Of gewoon een lekkere vent zoeken en de rest mag je zelf invullenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een topic openen wat niet zo'n kuttopic is als deze natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef creno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Ik heb de nederlandse kado gekregen voor m'n verjaardagquote:
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of gewoon een lekkere vent zoeken en de rest mag je zelf invullen![]()
krijgt ryan_r een nieuwe piemel ?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?
Toekomstig aanhangsel? Eeeh als ik hem gevonden heb.....?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over een lekker vent gesproken, wanneer kom jij je toekomstig aanhangsel aan ons showen?
Imajica krijg ik maar niet te pakken in het Engels. Ik wil hardcover. Heb het tweede deel ook nog niet gelezen... Volgende maand maar even in de VS kijken.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de nederlandse kado gekregen voor m'n verjaardag
En ik heb Coldheart Canyon ook gekregen, in NL
De rest (Imajica, Weaveworld, Damnation Game, Books of blood 1 t/m 6) heb ik zelf gekocht en zijn dus in het engels.
Als je het in een bepaald context ziet wel ja.quote:
Hij welquote:
Nog helemaal niks gevonden?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Toekomstig aanhangsel? Eeeh als ik hem gevonden heb.....?![]()
Sweet dreams.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef keizerpinguin het volgende:
mmmmm het word saai hiero..... ik denk dat ik maar eens ga pitten
[afbeelding]
Nobe, nog steeds vrij-gezelligquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nog helemaal niks gevonden?
En als je straks samenwoont is het natuurlijk helemaal keuren geblazen door je huisgenoten als je iets mee neemt.quote:
Ik hou het bij één waarschuwing.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef creno het volgende:
hmm gil ik dat er meer gepost word, ga ik zelf zitten lurken
Ben bang van wel ja, want ik ben de enige dan die nog geen vriend heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En als je straks samenwoont is het natuurlijk helemaal keuren geblazen door je huisgenoten als je iets mee neemt.
hmmm flashback.....quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hou het bij één waarschuwing.
Ja ik heb dan ook de paperback, maar wel engels in beide delen in 1quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Imajica krijg ik maar niet te pakken in het Engels. Ik wil hardcover. Heb het tweede deel ook nog niet gelezen... Volgende maand maar even in de VS kijken.
Erectieproblemen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik merk meteen dat ik geen 16 jaar meer ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |