Foto's!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nou..ik ga naar de Rainbow Experience zaterdag..ben benieuwd wat t is!
Ga k doen als k dr tijd voor hebquote:
Van de Regenboog Ervaring he?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga k doen als k dr tijd voor heb
Jaja..quote:
ik zie een reeegenboog.. hij gaat van laaaag naar hoooogquote:
Troetelbeertjesquote:
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:08 schreef Cybart het volgende:
dankzij mn kutstage mis ik vandaag de officiele opening van mn werk
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...quote:Op donderdag 21 april 2005 10:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En vrij krijgen is er natuurlijk niet bij.
ahhh liev crazydutchiepunkie...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Aargh...school van broertje belt net..Hij is ze brood vergeten, of ik t wil komen brengen
IK DACHT HET NIET!
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindtquote:Op donderdag 21 april 2005 11:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry?
Meneer heeft gister mn CDs in de tuin gegooid, mn agenda verscheurd en een glas cola in mn gezicht gegooid..
IK DACHT HET NIET
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Was sich liebt, das näckt sich.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
dat deed ie alleen maar omdat ie je liev vindt![]()
Slapen in de trein, slapen in de klas, slapen op stage.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, heb een 12 tot half 9 dienst...
en ik moet natuurlijk om 7 uur beginnen dan...
gelukkig is er zondag de open dag...
wordt wel lachen
zaterdagavond/nacht werken en dan zondag om half 10 weer beginnen
wordt een leuke dag maandag
Gadverdamme, die spin was trouwens al genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2005 09:28 schreef creno het volgende:
gadver, dit moet je eigenlijk niet zien op de vroege ochtend
...quote:Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gadverdamme, die spin was trouwens al genoeg.
Morgen allemaal, zonnetje schijnt, dus ik ga dadelijk lunchen op het terras![]()
Ik was er zaterdag.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En jij ging weleens in Tilburg stappen? Nog nooit gezien daar![]()
Ik heb ook altijd geluk.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik niet, toen gingen vrienden van me trouwen![]()
Ik had geen andere opmerking van je verwacht. Je wordt voorspelbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd geluk.
Oh in dat geval. Wat jammer dat ik je niet in het echt heb mogen aanschouwen.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik had geen andere opmerking van je verwacht. Je wordt voorspelbaar![]()
En nu is het tijd om naar het terras te gaan, wat heb ik toch een zwaar leven![]()
en het bloed kleurt alles roodquote:Op donderdag 21 april 2005 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Ik ben ziek en jij gaat dood"
kwikvergiftigingquote:Op donderdag 21 april 2005 12:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben ziek en jij gaat dood
Aan kwikvergiftiging of lood
Ja wij zijn in grote nood
En het bloed kleurt alles rood
Ik ben ziek en jij gaat dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |