Heeerlijk!!! Lekker kijken en bekeken worden en geen schuldgevoel ten opzichte van degene die naast je loopt als je na word gekeken. En ook geen verwijtende blik van diegene naast je en ook geen cursus doodkijken van concurrentie voor gevorderderden naast je.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
frustrerend gevoel misschien?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2e stelling!
Ik zie niet in waarom het "erger" zou zijn om in de zomer single te zijn. Je hebt zelfs het voordeel dat je rustig naar al die schaarsgeklede vrouwen kan kijken zonder dat je vriendin over de rooie gaat.
Maakt niet echt uit denk ik. Wat je wel vaak ziet.... 's zomers een relatie beginnen en die aan het begin van het volgende voorjaar weer verbreken, enz. Kom je in ieder geval de winter goed door is waarschijnlijk de achterliggende gedachte. (aan mij is het niet besteed).quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
24quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
Daar begin ik niet meer aanquote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Kunnen we niet introduceren van verhaaltje over jezelf, foto's, leeftijd, omgeving etc. ?
Daar heb je toch een fotobouque voor.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:01 schreef MaRySe het volgende:
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:52 schreef Christine het volgende:
Nou voor mij is het een absolute must
Het moet echt geen watje zijn die over zich heen laat lopen... ik kan soms best een sterke mening hebben, of dominant zijn... nou, de man in kwestie mag in dat geval genoeg tegenwicht bieden, cq mij overtreffen
Pfff.. Vind je het gek dat je single bentquote:Op donderdag 21 april 2005 21:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Daar heb je toch een fotobouque voor.
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een watje ben ik ook niet, maar iemand die de hele tijd haar zin probeert door te drijven in de vorm van 'mijn wil is wet!' en niet de andere kant van het verhaal wil zien (zoals m'n ex) daar houd ik het niet mee vol.
En wat nou als hij over je heenloopt?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnen
Ja, dat kan, maar dit was extreem.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind dat wel iets geils hebben eigenlijk, assertieve vrouwen die denken dat ze gelijk hebben. Maar ja het moet niet in extremen lopen, ze moet ook willen inzien dat ik toch echt vaker gelijk heb.![]()
Jij hebt het over soms, MSXUser had het over altijdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, hij moet me aan kunnen
Ik ben vast gek, maar dat kan echt goede seks opleveren. Gewoon lekker boos zijn, maar elkaar dan wel helemaal volschelden en dan zo opeens dr op dr bek pakken.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:10 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dit was extreem.
Voorbeeld: Zijn we op vakantie in Italië, worden we uitgenodigd door m'n familie om 's avonds te komen eten (weigeren is een belediging)... wil mevrouw niet, want... blablabla (gigantische ruzie). Uiteindelijk ben ik maar alleen gegaan. Daarna heeft ze 2 dagen geen woord met me gewisseld
Zoals jij bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En wat nou als hij over je heenloopt?
Hallo!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...
* stiekeme tvp *
Is dat een strikvraag?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:07 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pfff.. Vind je het gek dat je single bent
Schatje vind je het wel lekker wat ik doe? Nix ervan je hebt het maar lekker te vindenquote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Zoals jij bedoel je?
Ik zou dat zowiezo niet snel laten gebeuren... en ik ben het nog nooit tegen gekomen eigenlijk, tenzij het zo'n "abusive" type is.
Maar de meeste mannen zijn veel te voorzichtig, en daar baal ik van. "Nee, wat wil JIJ?" "Doet het geen pijn?" "Zeg het maar als ik iets fout doe". Ammehoela. Alsof de man geen mening heeft. Alsof de vrouw altijd moet bepalen wat er gebeurt...
Welkom.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:12 schreef Vonkenboer het volgende:
18 jarige single meld zich in dit topic...
* stiekeme tvp *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |