Ik kom in Helmond weleens in een kroeg met een homo als eigenaar, en er komen zowel homo's als hetero's. Niet van die overdreven verwijfde types trouwens. Is ook een leuke rustige niet-opgefokte tent.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké dit brengt mij trouwens op iets anders...
Zou je als gefrustreerde single in een gaybar iemand gaan versieren, om toch maar te bewijzen dat je het versieren niet bent verleerd?
Aangezien dit enkel voor gefrustreerde singles bedoeld is... hmm... oké, vertel anders eens of je wel eens iemand van het zelfde geslacht versierd hebt "just because you can", of heb je wel eens geprobeerd een homoseksueel/lesbienne op andere gedachten te brengen?
Hahahaha gezoend door een homo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef Thisbe het volgende:
Gaat het over mij, ben ik er niet!![]()
Tsja ik ben nooit in een homobar geweest. Wel heb ik eens een homo gekust (liever gezegd: hij kuste mij) en een lesbo heeft mij ook eens proberen te zoenen Ik zat me af te vragen waarom een vrouw me zoende, zo naief ben ikDus in het gay-circuit ben ik best wel populair
![]()
Ja dat hebbik nou ook altijdquote:Ik heb geen stelling, maar wil weleens weten hoe jullie omgaan met mensen van het andere geslacht die wel wat meer zouden willen (en jij niet). Mijn ervaring is dat het steeds zo loopt: je kletst een paar keer leuk in de kantine, of je kent hem via via en komt hem dus altijd tegen in gezelschap van je vrienden....en dat is altijd leuk en gezellig. En dan komt er op een gegeven moment de "ga jij ook psv kijken? je kunt wel bij mij komen kijken" of "hee, wil jij ook naar die en die film, wat toevallig, ik ook, zullen we samen gaan?" en tot nu toe zei ik in al mijn naiviteit dan ja, want tja, ik kan me altijd zo goed voorstellen dat iemand gewoon zin heeft om iets leuks te gaan doen zonder bijbedoelingen. Als dan na drie keer film de man in kwestie toch meldt dat ie meer wil, en ik meld dat ik dat niet wil, loopt het daarna altijd erg ongemakkelijk en is het gezellige contact direct weg.
Als dat zo een paar keer is gebeurd ga je denken dat je een volgende keer bij een man die voorstelt om wat leuks te gaan doen maar meteen nee moet zeggen, want als je ja zegt krijg je op den duur toestanden...maar ik wil helemaal niet bij elke man die ik gewoon aardig vind meteen nee zeggen op een voorstel om wat leuks te gaan doen, want ik heb helemaal geen zin om elke aardige persoon meteen te beschouwen als iemand die je op afstand moet houden omdat hij per definitie meer gaat willen. Maar anderzijds heb ik ook geen zin meer in dat gekut dat ik na drie of vier avonden leuke dingen doen ineens weer zo'n liefdesverklaring krijg.
Ik vraag dit -natuurlijk- omdat ik op het moment ook weer zo'n contact heb. Ik weet gewoon niet of je zoiets bij het geringste vermoeden van 'meer willen' meteen moet afkappen -dat vind ik zo arrogant overkomen- , of gewoon wel gezellig wat mee moet gaan drinken en zolang hij niets van bijbedoelingen kenbaar heeft gemaakt ervan uitgaan dat hij ook gewoon alleen gezelligheid wil en niet na een paar keer ineens met andere voorstellen zal komen." Ik denk achteraf nl altijd steeds "ik had dit kunnen zien aankomen", maar nee, natuurlijk had je het niet kunnen zien aankomen, het kan toch ook echt zijn dat iemand het leuk vindt om gezellig samen voetbal te kijken en verder niets?
Ik bedoelde het gedeelte van dat je iemand aardig vind en dan leuke dingen gaat doen. Nog NOOIT zo een leuke vriend gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarom mannen aan het lijntje houden als je ze niet leuk vindt?
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef thaleia het volgende:
Voetbal kijken is niet aan het lijntje houden
Waarom blijf je dan afsprekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef thabit het volgende:
[..]
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.
Maar ze vindt hem toch wel leuk, alleen niet op een romantische wijze.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:28 schreef thabit het volgende:
Blijven afspreken met iemand terwijl je diegene niet leuk vindt wel.
Moet je dan wel eerlijk over zijn!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef thaleia het volgende:
Maar je kan toch ook iemand aardig vinden zonder dat je ermee wilt neuken?
Maar als iemand vraagt of ik voetbal wil kijken hoef ik toch niet te zeggen: "ja leuk, maar we gaan niet neuken?"quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef Plato1980 het volgende:
Moet je dan wel eerlijk over zijn!
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:32 schreef thaleia het volgende:
[..]
Maar als iemand vraagt of ik voetbal wil kijken hoef ik toch niet te zeggen: "ja leuk, maar we gaan niet neuken?"
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen "ja leuk, voetbal kijken!"quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.
Ja, maar als die ander dat nu wel wil, dan moet je niet met diegene blijven afspreken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:30 schreef thaleia het volgende:
Maar je kan toch ook iemand aardig vinden zonder dat je ermee wilt neuken?
Volgens mij is het eerder een kwestie van dingen zien die er niet zijn. Niet indruk wekken, maar indruk willen krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef Plato1980 het volgende:
Nee, maar je moet niet de indruk wekken dat het wel eens meer kan worden.
Maar als lang zo doorgaat en je weet dat hij meer wil dan voetbal kijken dan komt dat neer op aan het lijntje houden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet. Ik zeg alleen "ja leuk, voetbal kijken!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |