Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Wepeel2 het volgende:
Ja het blijft toch een lullig kostuum.
Ik zou graag zien dat ze het toch wat meer zouden aanpassen qua kleuren/vormgeving.
Nee. Maar als je comic naar echte film vertaalt dan is het soms wel verstandig om dat te doen. Zie bijvoorbeeld x-men. Ik zeg niet dat ze het hele pak moeten veranderen, maar het mag van mij nog iets minder 'comicachtig' zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?
Met die die Romeinse kleding word in 9 van 10 film ook flink gerommeld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het kostuum is klassiek; als je een film over oude Romijnen maakt, geef je ze toch ook geen modernere kleding?
Dean Cain vond ik ook altijd een goede Super Man.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:07 schreef oCe het volgende:
Die dude ziet er niet uit als 'een superman'. Tom Welling was imho een betere keuze geweest. Jong, maar wel breder, wat verstandig is als je superman speelt. Welling kunnen ze ouder laten ljiken dmv make-up e.d. indien nodig en heeft zich bewezen als Clark Kent. Het pak is daarnaast inderdaad verknalt, waar zijn de rode laarzen, het rode broekje en de rode cape? Weg met dat roestbruine! En dat logo, daar wil ik niet eens over beginnen... laten we hopen dat dit hoe dan ook toch nog wat wordt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:49 schreef shmoopy het volgende:
en ik zie idd liever de originele.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het kostuum in de comics wel tof, maar in de films/series heeft het (voor mij) altijd iets lulligs gehad. Misschien wel omdat het gewoon erg kleurrijk is. En bij live action valt me toch altijd weer op hoe lullig dat broekje is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:33 schreef Herald het volgende:
er mist iets in dat pak, maar weet niet wat. Misschien dat het symbool op zijn borst te klein is. Óf Wepeel2 heeft gelijk en het is een lullig pak, achteraf ziet Dean Cain er ook niet zo macho uit:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Superman is wel niet gespierd
Schrappen wat niet pastquote:
wtfquote:Op donderdag 23 juni 2005 19:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe foto van Kate Bosworth als Loïs...
Volgt iemand de Production Diaries op Bluetights.net ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |