Lijkt mij persoonlijk niks, uitgaan in een homobar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo'n probleem vinden
Maar wat is jouw mening?
'Toen ik single was' ( dat is dus vrij recent, ben net een paar maandjes single afquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik zit te denken over een nieuw onderwerp...
Oja, ik vraag me eigenlijk af of de singles hier met een kennis mee zouden gaan naar een homobar, wetende dat je op die avond gaat stappen zonder te kunnen scoren.
Ik ga zelf binnenkort met een vriend van me naar een homobar, lijkt me alleen maar gezellig... en "scoren" doe ik een andere keer wel weer. Maar ik ben erg benieuwd naar andere meningen.
Nee, ik doe rustig aan. Ik ga nooit relaties aan na 1 date.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoezo, was je vanmorgen ineens getrouwd en had je 4 kinderen![]()
Oké dit brengt mij trouwens op iets anders...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:14 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij zijn mijn kansen om in een gaybar een vrouw te scoren groter dan om er eentje in een hetero-tent te scoren.
Ik ook niet, daarom post ik hier nog legitiemquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik doe rustig aan. Ik ga nooit relaties aan na 1 date.
Oja, en ik heb uiteraard wel eens een vrouw gezoend, maar dat was meer ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid, en niet "omdat ik het kon" of omdat ik iets wilde bewijzen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:
Ik heb wel eens een homo van de dansvloer weggejaagd, omdat hij kennelijk heterofoob was ofzo.
Heb je met iemand van FOK! gedate?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom post ik hier nog legitiem
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist hequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Heb je met iemand van FOK! gedate?
Sorry, ik ben te nieuwsgierig..
wie A zegt moet ook B zeggen, dit zijn van die dingen die mij 's nachts wakker houdenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist he
Maar ik zeg niks
Ik sta natuurlijk niet 24/7 paraat om al je posts te lezen beste Christine. Is het iemand uit dit topic?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh ja, ik dacht dat intussen iedereen het wel wist he
Maar ik zeg niks
Jammer voor je, maar ik ben geen gefrustreerde singlequote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef Christine het volgende:
Als jullie nou gewoon lekker ontopic mijn vorige stelling/vraag gaan beantwoorden
Was dat echt een stelling ja?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:57 schreef Metro2005 het volgende:
nee ik zou geen vent versieren om te kijken of ik het kon nee![]()
ik heb echt helemaal niks met mannen, niet eens een klein beetje
Wrijf het er maar weer in!quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:05 schreef nozem het volgende:
Goedemiddag singles. Na vannacht weet ik niet helemaal zeker meer of ik er nog wel 'bijhoor'
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.quote:
Zolang je hier maar niet wekenlang in detail gaat treden en zo mijn frustraties vergroot kan ik ermee leven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef nozem het volgende:
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.![]()
je maakt me nieuwsgierig, Nozemquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:13 schreef nozem het volgende:
[..]
Sorry, ik wist ook niet dat ze zo leuk zou zijn.![]()
Lees 20 topics terug en je weet het....quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lees 20 topics terug en je weet het....
quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik noem een Thisbe, sjies mensen...
rechtentrutjes
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat iddquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef Tranceptor het volgende:
Ik noem een Thisbe, sjies mensen...
rechtentrutjes
ja ik ben gewoon jaloers lol
Heb laatst gelezen in een veronica gids gelezen dat het juist ontiegelijk hip is dat je single bent!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn wel een beetje erg geconditioneerd door deze reeks. Het is best mogelijk dat een nozem, of ja, zelfs een van jullie, een meisje ontmoet buiten het internet om
wat is er mis met flirten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat idd
Hij heeft meer succesquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar jij constant hier aan het flirten bent met alle meiden denk ik dat idd
Oeh, ik ben hipquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:31 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Heb laatst gelezen in een veronica gids gelezen dat het juist ontiegelijk hip is dat je single bent!
Wie? Wie? Wie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Of moet ik vertellen dat ik volgens mij doorheb met wie Christine gedate heeft?![]()
Ik heb liever dat laatste.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:35 schreef melismay het volgende:
Lieve schatjes... Wat is de stelling precies???
Of moet ik vertellen dat ik volgens mij doorheb met wie Christine gedate heeft?![]()
doe niet zo raarquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:28 schreef thaleia het volgende:
Lieve mensen, jullie zijn wel een beetje erg geconditioneerd door deze reeks. Het is best mogelijk dat een nozem, of ja, zelfs een van jullie, een meisje ontmoet buiten het internet om
Volgens mij die van Cristinequote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef melismay het volgende:
Ow mijn god mensen... WAT IS DE STELLING!!
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Mijn status is ook alweer een dikke 3 maanden single en die wijzigt ook niet. Ik ben wel met enige regelmaat in dat circuit te vinden, maar het is niet alsof ik wekelijks de feesten platloop.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:43 schreef Zero2Nine het volgende:
ik ben nu ook hip, alleen bedoelt de veronica vast meer de singles waarvan de status ook nog weleens wijzigt en die met grote regelmaat in het uitgaanscircuit zijn aan te treffen(ikke niet dus)
Als het een bewuste keuze is wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:45 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja wij zijn eeuwig single tot nu toe en ik kan me niet voorstellen dat Veronica dat hip vind.
Die keuze lijkt mij net zo bewust als het hier posten van je sociale levenquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als het een bewuste keuze is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |