Scan z'n porem.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Da's pikken..
En als ik hem nou vouw zoals milagro dat voordoet, kan hij gewoon in een tasje.
MAAR HOE KOM IK ER NOU ACHTER HOE DUUR HIJ IS?.
Dit is hardroze ja. Dan is die van mij eerder paarsig.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mên, zelfs incl. bijpassende handschoentjes.
Damn dat doet pijn aan mn ogenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Paarsig is voor Nog-in-de-kast-homo'squote:Op donderdag 21 april 2005 23:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dit is hardroze ja. Dan is die van mij eerder paarsig.![]()
Misschien wel, maar waar? Onder de kleding of dieper? Waar zal ik moeten peuren, denk jij?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef Ruis het volgende:
[..]
zit t bonnetje niet aan de binnenkant?
Denk jij er nu maar om, sara gaat er zo met je vriendinnetje vandoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Paarsig is voor Nog-in-de-kast-homo's.
Zie je nou wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met? Ze hadden daar alleen schoenlepels liggen, geloof ik. Werkt dat?quote:
Als ze er maar foto's van postquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Denk jij er nu maar om, sara gaat er zo met je vriendinnetje vandoor.
Hebben ze niet zo'n scanner als in de Albert Heyn?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zie je nou wel..
[..]
Met? Ze hadden daar alleen schoenlepels liggen, geloof ik. Werkt dat?
nee, die 5 jarige koter zal daar al neit voor zorgenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:03 schreef nikky het volgende:
Niet naar herensokken kijken..
Hij kon wel eens denken dat je al bezet bent..
Gewoon met de blote hand. Keihardquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zie je nou wel..
[..]
Met? Ze hadden daar alleen schoenlepels liggen, geloof ik. Werkt dat?
Ooooooooooooooh, dus dan moet ik gewoon zijn giecheltje over de toonbank wrijven tot hij *piep* doet?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:04 schreef Nagz het volgende:
[..]
Hebben ze niet zo'n scanner als in de Albert Heyn?
Tja, anders zou je ff een verkoper/verkoopster kunnen vragen.
Huur iemand in!quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, dus dan moet ik gewoon zijn giecheltje over de toonbank wrijven tot hij *piep* doet?
Dat kan ik wel..
Maar ja, hoe krijg ik hem bij de toonbank. Nogmaals: hij is groot en zwaar. Verdulleme, het zit me niet mee hoor..
subtiel je rokje omhoogtrekken dan komt ie welquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:07 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ooooooooooooooh, dus dan moet ik gewoon zijn giecheltje over de toonbank wrijven tot hij *piep* doet?
Dat kan ik wel..
Maar ja, hoe krijg ik hem bij de toonbank. Nogmaals: hij is groot en zwaar. Verdulleme, het zit me niet mee hoor..
No shitquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:19 schreef Janetje het volgende:
Sorry kasta, maar die trui/dat t-shirt staat echt übergay...
Verkleedfeestje ofzo? Of een avondje stappen met 'de jongens'?quote:
Stappen metquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:42 schreef Janetje het volgende:
Verkleedfeestje ofzo? Of een avondje stappen met 'de jongens'?
Komt de waarheid achter die stoerdoenerij eindelijk naar buiten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Stappen metde jongens
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |