hij kwam uit Eindhovenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat was ie wel ja. Maar het is me gelukt om z'n dubbele tong uit m'n mond te houden!.
Kon 'm toch nauwelijks verstaan... dronken Tilburgs.
Wat doet leeftijd er nou weer toequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kwam uit Eindhoven![]()
wist hij eigenlijk wel dat je zijn vader had kunnen zijn wat betreft de leeftijd?![]()
![]()
Ouderwets?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tijdens het uitgaan een partner zoeken is kut. Je weet amper hoe iemand heet, er is te veel alcohol in het spel, en een fatsoenlijk gesprek kun je niet hebben. Op zich zijn de mensen die het internet meteen afkeuren als vorm van contact-maken vrij ouderwets en niet in staat te zien dat het meer voordelen heeft dan nadelen vergeleken met uitgaan en dan een partner zoeken.
Eensch.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
iemand van 41 en iemand van 19...![]()
risico's kun je vermijden door zelf de zaken slim aan te pakken, en risico loop je ook in een club of een bar, daar loop je zelfs meer risico's vooral als er alcohol in het spel is en je weinig controle meer hebt over je zelf aangestelde grenzen, en mensen kunnen net zo goed acteren in een bar of een club, beter zelfs omdat je ze moeilijker kunt doorgronden vanwege het gebrek aan verbale communicatie.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:30 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ouderwets?![]()
Tja. Om eerlijk te zijn heb ik het nooit gedaan. Maar dat komt omdat er risico's aan verbonden zijn en sommige mensen kunnen goed acteren.
Als ik echt 'desperate' ben, ga ik het proberen.
Daar studeert ie alleen maar.quote:
Mijn buik is platter.quote:wist hij eigenlijk wel dat je zijn vader had kunnen zijn wat betreft de leeftijd?![]()
![]()
het feit dat je dat weet, en je hebt toegegeven dat je 'em eigenlijk niet leuk vond, is niet bepaald vleiend voor je imagoquote:
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
het feit dat je dat weet, en je hebt toegegeven dat je 'em eigenlijk niet leuk vond, is niet bepaald vleiend voor je imago
you man-hoquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).
Maar tijdens de herkansing een paar weken later was 't wél leuk en gezellig en knus enzo, en voor herhaling vatbaar ook..
Je moet toch wát, als vrijgezel zijnde....
not only a man-ho, you're also a man-ho-- mo!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
I never claimed to be a member of the clergy.
daten?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:39 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die korte tijd die avond maakte niet veel indruk nee, behalve dat 't vleiend was (ik ben niets gewend).
Maar tijdens de herkansing een paar weken later was 't wél leuk en gezellig en knus enzo, en voor herhaling vatbaar ook..
Je moet toch wát, als vrijgezel zijnde....
Waar "moet" je dat dan wel?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat vind ik logisch. Je moet ook niet op internet naar een partner zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |