Dit gaat me toch net ietsjes te verquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zie onder andere hier : www.orthica.nl/pdf/dieetformulieren/ontgiften.pdf
(hiervoor heb je Acrobat Reader voor nodig)
Er zijn veel manieren om te ontgiften, zoals bijvoorbeeld Oosters ontgiften, maar ik hou gewoon het 'Nederlandse' (lees: doorgaans) eten aan.
Er zijn variaties mogelijk, thuis heb ik een boekje waar meer informatie met meerdere mogelijkheden,quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit gaat me toch net ietsjes te verik wil gerust afvallen, maar niet zo
Je kunt ook doorslaan natuurlijk. Echt zo'n Jo-jo for life dieet. Uberhaubt knap als mensen dit vol houden. Ook leuk als je na 12 dagen een verjaardag hebt, dan zit je de hele avond op de pot van de race omdat je helemaal niks meer gewend bent.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:14 schreef Blinky het volgende:
[..]
Zie onder andere hier : www.orthica.nl/pdf/dieetformulieren/ontgiften.pdf
(hiervoor heb je Acrobat Reader voor nodig)
Er zijn veel manieren om te ontgiften, zoals bijvoorbeeld Oosters ontgiften, maar ik hou gewoon het 'Nederlandse' (lees: doorgaans) eten aan.
Ik had ook altijd de race, en dan at ik een paar dagen gezond en had ik het nog.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
het lijkt me niet dat dat goed is, als je werkt. wel goed om een keer in de zoveel tijd te doen. het lijkt mij ook wel slim om het zelf te doen. ik heb altijd last van mn darmen, het enige waar ik echt tegen kan is salade en gekookte groente. bij de rest krijg ik meteen buikpijn en verstopping. zijn er nog speciale dingen waar je verder op moet letten? ik wil het wel een keer uitproberen.
dat doe ik altijd al. mijn vriend is mijn proefkonijn. iedere zaterdag kook ik voor hem iets dat ik vantevoren heb uitgezocht. dus daarmee is het wel goed vol te houdenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
@goddess-in-heaven
Ik vond koken ook altijd leuk maar nu toch geen tijd meer voor met al dat sporten![]()
Misschien kan je je hobby 1x per week uitvoeren voor een feestmaal wat toch niet al te schadelijk is. Nieuwe uitdaging? Wanneer kan ik komen aanschuiven?![]()
Stuur em naar de snackbarquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat doe ik altijd al. mijn vriend is mijn proefkonijn. iedere zaterdag kook ik voor hem iets dat ik vantevoren heb uitgezocht. dus daarmee is het wel goed vol te houden(alleen wil hij weer ieder weekend gekruide kippenpoten uit de frituurpan..)
Ik heb geen diarree o.i.d. ik heb zeer waarschijnlijk een spastische darm. Dit is niet door de huisarts vastgesteld (ben nog nooit met mn klachten bij de huisarts geweest) Bij mijn moeder wel en die heeft dezelfde klachten als ik. Als ik suikers, vetten of gewoon iets teveel eet zwelt mijn buik meteen op. Mijn darmen zetten dan steeds op. Dit heeft verstopping tot gevolg. Ik heb dit bij veel producten. Bij vlees, bij aardappelen, bij pasta, bij brood, bij melkproducten etc. etc. Ik heb dan ook altijd buikpijn, de ene keer erger dan de andere keer. Het is dus ook belangrijk dat ik gezond eet, alleen hou ik teveel van 'verkeerd' voedsel....quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik had ook altijd de race, en dan at ik een paar dagen gezond en had ik het nog.
Maar als je gewoon normaal en gezond eet, en dat volhoudt dan gaat dat echt over.
Heb al 3 maanden geen last gehad, eerder anderom! Maar dan eet ik gewoon te weinig vet.
Bedankt voor je reactie. Ik zal ook zeker hetgeen je zegt in overweging nemen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:00 schreef DoucheMeermin het volgende:
-knip-
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Een keer ongezond eten is niks ergs aan hoor
Dat kun je ook bereiken door blijvend je eetpatroon te veranderen. Ik geloof in een goed onderhoud van een auto, dat je niet alleen met grote beurten de schade oplapt, maar altijd lief voor em bent. Zover je dat natuurlijk kan vergelijken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:35 schreef Blinky het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Ik zal ook zeker hetgeen je zegt in overweging nemen.
Ik liep echter al een tijdje met het ontgiften in mijn hoofd. Ik denk dat je lichaam, net als een auto best een keer een grote beurt kan gebruiken. Gewoon om het een keer goed schoon te maken van binnen. Er zijn veel bijkomende voordelen die me aanspreken (onder andere mooiere en gladdere huid, beter in je vel, hoge weerstand en natuurlijk gezond en 'schoon' zijn van binnen). Eigenlijk is het een bijkomend voordeel dat je er van afvalt. Ik ben geen persoon die per se een maatje 36 wil en ook kan ik echt genieten van eten en wat dat betreft sta ik ook wel stevig in mijn schoenen en ben ik niet bang dat ik te ver doorschiet in het willen afvallen.
Klinkt lullig maar juist de "gebrekkige mensen" moeten extra goed opletten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Ik heb geen diarree o.i.d. ik heb zeer waarschijnlijk een spastische darm. Dit is niet door de huisarts vastgesteld (ben nog nooit met mn klachten bij de huisarts geweest) Bij mijn moeder wel en die heeft dezelfde klachten als ik. Als ik suikers, vetten of gewoon iets teveel eet zwelt mijn buik meteen op. Mijn darmen zetten dan steeds op. Dit heeft verstopping tot gevolg. Ik heb dit bij veel producten. Bij vlees, bij aardappelen, bij pasta, bij brood, bij melkproducten etc. etc. Ik heb dan ook altijd buikpijn, de ene keer erger dan de andere keer. Het is dus ook belangrijk dat ik gezond eet, alleen hou ik teveel van 'verkeerd' voedsel....
ik zit ook te overwegen of ik, via de huisarts, naar een dietist zal gaan. Al weet ik precies waar ik last van krijg.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:47 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Klinkt lullig maar juist de "gebrekkige mensen" moeten extra goed opletten.
Ik vind het op zich een zegen dat ik geen darmklachten meer heb, dat motiveert wel enorm.
Had altijd overal maar pijn enzo, pijn went zelfs heel goed. Maar nu het weg is waardeer ik dat wel heel erg. Ben veel energieker, gelukkiger. Das eigenlijk niet in woorden uit te drukken, wat zulke verbeteringen voor positiefs brengen.
Ik heb ook veel darmklachten (crohn-achtig) en sinds ik een bodybuildersdieet doe heb ik vrijwel geen last meer. Ik begin 's ochtends met brinta met daaraan toegevoegd vezels en lijnzaad en ik eet veel vis en rijst. Tussendoor en 's avonds groente en crackers en minimaal 500ml kwark per dag.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik zit ook te overwegen of ik, via de huisarts, naar een dietist zal gaan. Al weet ik precies waar ik last van krijg.
Wat goed, das toch wel top dan ja! Ik hou ivm met spieropbouw ook veel rekening met eten, eiwit en glutamine, nu wel meer dan toen ik begon met lijnen. Ga na de vakantie nog creatine toevoegen maar had nog wel eens spierpijn en creatine geeft meer uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik heb ook veel darmklachten (crohn-achtig) en sinds ik een bodybuildersdieet doe heb ik vrijwel geen last meer. Ik begin 's ochtends met brinta met daaraan toegevoegd vezels en lijnzaad en ik eet veel vis en rijst. Tussendoor en 's avonds groente en crackers en minimaal 500ml kwark per dag.Misschien een tip voor je (en ja ik val af en doe aan spieropbouw).
Drink je nooit melk of melkproducten? Ik welquote:Op maandag 25 april 2005 23:20 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ontbijt (8.00 uur)
- 2 bruine boterhammen met Slankie en becel of linera boter
Wat is slankie?
En een glas verse jus, of een kopje thee met honing of een mandarijntje
Tussendoor (11.00 uur): plak ontbijtkoek
Lunch (13.00 uur): Kop soep (groenten, tomaten, kippen), 2 boterhammen met mager beleg 30+ kaas
Tussendoor (16.00 uur): Appeltje en rijstwafel
Diner (19.30 uur): 200 gram gekookte groenten of roergebakken met weinig olie, 100 gram rundvlees, kip of vis (niet gefrituurd uiteraard) volkorenmacaroni of aardappelen (matig, 100 gram ofzo)
Tussendoor (20.30 uur) yoghurt
Late trek: Cup a soup, rijstewafel, plakje ontbijtkoek (iets kiezen, niet alles)
Slankie = smeerkaasquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:53 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Drink je nooit melk of melkproducten? Ik welMagere yoghurt als tussendoortje of als ontbijt
quote:Op woensdag 27 april 2005 08:50 schreef MaRySe het volgende:
Ik weeg nu 65-66 kilo
Als ik 64 weeg ga ik een nieuwe bikini halen
Ik wil een goudenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]watvoor bikini ga je kopen?
ik sta al sinds jaren niet meer op de weegschaal. Maar aan mijn buik zag ik wel ik iets ben afgevallen. over 2 maanden moet het wel in orde zijn.
gister wel een top dagje gehad. veel fruit en 's avonds slanke caesarsalad. en het enige wat ik heb gesnoept is een dropje
quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gister wel een top dagje gehad. veel fruit en 's avonds slanke caesarsalad. en het enige wat ik heb gesnoept is een dropje
caesarsalad. bij ons thuis houdt dat in: sla met uit, gemarineerde kipfilet uit de grill, croutons (met italiaanse kruiden) en een yoghurtknoflook dressing. hmmm, krijg er weer zin inquote:Op woensdag 27 april 2005 10:03 schreef pietje-tering het volgende:
[..]
![]()
Wat is trouwens een ceasarsalad
Dus wat je bij de Mac krijgtquote:Op woensdag 27 april 2005 10:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
caesarsalad. bij ons thuis houdt dat in: sla met uit, gemarineerde kipfilet uit de grill, croutons (met italiaanse kruiden) en een yoghurtknoflook dressing. hmmm, krijg er weer zin in
Way to goquote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben in 3 a 4 maanden 25 kilo afgevallen en weeg nu nog maar 80 kilomag ik een schouderklopje?
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben in 3 a 4 maanden 25 kilo afgevallen en weeg nu nog maar 80 kilomag ik een schouderklopje?
ja het schijnt wel zo te zijn he. je ontwikkelt meer spier zodat je meer gaat wegen ofzo. maar nee ben nog niet gek veel aangekomen. zit al een tijdje op die 80 kilo, al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet gek lang sportquote:Op woensdag 27 april 2005 11:10 schreef Nuek het volgende:
En kom je nu aan door het sporten, Bar? (ps voor en na foto please)
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkquote:Op woensdag 27 april 2005 08:49 schreef Nuek het volgende:
Douchie: teveel melkproducten is helemaal niet zo goed voor je dieet. Je huid blijft slap en papperig van melk. Kwark daarentegen is wel okVeel eiwitten ook. Een halve liter per dag eet ik er zelf van. Yummmm....
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja het schijnt wel zo te zijn he. je ontwikkelt meer spier zodat je meer gaat wegen ofzo. maar nee ben nog niet gek veel aangekomen. zit al een tijdje op die 80 kilo, al moet ik er wel bij zeggen dat ik nog niet gek lang sport
lekker douchemeermin! bikini ziet er leuk uit. ben wel een beetje jaloers (ik moet nog ruim 10 weken voordat ik op vakantie ga)quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkMaar die huid is aardig strak geworden, stond er zelf van te kijken dat alles zo lekker weer terugveerde
![]()
Whoeiii Bikini's, kan ik me dus echt gek aan kopen.
Maar ben nog aant lijnen dus hou me in![]()
Heb wel een leuke van Simmer Style gekocht:
[afbeelding]
Overmorgen rond deze tijd lig ik onder een palmboom, moet toch iets aan![]()
En heb nog een roze van voor ik maat 46 kreeg en 3 O'neill badpakken dus daar moet ik de vakantie wel even mee doorkomen.
ja dankje en jij ook natuurlijk. geldt btw voor alle mensen die aan het afvallen zijn. het is echt inmens zwaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Nouja veel, 600 ml per dag. Ik lust geen yoghurt en kwarkMaar die huid is aardig strak geworden, stond er zelf van te kijken dat alles zo lekker weer terugveerde
![]()
Whoeiii Bikini's, kan ik me dus echt gek aan kopen.
Maar ben nog aant lijnen dus hou me in![]()
Heb wel een leuke van Simmer Style gekocht:
[afbeelding]
Overmorgen rond deze tijd lig ik onder een palmboom, moet toch iets aan![]()
En heb nog een roze van voor ik maat 46 kreeg en 3 O'neill badpakken dus daar moet ik de vakantie wel even mee doorkomen.
[..]
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.
In kilo's dan, qua kledingmaat gaat het wel snel.
Vond je opmerking dat je niet meer weet hoe de Mac er van binnen uitziet erg grappig en herkenbaar. Veel succes ook, keep up the good work![]()
Dit heb ik ookquote:Op woensdag 27 april 2005 11:28 schreef DoucheMeermin het volgende:
Ik kom ook niet aan van sporten maar afvallen gaat idd wel langzaam als je veel sport.
In kilo's dan, qua kledingmaat gaat het wel snel.
Vond je opmerking dat je niet meer weet hoe de Mac er van binnen uitziet erg grappig en herkenbaar. Veel succes ook, keep up the good work![]()
Ik ben niet jaloers, maar toch veel bak en braad plezier toegewenst....quote:Op woensdag 27 april 2005 11:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
Thnx, nou wees maar niet jaloers want ik ga naar Orange County in Kemer, stond maandag nog in de krant : http://orangecounty.informatie.in/orangecounty.html
Maar het schijnt dat heel veel dingen nog niet af zijn, volgens sommigen die het gezien hebben nog een ware bouwput maar denk dat die nogal overdrijven (niemand heeft ook foto's daarvan, toch gek anno 2005).
Maar echt ontspannen op vakantie gaan is het niet.Maar goed, palmbomen hoef je niks aan te bouwen, en het weer schijnt goed te zijn en te blijven dus er zijn positieve kanten.
Ik zie het wel![]()
Zo snel gaat dat ook niet hoor spierweefsel verbranden, als je op een hoger trainings niveau gaat werk je meer aan de conditie dan aan vetverbranding (je verbrand trouwens nog steeds vet dan).quote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit heb ik ookis schijnbaar dus normaal, was al bang dat ik op een te hoog trainings-niveau zat zodat ik spieren zat te verbranden ipv vet
Maar ik dacht op het begin als je sporten i.c.m. lijnen, dan val je drastisch afquote:Op woensdag 27 april 2005 12:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat ook niet hoor spierweefsel verbranden, als je op een hoger trainings niveau gaat werk je meer aan de conditie dan aan vetverbranding (je verbrand trouwens nog steeds vet dan).
Ik denk niet dat je snel teveel traint of spieren verbrand door teveel trainen.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:08 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dit heb ik ookis schijnbaar dus normaal, was al bang dat ik op een te hoog trainings-niveau zat zodat ik spieren zat te verbranden ipv vet
Ik heb me ook even aangemeldquote:
van die complimenten word ik niet moe hoor, laat ze maar blijven komenquote:Op woensdag 27 april 2005 12:42 schreef DoucheMeermin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je snel teveel traint of spieren verbrand door teveel trainen.
Al moet je wel genoeg eiwit eten om je spiermassa in stand te houden natuurlijk.
Maar trainen is altijd goed voor je lijn, hoe dan ook.
Ik heb wel na een heavy inspanning dat ik me een beetje meer opgeblazen voel en dikker lijk.
Misschien psygisch maar de volgende dag is dat weer weg dan. Soms met een bonuskilo op de weegschaal.Maar meestal niet, val weinig af dus.
Bar-Le-Duq, las nu pas dat je 25 kilo kwijt bent sinds 3 maanden.
Knap!![]()
![]()
Word je zeker ook wel moe van alle complimenten? Het gaat mij wel vervelen dat mensen me midden in de supermarkt aanschieten en roepen, wat ben je veel AFGEVALLEN!! Schaam ik me wel dood hahaha. En das in kilos minder dan jij.
Komt goed, dat bakplezier, het zal wel eerst kreeftfeest worden![]()
na de lunch kom ik op ongeveer 660 caloriën. ben ik wel tevreden over.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:46 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb me ook even aangemeld
Al 600 caloriën vandaag, gaat hard
En ik heb nog niet eens gelunched.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |