doe niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn wel een beetje erg geconditioneerd door deze reeks. Het is best mogelijk dat een nozem, of ja, zelfs een van jullie, een meisje ontmoet buiten het internet om
Volgens mij die van Cristinequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ow mijn god mensen... WAT IS DE STELLING!!
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Mijn status is ook alweer een dikke 3 maanden single en die wijzigt ook niet. Ik ben wel met enige regelmaat in dat circuit te vinden, maar het is niet alsof ik wekelijks de feesten platloop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Als het een bewuste keuze is wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.
Die keuze lijkt mij net zo bewust als het hier posten van je sociale levenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is wel.
hoeven ook geen grote feesten te zijn he cafeetje vinden ze ook hip denk ik. en tweewekelijks mag vast ook nog welquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn status is ook alweer een dikke 3 maanden single en die wijzigt ook niet. Ik ben wel met enige regelmaat in dat circuit te vinden, maar het is niet alsof ik wekelijks de feesten platloop.
Nee hoor, ik heb geen vriendquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:51 schreef cyber_rebel het volgende:
Er lopen best veel leuke meiden rond. Alleen hebben die dan steeds een vriend![]()
Daarvoor is er de meetquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
hoeven ook geen grote feesten te zijn he cafeetje vinden ze ook hip denk ik. en tweewekelijks mag vast ook nog wel
Waarschijnlijk hebben ze er ook wel begrip voor als je wegens het op de voet volgens van dit topic wat minder uitgaat
Die laatste zin ontkracht het dan weer een beetje hequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:55 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Zullen we gaan daten dan?![]()
sorry kon het echt niet laten om dat te vragen
Ze neukt verdomde goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik noem een Thisbe, sjies mensen...
rechtentrutjes
ja ik ben gewoon jaloers lol
Ík weet het zelfs en ik kom hier zeldenquote:
Of ''Zoek de vergelijkenissen''quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ík weet het zelfs en ik kom hier zelden![]()
Nee, degenen die het niet weten moeten eens een cursusje begrijpend lezen volgen
Stommerd!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:14 schreef Christine het volgende:
"vergelijkenissen" is geen bestaand woord
3 keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:06 schreef MissMSX het volgende:
hoe gaan singles om met de feestdagen ? kerstmis/nieuwjaar ...
Thuis of bij familie of vrienden. Ik heb sowieso niets met feestdagen. Just a day like any other day.
ga dan mee met de meet!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
offtopic: gaat er vanavond toevallig iemand naar de Liquid in Ehv? Kansloze tent ok, het was dan ook niet mijn keus. Maar altijd leuk om fok(k)(st)ers in het echt te bewonderen.
Ja mij een beetje al het werk laten doen omdat jij zo'n bagger conditie hebt!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Ze neukt verdomde goed in ieder geval.![]()
Sorry schat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |