quote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben in 3 a 4 maanden 25 kilo afgevallen en weeg nu nog maar 80 kilomag ik een schouderklopje?
Dat ziet er wel heel leuk uit! is dat allemaal gratis?quote:
Yeps! Ik heb eerder een account aangemaakt bij www.40punten.nl. Op zich ook een goeie starter maar je moet er wel voor betalen. En www.valtaf.nl is net zo goed! En gezellig ookquote:Op woensdag 27 april 2005 14:05 schreef Blinky het volgende:
[..]
Dat ziet er wel heel leuk uit! is dat allemaal gratis?
Ik heb me ook aangemeld!quote:Op woensdag 27 april 2005 16:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Yeps! Ik heb eerder een account aangemaakt bij www.40punten.nl. Op zich ook een goeie starter maar je moet er wel voor betalen. En www.valtaf.nl is net zo goed! En gezellig ook
Goed zegquote:Op donderdag 28 april 2005 07:36 schreef DoucheMeermin het volgende:
Hallo mensen, mijn laatste berichtje hier voor de komende 2 weken.
Zal de topic missen![]()
Wou nog wel ff wat grappigs kwijt, ging gister naar de Makro voor wat korte broeken en een rokje, ik denk... een rokje... ik ga het gewoon doen, een rokje kopen! Jaren geen rokje aangehad.
Nou ja, ik een leuk rokje gevonden, maat 40 mee naar de paskamer.
Veels te groot, ik denk... huuuh? Verkeerd gekeken? Nee echt maat 40. Dus ik met een grote grijns maat 38 gepakt. Nog te groot, ik zeg tegen m'n vriend, ik snap hier niks van. Wil jij maat 36 eens pakken.
En die zat perfect. Ik denk, nou jaaaa, die maat klopt niet.
Nou ik heb de halve Makro gepast maar er was weinig meer van te maken dan die maat 36, ook met merkkleding zoals Brunotti S-jes of M-etjes. Wist echt niet wat me overkwam!
Want das gek, in m'n hoofd heb ik nog maat 46.
Affijn, me half failliet gekocht aan rokjes en korte broeken.
Ik naar m'n superslanke zus, die had nog een rokje maat 40 voor me dus daar zou ik nog langs gaan. Natuurlijk verteld van maatje 36.
Dus die zegt, pas dit rokje eens (sluwe blik erbij).
Dus schuif in dat rokje, ze zegt, ja hij zal wel krap zitten hoor. Dus rokje opgehaald, nee hoor, zit prima, ruimte zat. Ow zegt ze, das maf, die pas ik al 3 jaar niet, geef mij em eens.
Ze paste hem zelf ook weer hahaha, maar sluw was het wel. Mocht em alsnog wel lenen van haar. Dus dat was wel even kicken natuurlijk, de kleinste rokjes van je zus passen die altijd een perfecte maat heeft.
Als bonus ging ik net op de weegschaal staan: 69,5 kilo en das voor het eerst dat ik onder de 70 kilo ben. En daarmee heb ik op de valreep alle doelen voor m'n vakantie gehaald, al had maat 38 ook heel prima geweest hoor.
Overigens ben ik 1.70 dus vind het apart dat ik dan maatje 36 heb. Ik had als doel 58 kilo maar geloof dat ik daar niet meer achteraan moet streven.
Anyway, ik lul teveel over mezelfOver 2 weken kan ik vast weer heel wat afvallen
![]()
Ik wil iedereen veel succes wensen de komende weken, heb maar een beetje lak aan de weegschaal, dat zegt nog weinig dus.Liefs van hier, ik ga gauw een briefje tikken voor de huisoppas met belangrijke dingetjes en dan die koffer vullen.
Hou de moed erin!
Dan meld ik me net zo hard weer afquote:Op woensdag 27 april 2005 16:27 schreef Nuek het volgende:
De website staat de laatste tijd nogal in de belangstelling door tv en magazinesZou me niets verbazen dat je in de toekomst een beetje moet betalen.
Hihiquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef Blinky het volgende:
Mooi zo DoucheMeermin!!!
Ik weet ook nog hoe blij ik was dat ik weer een leuke broek aankon trekken van H&M in plaats van een grote maat. Ik heb ook tegen maat 46 aangezeten en ik wil eigenlijk het liefst naar 38.
Nuek, die site www.valtaf.nl is echt tof! Ik heb mij gisteren ook ingeschreven en het werkt nu al motiverend!
Gisteren heb ik op een home-trainer gezeten. Ik dacht niet dat ik het zou volhouden, aangezien ik op dit moment menstrueer en daar altijd veel last van heb (heel snel moe, enz) maar ik hield het goed vol vond ik zelf: 2x een kwartiertje en bijna 300KC verbrandToch mooi voor zo-even tussendoor.
muah.. 1,40 voor 3 maand (zoals bv. www.40punten.nl) heb ik er wel voor over.quote:
Yes!quote:Op donderdag 28 april 2005 09:50 schreef Nuek het volgende:
Vandaag wordt weer een goeie gemotiveerde dag.![]()
Hier dan: Vanavond verjaardag van de oma van mijn vriendin: Taart + Chineesquote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Vandaag een probleem: afscheid van een collega. Dat betekent dus: Taart. was ik net zo goed bezig!
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:15 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Vandaag een probleem: afscheid van een collega. Dat betekent dus: Taart. was ik net zo goed bezig!
Zorg ervoor dat je geen honger hebt voordat je erheen gaat! Eet een bak kwark ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!
dit weekend oninginnedag, is hetzelfde probleem. dan loop je de hele dag tussen de friet en shoarma luchten en dan krijg ik ook echt honger. maarja... beetje opletten dat ik niet teveel eet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ik ook probleem: maandelijkse borrel. Water drinken zou mij dan nog prima lukken denk ik, of iets zonder koolzuur (sapje ofzo) maar er liggen ook gefrituurde hapjes en blokjes kaas en stukjes vlees. Maar ik ga het proberen om me er niet door te laten verleiden!!!
Probeer het gewoon positief te bekijken. Beter vijf kilo eraf dan vijf kilo erbij. Positief blijven denken is m.i. toch wel heel belangrijk als je af wilt vallen. =)quote:Op donderdag 28 april 2005 09:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind het echt zo goed dat jullie allemaal zo in 3 maanden 40 kilo af kunnen vallen.
En ik doe al 2 jaar over 5 kilo
Pfff.. Nu moet het echt een keer lukken
In de stad gewoon snel de friettenten voorbij lopen. En niet teveel aan snoepen in huis halen. Voor mij is het bijvoorbeeld ook een stimulans dat de kast met eten nogal ver van de computer ligt, dus als ik zit te Fok!ken, eet ik bijna niks!quote:Op zaterdag 30 april 2005 13:44 schreef akkien het volgende:
ik kom me ook melden...
ik ben 1.73 lang en afhankelijk van de weegschaal waar ik op sta varieert mn gewicht tussen de 64 en 67 kilo. De afgelopen tijd ben ik heel erg afgevallen door persoonlijke problemen. Nu gaat alles weer hardstikke goed maar wil ik liever niet meer aankomen en liever zelfs nog iets afvallen. 60 kilo lijkt me een erg mooi streven nl.
Ik eet 's ochtends al brinta met halfvolle melk
tussen de middag brood met vlokken of kaas en komkommer
en avondeten
Ik moet mezelf alleen aanleren om tussendoor niet te snoepen etc. En gister had ik weer een pudding voor mezelf gekocht...da is dus ook erg slecht
Ik ben geen verdriet eter, dus dat scheelt gelukkig. Ik laat me alleen door eten in de verleiding brengen, zeker als ik me verveel.
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.quote:Op vrijdag 29 april 2005 21:47 schreef stijgende_ster het volgende:
Nou... Ik weet nu wat écht goed helpt.... Als je vriendin het uitmaakt.. En je bent nogal serieus op relatiegebied.. Dan ben je in 2 weken zo 4 kilo kwijt..![]()
![]()
Maar net ook weer getraind, eerst 204 Kc verbrand en daarna een half uur krachttraining
Deze hele week is eigenlijk een probleem geweest, met school had ik activiteitenweek(dus geen les en de naam zegt het al verschillende activiteiten).quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:09 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.
Ik ook niet. Volgens mij is de kans op blessures is ook vele malen groter als je zonder warming up aan de gewichten gaat hangen. Daarnaast trek ik het niet eens meer om na mijn beenspieroefeningen nog 3 kwartier op een crosswalker te staan...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoezo dat?Nog niet van gehoord...
Dat lijkt me ook de beste instelling, als in: de instelling waarmee je het het langste volhoudt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 15:15 schreef Aventura het volgende:
Balen, ben nu al ruim 2 weken bezig maar ben nog maar 1 kilo afgevallen. De wijzer blijft zeer hardnekkig ook 65 staan. Het gekke is dat ik me wel dunner voel. Ik merk het aan mijn broeken. Nou ja, we zien wel. Ik zit toruwens niet zo met Koninginnedag. Ik weet gewoon dat ik op die dagen echt niet aan gezond eten denk. Ga gewoon lekker aan het bier en de shoarma of wat dan ook. Dat is enkel een probleem als je daarvoor op een hongerdieet zat, dan kom je daar wel van aan, maar ik eet normaal en gezond minus snoep en koek..Dus ik kan wel wat hebben.
Als je eerst zou gaan cardio'en heb je al een bepaalde stof in je lichaam verbruikt, die helpt bij krachttraining. Als die al op is, gaat de krachttraining dus moeilijker. Zoiets is het iig.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:48 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hoezo dat?Nog niet van gehoord...
Was het niet zo dat je koolhydraten etc. verbruikt bij je krachttraining, en als je dan erna nog cardio gaat doen je meer je vet gaat aanspreken?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:00 schreef Actress het volgende:
[..]
Als je eerst zou gaan cardio'en heb je al een bepaalde stof in je lichaam verbruikt, die helpt bij krachttraining. Als die al op is, gaat de krachttraining dus moeilijker. Zoiets is het iig.
Afgelopen vrijdag bij de borrel heb ik alleen maar jus d' orange op. En komkommer. Geen kaasblokjes, geen gefrituurde hapjes, geen plakjes worst.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dit weekend oninginnedag, is hetzelfde probleem. dan loop je de hele dag tussen de friet en shoarma luchten en dan krijg ik ook echt honger. maarja... beetje opletten dat ik niet teveel eet.
Nee, ik sport helaas niet zoveel, ik hou er helemaal niet van! Maar ik pas beweging in mijn dagelijkse bezigheden. Zo werk ik bv. een half uur lopen van het station, dus als ik wegga doe ik loopschoenen aan en loop ik ernaar toe. Deze week ga ik eens proberen naar mijn werk te fietsen (zal ong. 45 minuten-een uur fietsen zijn). Zo werkt bewegen voor mij het fijnste; echt naar de sportschool gaan, is niks voor mij.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:08 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste instelling, als in: de instelling waarmee je het het langste volhoudt.
Misschien ben je in gewicht nog niet veel afgevallen maar wel in omvang, dus dat je wel strakker bent geworden zeg maar. Sport je veel?
Ik dacht dat, wanneer je die volgorde aanhoudt, je juist spierweefsel ging verbranden? Staat er ook nog een bepaalde tijd voor de twee verschillende soorten training? I.v.m verbranding enzo?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
eerst krachttraining, daarna pas de cardio. Andersom heeft weinig zit qua krachttraining.
quote:Op maandag 2 mei 2005 09:19 schreef Blinky het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag bij de borrel heb ik alleen maar jus d' orange op. En komkommer. Geen kaasblokjes, geen gefrituurde hapjes, geen plakjes worst.Ik ben best wel een beetje trots op mezelf. En Koninginnedag viel ook erg mee. Als je veel water drinkt van tevoren en de eettentjes een beetje vermijd is het best te doen.
Gisteren heb ik ook op een home-trainer gezeten. Ik hield het niet zo lang vol omdat het zo warm was, maar het scheelt toch weer ruim 200 calorieen. En twee keer een kwartier is altijd nog beter dan niets. Daarna lekker douchen en heerljik in slaap vallen.
Gisteren heb ik mij ook gewogen. Er was anderhalve kilo vanaf. Het is niet helemaal eerlijk, want vorige week zondag heb ik mij 's avonds gewogen nét voordat ik ongesteld werd (of het net al was). En dat scheelt ook allemaal. Maar ik ga wel vol goede moed deze week weer verder. In het weekend zag ik een fokders met mooie bikini's en dat lonkte toch wel heel erg. Dus met dat in het achterhoofd moet het gewoon lukken!
nee dat is alleen als je echt als een dolleman(en dan ook echt als een dolleman) aan de cardio gaat, heel veel mensen doen(kunnen...) dat niet en lopen/fietsen wat.quote:Op maandag 2 mei 2005 11:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik dacht dat, wanneer je die volgorde aanhoudt, je juist spierweefsel ging verbranden? Staat er ook nog een bepaalde tijd voor de twee verschillende soorten training? I.v.m verbranding enzo?
Prima!!!quote:Op maandag 2 mei 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
![]()
ik ben ook trots op mezelf. Met koninginnedag wel de fout ingegaan. Maarja dat kon ook bijna niet anders (helaas verkopen ze geen licht belegde broodjes of salades) maar toch niet teveel gegeten. Zondag veel salade en fruit gegeten en 's avonds vis.
ik begin nu wel echt te merken dat ik aan het afvallen ben. Mijn buik is platter, ik heb ook minder last van mijn buik (afvallen heeft voor mij 2 redenen) dus ben op de goeie weg!
Heel goed! Ik moet ook elke dag fietsen en vond het ook eerst erg irritant, maar nu vind ik het heerlijk. Ik heb de neiging om altijd zo snel mogelijk te vinden, nadeel is dat ik buiten adem op mijn werk aankom en helemaal bezweet. En dan moet de dag nog beginnen. Maar een goede deodorant doet wonderen en na een tijdje voel je je weer beter. En het is heel goed voor je conditie.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef kultivate het volgende:
Sindskort 2 weken loop ik nu stage en om daar te komen moet ik elke dag een half uur heen en een half uur terug naar en van het station fietsen. In het begin vond ik dat super irritant (dacht er zelfs over om een auto te kopen) maar na 2 weken ben ik 4 kilo afgevallen. Woog 90 (ben 1.87) en weeg nu 86, dus het fietsen is ook gelijk veel minder irritant en ik blijf de komende 5 maanden lekker doorfietsen. Goed voor mijn conditie en voor mijn lijn?![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef kultivate het volgende:
Sindskort 2 weken loop ik nu stage en om daar te komen moet ik elke dag een half uur heen en een half uur terug naar en van het station fietsen. In het begin vond ik dat super irritant (dacht er zelfs over om een auto te kopen) maar na 2 weken ben ik 4 kilo afgevallen. Woog 90 (ben 1.87) en weeg nu 86, dus het fietsen is ook gelijk veel minder irritant en ik blijf de komende 5 maanden lekker doorfietsen. Goed voor mijn conditie en voor mijn lijn?![]()
Zoveel mogelijk, maar minstens 2 literquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef kultivate het volgende:
en natuurlijk lekker de hele dag water drinken![]()
Dat klopt. Maar verschillende soorten eten zijn lekker. Salade is overheerlijk verkoelend op een zomerse dag. Water is heerlijk dorstlessend. Alles staat in verhouding.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 17:47 schreef Blinky het volgende:
Vroeger was ik een verwend kind dat dit-en-dit-en-dit niet lustte. En ik kreeg mijn moeder zover om de soms 2 dingen te koken omdat ik besloten had om iets niet meer lekker te vinden (ik praat nu over een jaar of 10, 11).
Lovehandles zijn op zich wel okéquote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:32 schreef nixxx het volgende:
[..]!
Ik weet niet hoeveel kilocalorieen er in blinkybier zitten.....misschien is dat wel de oorzaak van mijn lovehandletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |