Een vriendin van mij heeft het dieet van de EGA (Eerste Goudse Afslankclub) gedaan, die mochten ook gewoon Brinta smorgens. Misschien met 0% vet melk en zoetstof een idee?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:52 schreef Logician het volgende:
en die meergranen crackers (knackerbröd) van de AH dan?
sinds ik de brinta heb ingeruild voor die crackers merk ik nml zeker wel verschil
(of ligt dat eigenlijk alleen aan de combi volle melk/suiker die ik er ingooi?)
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hmm ik denk dat ik me ook maar ff moet melden bij dit topic. sinds ik stage loop zijn er wel wat kilo's bijgekomen. Ik zit de hele dag en om 12 uur lunchen we gezamenlijk met de lekkerste dingen. Vandaag heb ik mezelf op een streng dieet gezet. 's ochtends 1 boterham (zelf gebakken), 's middags 2 (met heel weinig beleg, en dan ook nog slankie) en 's avonds veel kleinere porties. ik wil in de zomer ook een paar kilo slanker zijn. geen snoepjes meer voor mij, geen chips en geen toetjes. ik mag hopen dat ik er wel iets voor terug krijg
Ik eet altijd maar 3 ā 4 boterhammen op een dag, alleen deze keer met veel minder of geen beleg. ik snap niet hoe iemand 8 boterhammen op een dag op kan. en 6 keer op een dag eten, valt daar bv ook een appel onder? of moet ik dan echt 6 keer op een dag 'bunkeren'?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenje lichaam zal zich na een tijdje in de spaarstand gaan zetten waardoor alles wat je extra eet er 2x zo hard aankomt.
Probeer zeker 6x per dag te eten itt de 3x die jij doet.
Ja idd, das wel beter, Ik eet gewoon weinig per maaltijd, als ik later alsnog honger heb dan eet ik nog iets. En je snaaineigingen gaan zo ook weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
3 boterhammen op een dag is veel te weinig om je metabolisme in stand te houdenje lichaam zal zich na een tijdje in de spaarstand gaan zetten waardoor alles wat je extra eet er 2x zo hard aankomt.
Probeer zeker 6x per dag te eten itt de 3x die jij doet.
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukkenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
@goddess-in-heaven
Misschien kan je in de lunch lekker gaan wandelen en je bammie opeten?
Lijkt me lastig als je zo iedere dag in de verleiding getrokken wordt.
Maar je kan het, die paar kilo kwijtraken voor de zomer![]()
Surf op zwakke momenten naar de site van Wehkamp en ga bikini's kijken, helpt ook goed.![]()
Vast en zeker, tis ook gewenning. In het begin zat ik ook meer met m'n gedachten in de voorraadkast. Nu staat er al een halve week een doos gebak van m'n verjaardag in de koelkast. Kom totaal niet meer in de verleiding, heb zelfs met m'n verjaardag geen gebak op.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukken
in b&h loopt wel een topic voor jouquote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef pietje-tering het volgende:
Gewoon niet op dieet gaan => mollige dames zijn best sexy![]()
het gaat er toch om waar je jezelf het prettigst bij voelt?quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef pietje-tering het volgende:
Gewoon niet op dieet gaan => mollige dames zijn best sexy![]()
vind ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 16:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het gaat er toch om waar je jezelf het prettigst bij voelt?
Thanx voor de tip......quote:Op donderdag 21 april 2005 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
in b&h loopt wel een topic voor jou![]()
Irritant idee hč, om te weten dat je lekkere dingen heb liggen. Ik probeer ze ook zo veel mogelijk te vermijden, want een zak chips moet opquote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik zou dat wel graag willen, maar aangezien ik stage loop vind ik het belangrijk om juist op die 'gezellige' momenten ook aanwezig te zijn. (netwerken zeg maar) en als ik eenmaal iets wil, dan lukt t me meestal wel. het moeilijkste vind ik de momenten als ik alleen thuis ben en ik weet dat er van die lekkere koekjes in de kast staan. maar het gaat me lukken
Ja lekker, lightquote:Op donderdag 21 april 2005 17:55 schreef DoucheMeermin het volgende:
Wat is dat? Chips?![]()
Ik zit lekker een fris vers appeltje te eten, net een eind gefietst, zalig weer, bomen mooi in bloei... krijg je een vrolijk gevoel van![]()
Wow, goed zeg Knuffeldees!! Das nog eens een positieve meevaller!!quote:knuffeldees - donderdag 21 april 2005 @ 09:38
oud
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
nieuw
Knuffeldees (1.71) (20,8) was 86, is nu 61,0 en wil graag 63 kg wegen. -25,0
Na zoveel maanden constant te blijven ben ik vanmorgen ineens 61 rond, ik ben helemaal gelukkig, al ligt mijn streef bij 63, die 2 kilo minder. ... ik denk dat ik niet mag klagen![]()
mijn update nog een keer zodat ie makkelijker overgenomen kan worden in de lijstquote:oud
Knuffeldees (1.71) (21.6) was 86, is nu 63,4 en wil graag 63 kg wegen. -22,6
nieuw
Knuffeldees (1.71) (20,8) was 86, is nu 61,0 en wil graag 63 kg wegen. -25,0
Ja bij het avond eten doe ik altijd een half bord groenten. En fruit trekt me nooit zo in de winter (alleen appels en mandarijnen hebben we dan) maar nu komen er weer aardbijen aan en mango's en zoquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:43 schreef Nuek het volgende:
Goeiemorgen
Maryse: Als je begint met min. 2 ons groenten en 2 stukken fruit heb je al een goed uitganspunt en kun je daaromheen gaan bouwen.
Een hele liter :/ OMGquote:
Dat lijkt er inderdaad al opquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:00 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja bij het avond eten doe ik altijd een half bord groenten. En fruit trekt me nooit zo in de winter (alleen appels en mandarijnen hebben we dan) maar nu komen er weer aardbijen aan en mango's en zoDus dan haal ik dat wel
Ik dacht zelf aan 's ochtens 2 broodjes + yoghurt
's middags 2 broodjes + fruit en avondeten.
(En nog tussendoortjes maar daar moet ik nog even over na denken)
Maar dat is zo weinig toch :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat lijkt er inderdaad al opIk wist niet of je wel brood lustte vandaar dat ik verder maar niets zei.
Ik zou het als ik jou was wat meer verdelen over de dag. 's ochtends 2 broodjes en dan twee uur later yoghurt. 2 uur later weer broodjes en dan rond een uur of 3-4 nog effe fruithapje en dan rond 18.00u warm eten. Yoghurt en fruit dus als tussendoortjes. 's Avonds voor de tv misschien nog een wortel, komkommer of tomaatje met een rijstwafel en je voedingsschema is compleet
hihihi succes!
Hmm.. Misschien val ik daarom nooit afquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:30 schreef Nuek het volgende:
2000 calorien lijkt mij geen dieet aangezien vrouwen dit dagelijks ongeveer nodig hebben en ik denk dat je er aardig in de buurt komt met het zojuist opgestelde lijstje.
Doosquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:33 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hmm.. Misschien val ik daarom nooit af
Eerst.. sporte ik en at ik gezond, 2 keer per week judo 2 keer per week zwemmen en had ik een BMI van 13.quote:
Volgens mij als ik niet sport val ik eerder afquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef Nuek het volgende:
Door gezonder eetgedrag zal je je zeker gezonder gaan voelen. Verder lekker door blijven bewegen
Maar volgens mij ben je niet echt aangekomen maar gewoon volwassener geworden. Kan dat kloppen? Je BMI is toch prima!
Ja, da's mogelijk maar dan verlies je vocht en spier ipv alleen vet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:05 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Volgens mij als ik niet sport val ik eerder af
Van 40 kilo naar 72 noem ik opzich wel aankomen :/quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:03 schreef Nuek het volgende:
Door gezonder eetgedrag zal je je zeker gezonder gaan voelen. Verder lekker door blijven bewegen
Maar volgens mij ben je niet echt aangekomen maar gewoon volwassener geworden. Kan dat kloppen? Je BMI is toch prima!
Zelfs dan zou je toch ook moeten afvallen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ja, da's mogelijk maar dan verlies je vocht en spier ipv alleen vet.
Dat is ook afvallen maar je schiet er op de lange duur niets mee op, helaas...quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:13 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Zelfs dan zou je toch ook moeten afvallen?
Da' s perfect! Wat dan weg is is echt weg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Want ik sport en ik doe lijnen en dan val ik 0,3kg af p/week
Ik heb gisteren alles opgemetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:20 schreef Nuek het volgende:
[..]
Da' s perfect! Wat dan weg is is echt weg.
Ga eens cm's opnemen ipv op de weegschaal te staanIk denk dat je resultaten dan veel sneller zichtbaar worden. Spieren zijn veel zwaarder dan vet dus het kan zelfs dat je aankomt ipv afvalt en toch kleinere broeken moet gaan dragen.
Dat ik zo een laag BMI had kwam doordat ik eerst in de groei wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef Nuek het volgende:
Maryse: van welke leeftijd tot welke leeftijd is dat geweest?
Ik besef me nu wel, mijn vriendin zei gisteren trek je broek eens op ziet niet uitquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef YPPY het volgende:
Wacht maar tot je broeken van je kont afzakken en je steeds weer nieuwe moet kopen. Dan raak je vanzelf gemotiveerd.
Je valt veel af hoor, veel mensen zouden ontzettend blij zijn met 0,3 kilo per week, vooral als je dit langere tijd volhoudt. Je hebt zo ook minder kans op loszittend vel en dat lijkt me ook mooi meegenomen.
Ik weet er alles van. De laatste 3 wk ben ik maar 0,2kg afgevallenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles opgemetenmaja als je die kg's er niet af ziet gaan ben je wel een stuk minder gemotiveerd
Dan kun je daar toch niet mee gaan vergelijken!quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat ik zo een laag BMI had kwam doordat ik eerst in de groei was
Zo vanaf m'n 16e ben ik een beetje een propje geworden.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:34 schreef MaRySe het volgende:
Maten:
Taille: 70 cm
Buik (op hoogte van navel): 85 cm
Bij heupbotje onder zwemband: 88 cm
Heup: 99 cm
Bovenarm: 29 cm
Bovenbeen: 58cm
Nou van m'n buik moet dus een paar cm en van mn bovenbenen..
quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:36 schreef Nuek het volgende:
mother: bedoel je als je al op je streef zit?
Ik sport nu 2 uur per dag namelijk en ik kom alleen maar aan
Dat is dat ski ding toch? Ja die hebben ze niet bij m'n nieuwe fitnessquote:
Maar dat zijn niet alleen vetten ofwel? Koolhydraten toch ook ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:48 schreef Nuek het volgende:
mother ik ben het uiteraard 100% met je eens. Over het algemeen zou een gezond voedingsschema met voldoende beweging eenieder op een gezond gewicht moeten houden. Mensen die daar niet in geloven eten gewoon te veel vet (wellicht zonder dat ze het door hebben).
Ik zal hier wel een hoop negatieve reacties op krijgen.Er zijn uiteraard stofwisselingsstoornissen e.d.
Onbeperkt aardappelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
s'Morgens:
- 2x bruin brood
- 2x halvarine
- 2x mager vlees beleg
- 1 glas Cola light
s'Middags:
- Soep
- Flesje Cola Light
- 4x brood bruin
- 4x halvarine
- 4x mager vleesbeleg (achterham/kipfilet)
- Appel
-Middag eten
- Onbeperkt aardappelen
- 100gram vlees
- veel groente
Achteraf:
- Fruit (Sinaasappel of een appel ofzo)
Zo dag in dag uit
Volgens weightwatchers mag je onbeperkt aardappellen etenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Onbeperkt aardappelenIk doe altijd onbeperkt groente klein stukje vlees en 1 grote aardappel. En sju lust ik niet
Dus dat scheelt
Ik ben echt zo een zeurderige niet lust
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:55 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet alleen vetten ofwel? Koolhydraten toch ook ?
In cola light zit nog steeds caffeine, en caffeine vertraagt je metabolisme gigantisch...waarom vervang je het niet gewoon door water?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
s'Morgens:
- 1 glas Cola light
s'Middags:
- Flesje Cola Light
Bij deze danquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In cola light zit nog steeds caffeine, en caffeine vertraagt je metabolisme gigantisch...waarom vervang je het niet gewoon door water?
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bij deze danwist ik niet! dus ook koffie enzo?
Want ik besefte net hier op stage dronk ik ook wel af en toe koffie.. en natuurlijk cola light, eens een weekje of 3 testen op water te levenquote:
En de suiker/koffiemelk hequote:Op vrijdag 22 april 2005 11:16 schreef kikoooooo het volgende:
Caffeine op een lege maag schijnt prima te zijn, maar zodra je het in combinatie met iets neemt (bv een broodje) schijnt het je stofwisseling te vertragen.
ja ik heb ook zoiets van als ik t kan , dan kan iedereen t !quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:48 schreef Nuek het volgende:
mother ik ben het uiteraard 100% met je eens. Over het algemeen zou een gezond voedingsschema met voldoende beweging eenieder op een gezond gewicht moeten houden. Mensen die daar niet in geloven eten gewoon te veel vet (wellicht zonder dat ze het door hebben).
Ik zal hier wel een hoop negatieve reacties op krijgen.Er zijn uiteraard stofwisselingsstoornissen e.d.
Waarvoor is dat goed?quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:51 schreef mother-mother het volgende:
[..]
voor t slapen gaan een glas verse jus met 1 citroen er doorheen![]()
breekt t af , tenminste of t helpt of niet " ik vind t lekker"quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:41 schreef Nuek het volgende:
zuur sluit vet in ofzo?
Bedankt voor het melden, ga je nu even ergens anders spelen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef pietje-tering het volgende:
Heb net een complete chocoladereep naar binnen gesmeten. Heerlijk![]()
Vanavond bier en chips, ook heerlijk....
Duh dat zijn de ubersporters, die verbranden zich natuurlijk ongans.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:15 schreef Nuek het volgende:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/archive/index.php/t-22713 Dit deed me echt effe goed om te lezen... Vooral na dat halve pak chocokoekies (6!) wat ik net bij de koffie heb opgegeten
(ik heb dan ook al in geen weken chocolade meer aangeraakt dus dat mocht wel effe voor 1x)
Ik denk dat er maar 5 kilo af hoeft. Dus dat is te doenquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:10 schreef DoucheMeermin het volgende:
Je taille zou in principe gewoon het slankste punt kunnen worden hoor, waarom niet.
Lekker doorgaan met bewegen en minder eten dan je verbruikt, dan komt het vanzelf goed. Ik deed 3? maand over 20 kilo dus je kan nog in bikini van de zomerEn ik ben bijna 2x zo oud als jij, alles is in notime weer strak als het moet.
71 kilo is echt niet veel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nou een half kilootje per week moet lukken toch?
Ik viel de eerste maand 11 kilo af, maar das niet te vergelijken want moest ook veel kwijt.
Nu gaat het in kilo's amper er meer af. Maar dat zegt nog weinig, m'n vetpercentage daalt nl wel enorm.
Ben geen 4 kilo op de weegschaal kwijt bijvoorbeeld sinds de laatste keer maar dus wel aan vet. Dus eigenlijk moet je niet te veel naar kilo's kijken. Ik weeg nu 71 kilo maar heb inmiddels maat 38, das niet wat ik zelf zou verwachten bij 71 kilo en 1.70 lang.
Heb ooit 48 gewogen (jaar of 6 terug) en had geen anorexia ofzo. Nouja dat was niet geweldig mooi, moest de korte broeken op de kinderafdeling kopen. (even voor de duidelijkheid, ik deed toen geen dieet ofzo).quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
71 kilo is echt niet veel hoor
Het gaat mij ook niet om de kilo's maar om de vorm.
Het is alleen wel handig dat ik dan iets heb om het te vergelijken.
Ik ben 169 cm lang en weeg 65 kilo, en heb ook maat 38, soms 36. Als ik dit zo lees zou ik zelf niet denken dat er wat af moest, maar de spiegel en de weegschaal zeggen toch echt wat anders..quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:22 schreef DoucheMeermin het volgende:
Nou een half kilootje per week moet lukken toch?
Ik viel de eerste maand 11 kilo af, maar das niet te vergelijken want moest ook veel kwijt.
Nu gaat het in kilo's amper er meer af. Maar dat zegt nog weinig, m'n vetpercentage daalt nl wel enorm.
Ben geen 4 kilo op de weegschaal kwijt bijvoorbeeld sinds de laatste keer maar dus wel aan vet. Dus eigenlijk moet je niet te veel naar kilo's kijken. Ik weeg nu 71 kilo maar heb inmiddels maat 38, das niet wat ik zelf zou verwachten bij 71 kilo en 1.70 lang.
Geen taart nemen is geen optie :/quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:06 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zou gewoon geen taart nemen omdat je toch ook al pizza/lasagne neemt...
Geen taart genomenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:02 schreef YPPY het volgende:
En 1 stuk is al een stuk minder dan 3.Met pizza of lasagne is het wel een voordeel dat het geloofwaardig is om te zeggen dat het zo vult en dat je al vol zit.
Dus dan ben je eindelijk zo slank als je wilt, word je door niemand meer uitgenodigd omdat āls je dan misschien komt, je toch nooit wat eet.quote:Op zondag 24 april 2005 10:17 schreef YPPY het volgende:
je moet gewoon voorkomen dat je te veel feestjes hebt, dan is er niks aan de hand.
Als wij gaan gourmetten oid mogen de mensen die niks eten juist wel komenquote:Op zondag 24 april 2005 12:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dus dan ben je eindelijk zo slank als je wilt, word je door niemand meer uitgenodigd omdat āls je dan misschien komt, je toch nooit wat eet.![]()
Ik ben weer een extra pond kwijt. Ik voel me nu weer iets beter, ben alleen mijn smaak-en reukzin kwijt. Dus eten is noodzakelijk, maar smaakt me nog steeds niet. En koekjes en chips etc. eten heeft geen zin. Geluk bij een ongeluk dus!
Ik ken dat ja. Heel veel mensen zeggen tegen me, goh nu stop je toch wel?quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ben 169 cm lang en weeg 65 kilo, en heb ook maat 38, soms 36. Als ik dit zo lees zou ik zelf niet denken dat er wat af moest, maar de spiegel en de weegschaal zeggen toch echt wat anders..
Heb deze hele week geen chips/koek/snoep gehad, en dat is echt een unicum voor me. Ik denk niet dat dat me ooit eerder gelukt is. Helaas nog maar 1 kilo eraf.
Aventura (1.69) (23,1) woog 66,0 kilo, weegt nu 65,0 kilo en wil graag 60 kilo wegen
Ik dacht even dat ik in een verkeerde topic zat, over hoe je snel aankomt ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
- 1 broodje kaas
- 1 broodje hagelslag
- warme chocolade melk met slagroom.
- grote coupe ijs met slagroom nootjes chocolade etc.
- banaan
- pannenkoek met niks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Roomijs 300 ml 477 Nootjes 10 gram 62 Chocoladesaus 20 gram 51 Slagroom 100 gram 349 Pannekoek 194 Kaas 1 beleg +/- 100 Hagelslag puur 10 gr 40 2 broodjes 240 chocolademelk 250 ml 197 banaan 124 ----------------------------- 1834 kcal |
Hahaha of.... beter ga ik deze week dubbele uren draaien in de sportschool om dit goed te maken. Nouja, 2000 calorieen, tis eh... maar 4 uur heel stevig doorfietsen, kilometertje of 100quote:
Jep, was daarna met LEGO gaan spelenquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden, ga je nu even ergens anders spelen?
Of melk (de witte motorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
In cola light zit nog steeds caffeine, en caffeine vertraagt je metabolisme gigantisch...waarom vervang je het niet gewoon door water?
Maar door melk blijft je huid wel papperig....quote:Op maandag 25 april 2005 10:08 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Of melk (de witte motor) En de hele dag door een beetje water drinken, kan ook goed helpen tegen het hongergevoel.
Zo, zometeen weer een half uurtje cardio en een half uurtje triceps, borst en buik.
Ik lust geen melkquote:Op maandag 25 april 2005 10:08 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Of melk (de witte motor) En de hele dag door een beetje water drinken, kan ook goed helpen tegen het hongergevoel.
Zo, zometeen weer een half uurtje cardio en een half uurtje triceps, borst en buik.
Ja maar in melk zitten eiwitten, die je spieren verstevigen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik lust geen melk, wat kan je dan het beste drinken Jus d'Orange ofzo , want water bij de boterham is ook niets ?
![]()
Ja maar ik zoek iets calorie-arms, eiwitten wordt je juist dik van (bij teveel toch?)quote:Op maandag 25 april 2005 10:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja maar in melk zitten eiwitten, die je spieren verstevigen.
En ik lust ook geen melk, maar na het sporten klok ik gewoon 1/2 glazen achterover. Je went eraan. En anders iets van Yogho yogho (of hoe je het schrijft). Zitten ook eiwitten in. Jus d'orange kan ook geen kwaad, lijkt me.
Ranja! Er zijn nu ook ranja's met extra vitamine C die ook nog es suikervrij zijnquote:Op maandag 25 april 2005 10:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ja maar ik zoek iets calorie-arms, eiwitten wordt je juist dik van (bij teveel toch?)
Super, ik stuur mijn moeder weleens op padquote:Op maandag 25 april 2005 10:21 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ranja! Er zijn nu ook ranja's met extra vitamine C die ook nog es suikervrij zijn
Noten bevatten veel vetquote:Op maandag 25 april 2005 11:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik heb vrijdag ook zelf brood gebakken met lekker veel noten en zemelen.
maar je moet wel iets eten dat je lekker vindtquote:
Ik zie het iddquote:Op maandag 25 april 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je moet wel iets eten dat je lekker vindten dat brood is ook lekker zonder of met weinig beleg. dus dat heft elkaar weer op. Trouwens, van zelfgebakken brood zit je na 2 happen al vol. Zie je: allemaal voordelen
Daarnaast zijn het goeie vetten en een beetje heb je toch nodig om warm te blijvenquote:Op maandag 25 april 2005 11:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
maar je moet wel iets eten dat je lekker vindten dat brood is ook lekker zonder of met weinig beleg. dus dat heft elkaar weer op. Trouwens, van zelfgebakken brood zit je na 2 happen al vol. Zie je: allemaal voordelen
Ja maar een beetje in stukjes door brood heen is misschien 5 gram per boterhamquote:Op maandag 25 april 2005 12:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
Maar noten is wel héééél veel calorieen, pinda's al iets van 600 ofzo voor 100 gram.
ik had zonnebloempitten, sesamzaad , maanzaad en pompoenpitten. en het was in een brood van 600 gram geloof ik 50 gram. dus dat valt allemaal nog wel mee.quote:Op maandag 25 april 2005 12:35 schreef DoucheMeermin het volgende:
Maar noten is wel héééél veel calorieen, pinda's al iets van 600 ofzo voor 100 gram.
Dat valt idd mee en die zonnebloempitten, sesamzaad , maanzaad en pompoenpitten zijn ook geen echte notenquote:Op maandag 25 april 2005 13:02 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik had zonnebloempitten, sesamzaad , maanzaad en pompoenpitten. en het was in een brood van 600 gram geloof ik 50 gram. dus dat valt allemaal nog wel mee.
Lekker lichaam hoorquote:Op maandag 25 april 2005 13:49 schreef stijgende_ster het volgende:
Deze kerel fitnesst bij ons, kijk ff bij zijn voeding, nou dan blijf je wel slank.![]()
http://www.khalidalmohsinawi.nl/index.html
Eet smakelijk!
Ranzig kereltjequote:Op maandag 25 april 2005 13:51 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Lekker lichaam hoorvoor de rest zou me de kipfilet de oren uit komen
Noten bestaan bijna helemaal uit onverzadigde vetzuren en die heeft je lichaam nu net nodigquote:
ik ken het. en je moet proberen je er niet te schuldig over te voelen, maar gewoon de draad weer oppakken. dan komt alles wel weer goedquote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef Luna1975 het volgende:
Waarom is het zo, dat je gezond en niet te veel eten best lang vol kunt houden en dat er dan opeens een weekend aan komt waarin je EN een friet speciaal EN een mexicano niet kunt weerstaan? En dat er daarna nog een zondag komt waar op je niet kunt besluiten of je paprika of gewone chips zult nemen en maar gewoon allebei de zakken opent?
WAAROM?
M'n buik leek zo goed te gaan (lees: werd minder dik en slap) en nu lijkt het alsof ik terug bij af ben plus vijf kilo extra.![]()
Joh, je beschrijft mijn weekendquote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef Luna1975 het volgende:
Waarom is het zo, dat je gezond en niet te veel eten best lang vol kunt houden en dat er dan opeens een weekend aan komt waarin je EN een friet speciaal EN een mexicano niet kunt weerstaan? En dat er daarna nog een zondag komt waar op je niet kunt besluiten of je paprika of gewone chips zult nemen en maar gewoon allebei de zakken opent?
WAAROM?
M'n buik leek zo goed te gaan (lees: werd minder dik en slap) en nu lijkt het alsof ik terug bij af ben plus vijf kilo extra.![]()
Bruin brood, mayonaise vervangen door "yoghurtnaise" of halvenaise en er lijkt mij niks aan de hand.quote:Op maandag 25 april 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik snoep (bijna) niet, maar eet wel een rijk belegde boterham.... (én kaas, én ham, én salami, én sla en uiteindelijk een dikke klodder mayonaise)
hmmm tsja, misschien kan ik mezelf gewoon maar beter aanleren om slankie op brood te doen en half beleg op 2 boterhammen ipv een halve boterhamquote:Op maandag 25 april 2005 15:06 schreef BertV het volgende:
[..]
Bruin brood, mayonaise vervangen door "yoghurtnaise" of halvenaise en er lijkt mij niks aan de hand.
(mayo is idd lekkerder)
Is dat al 1800 caloriënquote:Op zondag 24 april 2005 23:54 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik in een verkeerde topic zat, over hoe je snel aankomt ofzo![]()
[ code verwijderd ]
Heb ik em nog laag geschat, geen boter gerekend, je drinken... uitgegaan van kleine porties.
ehm... Goed bezig, gezond lijstje![]()
Thnx!quote:Op maandag 25 april 2005 17:23 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmmm tsja, misschien kan ik mezelf gewoon maar beter aanleren om slankie op brood te doen en half beleg op 2 boterhammen ipv een halve boterham
maareh DoucheMeermin: goed bezig!
Probeer eens wat normaler en regelmatiger te eten.quote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Is dat al 1800 caloriën![]()
![]()
![]()
JeetjeEn het was nog wel zo goed gecompenseerd door geen avond eten te nemen.
Pfff.. Dan eet ik serieus normaal echt 3000/4000 caloriën :/
Vandaag ging het avondeten ook niet helemaal lekker: milkshake + vis ipv van eten :/
Voor mij is een 1500 caloriën dieet echt al een dieet heb ik zo het idee![]()
Oja als ik 4 broodjes per dag eet, met 30+ kaas, 2 bekers melk, avond eten en 2 wiki's (= 2x 200ml. 21 kcl per 100ml)
En dan ook nog ergens 2 stuks fruit.
Kan ik dan een pakje sultana als tussendoortje nemen? Of eet ik dan echt te veel ?
Als je niet kunt lezen niet nee...quote:Op maandag 25 april 2005 23:39 schreef Woffel het volgende:
Ik wil er juist voor de zomer 10 kilo bij hebben. Een topic hierover bestaat zeker niet [afbeelding]
Wil jij afvallen of niet? Zoja, zul je denk ik toch je levenstijl aan moeten passen. Afvallen/lijnen is nl. niet iets tijdelijks het is het veranderen van het eetpatroon... En dat wil helemaal niet zeggen dat je nooit meer je lievelingseten kunt eten maar je zult jezelf wel dingen moeten gaan ontzeggen (en ik heb gemerkt dat dat helemaal geen probleem is zolang je jezelf niet dwangmatig gaat belonen met voedsel en je het 'nieuwe' eetpatroon een kans geeft om het lekker te gaan vinden).quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Douchemeermin, wat jij zegt over jouw manier van denken over eten moet ik ook proberen over te nemen. Eten is voor mij echt genieten, een moment van rust. Ik ben dan ook de hele dag met eten bezig in mijn hoofd. Wat ik 's middags ga eten, wat 's avonds en op welke manier bereid. Eten zit echt ALTIJD in mijn hoofd. (eigenlijk had ik in frankrijk geboren meoten worden, waar de vrouwen vet eten en toch slank blijven. juist door de voeding die ze binnen krijgen) Koken is ook echt mijn hobby, netzoals het doorlezen van kookboeken.
Ik wil ook wat meer gaan bewegen, maar heb geen zin (uuuh geld) om naar de sportschool te gaan. Ik weet wel dat je sindskort online aerobicles enzo kan krijgen (xrsite ofzo) dus denk dat ik dat maar wat meer ga doen. Ik fiets wel dagelijks 40 minuten.
Gister trouwens wel echt goed (en lekker) gegeten. In totaal 5 boterhammen met minimaal beleg (2 boterhammen met half beleg en 3 met slankie, super dun) 2 stuks fruit, als avondeten witlof met ham en olijven, aardappelschotel (zonder room) en een klein beetje witte bonen in totmatensaus. bij de thee 's avonds een klein koekje en klein brokje chocola.
Ik las trouwens dat koffie niet goed is voor je spijsvertering dus dat laat ik vanaf vandaag staan. ik drink alleen nog maar water.
Ik eet altijd al heel gezond. Ik woon nog thuis en mijn ouders zijn ontzettende gezondheidsfreaks en erg op 'slank'. Ik heb dit ook en ben zelf ook helemaal niet te dik. ik vind mezelf nu alleen net iets te zwaar (ik noem geen gewicht, want dan roept iedereen weer dat ik helemaal niet hoef af te vallen) Ik heb een tijdje iets te veel gegeten van wat ik lekker vond, samen met een stage waarbij ik dus alleen maar zit en samen lunch, en ik moet nu weer terug naar mijn oude eetpatroon. Ik doe dat altijd door een tijdje heel streng te zijn voor mijzelf en alleen te eten wat ik 'mag' eten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Wil jij afvallen of niet? Zoja, zul je denk ik toch je levenstijl aan moeten passen. Afvallen/lijnen is nl. niet iets tijdelijks het is het veranderen van het eetpatroon... En dat wil helemaal niet zeggen dat je nooit meer je lievelingseten kunt eten maar je zult jezelf wel dingen moeten gaan ontzeggen (en ik heb gemerkt dat dat helemaal geen probleem is zolang je jezelf niet dwangmatig gaat belonen met voedsel en je het 'nieuwe' eetpatroon een kans geeft om het lekker te gaan vinden).
Als je snoept kan dat een keer, zeker als je een feestje hebt, maar maaltijden gaan skippen is niet gezond. Dan mis je voedingsstoffen en je brengt je ritme in de war.quote:Op maandag 25 april 2005 22:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Is dat al 1800 caloriën![]()
![]()
![]()
JeetjeEn het was nog wel zo goed gecompenseerd door geen avond eten te nemen.
Eet eerst maar eens gewoon boterhammen ipv broodjes. Een broodje is 130 kcal, een boterham 80, en ik neem aan dat je het met vier boterhammen net zo goed redt.quote:Oja als ik 4 broodjes per dag eet, met 30+ kaas, 2 bekers melk, avond eten en 2 wiki's (= 2x 200ml. 21 kcl per 100ml)
Met broodjes bedoel ik boterhammen. Ik eet gewoon 's ochtends 2 en 's middags 2. En dat van dat ijs was een uitzondering omdat ik daar echt heel misselijk van werd, had daarom laat op de avond een banaan en een pannekoek gegeten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:53 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als je snoept kan dat een keer, zeker als je een feestje hebt, maar maaltijden gaan skippen is niet gezond. Dan mis je voedingsstoffen en je brengt je ritme in de war.
[..]
Eet eerst maar eens gewoon boterhammen ipv broodjes. Een broodje is 130 kcal, een boterham 80, en ik neem aan dat je het met vier boterhammen net zo goed redt.
Hierboven werd het ook al gezegd, maar probeer er wat regelmaat in te brengen.
's Ochtends twee boterhammen, 's middags twee en 's avonds normaal avondeten (met zo veel mogelijk groente, want dat vult, levert veel vezels en weinig kcal). Je broodbeleg maakt dan nog niet eens zo heel erg uit (al moet je het niet overdrijven natuurlijk). Verder tussendoor fruit, en qua drinken zoveel mogelijk water, en thee en koffie zonder suiker en melk.
Als mager beleg kun je magere kaas nemen, Slankie smeerkaas of kipfilet, of fruit. En doe extra rauwkost op je brood, zoals tomaat, komkommer en wortel, dat vult extra en levert weinig energie.
Het is echt niet erg als je iedere dag een pakje sultana tussendoor eet. Als dat iets is wat je erg lekker vindt of wat je gewend bent, dan kun je dat best doen. Als je jezelf te veel ontzegt wordt het namelijk ook erg moeilijk om vol te houden. Maar dan moet je natuurlijk niet in de val lopen door te denken "ik mag wel sultana" en meer dan een pakje te gaan eten, want er zit net zoveel in als in roomboterkoekjes.
Maar ijs, pannenkoeken, taart, snoep, frisdrank en alcoholische dranken kun je beter laten staan. Wat dat betreft doe je vreemde dingen met je eten. Aan de ene kant wil je geen taart eten op een feestje omdat je daar dik van wordt, maar je drink wel roomlikeur en eet snoep. Je eet een flink ijsje, maar slaat dan je avondeten over (althans, je vervangt het door een ook al niet magere pannenkoek). Dat soort dingen zijn slecht voor je lijf, maar je neemt ook jezelf ermee in de maling.
Ontgiften? is dat zoiets als een regelmaat krijgenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:06 schreef Blinky het volgende:
...verhaal...
Nee, dat is een speciaal dieet volgen om veel schadelijke stoffen uit je lichaam te krijgen, zodat je van binnen 'schoon' wordt. Een soort grote beurt voor binnen in je lichaam dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:09 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ontgiften? is dat zoiets als een regelmaat krijgen
Zie onder andere hier : www.orthica.nl/pdf/dieetformulieren/ontgiften.pdfquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef kikoooooo het volgende:
wat is ontgiften?
Dit gaat me toch net ietsjes te verquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zie onder andere hier : www.orthica.nl/pdf/dieetformulieren/ontgiften.pdf
(hiervoor heb je Acrobat Reader voor nodig)
Er zijn veel manieren om te ontgiften, zoals bijvoorbeeld Oosters ontgiften, maar ik hou gewoon het 'Nederlandse' (lees: doorgaans) eten aan.
Er zijn variaties mogelijk, thuis heb ik een boekje waar meer informatie met meerdere mogelijkheden,quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit gaat me toch net ietsjes te verik wil gerust afvallen, maar niet zo
Je kunt ook doorslaan natuurlijk. Echt zo'n Jo-jo for life dieet. Uberhaubt knap als mensen dit vol houden. Ook leuk als je na 12 dagen een verjaardag hebt, dan zit je de hele avond op de pot van de race omdat je helemaal niks meer gewend bent.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zie onder andere hier : www.orthica.nl/pdf/dieetformulieren/ontgiften.pdf
(hiervoor heb je Acrobat Reader voor nodig)
Er zijn veel manieren om te ontgiften, zoals bijvoorbeeld Oosters ontgiften, maar ik hou gewoon het 'Nederlandse' (lees: doorgaans) eten aan.
Ik had ook altijd de race, en dan at ik een paar dagen gezond en had ik het nog.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het lijkt me niet dat dat goed is, als je werkt. wel goed om een keer in de zoveel tijd te doen. het lijkt mij ook wel slim om het zelf te doen. ik heb altijd last van mn darmen, het enige waar ik echt tegen kan is salade en gekookte groente. bij de rest krijg ik meteen buikpijn en verstopping. zijn er nog speciale dingen waar je verder op moet letten? ik wil het wel een keer uitproberen.
dat doe ik altijd al. mijn vriend is mijn proefkonijn. iedere zaterdag kook ik voor hem iets dat ik vantevoren heb uitgezocht. dus daarmee is het wel goed vol te houdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
@goddess-in-heaven
Ik vond koken ook altijd leuk maar nu toch geen tijd meer voor met al dat sporten![]()
Misschien kan je je hobby 1x per week uitvoeren voor een feestmaal wat toch niet al te schadelijk is. Nieuwe uitdaging? Wanneer kan ik komen aanschuiven?![]()
Stuur em naar de snackbarquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat doe ik altijd al. mijn vriend is mijn proefkonijn. iedere zaterdag kook ik voor hem iets dat ik vantevoren heb uitgezocht. dus daarmee is het wel goed vol te houden(alleen wil hij weer ieder weekend gekruide kippenpoten uit de frituurpan..)
Ik heb geen diarree o.i.d. ik heb zeer waarschijnlijk een spastische darm. Dit is niet door de huisarts vastgesteld (ben nog nooit met mn klachten bij de huisarts geweest) Bij mijn moeder wel en die heeft dezelfde klachten als ik. Als ik suikers, vetten of gewoon iets teveel eet zwelt mijn buik meteen op. Mijn darmen zetten dan steeds op. Dit heeft verstopping tot gevolg. Ik heb dit bij veel producten. Bij vlees, bij aardappelen, bij pasta, bij brood, bij melkproducten etc. etc. Ik heb dan ook altijd buikpijn, de ene keer erger dan de andere keer. Het is dus ook belangrijk dat ik gezond eet, alleen hou ik teveel van 'verkeerd' voedsel....quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik had ook altijd de race, en dan at ik een paar dagen gezond en had ik het nog.
Maar als je gewoon normaal en gezond eet, en dat volhoudt dan gaat dat echt over.
Heb al 3 maanden geen last gehad, eerder anderom! Maar dan eet ik gewoon te weinig vet.
Bedankt voor je reactie. Ik zal ook zeker hetgeen je zegt in overweging nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Een keer ongezond eten is niks ergs aan hoor
Dat kun je ook bereiken door blijvend je eetpatroon te veranderen. Ik geloof in een goed onderhoud van een auto, dat je niet alleen met grote beurten de schade oplapt, maar altijd lief voor em bent. Zover je dat natuurlijk kan vergelijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik zal ook zeker hetgeen je zegt in overweging nemen.
Ik liep echter al een tijdje met het ontgiften in mijn hoofd. Ik denk dat je lichaam, net als een auto best een keer een grote beurt kan gebruiken. Gewoon om het een keer goed schoon te maken van binnen. Er zijn veel bijkomende voordelen die me aanspreken (onder andere mooiere en gladdere huid, beter in je vel, hoge weerstand en natuurlijk gezond en 'schoon' zijn van binnen). Eigenlijk is het een bijkomend voordeel dat je er van afvalt. Ik ben geen persoon die per se een maatje 36 wil en ook kan ik echt genieten van eten en wat dat betreft sta ik ook wel stevig in mijn schoenen en ben ik niet bang dat ik te ver doorschiet in het willen afvallen.
Klinkt lullig maar juist de "gebrekkige mensen" moeten extra goed opletten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen diarree o.i.d. ik heb zeer waarschijnlijk een spastische darm. Dit is niet door de huisarts vastgesteld (ben nog nooit met mn klachten bij de huisarts geweest) Bij mijn moeder wel en die heeft dezelfde klachten als ik. Als ik suikers, vetten of gewoon iets teveel eet zwelt mijn buik meteen op. Mijn darmen zetten dan steeds op. Dit heeft verstopping tot gevolg. Ik heb dit bij veel producten. Bij vlees, bij aardappelen, bij pasta, bij brood, bij melkproducten etc. etc. Ik heb dan ook altijd buikpijn, de ene keer erger dan de andere keer. Het is dus ook belangrijk dat ik gezond eet, alleen hou ik teveel van 'verkeerd' voedsel....
ik zit ook te overwegen of ik, via de huisarts, naar een dietist zal gaan. Al weet ik precies waar ik last van krijg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:47 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Klinkt lullig maar juist de "gebrekkige mensen" moeten extra goed opletten.
Ik vind het op zich een zegen dat ik geen darmklachten meer heb, dat motiveert wel enorm.
Had altijd overal maar pijn enzo, pijn went zelfs heel goed. Maar nu het weg is waardeer ik dat wel heel erg. Ben veel energieker, gelukkiger. Das eigenlijk niet in woorden uit te drukken, wat zulke verbeteringen voor positiefs brengen.
Ik heb ook veel darmklachten (crohn-achtig) en sinds ik een bodybuildersdieet doe heb ik vrijwel geen last meer. Ik begin 's ochtends met brinta met daaraan toegevoegd vezels en lijnzaad en ik eet veel vis en rijst. Tussendoor en 's avonds groente en crackers en minimaal 500ml kwark per dag.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit ook te overwegen of ik, via de huisarts, naar een dietist zal gaan. Al weet ik precies waar ik last van krijg.
Wat goed, das toch wel top dan ja! Ik hou ivm met spieropbouw ook veel rekening met eten, eiwit en glutamine, nu wel meer dan toen ik begon met lijnen. Ga na de vakantie nog creatine toevoegen maar had nog wel eens spierpijn en creatine geeft meer uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik heb ook veel darmklachten (crohn-achtig) en sinds ik een bodybuildersdieet doe heb ik vrijwel geen last meer. Ik begin 's ochtends met brinta met daaraan toegevoegd vezels en lijnzaad en ik eet veel vis en rijst. Tussendoor en 's avonds groente en crackers en minimaal 500ml kwark per dag.Misschien een tip voor je (en ja ik val af en doe aan spieropbouw).
Drink je nooit melk of melkproducten? Ik welquote:Op maandag 25 april 2005 23:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ontbijt (8.00 uur)
- 2 bruine boterhammen met Slankie en becel of linera boter
Wat is slankie?
En een glas verse jus, of een kopje thee met honing of een mandarijntje
Tussendoor (11.00 uur): plak ontbijtkoek
Lunch (13.00 uur): Kop soep (groenten, tomaten, kippen), 2 boterhammen met mager beleg 30+ kaas
Tussendoor (16.00 uur): Appeltje en rijstwafel
Diner (19.30 uur): 200 gram gekookte groenten of roergebakken met weinig olie, 100 gram rundvlees, kip of vis (niet gefrituurd uiteraard) volkorenmacaroni of aardappelen (matig, 100 gram ofzo)
Tussendoor (20.30 uur) yoghurt
Late trek: Cup a soup, rijstewafel, plakje ontbijtkoek (iets kiezen, niet alles)
Slankie = smeerkaasquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Drink je nooit melk of melkproducten? Ik welMagere yoghurt als tussendoortje of als ontbijt
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg nu 65-66 kilo
Als ik 64 weeg ga ik een nieuwe bikini halen
Ik wil een goudenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]watvoor bikini ga je kopen?
ik sta al sinds jaren niet meer op de weegschaal. Maar aan mijn buik zag ik wel ik iets ben afgevallen. over 2 maanden moet het wel in orde zijn.
gister wel een top dagje gehad. veel fruit en 's avonds slanke caesarsalad. en het enige wat ik heb gesnoept is een dropje
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gister wel een top dagje gehad. veel fruit en 's avonds slanke caesarsalad. en het enige wat ik heb gesnoept is een dropje
caesarsalad. bij ons thuis houdt dat in: sla met uit, gemarineerde kipfilet uit de grill, croutons (met italiaanse kruiden) en een yoghurtknoflook dressing. hmmm, krijg er weer zin inquote:Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef pietje-tering het volgende:
[..]
![]()
Wat is trouwens een ceasarsalad
Dus wat je bij de Mac krijgtquote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
caesarsalad. bij ons thuis houdt dat in: sla met uit, gemarineerde kipfilet uit de grill, croutons (met italiaanse kruiden) en een yoghurtknoflook dressing. hmmm, krijg er weer zin in
Way to goquote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben in 3 a 4 maanden 25 kilo afgevallen en weeg nu nog maar 80 kilomag ik een schouderklopje?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben in 3 a 4 maanden 25 kilo afgevallen en weeg nu nog maar 80 kilomag ik een schouderklopje?
ja het schijnt wel zo te zijn he. je ontwikkelt meer spier zodat je meer gaat wegen ofzo. maar nee ben nog niet gek veel aangekomen. zit al een tijdje op die 80 kilo, al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet gek lang sportquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef Nuek het volgende:
En kom je nu aan door het sporten, Bar? (ps voor en na foto please)
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkquote:Op woensdag 27 april 2005 08:49 schreef Nuek het volgende:
Douchie: teveel melkproducten is helemaal niet zo goed voor je dieet. Je huid blijft slap en papperig van melk. Kwark daarentegen is wel okVeel eiwitten ook. Een halve liter per dag eet ik er zelf van. Yummmm....
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja het schijnt wel zo te zijn he. je ontwikkelt meer spier zodat je meer gaat wegen ofzo. maar nee ben nog niet gek veel aangekomen. zit al een tijdje op die 80 kilo, al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet gek lang sport
lekker douchemeermin! bikini ziet er leuk uit. ben wel een beetje jaloers (ik moet nog ruim 10 weken voordat ik op vakantie ga)quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkMaar die huid is aardig strak geworden, stond er zelf van te kijken dat alles zo lekker weer terugveerde
![]()
Whoeiii Bikini's, kan ik me dus echt gek aan kopen.
Maar ben nog aant lijnen dus hou me in![]()
Heb wel een leuke van Simmer Style gekocht:
[afbeelding]
Overmorgen rond deze tijd lig ik onder een palmboom, moet toch iets aan![]()
En heb nog een roze van voor ik maat 46 kreeg en 3 O'neill badpakken dus daar moet ik de vakantie wel even mee doorkomen.
ja dankje en jij ook natuurlijk. geldt btw voor alle mensen die aan het afvallen zijn. het is echt inmens zwaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkMaar die huid is aardig strak geworden, stond er zelf van te kijken dat alles zo lekker weer terugveerde
![]()
Whoeiii Bikini's, kan ik me dus echt gek aan kopen.
Maar ben nog aant lijnen dus hou me in![]()
Heb wel een leuke van Simmer Style gekocht:
[afbeelding]
Overmorgen rond deze tijd lig ik onder een palmboom, moet toch iets aan![]()
En heb nog een roze van voor ik maat 46 kreeg en 3 O'neill badpakken dus daar moet ik de vakantie wel even mee doorkomen.
[..]
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.
In kilo's dan, qua kledingmaat gaat het wel snel.
Vond je opmerking dat je niet meer weet hoe de Mac er van binnen uitziet erg grappig en herkenbaar. Veel succes ook, keep up the good work![]()
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.
In kilo's dan, qua kledingmaat gaat het wel snel.
Vond je opmerking dat je niet meer weet hoe de Mac er van binnen uitziet erg grappig en herkenbaar. Veel succes ook, keep up the good work![]()
Ik ben niet jaloers, maar toch veel bak en braad plezier toegewenst....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
Thnx, nou wees maar niet jaloers want ik ga naar Orange County in Kemer, stond maandag nog in de krant : http://orangecounty.informatie.in/orangecounty.html
Maar het schijnt dat heel veel dingen nog niet af zijn, volgens sommigen die het gezien hebben nog een ware bouwput maar denk dat die nogal overdrijven (niemand heeft ook foto's daarvan, toch gek anno 2005).
Maar echt ontspannen op vakantie gaan is het niet.Maar goed, palmbomen hoef je niks aan te bouwen, en het weer schijnt goed te zijn en te blijven dus er zijn positieve kanten.
Ik zie het wel![]()
Zo snel gaat dat ook niet hoor spierweefsel verbranden, als je op een hoger trainings niveau gaat werk je meer aan de conditie dan aan vetverbranding (je verbrand trouwens nog steeds vet dan).quote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit heb ik ookis schijnbaar dus normaal, was al bang dat ik op een te hoog trainings-niveau zat zodat ik spieren zat te verbranden ipv vet
Maar ik dacht op het begin als je sporten i.c.m. lijnen, dan val je drastisch afquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat ook niet hoor spierweefsel verbranden, als je op een hoger trainings niveau gaat werk je meer aan de conditie dan aan vetverbranding (je verbrand trouwens nog steeds vet dan).
Ik denk niet dat je snel teveel traint of spieren verbrand door teveel trainen.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit heb ik ookis schijnbaar dus normaal, was al bang dat ik op een te hoog trainings-niveau zat zodat ik spieren zat te verbranden ipv vet
Ik heb me ook even aangemeldquote:
van die complimenten word ik niet moe hoor, laat ze maar blijven komenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je snel teveel traint of spieren verbrand door teveel trainen.
Al moet je wel genoeg eiwit eten om je spiermassa in stand te houden natuurlijk.
Maar trainen is altijd goed voor je lijn, hoe dan ook.
Ik heb wel na een heavy inspanning dat ik me een beetje meer opgeblazen voel en dikker lijk.
Misschien psygisch maar de volgende dag is dat weer weg dan. Soms met een bonuskilo op de weegschaal.Maar meestal niet, val weinig af dus.
Bar-Le-Duq, las nu pas dat je 25 kilo kwijt bent sinds 3 maanden.
Knap!![]()
![]()
Word je zeker ook wel moe van alle complimenten? Het gaat mij wel vervelen dat mensen me midden in de supermarkt aanschieten en roepen, wat ben je veel AFGEVALLEN!! Schaam ik me wel dood hahaha. En das in kilos minder dan jij.
Komt goed, dat bakplezier, het zal wel eerst kreeftfeest worden![]()
na de lunch kom ik op ongeveer 660 caloriën. ben ik wel tevreden over.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb me ook even aangemeld
Al 600 caloriën vandaag, gaat hard
En ik heb nog niet eens gelunched.
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Dat ziet er wel heel leuk uit! is dat allemaal gratis?quote:
Yeps! Ik heb eerder een account aangemaakt bij www.40punten.nl. Op zich ook een goeie starter maar je moet er wel voor betalen. En www.valtaf.nl is net zo goed! En gezellig ookquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel leuk uit! is dat allemaal gratis?
Ik heb me ook aangemeld!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Yeps! Ik heb eerder een account aangemaakt bij www.40punten.nl. Op zich ook een goeie starter maar je moet er wel voor betalen. En www.valtaf.nl is net zo goed! En gezellig ook
Goed zegquote:Op donderdag 28 april 2005 07:36 schreef DoucheMeermin het volgende:
Hallo mensen, mijn laatste berichtje hier voor de komende 2 weken.
Zal de topic missen![]()
Wou nog wel ff wat grappigs kwijt, ging gister naar de Makro voor wat korte broeken en een rokje, ik denk... een rokje... ik ga het gewoon doen, een rokje kopen! Jaren geen rokje aangehad.
Nou ja, ik een leuk rokje gevonden, maat 40 mee naar de paskamer.
Veels te groot, ik denk... huuuh? Verkeerd gekeken? Nee echt maat 40. Dus ik met een grote grijns maat 38 gepakt. Nog te groot, ik zeg tegen m'n vriend, ik snap hier niks van. Wil jij maat 36 eens pakken.
En die zat perfect. Ik denk, nou jaaaa, die maat klopt niet.
Nou ik heb de halve Makro gepast maar er was weinig meer van te maken dan die maat 36, ook met merkkleding zoals Brunotti S-jes of M-etjes. Wist echt niet wat me overkwam!
Want das gek, in m'n hoofd heb ik nog maat 46.
Affijn, me half failliet gekocht aan rokjes en korte broeken.
Ik naar m'n superslanke zus, die had nog een rokje maat 40 voor me dus daar zou ik nog langs gaan. Natuurlijk verteld van maatje 36.
Dus die zegt, pas dit rokje eens (sluwe blik erbij).
Dus schuif in dat rokje, ze zegt, ja hij zal wel krap zitten hoor. Dus rokje opgehaald, nee hoor, zit prima, ruimte zat. Ow zegt ze, das maf, die pas ik al 3 jaar niet, geef mij em eens.
Ze paste hem zelf ook weer hahaha, maar sluw was het wel. Mocht em alsnog wel lenen van haar. Dus dat was wel even kicken natuurlijk, de kleinste rokjes van je zus passen die altijd een perfecte maat heeft.
Als bonus ging ik net op de weegschaal staan: 69,5 kilo en das voor het eerst dat ik onder de 70 kilo ben. En daarmee heb ik op de valreep alle doelen voor m'n vakantie gehaald, al had maat 38 ook heel prima geweest hoor.
Overigens ben ik 1.70 dus vind het apart dat ik dan maatje 36 heb. Ik had als doel 58 kilo maar geloof dat ik daar niet meer achteraan moet streven.
Anyway, ik lul teveel over mezelfOver 2 weken kan ik vast weer heel wat afvallen
![]()
Ik wil iedereen veel succes wensen de komende weken, heb maar een beetje lak aan de weegschaal, dat zegt nog weinig dus.Liefs van hier, ik ga gauw een briefje tikken voor de huisoppas met belangrijke dingetjes en dan die koffer vullen.
Hou de moed erin!
Dan meld ik me net zo hard weer afquote:Op woensdag 27 april 2005 16:27 schreef Nuek het volgende:
De website staat de laatste tijd nogal in de belangstelling door tv en magazinesZou me niets verbazen dat je in de toekomst een beetje moet betalen.
Hihiquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef Blinky het volgende:
Mooi zo DoucheMeermin!!!
Ik weet ook nog hoe blij ik was dat ik weer een leuke broek aankon trekken van H&M in plaats van een grote maat. Ik heb ook tegen maat 46 aangezeten en ik wil eigenlijk het liefst naar 38.
Nuek, die site www.valtaf.nl is echt tof! Ik heb mij gisteren ook ingeschreven en het werkt nu al motiverend!
Gisteren heb ik op een home-trainer gezeten. Ik dacht niet dat ik het zou volhouden, aangezien ik op dit moment menstrueer en daar altijd veel last van heb (heel snel moe, enz) maar ik hield het goed vol vond ik zelf: 2x een kwartiertje en bijna 300KC verbrandToch mooi voor zo-even tussendoor.
muah.. 1,40 voor 3 maand (zoals bv. www.40punten.nl) heb ik er wel voor over.quote:
Yes!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:50 schreef Nuek het volgende:
Vandaag wordt weer een goeie gemotiveerde dag.![]()
Hier dan: Vanavond verjaardag van de oma van mijn vriendin: Taart + Chineesquote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Vandaag een probleem: afscheid van een collega. Dat betekent dus: Taart. was ik net zo goed bezig!
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Vandaag een probleem: afscheid van een collega. Dat betekent dus: Taart. was ik net zo goed bezig!
Zorg ervoor dat je geen honger hebt voordat je erheen gaat! Eet een bak kwark ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!
dit weekend oninginnedag, is hetzelfde probleem. dan loop je de hele dag tussen de friet en shoarma luchten en dan krijg ik ook echt honger. maarja... beetje opletten dat ik niet teveel eet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!
Probeer het gewoon positief te bekijken. Beter vijf kilo eraf dan vijf kilo erbij. Positief blijven denken is m.i. toch wel heel belangrijk als je af wilt vallen. =)quote:Op donderdag 28 april 2005 09:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind het echt zo goed dat jullie allemaal zo in 3 maanden 40 kilo af kunnen vallen.
En ik doe al 2 jaar over 5 kilo
Pfff.. Nu moet het echt een keer lukken
In de stad gewoon snel de friettenten voorbij lopen. En niet teveel aan snoepen in huis halen. Voor mij is het bijvoorbeeld ook een stimulans dat de kast met eten nogal ver van de computer ligt, dus als ik zit te Fok!ken, eet ik bijna niks!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:44 schreef akkien het volgende:
ik kom me ook melden...
ik ben 1.73 lang en afhankelijk van de weegschaal waar ik op sta varieert mn gewicht tussen de 64 en 67 kilo. De afgelopen tijd ben ik heel erg afgevallen door persoonlijke problemen. Nu gaat alles weer hardstikke goed maar wil ik liever niet meer aankomen en liever zelfs nog iets afvallen. 60 kilo lijkt me een erg mooi streven nl.
Ik eet 's ochtends al brinta met halfvolle melk
tussen de middag brood met vlokken of kaas en komkommer
en avondeten
Ik moet mezelf alleen aanleren om tussendoor niet te snoepen etc. En gister had ik weer een pudding voor mezelf gekocht...da is dus ook erg slecht
Ik ben geen verdriet eter, dus dat scheelt gelukkig. Ik laat me alleen door eten in de verleiding brengen, zeker als ik me verveel.
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:47 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou... Ik weet nu wat écht goed helpt.... Als je vriendin het uitmaakt.. En je bent nogal serieus op relatiegebied.. Dan ben je in 2 weken zo 4 kilo kwijt..![]()
![]()
Maar net ook weer getraind, eerst 204 Kc verbrand en daarna een half uur krachttraining
Deze hele week is eigenlijk een probleem geweest, met school had ik activiteitenweek(dus geen les en de naam zegt het al verschillende activiteiten).quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.
Ik ook niet. Volgens mij is de kans op blessures is ook vele malen groter als je zonder warming up aan de gewichten gaat hangen. Daarnaast trek ik het niet eens meer om na mijn beenspieroefeningen nog 3 kwartier op een crosswalker te staan...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoezo dat?Nog niet van gehoord...
Dat lijkt me ook de beste instelling, als in: de instelling waarmee je het het langste volhoudt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
Balen, ben nu al ruim 2 weken bezig maar ben nog maar 1 kilo afgevallen. De wijzer blijft zeer hardnekkig ook 65 staan. Het gekke is dat ik me wel dunner voel. Ik merk het aan mijn broeken. Nou ja, we zien wel. Ik zit toruwens niet zo met Koninginnedag. Ik weet gewoon dat ik op die dagen echt niet aan gezond eten denk. Ga gewoon lekker aan het bier en de shoarma of wat dan ook. Dat is enkel een probleem als je daarvoor op een hongerdieet zat, dan kom je daar wel van aan, maar ik eet normaal en gezond minus snoep en koek..Dus ik kan wel wat hebben.
Als je eerst zou gaan cardio'en heb je al een bepaalde stof in je lichaam verbruikt, die helpt bij krachttraining. Als die al op is, gaat de krachttraining dus moeilijker. Zoiets is het iig.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoezo dat?Nog niet van gehoord...
Was het niet zo dat je koolhydraten etc. verbruikt bij je krachttraining, en als je dan erna nog cardio gaat doen je meer je vet gaat aanspreken?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef Actress het volgende:
[..]
Als je eerst zou gaan cardio'en heb je al een bepaalde stof in je lichaam verbruikt, die helpt bij krachttraining. Als die al op is, gaat de krachttraining dus moeilijker. Zoiets is het iig.
Afgelopen vrijdag bij de borrel heb ik alleen maar jus d' orange op. En komkommer. Geen kaasblokjes, geen gefrituurde hapjes, geen plakjes worst.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit weekend oninginnedag, is hetzelfde probleem. dan loop je de hele dag tussen de friet en shoarma luchten en dan krijg ik ook echt honger. maarja... beetje opletten dat ik niet teveel eet.
Nee, ik sport helaas niet zoveel, ik hou er helemaal niet van! Maar ik pas beweging in mijn dagelijkse bezigheden. Zo werk ik bv. een half uur lopen van het station, dus als ik wegga doe ik loopschoenen aan en loop ik ernaar toe. Deze week ga ik eens proberen naar mijn werk te fietsen (zal ong. 45 minuten-een uur fietsen zijn). Zo werkt bewegen voor mij het fijnste; echt naar de sportschool gaan, is niks voor mij.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste instelling, als in: de instelling waarmee je het het langste volhoudt.
Misschien ben je in gewicht nog niet veel afgevallen maar wel in omvang, dus dat je wel strakker bent geworden zeg maar. Sport je veel?
Ik dacht dat, wanneer je die volgorde aanhoudt, je juist spierweefsel ging verbranden? Staat er ook nog een bepaalde tijd voor de twee verschillende soorten training? I.v.m verbranding enzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag bij de borrel heb ik alleen maar jus d' orange op. En komkommer. Geen kaasblokjes, geen gefrituurde hapjes, geen plakjes worst.Ik ben best wel een beetje trots op mezelf. En Koninginnedag viel ook erg mee. Als je veel water drinkt van tevoren en de eettentjes een beetje vermijd is het best te doen.
Gisteren heb ik ook op een home-trainer gezeten. Ik hield het niet zo lang vol omdat het zo warm was, maar het scheelt toch weer ruim 200 calorieen. En twee keer een kwartier is altijd nog beter dan niets. Daarna lekker douchen en heerljik in slaap vallen.
Gisteren heb ik mij ook gewogen. Er was anderhalve kilo vanaf. Het is niet helemaal eerlijk, want vorige week zondag heb ik mij 's avonds gewogen nét voordat ik ongesteld werd (of het net al was). En dat scheelt ook allemaal. Maar ik ga wel vol goede moed deze week weer verder. In het weekend zag ik een fokders met mooie bikini's en dat lonkte toch wel heel erg. Dus met dat in het achterhoofd moet het gewoon lukken!
nee dat is alleen als je echt als een dolleman(en dan ook echt als een dolleman) aan de cardio gaat, heel veel mensen doen(kunnen...) dat niet en lopen/fietsen wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik dacht dat, wanneer je die volgorde aanhoudt, je juist spierweefsel ging verbranden? Staat er ook nog een bepaalde tijd voor de twee verschillende soorten training? I.v.m verbranding enzo?
Prima!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook trots op mezelf. Met koninginnedag wel de fout ingegaan. Maarja dat kon ook bijna niet anders (helaas verkopen ze geen licht belegde broodjes of salades) maar toch niet teveel gegeten. Zondag veel salade en fruit gegeten en 's avonds vis.
ik begin nu wel echt te merken dat ik aan het afvallen ben. Mijn buik is platter, ik heb ook minder last van mijn buik (afvallen heeft voor mij 2 redenen) dus ben op de goeie weg!
Heel goed! Ik moet ook elke dag fietsen en vond het ook eerst erg irritant, maar nu vind ik het heerlijk. Ik heb de neiging om altijd zo snel mogelijk te vinden, nadeel is dat ik buiten adem op mijn werk aankom en helemaal bezweet. En dan moet de dag nog beginnen. Maar een goede deodorant doet wonderen en na een tijdje voel je je weer beter. En het is heel goed voor je conditie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef kultivate het volgende:
Sindskort 2 weken loop ik nu stage en om daar te komen moet ik elke dag een half uur heen en een half uur terug naar en van het station fietsen. In het begin vond ik dat super irritant (dacht er zelfs over om een auto te kopen) maar na 2 weken ben ik 4 kilo afgevallen. Woog 90 (ben 1.87) en weeg nu 86, dus het fietsen is ook gelijk veel minder irritant en ik blijf de komende 5 maanden lekker doorfietsen. Goed voor mijn conditie en voor mijn lijn?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef kultivate het volgende:
Sindskort 2 weken loop ik nu stage en om daar te komen moet ik elke dag een half uur heen en een half uur terug naar en van het station fietsen. In het begin vond ik dat super irritant (dacht er zelfs over om een auto te kopen) maar na 2 weken ben ik 4 kilo afgevallen. Woog 90 (ben 1.87) en weeg nu 86, dus het fietsen is ook gelijk veel minder irritant en ik blijf de komende 5 maanden lekker doorfietsen. Goed voor mijn conditie en voor mijn lijn?![]()
Zoveel mogelijk, maar minstens 2 literquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef kultivate het volgende:
en natuurlijk lekker de hele dag water drinken![]()
Dat klopt. Maar verschillende soorten eten zijn lekker. Salade is overheerlijk verkoelend op een zomerse dag. Water is heerlijk dorstlessend. Alles staat in verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Blinky het volgende:
Vroeger was ik een verwend kind dat dit-en-dit-en-dit niet lustte. En ik kreeg mijn moeder zover om de soms 2 dingen te koken omdat ik besloten had om iets niet meer lekker te vinden (ik praat nu over een jaar of 10, 11).
Lovehandles zijn op zich wel okéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]!
Ik weet niet hoeveel kilocalorieen er in blinkybier zitten.....misschien is dat wel de oorzaak van mijn lovehandletjes
Ik lust alles. Ik vind alles lekker. Hoe meer hoe beter. Hoe ongezonder hoe beter.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar verschillende soorten eten zijn lekker. Salade is overheerlijk verkoelend op een zomerse dag. Water is heerlijk dorstlessend. Alles staat in verhouding.
Vroeger was ik een verwend kind dat dit-en-dit-en-dit niet lustte. En ik kreeg mijn moeder zover om de soms 2 dingen te koken omdat ik besloten had om iets niet meer lekker te vinden (ik praat nu over een jaar of 10, 11). Heel lang had ik een houding 'wat de boer niet kent dat eet 'ie niet', maar de daarna opgedane ervaring leert dat je wat dat betreft uitermate goed je horizon kunt verbreden. Ik eet nu veel meer dingen en sta ook veel meer open om eten te proberen. Gezond eten, that is. Variatie is hierin het sleutelwoord.
Ik drink als ik uit ga cola light met een schijfje citroen. Maar dat deed ik ook voordat ik aan mijn gezondheid dacht. Als ik echt alcohol wil drinken hou ik het bij 1 of 2 glazen wijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik ga geregeld uit, drinken jullie ook hier water, want anders betekent het nooit meer dronken zijn?ochja je moet er wat voor over hebben
weeg vandaag 85,0quote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik weeg nu 86,5zal volgende week wel een update houden
ik ga voor 77 kg liefst voor 18 juli
Dat lijkt me een normaal en goed gewicht hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:09 schreef Blinker het volgende:
Ik wil ook proberen wat af te slanken voor de zomer
Ben al wel een stuk minder gaan eten etc, maar ik vroeg me af hoeveel zou ik eigenlijk moeten eten om een beetje redelijk af te vallen.
Ik ben 19 jaar, weeg 80 kilo en ben 1m93 ongeveer.
Ik weeg 64 kiloquote:Op woensdag 27 april 2005 08:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg nu 65-66 kilo
Als ik 64 weeg ga ik een nieuwe bikini halen
Ja heel leuk lovehandels of een zwemband, maar niet bij mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lovehandles zijn okay!
Verder ook goed bezig!
Ik ga morgen weer fitnessen, ff mezelf een schop onder m'n kont geven, want ik ga de laatste tijd veel te weinig
holas ik ben zwahiel!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lovehandles zijn okay!
Verder ook goed bezig!
Ik ga morgen weer fitnessen, ff mezelf een schop onder m'n kont geven, want ik ga de laatste tijd veel te weinig
moet je 's nagaan wat er was gebeurt als je je hele leven lang al ong 3 tot 4 uur in week had gebokstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja heel leuk lovehandels of een zwemband, maar niet bij mijGhehe
Ik voel me echt super fit.. 2x per week spinnen uurtje zwemmen uurtje boksen gewoon gezond eten wat ik lekker vind
85quote:Op woensdag 27 april 2005 09:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Ik weeg nu 86,5zal volgende week wel een update houden
ik ga voor 77 kg liefst voor 18 juli
Ik ben er net een maandje mee bezigquote:Op woensdag 11 mei 2005 01:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
moet je 's nagaan wat er was gebeurt als je je hele leven lang al ong 3 tot 4 uur in week had gebokst
Dan had je nu geen vetjes meer over bedoel je?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan had je nu geen hersencel meer over
Maandag: spinnenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt mee danIk weet alleen dat wetenschappelijk aangetoond is dat boksen op de lange termijn absoluut schade aan je hersenen toebrengt... maar bij jou is dat dus nog niet in studieprestaties te merken
Ik heb het overigens ook overwogen, voor twee uurtjes per week ofzo... maar aangezien ik nog wel eens last wil hebben van hoofdpijn zou dat wel de goden verzoeken zijn natuurlijk...
Ma/Woe/Vrij - Hardlopenquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Maandag: spinnen
Dinsdag: zwemmen
Woensdag: kickboksen
of
Donderdag: boksen
Vrijdag: spinnen
en nog ergens skatenen als het mooi weer is natuurlijk vaak zwemmen en naar het strand
Ik ben er pas sinds 2 weken mee begonnenquote:Op donderdag 12 mei 2005 09:18 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ma/Woe/Vrij - Hardlopenand that's it
Val je wel goed af? of ook super langzaam?
Damnquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben er pas sinds 2 weken mee begonnen
En ik woog meer dan 2 weken geleden iets van 67 en nu 64Dus er is wat af
![]()
Mag ook wel na 2 jaarIk woog eerst 72 dus ik kom er nog wel
![]()
Alleen niemand ziet verschil![]()
En nu nog even 3 kilo er afof wat centimeters
Het gaat om de centimetersquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Damnverlies alleen maar cm's wordt je ook neit gemotiveerd kwa gewicht hetzelfde min of meer , moet nu wel een riem op de broek, anders roetsjt die me af
.
dat schadelijke valt wel mee, elke sport heeft z'n nadelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt mee danIk weet alleen dat wetenschappelijk aangetoond is dat boksen op de lange termijn absoluut schade aan je hersenen toebrengt... maar bij jou is dat dus nog niet in studieprestaties te merken
Ik heb het overigens ook overwogen, voor twee uurtjes per week ofzo... maar aangezien ik nog wel eens last wil hebben van hoofdpijn zou dat wel de goden verzoeken zijn natuurlijk...
Je kunt ook wel afvallen zonder te sporten hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:03 schreef kultivate het volgende:
Ik fiets elke dag een uur (deze hele week alleen niet omdat ik de auto de hele week kan lenen)
Op vrijdag trainen.
Zaterdag wedstrijd.
Verder eet ik een stuk gezonder, elke dag bruin brood en niet meer tijdens de pauze op school snickers enz eten. Ben nu 5 kilo kwijt. Ben alleen bang dat wanneer ik een week niet meer fiets ik dus ook niet meer afval maar ja dat zie ik daarna wel weer.
je avatar hequote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Elke sport heeft z'n nadelen ja, maar kans op hersenbeschadiging vind ik wel een groot nadeel
En erg slim ben je niet, want ik ben manDat staat zelfs in m'n profiel
Maar ik denk dat ik maar iets anders ga doen dan boksen, moet nog ff kijken wat
Chocola is dodelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:53 schreef MaRySe het volgende:
vorige week helemaal chocola gegeten en al :/ En de zomer is er al bijna![]()
Heb nu weer gezond ontbeten met broodje kaas fruit en yoghurt
Het is nog geen zomerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:22 schreef Nuek het volgende:
Kan iemand de topictitel aanpassen?
'Slank na de zomer' svp!
Alsof jij nog slank de zomer in gaatquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Het is nog geen zomer![]()
21 juni is het zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |