Pup is pas na half 1 thuis dus het valt mee hoor...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
Er zuigt wel meer
Ook creno was al aan het zeuren nog geen nieuwe?!?!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:je geeft al antwoord op mijn opmerking voordta ik hem gezegd had
Hoho, Sunnie kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik wil mijn fietslamp terug. klerelijers in veenendaal zeg
gesproken reactiequote:Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ook creno was al aan het zeuren nog geen nieuwe?!?!!!!
* in bedje stopt*quote:
Aww... kom maar hier, dan zuigen we samenquote:
Gewoon verkouden, keelpijn....quote:
naweeën van die klappen die je heb gehad, of van dat waterbed waar we doorheen zijn gezakt ?quote:
Ik las 't op nu.nl jaquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon verkouden, keelpijn....
W. komt trouwens in Hart van Nederland denk ik zo. Er is hier namelijk iemand neergeknalt
ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
W. komt trouwens in Hart van Nederland denk ik zo. Er is hier namelijk iemand neergeknalt
We worden zo nog een echte stad met onze eigen schietpartijtjesquote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter!
en toch is de nieuwste single een rip-off, hoequote:
Ga dan zoeken of iets maar met hier het topic vol te bleren krijg je hem niet denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Weemz het volgende:
IK WIL DE PATCH!
Ook zonder Caps-Lock goed te doen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil de afschaffing van de Caps- Lock.
quote:Gewoon verkouden, keelpijn....
quote:Ik las 't op nu.nl ja
jullie horen en lezen dat ryan_r keelpijn heeft en verkouden word ?quote:ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter
dat maakt me niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en toch is de nieuwste single een rip-off, hoeracoon ook mag zijn
Het hier posten is juist mijn laatste poging, ik loop al een hele week te zoeken... *zucht*quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ga dan zoeken of iets maar met hier het topic vol te bleren krijg je hem niet denk ik..
Jezus...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het hier posten is juist mijn laatste poging, ik loop al een hele week te zoeken... *zucht*
Gewoon, niet zo denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef creno het volgende:
jullie horen en lezen dat ryan_r keelpijn heeft en verkouden word ?
Ryan_r hoe populair ben jij ?
Waarom niet?quote:
gewoon niet als je alles zou kunnen hebben wat je wil heb je niks meer om over te dromen en niks om te wensen je zou dood ongelukkig zijn!quote:
Ja bedenk dat voordat je er een opent.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme, wat een kuttopics open ik eigenlijk ook.
Je leest Abarat in de vertaling?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer verder lezen over Kristoffel Kadaver!
Dan is het toch wel mooi om te bedenken dat er altijd nieuwe uitvindingen zijn en je dus nooit klaar met met alles hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gewoon niet als je alles zou kunnen hebben wat je wil heb je niks meer om over te dromen en niks om te wensen je zou dood ongelukkig zijn!
Je hoef hier niet te posten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja bedenk dat voordat je er een opent.
Nu zitten wij er ook mee..
Ja halloow, wat moet ik dan in godsnaamquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoef hier niet te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Een topic openen wat niet zo'n kuttopic is als deze natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, wat moet ik dan in godsnaam
.
.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Of gewoon een lekkere vent zoeken en de rest mag je zelf invullenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een topic openen wat niet zo'n kuttopic is als deze natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef creno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Ik heb de nederlandse kado gekregen voor m'n verjaardagquote:
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of gewoon een lekkere vent zoeken en de rest mag je zelf invullen![]()
krijgt ryan_r een nieuwe piemel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?
Toekomstig aanhangsel? Eeeh als ik hem gevonden heb.....?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?
Imajica krijg ik maar niet te pakken in het Engels. Ik wil hardcover. Heb het tweede deel ook nog niet gelezen... Volgende maand maar even in de VS kijken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de nederlandse kado gekregen voor m'n verjaardag
En ik heb Coldheart Canyon ook gekregen, in NL
De rest (Imajica, Weaveworld, Damnation Game, Books of blood 1 t/m 6) heb ik zelf gekocht en zijn dus in het engels.
Als je het in een bepaald context ziet wel ja.quote:
Hij welquote:
Nog helemaal niks gevonden?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Toekomstig aanhangsel? Eeeh als ik hem gevonden heb.....?![]()
Sweet dreams.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmmm het word saai hiero..... ik denk dat ik maar eens ga pitten
[afbeelding]
Nobe, nog steeds vrij-gezelligquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog helemaal niks gevonden?
En als je straks samenwoont is het natuurlijk helemaal keuren geblazen door je huisgenoten als je iets mee neemt.quote:
Ik hou het bij één waarschuwing.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef creno het volgende:
hmm gil ik dat er meer gepost word, ga ik zelf zitten lurken
Ben bang van wel ja, want ik ben de enige dan die nog geen vriend heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je straks samenwoont is het natuurlijk helemaal keuren geblazen door je huisgenoten als je iets mee neemt.
hmmm flashback.....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hou het bij één waarschuwing.
Ja ik heb dan ook de paperback, maar wel engels in beide delen in 1quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Imajica krijg ik maar niet te pakken in het Engels. Ik wil hardcover. Heb het tweede deel ook nog niet gelezen... Volgende maand maar even in de VS kijken.
Erectieproblemen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik merk meteen dat ik geen 16 jaar meer ben.
Nee, als ik 16 zou zijn, zou het hele topic me overladen met knuffels en aaitjes.quote:
AWWW POEPJE TOCH *AAI/KNUF*quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, als ik 16 zou zijn, zou het hele topic me overladen met knuffels en aaitjes.
Probeer maar eens een normale 40-urige werkweek.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
vanmorgen 8u weer wakker!Wat je dan met een dag kan doen zeg!!
![]()
Ooohhh maar ik weet hoe dat voelt hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Probeer maar eens een normale 40-urige werkweek..
Nou ik bedoel te zeggen dat ik heus wel weet hoe het is elke dag om 7u op te staan of eerderquote:
Als kiespijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:30 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hallo, hebben jullie me een beetje gemist?
Ja rustig, ik ben we zijn bezig!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
wat een traag topic... en ja dit is een tvp
hahaha, vanwege die patch zeker !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Weemz het volgende:
Creno, ik heb je toegevoegd aan msn...
Is het erg druk in Eindhoven?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:58 schreef Cybart het volgende:
de terassen in eindhoven zitten alweer vol zie ik
Oi!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Waxxer het volgende:
I
Iedereen die NU nog ligt te maffen, schop ik er hoogst persoonlijk uit
Ow ja, wat hij dus zegt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
presentatie gehad, review online gezet etc... klaar!!!
voor zover ik kan zien valt dat wel mee...quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Is het erg druk in Eindhoven?
Want daar moet ik vandaag nog naartoe en ik heb geen trek in heel veel zweterige mensen.
Ok, gaan we *nu* bieren.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:13 schreef Jerruh het volgende:
mogguh!
presentatie gehad, review online gezet etc... klaar!!!
Doe eens nie zo stoer joh.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:20 schreef wizarddragon het volgende:
mogguhmiddagnavond..
ehmquote:
jij staat twee keer in het lijstje met fokkers die met fokkers hebben geneuktquote:
"Nee echt"?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij staat twee keer in het lijstje met fokkers die met fokkers hebben geneukt
"ja echt"quote:
ja inderdaad "maar 2 keer?"quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
"ja echt"
gevolgd door:
"maar twee keer?"
manias?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maar manias staat niet op de lijst
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
I'm spiteful, bitter, and rude.
![]()
let that be my reputation from now on!
Kom op Kug, een lief pluizig konijntje dat probeert om de grote boze wolf uit te hangen...quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo verschrikkelijk onhebbelijk en sadistisch dat jullie mij mijn imago-verandering nooit eens steunen!
Verdomme, wat zijn jullie voor een on-mensen!
Wat was je imago en wat gata het worden dan?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom zijn jullie allemaal zo verschrikkelijk onhebbelijk en sadistisch dat jullie mij mijn imago-verandering nooit eens steunen!
Verdomme, wat zijn jullie voor een on-mensen!
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kom op Kug, een lief pluizig konijntje dat probeert om de grote boze wolf uit te hangen...
Dat is toch afgrijselijk schattig?.
Vooralsnog is het alleen maar schattig.quote:
bart is veel koedliewoedlie-er hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vooralsnog is het alleen maar schattig.
Op een koeshiekoeshiekoe-manier..
Kug is eerder koetsjiekoe met een knijp in de wangenquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bart is veel koedliewoedlie-er hoor!.
14:44 ....quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:38 schreef wonderer het volgende:
*is vandaag vroeg op*
14:44 ...quote:
14:43 zelfs joh.quote:
De afgelopen paar dagen was het half vier voor ik mijn nest uit kwam. Ik ben een luie donderquote:
Een luie flikker?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:54 schreef wonderer het volgende:
De afgelopen paar dagen was het half vier voor ik mijn nest uit kwam. Ik ben een luie donder![]()
Nope.quote:
Luie goorlap? Luie aso? Luie man zonder smaak? Luie hijweetnietwathijmist?quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nope.
Luie uil, of breeder, of wat voor woorden jullie ook voor hetero's verzinnen
Kweenie of ik aso ben. Ik krijg geen uitkering dus ik teer niet op jullie centenquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie goorlap? Luie aso? Luie man zonder smaak? Luie hijweetnietwathijmist?
Ik noemde gewoon wat standaard benamingen voor hetero opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie of ik aso ben. Ik krijg geen uitkering dus ik teer niet op jullie centenIk geniet gewoon van mijn vrije tijd en maak zo nu en dan een website voor wat centen.
Zal over een tijdje wel anders worden als ik het huishouden moet gaan runnen...
Terrassen dusquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ik verveel me dood en ben chago. En de zon schijnt
Waar zit je?quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:47 schreef DennisMoore het volgende:
Ja, terrassen.
Wie komt er een biertje drinken..
Een beetje heel erg uit de richting dus.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een paar honderd meter van het Kadastraal Middelpunt van Nederland..
Maken nog wel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:15 schreef DennisMoore het volgende:
'k Moet nog verjaardagscadeautje maken..
- Is het een Playstation? Een Gameboy? Zo'n... vogeltje?!quote:
Dat zijn 7 DVDsquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
- Is het een Playstation? Een Gameboy? Zo'n... vogeltje?!
- Nee! Kijk! Een zelfgevouwen verjaardagskaart!
- ....
Nee, ik wil iemand zo'n 9.000 mp3's geven. Nog even zien hoeveel dvd's ik daarvoor nodig heb..
Doen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.big-brother.nl/ Kom we geven ons met z'n allen op!
't Is 45,2 GB.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:26 schreef SlimShady het volgende:
Dat zijn 7 DVDs![]()
Maak er maar 8 van. Ik had het net even opnieuw uitgerekend.
Waalwijk dan he, Het enige echte filiaalquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.pietklerkx.nl/default.asp?page=filiaal&filiaal=amersfoort.
'k Zie je zo, okay?
Jerruh!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:39 schreef Jerruh het volgende:
robbie!!!.
ik ga zo naar den bosch, etentje bij iemand!!!zeg wat doe jij de komende week? zal k meeklussen in uw huiske?
Optutten? Ben jij een mannelijke opmaakpop ofzo..?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:16 schreef Andyvie het volgende:
Waarom zit ik me enorm op te tutten voor een uitje met mijn werk?
We gaan lasergamen en eten, dus een leuke jongen zal ik waarschijnlijk niet tegenkomen
Een kloddertje hiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeer en een kloddertje daaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Optutten? Ben jij een mannelijke opmaakpop ofzo..?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zweer het je, ik haat jullie, ik haat jullie allemaal!
met jullie koesjiekoesjiekoe en wat allemaal nog meer voor walgelijk gebrabbel!
waarom was jij niet vrij vandaag, want ik stond met dat stomme boek van je in m'n handen en ik dacht heel hard na om het te kopen, maar omdat ik alleen was kon ik me inhouden en ben ik er vandaag met een Uncanny X-men en een Conan af gekomen.quote:
omdat daar allemaal reclame voor word gemaakt denk ik!?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom melden zich ineens allemaal van die lelijke Belgen aan op gay.nl?.
Mja, maar zo ineens. De laatste 10 al ofzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:42 schreef keizerpinguin het volgende:
omdat daar allemaal reclame voor word gemaakt denk ik!?![]()
mischien zijn het wel gay.nl terroristen?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, maar zo ineens. De laatste 10 al ofzo..
Schaam je diep! EN de stemmen ook!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waarom was jij niet vrij vandaag, want ik stond met dat stomme boek van je in m'n handen en ik dacht heel hard na om het te kopen, maar omdat ik alleen was kon ik me inhouden en ben ik er vandaag met een Uncanny X-men en een Conan af gekomen.
werk ze tot straks!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef petre86 het volgende:
jaaaaaaik kan van achteruit de tuin internetten!!! ( betere antenne op de router aangesloten
)
nu nog controleren hover ik voor het huis kan komen..
zometeen dus weer werkentot na 23u
Waarom zit je uberhaupt op gay.nl?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom melden zich ineens allemaal van die lelijke Belgen aan op gay.nl?.
nopequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je daar makkelijk nieuwe mensen kunt leren kennen, en wat chatten..
Is dat zo raar?.
Nee hoor, maar dat zijn dan toch allemaal van die vage contacten, die je niet je vrienden zal noemen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je daar makkelijk nieuwe mensen kunt leren kennen, en wat chatten..
Is dat zo raar?.
Hai poeliewoeliequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zweer het je, ik haat jullie, ik haat jullie allemaal!
met jullie koesjiekoesjiekoe en wat allemaal nog meer voor walgelijk gebrabbel!
Mwoah, dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef Ryan_R het volgende:
Nee hoor, maar dat zijn dan toch allemaal van die vage contacten, die je niet je vrienden zal noemen, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zienquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah, dat ligt eraan.
Een paar zijn toch wel vrienden geworden, en zie/spreek ik regelmatig.
Nadeel is dat ze wel vaak een eind weg wonen.
Privé-meets hang je niet aan een hokje als 'fok' of 'gay.nl' hoor. Dat zijn gewoon dates...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zien![]()
dates zijn stom, mini-meets zijn cool.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Privé-meets hang je niet aan een hokje als 'fok' of 'gay.nl' hoor. Dat zijn gewoon dates...
Dream on.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zien![]()
OH YOU!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Vlarp het volgende:![]()
Ik heb een rel binnen de directie veroorzaakt op m'n werk. En door mij hebben we nu minder mogelijkheden op de afdeling
. En door mij is m'n chef nu zwaar over de zeik
.
wat heb je gedaan dan? Iemand verlinkt, een boze brief geschreven, of gewoon weer eens gezegd dat Rose Red eigenlijk bij de horror moet staan en niet bij de afdeling thriller?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Vlarp het volgende:![]()
Ik heb een rel binnen de directie veroorzaakt op m'n werk. En door mij hebben we nu minder mogelijkheden op de afdeling
. En door mij is m'n chef nu zwaar over de zeik
.
http://www.8weekly.nl/index.php?art=2337quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
ik ga zo naar "crazy for you" !
echt ik ook!!! gezellig misschien komen we elkaar wel tegen?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
ja kei leuk!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.big-brother.nl/ Kom we geven ons met z'n allen op!
Like duh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh my god, I'm surrounded by queers!
WAAR WAAR AAAHHHHHHHA AAN DE KANT IK EERST IK EERST!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh stop bitching, you homo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
O noem je die zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Privé-meets hang je niet aan een hokje als 'fok' of 'gay.nl' hoor. Dat zijn gewoon dates...
Have fun!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
hmmm ik bespeur hier een verkapte "wie wil met me daten"oproepquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
O noem je die zoDie heb ik al heel lang niet meer gehad
'Date' veronderstelt toch een soort van (romantische) intenties.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:57 schreef Ryan_R het volgende:
O noem je die zoDie heb ik al heel lang niet meer gehad
waar je de potentiele vriendjes van een ander kunt afpakken en lebberenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Date' veronderstelt toch een soort van (romantische) intenties.
Doe mij maar een gewoon een 'meet'..
Ook dat is alweer een tijdje geledenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
waar je de potentiele vriendjes van een ander kunt afpakken en lebberen![]()
Nou, of sex. Vaak gaat het meer om sex bij een "date". Romantische intenties kun je ook botvieren op iemand die je in de bus, tram, trein of Albert Heijn tegenkomt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Date' veronderstelt toch een soort van (romantische) intenties.
Ik ga zo naar de aldiquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou, of sex. Vaak gaat het meer om sex bij een "date". Romantische intenties kun je ook botvieren op iemand die je in de bus, tram, trein of Albert Heijn tegenkomt.. Of de Aldi, in jouw geval.
.
Je vond 'm niet eens leuk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar je de potentiele vriendjes van een ander kunt afpakken en lebberen![]()
nu niet meer nee, maar toen ik naar hem wees en zei "hey die lijkt me erg leuk" toen nog wel!quote:
Neuh, maar als beginnend internettertje trapt men nogal eens in die val. Heel leuk met iemand chatten, half verliefd afspreken/daten met de stille gedachte "misschien wordt ie wel m'n vriendje". En dan enorm teleurgesteld zijn omdat het in 't echt totaal niet blijkt te klikken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, of sex. Vaak gaat het meer om sex bij een "date". Romantische intenties kun je ook botvieren op iemand die je in de bus, tram, trein of Albert Heijn tegenkomt.. Of de Aldi, in jouw geval.
.
Ik zeg geen nee.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
Routh als Superman, een voorproefje op Superman Returns
1 keer uit geweest. Ik zag iemand die me wel aardig leek, normaal ook, en zei dat tegen DM, die zei dat hij er niets van moest hebben, om een lang verhaal kort te maken, die stomme homo stapte uiteindelijk op DM af en niet op mij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Jullie hebben een geschiedenis samen? Cool![]()
Had je 'm moeten aanspreken voordat ie half om m'n nek hing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
nu niet meer nee, maar toen ik naar hem wees en zei "hey die lijkt me erg leuk" toen nog wel!![]()
Dat vind ik logisch. Je moet ook niet op internet naar een partner zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, maar als beginnend internettertje trapt men nogal eens in die val. Heel leuk met iemand chatten, half verliefd afspreken/daten met de stille gedachte "misschien wordt ie wel m'n vriendje". En dan enorm teleurgesteld zijn omdat het in 't echt totaal niet blijkt te klikken.
ik was blij dat hij om jouw nek kwam hangen, want hij was opdringering en ging door ook buiten het establissement, zomaar in het openbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Had je 'm moeten aanspreken voordat ie half om m'n nek hing..
Ik vind het logischer om op internet naar 'een partner' te zoeken dan in het uitgaansleven of bij de notenrijst bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
Dat vind ik logisch. Je moet ook niet op internet naar een partner zoeken![]()
Dat was ie wel ja. Maar het is me gelukt om z'n dubbele tong uit m'n mond te houden!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik was blij dat hij om jouw nek kwam hangen, want hij was opdringering en ging door ook buiten het establissement, zomaar in het openbaar.
hij kwam uit Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat was ie wel ja. Maar het is me gelukt om z'n dubbele tong uit m'n mond te houden!.
Kon 'm toch nauwelijks verstaan... dronken Tilburgs.
Wat doet leeftijd er nou weer toequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kwam uit Eindhoven![]()
wist hij eigenlijk wel dat je zijn vader had kunnen zijn wat betreft de leeftijd?![]()
![]()
Ouderwets?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tijdens het uitgaan een partner zoeken is kut. Je weet amper hoe iemand heet, er is te veel alcohol in het spel, en een fatsoenlijk gesprek kun je niet hebben. Op zich zijn de mensen die het internet meteen afkeuren als vorm van contact-maken vrij ouderwets en niet in staat te zien dat het meer voordelen heeft dan nadelen vergeleken met uitgaan en dan een partner zoeken.
Eensch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
iemand van 41 en iemand van 19...![]()
risico's kun je vermijden door zelf de zaken slim aan te pakken, en risico loop je ook in een club of een bar, daar loop je zelfs meer risico's vooral als er alcohol in het spel is en je weinig controle meer hebt over je zelf aangestelde grenzen, en mensen kunnen net zo goed acteren in een bar of een club, beter zelfs omdat je ze moeilijker kunt doorgronden vanwege het gebrek aan verbale communicatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ouderwets?![]()
Tja. Om eerlijk te zijn heb ik het nooit gedaan. Maar dat komt omdat er risico's aan verbonden zijn en sommige mensen kunnen goed acteren.
Als ik echt 'desperate' ben, ga ik het proberen.
Daar studeert ie alleen maar.quote:
Mijn buik is platter.quote:wist hij eigenlijk wel dat je zijn vader had kunnen zijn wat betreft de leeftijd?![]()
![]()
het feit dat je dat weet, en je hebt toegegeven dat je 'em eigenlijk niet leuk vond, is niet bepaald vleiend voor je imagoquote:
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
het feit dat je dat weet, en je hebt toegegeven dat je 'em eigenlijk niet leuk vond, is niet bepaald vleiend voor je imago
you man-hoquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).
Maar tijdens de herkansing een paar weken later was 't wél leuk en gezellig en knus enzo, en voor herhaling vatbaar ook..
Je moet toch wát, als vrijgezel zijnde....
not only a man-ho, you're also a man-ho-- mo!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
I never claimed to be a member of the clergy.
daten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).
Maar tijdens de herkansing een paar weken later was 't wél leuk en gezellig en knus enzo, en voor herhaling vatbaar ook..
Je moet toch wát, als vrijgezel zijnde....
Waar "moet" je dat dan wel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch. Je moet ook niet op internet naar een partner zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |