hoe een man redeneert:
1. "Die wil ik weleens lekker neuken."
2. "Nog niet als ik dood was."
3. "Kut, jammer dat ze bezet is."
Dus vriendschap met een vrouw bestaat alleen bij de tweede optie. Anders niet. Dus maak je geen illusies. Mannen vinden dan dat ze aan het lijntje gehouden worden.![]()
Dan moet hij zich ook niet als een luisterende praatpaal opstellen :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen hetzelfde voelt. Dat hij wel goed genoeg is als luisterend oor en praatpaal, maar niet goed genoeg voor meer.
Ja jongens zijn meestal wel aardigquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bevriend met jongens... (ik "klik" niet zo goed met meiden) en ik heb ook wel af en toe in dat schuitje gezeten. Ook wel andersom, dat jongens denken dat jij meer wilt, en daarom de boot een beetje afhouden. En ik heb ook wel eens een "vriendschap" verneukt (letterlijk).
Dan is het eigenlijk een neppe vriendschap geweestquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Tegen mij
Als een jongen mij nou gelijk begint te versieren en hij is ook nog leuk:
Maar dan eerst een halfjaar achterbaks samen huiswerk maken en winkelen terwijl hij mij stiekem naakt voor zich ziet :/
Er zijn nou eenmaal jongens die daar tijd voor nodig hebben. Bovendien kan dat gevoel ook pas later ontstaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Tegen mij
Als een jongen mij nou gelijk begint te versieren en hij is ook nog leuk:
Maar dan eerst een halfjaar achterbaks samen huiswerk maken en winkelen terwijl hij mij stiekem naakt voor zich ziet :/
Maar dat weet ik dus steeds niet, dat is nou juist het probleem! Als iemand het kenbaar maakt ben ik echt geen kutwijf dat iemand aan het lijntje houdt, dan zeg ik meteen duidelijk dat het van mijn kant niet zo is. Maar als iemand steeds voorstelt om gezellig naar de kroeg te gaan en dat is steeds leuk en hij geeft verder geen signalen af, ja, hoe moet ik dat dan weten? En zelfs als ik het vermoed, dan nog kan het best zijn dat ik het mis heb, en dan staat het ook zo stom als je vanuit het niets meldt: "zeg Archibald, mocht je me willen neuken, dat gaat niet gebeuren hoor".quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
Maar als lang zo doorgaat en je weet dat hij meer wil dan voetbal kijken dan komt dat neer op aan het lijntje houden.![]()
Nou, sommigen zijn er wel goed inquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens zijn meestal wel aardigMaar die begrijpen het gewoon niet.
Het idee van vriendschap.
Nouja, dat is niet altijd even eenvoudig. Hij stopt heel veel tijd en moeite in contact met jou. En krijgt vervolgens nul op het rekest. Het is dan logisch dat-ie op zo'n moment geen zin meer heeft om nog meer tijd aan je te verspillen en gewoon verdergaat met z'n leven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dan moet hij zich ook niet als een luisterende praatpaal opstellen :/
Gewoon zeggen: ik vind je leuk
Of het gewoon laten MERKEN.
Pffffff....
Mannen denken met hun lul als ze close met vrouwen omgaan. Vraag maar eens aan een gast waarvan jij denkt dat ie oprecht bevriend met je is of hij je wil neuken. Ik denk dat hij Ja!!! zegt. Anders is hij of homo, of priester, of hij vindt je niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja jongens zijn meestal wel aardigMaar die begrijpen het gewoon niet.
Het idee van vriendschap.
Zit nog steeds bij hem in de klas.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Beach het volgende:
Dat zal wel lekker zoenen geweest zijn inclusief kotssmaak![]()
Maar hoe ging dat verder? Nog vrienden gebleven?
Nee natuurlijk niet, al zou dat soms wel handig zijn. Maar zoals ik net al zei is eerlijkheid hier belangrijk in, niet met beruchte leugens komen aanzetten en vervolgens binnen twee weken een ander hebben.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef thaleia het volgende:
En zelfs als ik het vermoed, dan nog kan het best zijn dat ik het mis heb, en dan staat het ook zo stom als je vanuit het niets meldt: "zeg Archibald, mocht je me willen neuken, dat gaat niet gebeuren hoor".
Ik kan dat prima, heb een paar hele goeie vriendinnen, maar wel vriendinnen op wie ik nooit verliefd zal (kunnen) worden. Is me ook nog nooit gebeurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef MaRySe het volgende:
Dus ik word nooit meer vrienden met jongens
Hij is echt als een broer voor je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Zit nog steeds bij hem in de klas.
Uhm.. Ga nog steeds als vrienden met elkaar om.
Hij doet nog steeds alles voor me
Ik heb ook wel es met vrienden gezoend... dat heeft voor mij nooit invloed op de vriendschap gehad (is wel een andere situatie dan natuurlijk dan die van Maryse)quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:43 schreef Beach het volgende:
Dat zal wel lekker zoenen geweest zijn inclusief kotssmaak![]()
Maar hoe ging dat verder? Nog vrienden gebleven?
Dan had hij het moeten laten merkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef thabit het volgende:
[..]
Nouja, dat is niet altijd even eenvoudig. Hij stopt heel veel tijd en moeite in contact met jou. En krijgt vervolgens nul op het rekest. Het is dan logisch dat-ie op zo'n moment geen zin meer heeft om nog meer tijd aan je te verspillen en gewoon verdergaat met z'n leven..
neuh hij niet. dat was gewoon een stille klasgenoot. hij loopt nu alleen niet meer constant achter me aan. dat is wel fijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |