Pup is pas na half 1 thuis dus het valt mee hoor...quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
Er zuigt wel meer
Ook creno was al aan het zeuren nog geen nieuwe?!?!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Ang3l het volgende:je geeft al antwoord op mijn opmerking voordta ik hem gezegd had
Hoho, Sunnie kan er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef wonderer het volgende:
Ik wil mijn fietslamp terug. klerelijers in veenendaal zeg
gesproken reactiequote:Op donderdag 21 april 2005 22:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ook creno was al aan het zeuren nog geen nieuwe?!?!!!!
* in bedje stopt*quote:
Aww... kom maar hier, dan zuigen we samenquote:
Gewoon verkouden, keelpijn....quote:
naweeën van die klappen die je heb gehad, of van dat waterbed waar we doorheen zijn gezakt ?quote:
Ik las 't op nu.nl jaquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon verkouden, keelpijn....
W. komt trouwens in Hart van Nederland denk ik zo. Er is hier namelijk iemand neergeknalt
ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
W. komt trouwens in Hart van Nederland denk ik zo. Er is hier namelijk iemand neergeknalt
We worden zo nog een echte stad met onze eigen schietpartijtjesquote:Op donderdag 21 april 2005 23:03 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter!
en toch is de nieuwste single een rip-off, hoequote:
Ga dan zoeken of iets maar met hier het topic vol te bleren krijg je hem niet denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Weemz het volgende:
IK WIL DE PATCH!
Ook zonder Caps-Lock goed te doen hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil de afschaffing van de Caps- Lock.
quote:Gewoon verkouden, keelpijn....
quote:Ik las 't op nu.nl ja
jullie horen en lezen dat ryan_r keelpijn heeft en verkouden word ?quote:ja hoorde het op de radio ja verschrikkelijk op klaarlichte dag!!! van af een motor of scooter
dat maakt me niet zoveel uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
en toch is de nieuwste single een rip-off, hoeracoon ook mag zijn
Het hier posten is juist mijn laatste poging, ik loop al een hele week te zoeken... *zucht*quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
Ga dan zoeken of iets maar met hier het topic vol te bleren krijg je hem niet denk ik..
Jezus...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:02 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Beter zoeken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:10 schreef Weemz het volgende:
[..]
Het hier posten is juist mijn laatste poging, ik loop al een hele week te zoeken... *zucht*
Gewoon, niet zo denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef creno het volgende:
jullie horen en lezen dat ryan_r keelpijn heeft en verkouden word ?
Ryan_r hoe populair ben jij ?
Waarom niet?quote:
gewoon niet als je alles zou kunnen hebben wat je wil heb je niks meer om over te dromen en niks om te wensen je zou dood ongelukkig zijn!quote:
Ja bedenk dat voordat je er een opent.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Godverdomme, wat een kuttopics open ik eigenlijk ook.
Je leest Abarat in de vertaling?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga weer verder lezen over Kristoffel Kadaver!
Dan is het toch wel mooi om te bedenken dat er altijd nieuwe uitvindingen zijn en je dus nooit klaar met met alles hebbenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
gewoon niet als je alles zou kunnen hebben wat je wil heb je niks meer om over te dromen en niks om te wensen je zou dood ongelukkig zijn!
Je hoef hier niet te posten.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja bedenk dat voordat je er een opent.
Nu zitten wij er ook mee..
Ja halloow, wat moet ik dan in godsnaamquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hoef hier niet te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Een topic openen wat niet zo'n kuttopic is als deze natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja halloow, wat moet ik dan in godsnaam
.
.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |