da's inderdaad een nadeel er aan ja... ach een paar pilsjes moet kunnenquote:Caz zei
Helaas is 't op zaterdag en dan moet ik dus werken. Smiddags weet ik niet echt nog. niet veel gepland. Kan ook niet zoveel drinken of iets dergelijks aangezien ik sávonds moet werken
well duh....quote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
@Bart: Danny is best aardig.. alleen nou ja, wel erg wijf..
Danny wappert door het leven. Gevaarlijk gekleed met tutu en strak Kill Bill t-shirt. gelakte nagels en roze handtasquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Vlarp het volgende:
@Bart: Danny is best aardig.. alleen nou ja, wel erg wijf..
Mis je hem nu al?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef wonderer het volgende:![]()
Ik Petr86 nou nog niet klaar met werken?
Een paar wel ja. Maar wat ga ik dan doen is dan de vraagquote:Op woensdag 20 april 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
het duurde ff
we survived
[..]
da's inderdaad een nadeel er aan ja... ach een paar pilsjes moet kunnen
(tenminste, daar ga ik van uit)
dat killbill shirt heeft toch wel dusdanig veel indruk gemaakt hequote:Op woensdag 20 april 2005 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Danny wappert door het leven. Gevaarlijk gekleed met tutu en strak Kill Bill t-shirt. gelakte nagels en roze handtas
quote:Op woensdag 20 april 2005 23:04 schreef Cazman het volgende:
[..]
Danny wappert door het leven. Gevaarlijk gekleed met tutu en strak Kill Bill t-shirt. gelakte nagels en roze handtas
het is vanavond (weer eens) gezellig....quote:Op woensdag 20 april 2005 23:04 schreef Andyvie het volgende:
Mijn hemel, hebben jullie haast of zo? De vaart zit er echt enorm in
gewoon werken, en nie miepenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef Cazman het volgende:
[..]
Een paar wel ja. Maar wat ga ik dan doen is dan de vraag
hij heeft mijn verhalen gelezen, ik wil weten wat ie ervan vondquote:
Al die Danny onderdelen zijn delen van meest gehate homo's die ik tegen het lijf ben gelopenquote:Op woensdag 20 april 2005 23:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat killbill shirt heeft toch wel dusdanig veel indruk gemaakt he
Het is al een paar avonden zo volgens mij. En daar is overigens niks mis meequote:Op woensdag 20 april 2005 23:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is vanavond (weer eens) gezellig....
dat is het hem
ik snap het wel jaquote:Op woensdag 20 april 2005 23:07 schreef Cazman het volgende:
[..]
Al die Danny onderdelen zijn delen van meest gehate homo's die ik tegen het lijf ben gelopen
je moeder ligt met een onbekend figuur op de bankquote:Op woensdag 20 april 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
godsamme.. even naar beneden kan al niet eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |