Foto's!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..ik ga naar de Rainbow Experience zaterdag..ben benieuwd wat t is!
Ga k doen als k dr tijd voor hebquote:
Van de Regenboog Ervaring he?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga k doen als k dr tijd voor heb
Jaja..quote:
ik zie een reeegenboog.. hij gaat van laaaag naar hoooogquote:
Troetelbeertjesquote:
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:08 schreef Cybart het volgende:
dankzij mn kutstage mis ik vandaag de officiele opening van mn werk
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...quote:Op donderdag 21 april 2005 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.
ahhh liev crazydutchiepunkie...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh...school van broertje belt net..Hij is ze brood vergeten, of ik t wil komen brengen
IK DACHT HET NIET!
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindtquote:Op donderdag 21 april 2005 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry?
Meneer heeft gister mn CDs in de tuin gegooid, mn agenda verscheurd en een glas cola in mn gezicht gegooid..
IK DACHT HET NIET
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Was sich liebt, das näckt sich.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Slapen in de trein, slapen in de klas, slapen op stage.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...
en ik moet natuurlijk om 7 uur beginnen dan...
gelukkig is er zondag de open dag...
wordt wel lachen
zaterdagavond/nacht werken en dan zondag om half 10 weer beginnen
wordt een leuke dag maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |