werk ze tot straks!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef petre86 het volgende:
jaaaaaaik kan van achteruit de tuin internetten!!! ( betere antenne op de router aangesloten
)
nu nog controleren hover ik voor het huis kan komen..
zometeen dus weer werkentot na 23u
Waarom zit je uberhaupt op gay.nl?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:38 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom melden zich ineens allemaal van die lelijke Belgen aan op gay.nl?.
nopequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je daar makkelijk nieuwe mensen kunt leren kennen, en wat chatten..
Is dat zo raar?.
Nee hoor, maar dat zijn dan toch allemaal van die vage contacten, die je niet je vrienden zal noemen, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat je daar makkelijk nieuwe mensen kunt leren kennen, en wat chatten..
Is dat zo raar?.
Hai poeliewoeliequote:Op vrijdag 22 april 2005 17:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik zweer het je, ik haat jullie, ik haat jullie allemaal!
met jullie koesjiekoesjiekoe en wat allemaal nog meer voor walgelijk gebrabbel!
Mwoah, dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef Ryan_R het volgende:
Nee hoor, maar dat zijn dan toch allemaal van die vage contacten, die je niet je vrienden zal noemen, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zienquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mwoah, dat ligt eraan.
Een paar zijn toch wel vrienden geworden, en zie/spreek ik regelmatig.
Nadeel is dat ze wel vaak een eind weg wonen.
Privé-meets hang je niet aan een hokje als 'fok' of 'gay.nl' hoor. Dat zijn gewoon dates...quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zien![]()
dates zijn stom, mini-meets zijn cool.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:37 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Privé-meets hang je niet aan een hokje als 'fok' of 'gay.nl' hoor. Dat zijn gewoon dates...
Dream on.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:34 schreef Ryan_R het volgende:
En dan moet je weer een gay.nl meet organiseren om ze te zien![]()
OH YOU!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Vlarp het volgende:![]()
Ik heb een rel binnen de directie veroorzaakt op m'n werk. En door mij hebben we nu minder mogelijkheden op de afdeling
. En door mij is m'n chef nu zwaar over de zeik
.
wat heb je gedaan dan? Iemand verlinkt, een boze brief geschreven, of gewoon weer eens gezegd dat Rose Red eigenlijk bij de horror moet staan en niet bij de afdeling thriller?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:40 schreef Vlarp het volgende:![]()
Ik heb een rel binnen de directie veroorzaakt op m'n werk. En door mij hebben we nu minder mogelijkheden op de afdeling
. En door mij is m'n chef nu zwaar over de zeik
.
http://www.8weekly.nl/index.php?art=2337quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
ik ga zo naar "crazy for you" !
echt ik ook!!! gezellig misschien komen we elkaar wel tegen?!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:42 schreef creno het volgende:
ik ga zo naar "crazy for you" !
ja kei leuk!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:34 schreef Ang3l het volgende:
http://www.big-brother.nl/ Kom we geven ons met z'n allen op!
Like duh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh my god, I'm surrounded by queers!
WAAR WAAR AAAHHHHHHHA AAN DE KANT IK EERST IK EERST!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
oh stop bitching, you homo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |