Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:31 schreef MaRySe het volgende:
Vind je dat echt erg :/ Dat een meisje meer ervaren is dan jij ?
Met die instelling krijg je nooit een vriendin![]()
Dat is geen oorzaak maar een gevolg!quote:
Dat is best lastig ja.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik echt erg. Minder ervaren kan natuurlijk ook niet, dus dat ze meer ervaren is zal ik moeten accepteren, maar te veel verschil in ervaring zit ik niet op te wachten. Dat maakt het inderdaad niet eenvoudiger om een vriendin te krijgen, maar dat neem ik dan maar op de koop toe.
[..]
Dat is geen oorzaak maar een gevolg!
Ik wist niet eens van het bestaan af van dat lijstje. Kijk er eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van boebiedoe's neuklijstje?
En zou je uitgaan met iemand die al met 10 andere fokkers op het lijstje staat, of denk je: een willekeurige andere persoon heeft misschien ook wel het bed gedeeld met 10 anderen, alleen daar weet ik dan niks van.
Geen praktijksituatie, maar ik vraag het me gewoon af
Dan moet je niet met iemand uitgaan van Fok, dan weet je dat lijstje ook niet van toepassing isquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de meningen ook over verdeeld denk ik... er is een verschil tussen iemand die 4 mensen heeft gehad, en iemand die het tienvoudige op zijn naam heeft staan.
Net als jij vind ik het neuklijstje alleen maar grappig om te lezen, maar als ik uit zou gaan met iemand dan lijkt het me minder leuk om vervolgens al zijn bedpartners keurig op fok te kunnen nazoeken.
Ik vind het wel gemakkelijker, omdat het IRL voor mij lastiger is. Natuurlijk kan iemand zich anders voordoen dan diegene is, maar dat kan volgens mij net zo goed in de kroeg gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).
Persoonlijk maakt mij het niet zoveel uit. Via internet heb je de kans natuurlijk dat zij zich anders voordoet dan dat ze is, maar over het algemeen leer je elkaar wel op persoonlijkheid kennen en niet direct op uiterlijk. Een groot nadeel vind ik wel dat als je een leuk iemand ontmoet je erg moet gaan uitkijken dat je niet verliefd wordt op een beeld die jijzelf creeërt in je hoofd. Het kan nogal anders zijn in werkelijkheid dan jij denkt en tsja, dan ben je meer verliefd op hetgeen wat jij zelf in je hoofd gemaakt hebt dan dat jij wat voor de persoon voelt.
Dat is niet altijd een voordeelquote:Op zaterdag 23 april 2005 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, ik vind het voordeel van fok dat je nog es wat van iemand kan terugzoeken
Zat.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef blessed19 het volgende:
Zijn er trouwens al enige FOK! - huwelijken geweest? Zou volgens mij best wazig zijn
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezetquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef blessed19 het volgende:
Zijn er trouwens al enige FOK! - huwelijken geweest? Zou volgens mij best wazig zijn
Via internet is het wel een heel stuk gemakkelijker. Je kunt eerst een tijdje de kat uit de boom kijken en vervolgens bepalen welke kant je op wilt gaan. Buiten internet om is het een kwestie van snel en op het goede moment toeslaan. Dat is op z'n zachtst gezegd niet bepaald m'n sterkste punt.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:13 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zou je direct op een nieuwe stelling kunnen brengen: Maakt daten via internet het anders voor jou dan daten buiten het internet om? (met anders doel ik op bijvoorbeeld gemakkelijker).
Dingen terugzoeken op fok?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:23 schreef dawg het volgende:
Ik vind dat nogal kansloos eigenlijk.
En? Nog altijd legitiem in dit topic?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben weer terug, sorry ik had even een leven...
Ik heb een gave om altijd ongelegen te komen. Met bellen, wie dan ook, of het nu een vrouw of een man is. Ik bel altijd ongelegen. Zelfs als zij zijn of haar agenda door heeft gegeven.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:31 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Via internet is het wel een heel stuk gemakkelijker. Je kunt eerst een tijdje de kat uit de boom kijken en vervolgens bepalen welke kant je op wilt gaan. Buiten internet om is het een kwestie van snel en op het goede moment toeslaan. Dat is op z'n zachtst gezegd niet bepaald m'n sterkste punt.
Sterker nog: Zelfs iemand aanspreken via internet kan een behoorlijke drempel vormen voor mij. Telkens weer stel ik me de vraag: "Wat als het nu ongelegen komt?".
Vandaar dat de servers zo traag waren... duurt 9 maanden om zo'n fokbaby te downloadenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezethet kan dus wel.
FoK! kinderen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn zelfs al Fok!-kinderen op de wereld gezethet kan dus wel.
Voor zover ik wil weten nog wel...quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En? Nog altijd legitiem in dit topic?
Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:30 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben weer terug, sorry ik had even een leven...
Linkje even naar dat Boebiedoe- topic over de fok-neukers/relaties?
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
iemand die om 2:30 het nog de moeite waard vind om een uur met je te msn-en
Grappig om door te lezen en meer ook niet. Het is in ieder geval een lijst waarvan ik 99.99% zeker ben dat ik er nooit in kom te staanquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
Vraagje: wat vinden jullie van boebiedoe's neuklijstje?
Een oude kennis van heb had die gave ook. Was je ergens druk mee bezig, of zat je net te eten... dan belde hij. Vaak werden het dan ook nog hele lange gesprekken. Omdat ik in die tijd zelfs een gesprek niet durfde afkappen, heeft het me menig vrije zaterdag gekostquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een gave om altijd ongelegen te komen. Met bellen, wie dan ook, of het nu een vrouw of een man is. Ik bel altijd ongelegen. Zelfs als zij zijn of haar agenda door heeft gegeven.
want ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.![]()
Ze weet te veel van me. Ik weet te veel van haar. Bovendien woont ze helemaal in Groningen en dat is te ver wegquote:
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zo'n meisje heb ik in mijn MSN-lijst, maar dat zal nooit iets worden.![]()
en sinds wanneer is veel weten een belemmering ?quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze weet te veel van me. Ik weet te veel van haar. Bovendien woont ze helemaal in Groningen en dat is te ver weg.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?![]()
Meestal zijn het rond die tijd alleen nog single gozers die me aanspreken. De vrouwen liggen dan allang op 1 oor (of andere dingen te doen met een eventuele date natuurlijk) of ze zijn uit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:37 schreef Bosbeetle het volgende:
iemand die om 2:30 het nog de moeite waard vind om een uur met je te msn-en
Ik hoor je denken: hij is slim en welbespraakt, maar wel een eeuwige maagd, dus hij moet wel ontzettend lelijk zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:42 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Weet je Plato, ik ben al 20 delen nieuwsgierig naar hoe je eruit ziet. Hoe ziet deze welbespraakte eeuwige maagd eruit?!?![]()
Ja, en ik vind je reuze meevallen moet ik zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]je weet al hoe de niet welbespraakte versie eruit ziet
![]()
Ja bij mij ook, maar ik zit nu al ongeveer elke dag een paar uur met haar te praten, 4 dagen in een rij ... achja straks zal de nieuwigheid voor haar er wel af zijn ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Meestal zijn het rond die tijd alleen nog single gozers die me aanspreken. De vrouwen liggen dan allang op 1 oor (of andere dingen te doen met een eventuele date natuurlijk) of ze zijn uit.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hoor je denken: hij is slim en welbespraakt, maar wel een eeuwige maagd, dus hij moet wel ontzettend lelijk zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |